Hakutulokset

  1. A

    Hampaiden tuloako tämä meinaa?!

    Kuulostaa ainakin hyvin samalta kuin mitä meillä on ollu ennen ku hammas puhkeaa. Eli voi hyvinkin olla tulossa jo hampaita vaikka onmkin vielä aika nuori =) Meillä meni varmaan viikon verran niin oli jo hampaat puhjenneet tai sitte kun slko taas syödä paremmin. Ja ekat hampaat tuli täällä 5kk.
  2. A

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Pikkutoive tyttö 8kk+18pv, ei konttaa, menee itse konttausasentoon, ryömii, kierii, istuu osittain tuetta, tukee käsillään, mutta ei osaa mennä istuma-asentoon itse, ei hampaita. Osaa pinsettiotteen, puhuu uppa ja äitä. Kiljuu, ääntelee kuin aku-ankka, päristelee, suu jauhaa kokoajan mutta ääntä...
  3. A

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Onpa täälä taas ikäviä tapahtunut. SUURI :hug: teille. Vallan sanattomaksi laittaa tuollainen... Uusiakin tullut taas valtavasti tässä parissa päivässä =) Kiva ja onnea teille! Oli siis neuvola juu... Ja kävi juuri niinkuin oletin, LA siirtyi eteenpäin 5pv mutta odotan kyllä ultraa ennen...
  4. A

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Tää on ihan hyvä juttu mistä täällä on puhuttu. Mun mielestä on kanssa hyvä ensimmäistään odottavien saada tietää jo ajoissa mitä kaikkea voi tapahtua ja millaisia riskejä raskauteen liittyy. Mutta toisaalta on myös tärkeää antaa näitä tilastoja, että näkee kuinka yleisiä jotkut asiat ovat...
  5. A

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    mä haluun kans sen salasanan, kiitti :D
  6. A

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Pikkutoive tyttö, 8kk+18pv, ei konttaa, menee itse konttausasentoon, ryömii, kierii, istuu osittain tuetta, tukee käsillään, mutta ei osaa mennä istuma-asentoon itse, ei hampaita. Osaa pinsettiotteen, puhuu uppa ja äitä. Kiljuu, ääntelee kuin aku-ankka, päristelee, suu jauhaa kokoajan mutta...
  7. A

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Täällä kans yks plussannut! Ikää mulla on 26 ja 2. lapsi tuloillaan. Vähän ihmettelen kun varsinaisesti ei mitään oireita oo vielä ilmenny ainoo on kauhee väsy. Mutta en kuitenkaan ole huolissani. Eteenpäin mennään ja eka neuvola on tässä nyt kuun loppu puolella. Saa sitte kattoo miten siitä...
  8. A

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Täällä tulee nyt ainakin 9kk tauko laihdutukseen =) Mutta jatkakaa te muut!
  9. A

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    hei taas. täällä on tapahtunu suuri ihme jota en ois uskonu! testi näytti positiivista!!!! Että helimivauva si tännekin kait tulossa... mutta ny tarvii lähtee nukuttaan tätä poikaa... onnittelut kaikille plussanneille ja onnea yritykseen muille. :flower:
  10. A

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Ootteko huomanneet että on jo uus ketju tehty tälle kuulle?
  11. A

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Täällä ollaan myös oltu viimenen viikko aika ärrin murrin... Se tosin voi johtua myös siitä että ollaan oltu kaikki kipeenä. Musta ainakin tuntuu et meillä ei johdu kyll noista hampaista tällä kertaa vaikka eipä sitä tiedä. No aamupala on maitoo ja vellii. Lounas noin yksi pienempi...
  12. A

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Pikkutoive tyttö, 8kk+18pv, ei konttaa,laitettaessa pysyy konttausasennossa, menee itse konttausasentoon, ryömii, kierii, istuu osittain tuetta, tukee käsillään, mutta ei osaa mennä istuma-asentoon itse, ei hampaita. Osaa pinsettiotteen, puhuu uppa ja äitä. Kiljuu, ääntelee kuin aku-ankka...
  13. A

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    mimia85 eihän sitä tiedäkään et onko vai ei mutta epäilen... No ens viikolla pitäs saada asiaan lisä selvyyttä. Ja niin kamala yskä ja nuha on että ei kyl uskois... Ja huomenna pitäs pehetutun ylppäreihin mennä B) :snotty:
  14. A

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Täällä ollaan oltu nuhassa tai nuha kuumeessa kaikki kolme =) Jee tosi kivaa. Käsiä särkee ku kantaa poikaa ja koko ajan saa niistää... Onneks ei oo ainakaa menkat vielä tässä päällä. Parempaa onnea teille muille ja toivottavasti ei oo muut kipeinä...
  15. A

    Tampereen lastenvaatetarjonta: MITÄ PUUTTUU?

    Meritähtee peesaten mutta myös pojille! Mua kans ärsyttää ku on just ne vaaleenpunaset ja -siniset, ihan ku muita värei ei ois olemassa... :/ Mutta kuulosta siis tosi hyvältä! :D
  16. A

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Täällä on sairasteltu ja syöty siten vähä mitä sattuu ja se näkyy myös painossa... No en ota siitä mitään stressiä ku ei se auta laihtumiseen kuitenkaa. Vaunulenkit pojan kaa jääny tosiaam vähemmälle ku eka oli pojalla monta päivää yli 39C kuumetta ja sitte tuli ite kipeeks :snotty: Eli ihanaa...
  17. A

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Meillä menee Tuttelia varmaan ainakin litra päivässä. Tuntuu iha hirmuselta määrältä... Miks mua ei oo muute lisätty tohon missä kerrotaan mitä kukakin osaa? Vai tarviiko ite lisätä? Täällä on opittu jo malkein konttaan! Tänään meni ekaa kertaa sillai pikkasen melki konttaamalla eteenpäin...
  18. A

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Mulla on muuten kp 31 eikä 30 vaiks ei sen niin välii... Täällä vartoillaan menkkoi alkavaks vaikka mitään merkkii ei oo kumpaankaan suuntaan... Oishan se kiva jos ois jo tärpänny mutta melkein tiän että ei oo vaikka jotain puuhailtiin siinä ennen ovista. En tosin oo oviksii kytänny että koska...
  19. A

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Olin näköjään unohtanu mainita että poika on mein esikko. :heart:
  20. A

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Heipat tänne! Voisin kans liittyy joukkoonne. Kovasti haluttais kummatki kakkosta minä ehkä enemmän ku mies. Poika on nyt 8kk syntyny siis 09/09. Liikkellä ollaan periaatteella tulee kun tulee mutta silti ois jo kiva jos ois tulossa. Meneillään mulla on kp 27/30-36 noin suurinpiirtein...

Yhteistyössä