2008 marraskuisten lapsoset

meillä uuden vuoden menussa pari pellillistä pitsaa, kreikkalainen salaatti, patonkia ja levitteitä.
Pari kaveria tulee meille, käydään ampuu raketteja ja syödään. Lapset ku saatu nukkuu niin katsotaan joku leffa.

Maikki: mites muuttopuuhat sujuu?

Mulla punktoitiin taas tänään poskiontelot, millonkahan lie rupee tää tauti helpottamaan. Ihan rupee jo tympäsemään.Nyt antoivat jopa loppuviikon sairauslomaa ku aiemmin eivät oo sitäkään antaneet.
 
keiju, kiitos kysymästä, saatiin avaimet ennen joulua ja on käyty jo monta kertaa pällistelemässä tyhjässä kämpässä. Ennen joulua kävi insinööri tarkastamassa remonttisuunnitelmat (isännöitsijä/taloyhtiö vaatii kun seiniä puhkotaan) ja siunaus tuli pläänille. Ens maanantaina tulee keittiöremonttimiehet tositoimiin, ja eteiseen + makkareihinkin tulee kaappeja. Lisäksi tulee täysremontti "askarteluhuoneeseen", joka muuttuu varastotilasta TV-/oleskelu-/ompelu-/soittoharjoitteluhuoneeksi. Muutto on tammikuun kolmannella viikolla.

Vaikka kämppä onkin räjähtäneemmässä kunnossa kuin ensinäkemältä vaikutti, ollaan ajateltu että tää on sitten pidempiaikainen koti, jota voidaan vuosien varrella laittaa kaikessa rauhassa. Ollaan ihan täpinöissämme, taloyhtiössä joka toisessa pihassa on rekat ja pulkat ovenpielessä, eli lapsia on paljon. Jospa olis sit pojallekin leikkikaveria, kun tässä nykyisessä pihapiirissä on niin hiljaista.

Mulla oli tänään viimeinen virallinen työpäivä. Jään nyt työttömäksi/opiskelijaksi. Ihanan vapaa ja odottava tunne, vaikkakin rahahanat (tutkijan työssä hyvin vaisusti tiputtelevat...) on nyt sit kiinni. Ens viikolla työkkäriin ihmettelemään mikä on mun status.

Keijulle paranemisia. Ärsyttävää tuollainen pitkittynyt tauti, vie varmasti voimatkin.
 
Hei vaan minunkin puolestani pitkästä aikaa.
Olen ollut aktiivisempi tuolla vauvakuume puolella. Ei tosin vielä tärppiä kakkoselle saatu, tai siis oli jo heinäkuussa, mutta meni kesken :(

Jos nyt vähän tännekin raapustelisi.
Mietin poika on vihdoin oppinut olemaan lähes vaipatta, toki unet ja ulkoreissut vaipan kanssa, mutta kotosalla (ja joululomien jälkeen) myös hoidossa saa olla vaipatta. Ihan itsekseen yhtäkkiä rupesi ilmoittamaan pisuhädän, kun juoksenteli pitkin ilkosillaan... Ihanaa, kun ei tarvi pyörittää tuota pesukonetta nyt päivittäin, kun kestoilijoita ollaan.

Puhumaanhan meidän poika on jo kova. Ihan pitkiä lauseta ja selviä sanoja tulee tauotta. Mutta hauskaa puhetta tulee. Nappaa sanontoja eri ohjelmista, radioista ja telkkarista ihan jatkuvasti. Ja matkii meitä vanhempia elein ja puhein.

Maikki, minäkin olen virallisesti työtön, ollut nyt 3 viikkoa. Mulla on toki vielä firman tukipaketti takana, joten vähän on rahaa jemmassa, mutta...
Musta ei tunnu edes rentouttavalta, vaikka pitäisi. Ajattelen vaan kaiken aikaa tulevaa ja miten selvitä jne. No kyllähän me selvitään, myydään sitten omaisuutta, jos ei muuten selvitä. Nyt olisi pakko saada omat ajatukset positiivisiksi, niin voisi ehkä onnata se raskauskin helpommin. Ja kilojakin pitäisi pudottaa, siihenkin vaikuttaa naisilla paljon tämä henkinen tila :)

