Hakutulokset

  1. Lex

    Voihan perse...

    ...nyt on ilmeisesti siis saavutettu se 8 vuoden merkittävä ikä, jolloin lapsi saa itse päättää omasta hoidostaan! :headwall: Poika oli mennyt isänsä kanssa labraan verikoetta varten aamulla, ja todella pelkäävä tapaus kyseessä. Kun poika oli sitten verikokeesti kieltäytynyt eikä ollut...
  2. Lex

    Äkilliset muistihäiriöt ja sekavuus

    Nyt ihan aikaa kuluttaakseni availen keskustelua, jätetään kuitenkin diagnoosit lääkärin tehtäväksi...:) Kokemuksia kuitenkin haluaisin kuulla, mihin viittaavat äkilliset muistihäiriöt ja sekavuus perusterveellä, keski-ikäisellä ihmisellä? Äitini on hetki sitten viety sairaalaan ja otettu...
  3. Lex

    Nyt jotain herkkuruokaa täksi illaksi!

    Mitä mä teen? Ihan kahden aikuisen kesken pitäisi jotakin kivaa kokkailla, mutta mitä? Mitäs teillä syödään viikonloppuna?
  4. Lex

    Terve, miten menee?

    Mitäs täällä?:wave:
  5. Lex

    Lapsen keskittymisvaikeudet ja ylivikkaus, kokemuksia?

    Hei! Tänään päätimme koululääkärissä aloittaa tutkimuksen ekaluokkalaisen ongelmista. Seuraavaksi koulupsykologi tekee oman pariviikkoisen tutkimuksensa. Onko kokemuksia, miten asia tästä etenee? Minkälaisia asioita koulupsykologi tekee?
  6. Lex

    Kertokaa te

    Miten on mahdollista saada ilta- tai viikonloppuaikaan lääkärintodistus lapsen sairastumisesta, jos asia ei edellytä päivystyshoitoa? Meillä ainakin keskussairaalan ensiapupäivystys ottaa vastaan vain kiireellisiä hoidontarvitsijoita, kaikki kiireettömät ohjataan seuraavana arkipäivänä omalle...
  7. Lex

    Johan pomppas, jumalvita!

    Miehen pomo oli sitten haukkunut minut heidän työpaikallaan lasten sairasloma-asioissa. Kerrottakoon nyt pohjille, että meillä on kaksi kroonisesti sairasta lasta, ja erityisesti pienempi on sairastanut ja joutunut olemaan kotihoidossa viimeisen vuoden aikana varsin runsaasti. Itse olen...
  8. Lex

    No terve!

    Lyhyt tiivistelmä palstan viime kuukausien tapahtumista, kiitos! :D
  9. Lex

    Isänpäiväbrunssi, ehdotuksia?

    Kutsuin isäni vaimoineen luoksemme brunssille sunnuntaina. Nyt ideoita, mitä laittaisin tarjolle? Mikä olisi teidän suosikkimenu?
  10. Lex

    Gallup musiikin kuluttajille

    Laittakaapa vaihteeksi listalle suomalaisten, elossa olevien muusikoiden kermaa: - Paras basisti - Paras kitaristi - Paras rumpali - Paras minkä hyvänsä muun instrumentin soittaja - Paras biisintekijä
  11. Lex

    Vakuutuskysymys

    Jos nyt jollakulla olisi käynyt niin, että tenava olisi heittänyt pleikkariohjaimella telkkariruudun päreiksi, niin mahtaisiko kotivakuutus korvata? Vakuutus on laaja ja sisältää vastuuosan.
  12. Lex

    Hei Krapulapeikot!

    Mä ajattelin nyt kerrankin (nyt työviikon päätteeksi) päästä kertomaan teille, että helvetin hyvä olo on ja MÄ lähden kohta kaljalle. Tunnin päästä tulee saunabussi hakemaan! Hei hei!:wave:
  13. Lex

    Mitäs teet juuri nyt?

    Eli tavallisen tiistai-aamupäivän tunnelmia sanoin ja kuvin!:D Tulin juuri suihkusta ja hohhoilen kahvikupin kanssa ennen iltavuoroa =)
  14. Lex

    Mitä toi kaksivuotias haluaa? Apua!

    2-vuotias poika käy vähän väliä sanomassa "mulla pillu" :O Mitä se haluaa, mitä se tarkoittaa? :xmas: Ja ei, sitä p-sanaa ei ole käytetty kotona missään yhteydessä =)
  15. Lex

    Kerrotko aina kaikille jos olet ollut julkkiksen kanssa...

    ... tyyliin samassa esikouluryhmässä joskus 80- luvulla tai vastaavaa? Mulle on taas jaettu tänään näitä elämäntarinoita, yksi mummo oli ollut erään solistin orkesterin muusikon isän luona italiassa vierailulla 60-luvulla, ja nyt ajatteli tulla konserttiin tapaamaan tätä poikaa/pojanpoikaa =)...
  16. Lex

    Kuinka yleistä nuoruudessasi ja kotipaikkakunnallasi tämä oli?

    Oliko tavallista, että n. 20 vuotiaat miehet (sanotaan nyt vaikka 20-22 v) seurustelivat ja harrastivat seksiä n. 13-vuotiaiden tyttöjen kanssa? Jos sitä tapahtui, miten siihen suhtauduttiin?
  17. Lex

    Mitäs tykkäätte?

    Kirjekuorilaukut Ihania! Oli pakko ostaa tuo Holiday ja vielä pieni rahapussukka lisäksi. Hinta ei tosiaankaan päätä huimaa ihan juhlakelpoisesta käsityöstä...:D
  18. Lex

    Mitä tänään syötäisiin?

    Pääsen kokkaamaan aikuisille illallista, tarkoitus siis syödä hyvin ja nauttia viiniä. Pää lyö kuitenkin iha tyhjää... Vinkkejä kehiin! :D Kohtuullisen hintaista, ei possua eikä äyriäisiä.
  19. Lex

    Te, joilla välit kokonaan poikki vanhempiin tai sisaruksiin?

    Aihe on varmasti vaikea, mutta minkälaiset asiat saavat niin suurta vihaa ja katkeruutta aikaan? Oma isäni on alkoholisti, joten siitä puolesta ymmärrän minäkin jotain.
  20. Lex

    Tää on just tätä...

    ... kun kerran päästää itkun niin siitä ei tule loppua ollenkaan.:( Tuntuu taas pitkästä aikaa sille, että ihan kaikki mihin ryhtyy menee päin helvettiä. Suurilla odotuksilla yhteiseen viikoloppuvapaaseen /n. 1 krt 1-2 kk, eikö mies ole kutsuttu yhteisen ystävämme synttärijuhliin ja minua...

Yhteistyössä