Hakutulokset

  1. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Kiinnostaako sinua kauneudenhoito, etsin tiimiini uusia kauneuskonsultteja! Avon on maailman suurin kosmetiikan suoramarkkinointiyritys joka aloitti toimintansa Suomessa vuonna 2005. Ja itse olen aloittanut kauneuskonsulttina Helmikuussa 2006 ja nyt olen itsenäinen VIP-kauneuskonsultti ja...
  2. E

    Kiinnostaako sinua kauneudenhoito!

  3. E

    G:uusperheille

    1) Lähes kolme vuotta ennen erosin lasteni isästä 2) Minulla oli yksi ja kolme vuotiaat lapset 3) Aluksi vietettiin viikonloput yhdessä mutta kuukauden päästä mies oli meillä viikotkin. 4) Yhteinen lapsi syntyi 2v7kk päästä tapaamisesta
  4. E

    onko tyttärelläsi hello kitty kamaa?

    farkkuhame, trikoot ja tunika. On ne vaan niin ihania, farkkuhameen ja tunikan olen itse ostanut ja ja trikoot kummitäti osti.
  5. E

    Ikäero 2v8kk, tarviiko tuplarattaita?

    Mulla pojilla on ikäeroa kaks vuotta ja muutama päivä päälle, ja aluksi tulia tuplia käytettyä usein mutta talvella se oli raskasta ja päätin oottaa tavalliset rattaat käyttöön ja esikko pulkkaan. Eli puolisen vuotta käytettiin tuplia ja sit niistä tuli tilaavievät kapistukset ja myytiin pois...
  6. E

    Ketkäs jännää että paljonko sieltä on niitä veron palautuksia tulossa??

    ISäntä saa kilometrikorvauksia maksimi summan ja sit muut päälle ni kyl sieltä muutama tonni tulee. Itse saan reilun tonnin kai.
  7. E

    Mikähän mun miestä vaivaa??

    Kyllä kai sinä siellä saat aiankin kotipalvelulta tilapäisiä käyntejä synnytyksen jälkeen jos olet väsynyt. Ainakin meillä on töistä oltu sellaisissakin perheissä tilapäiskäynneillä joissa isä kuuluu perheeseen, mutta käynneillä tuetaan äitiä jaksamaan ja pärjäämään arjessa. Autetaan kodin...
  8. E

    Mikä on hb-arvosi?

    141 oli just tänää kun neuvolas mitattiin. Se on minulle tosi hyvä.
  9. E

    Kun tankkaatte...

    Mä tankkaan nykyään 20 tai 40 euroa kerralla koska korttini on sen verran naarmuuntunut ettei kelpaa bensa-automaatteihin. Isäntä tankkaa aina tankin täyteen kyl kortilla.
  10. E

    mitä aiot tilata/olet tilannut lapsille uudesta HM:n syyskuvastosta? :)

    En mä varmaan tilaa mitään mutta äityishousuja siitä katselin että varmaan liikkeeseen menen sovittelemaan sellaisia farkkuja jossian vaiheessa kun tämä vatsa hieman on kasvanut.
  11. E

    Onko miehesi sinusta parempi isä kuin oma isäsi on/oli?

    Kyllä hän taitaa olla vaikka omaan isäänikin olen tyytyväinen.
  12. E

    te joille tehty sähkösilmukka hoito?

    Mä olin aluesairaalassa toukokuus ja kohdunkaulasta poistetussa solumuutoksessa oli jokin cin 3 muutos ja minulle tuli tietoa että puolen vuoden päästä tutkitaan tähystämällä kohdunsuu uudelleen ettei mitään ole tullut. Mulla oli tuolloin papa luokkaa kolme kun he pistivät eteenpäin...
  13. E

    G:MITÄ AJATTELET ENSIMMÄISEKSI IHMISESTÄ, JOKA KERTOO OLEVANSA AMMATILTAAN...

    Itselläni olis vastaava koulutus mutta silloin kun valmistuin ni ei täällä ollut heille paljoa työtä joten intin jälkeen päätin mennä kouluun ja lukea lähihoitajaksi vielä. Arvostan heidän työtään kyllä.
  14. E

    tälläne kysymys vanhasta talosta!

    Kyllä öljy on vielä halvempaa kuin sähkölämmitys, varsinkin kun sähkönhinta tuntuu nousevan koko ajan. Meillä lisänä on takkoja talossa niin öljyä ei tolkuttomasti kulu. Poltin vaikuttaa siihen öljyn kuluttukseen ja se että nuohous suoritetaan kerran vuodessa.
  15. E

    tälläne kysymys vanhasta talosta!

    Meillä on vuoden 67 öljykattila ja poltin on uusittu 90-luvun lopulla. Kattila toimii hyvin kyllä vielä ja poltin on meidän aikana kerran huollettu ettei tule mitään. uutta ollaan kyllä mietitty että sais puillakin lämmittää, mutta vielä saa osottaa. Jos se epäilyttää teitä niin ettekö voisi...
  16. E

    Välillä mä mietin, millaista tämä elämä oliskaan...

    Hiukan tiedän teidän arjesta, sillä meillä vanhempi poika huutaa myös polviaan aika usein öisin ja 5-v neuvolassa asiasta puhuttiin niin heti saatiin aika fysioterapeutille joka karkoittaa tilannetta että mistä johtuu. Kerran on käyty jo ja ens kuun alussa mennään toisen kerran ja sit mietitään...
  17. E

    Aviossa/häät mielessä? kauanko olitte tunteneet...?

    Me mentiin kihloihin 7kk:den seurustelun jälkeen ja häitä ollaan suunniteltu tulevan vauvamme ristiäispäivälle. Eli joskus ensi keväänä se voi sit tapahtua.
  18. E

    Kuinka monessa asunnossa lapsenne ovat asuneet?

    Meillä esikko on asunut nykyisen kotimme lisäksi kolmessa asunnossa, joskin ensimmäisestä muutimme pois alta kuukauden, isompaan oli pakko muuttaa ja se asunto saatiin jo ennen syntymää mutta muuttoa ei ehditty tekee. Kuopukselle tämä on toinen koti. Ja toivottavasti täältä ei koskaan...
  19. E

    te joille tehty sähkösilmukka hoito?

    Eli ollut muutoksia kohdun suulla ja ne poistettu kyseisellä hoidolla, minkä laiset tulokset teille on tullut kun poistettu solumuutos on tutkittu ja millaiseen seurantaan olette joutuneet, kuinka usein tutkittu kohdunsuu.

Yhteistyössä