No, pikku hiljaa... Tänään vein pojan mummulle yökylään, ja yritän tota miestä tuossa vieressä vähän liehitellä, jos tuo malttaisi oman koneensa laskea ajoissa pois :D

Keiju; minulla oli 4 viikkoa poskiontelontulehdus. 2 kertaan punkteerattiin, kun ei meinannut parantua, ja oli kamalat ylähammaskivut, kun limat paino ikeniin ihan mielettömästi. Ennen tuota 4 viikon jaksoa oli jo 3 viikkoa flunssaa. Joten tämä syksy meni tosi "kipeissä" merkeissä minulla.
Pojalla oli 3 kurkunpäätulehdusta ja korvatulehdus, joka kesti yli 4 viikkoa. Siitä seurauksena mennään 13.1. putkitukseen ja kitarisaleikkaukseen.

Että sellaista meillä!

Toivotan kaikille meille hyvää uutta vuotta!
 
sarppav, toivotaan nyt että teillä pian tärppäis pikkukakkosen kanssa! Osanottoni keskenmenosta. Meillä pikkukakkosen yritystä takana yli vuoden, ollaan menossa hoitoihin (vikaa löytyi vähän molemmista).

Ja tuosta työttömyydestä, sarpalle puhaltelen paljon positiivista mieltä ja toivotaan että teillä kans tilanne lutviutuu parhain päin! Kai mulla kohta lävähtää todellisuus vasten kasvoja, kun tulot on nolla ja kulut juoksee. Paljoa meidän ei tarvinnut ottaa lisälainaa uuteen asuntoon, joten korviamme myöten ei olla tässä veloissa (vielä :whistle:). Ihmettelette varmaan mun epäloogista järjenjuoksua, kun aloitetaan isoa remonttia samalla kun oon jäämässä työttömäksi. Suoraan sanottuna vähän samaa ihmettelen tässä itsekin :| Oon jotenkin ajatellut, että kyllä niitä töitä sit löytyy kun oon saanut nykyiset projektit pulkkaan. Mutta sen näkee sitten. Miehellä työpaikka vakinaistetaan vuoden alusta, joten siinä mielessä on vähän turvaa.

Voi että mäkin odotan sitä, kun poika oppii olemaan ilman vaippoja. Ollaan viikkotolkulla kerätty vessan tauluun tarroja pottaan tulleiden kakkojen merkiksi, ja arvatkaa montako tarraa siinä on? Neljä :headwall: Siitä voi sit laskeskella, että aika monet on edelleen siivottu sieltä kestovaipasta.
 
Huomenet mammoille ja pikkumussuille :)

Nyt alkaa tauti helpottamaan, viime torstaina siis punkteerattiin ja nyt tiistaina. Saikulla oon tän loppu viikon, eilen oli pojat hoidossa että saan levätä ja parannelal tautia, nukuin 6h päikkärit ja illallakin uni tuli jo ihan hyvissä ajoin. Tautikin alkaisi olla voiton puolella =)

Sarpalle positiivistä mieltä työjuttujen ja raskautumisen suhteen =)

Meilläkin Leevi viime viikolla kiinnostui potasta, pissat sinne tulee melkein aina ja itse sinne hakeutuukin. ollaanhan me potalla käyty varmaan 1,5v mut sit alkoi se rimpuilu ja kieltäytyminen niin unohdettiin potta kokonaan. Mutta nyt ollaan positiiviseen suuntaan menossa kun pottailu alkaa sujua, vaikkakaan kakkaa ei sinne suostu tekemään, kertoo kyllä kakkahädästä ja mennään potalle niin ei saa tehtyä siihen sit haluaa vaipan ja menee Juuson parvisängyn allle ähräämään :/

mutta nyt siivousta ja pyykkirumpaa...
 
Maikki, meillä kanssa syksystä harjoiteltu pottailua. Mutta päätin jättää sit kokonaan sen vähäksi aikaa pois, kun ei siitä tuntunut tulevan mitään. Illat pitkät korjasin märkiä pöksyjä ja luuttusin lattioita.
Hoitotäti ahkerasti on harjoittanut poikaa potalle, mutta kotona ei. Ja niin se vaan yks kaks itsekseen tuli mukaan kuvioon. Nyt en kotona edes laita vaippaa, vaikka välillä poika sitä pyytääkin. Ja onneksi tuo muistaa lähes joka kerta, että ei sitä vaippaa ole :)
Saa nähdä miten nyt on mummulla mennyt, kun sielläkin kehoitin olemaan vaipatta...

Keiju; meillä kanssa toi kakka on se joka vielä housuihin tulee. Ja lähtee sitä kanssa "piiloon" tekemään. Kuuluu vaan ähistys milloin mistäkin. Hoidossa menee kuulemma aina tuulikaappiin. Hoitaja onkin saanut pojan pari kertaa potalle, kun huomaa tuon luikkivan tuulikaappiin asioille :D
 
Meillä on nyt alettu pottatreenailee enemmän.

Päivä yksi, melkein kokonaan ilman vaippaa..
Tulos:
5 pissiä pottaan (jee)
7 housut ja pikkupöksyt pississä (muutaman kerran tuli olkkarin uudelle valkealle matolle )
1 äidin housut pississä
+ aamulla ennätti tehdä pissin vaippaan, ulkoillessa sekä iltapäivällä kun ei enää jaksettu vahtia...

Eli tyttö liruttelee vähän väliä!

En muistanut tämän olevan näin vaikeaa :confused:
Ehkä jätän vielä vaipan käyttöön, istutan tytön päivän mittaan useasti potalle.
Aamulla ja päiväunien jälkeen tulee hyvin pottaan, jos heti nakkaa siihen istumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille ja Hyvää Uutta Vuotta!

Keijulle parenemisia. Meillä on teinit sairastelleet räkätautia pitkin syksyä/talvea ihan urakalla, onneks aikuiset ja poika on päässeet melko vähällä. Täytyy varmaan koputtaa puuta...

Maikille ja Sarpalle tärppionnea! Toivotaan että töitäkin järjestyy.

Meidän sälli oppi kuivaksi elokuussa. Kaikki kävi tosi helposti, yllätyin todella itsekin vaikka otettiinkin "tositreeni" asiassa. Oli kovat helteet joten homma hoitui pitämällä poikaa pääasiassa ilman housuja kotosalla. Sama onnistunee sisällä myös talvella? Kokeilkaa ihmeessä! Ei meidänkään poika pysynyt kovin kuivana ennenkuin alettiin harjoitella ilman housuja. Kävi säännöllisesti potalla unien ja ruoan jälkeen, teki tarpeet usein pottaan, mutta vaipat oli silti märkänä välissäkin. Sitten vain otettiin housut pois ja käytettiin usein potalla, seuraava askel oli pelkät pikkuhousut pävisin jalassa jne. Parissa viikossa oli täysin kuiva, tosin aikaa vielä meni, ennenkuin alkoi itse kertomaan hädästä. Vahinkoja sattui tosi vähän kun vain muistettiin käyttää säännöllisesti potalla. Takapakki tuli parin/kolmen kuukauden päästä ja kesti yllättävän kauan! Ihan uusi juttu minulle, että voi takapakkiakin tässä asiassa ilmetä:O Sitä vaihetta taas yllättävän pitkään mutta nyt on takan onneksi sekin. Oli vain yllätys, että yhtäkkiä jo opittu juttu tuntui unohtuvan, lirutteli parhaimmillaan sen seitsemät housut märäksi....

Me palailtiin äsekn reissusta, oltiin pohjoisessa sukulaisten/ystävien luona. Tervetuloa ihana arki taas pitkästä aikaa!
 
Moikkis jälleen :)

Hansu: mun kaverilla on esikoisen kanssa samanikäinen poika. Hän oppi mun tyttöä aiemmin kuivaksi, mutta on ottanut monet takapakit :( Hän oli kans ihan ihmeissään, ei ollut aiempien lasten kanssa samaa ollut. Saattaa vieläkin (3,5v) tehdä tahallaan housuun...
Meillä ei siis ole viime kesän jälkeen 3veellä housut kastuneet. Silloinkin pissien lirahtelut johtuivat varmasti tilanteesta kun juostiin sairaalan ja kodin väliä..

Kylläpä kannatti kirpparille lähteä tänään :) Mietin kyllä monta päivää, onkohan sinne mitään ilmestynyt, alennusmyynnit ja kaikki. Löytyi tosi hyvä pöytä, oli juuri myyjä laittelemassa vaatteita. Nappasin jo nuorimmaiselle toppatakin ja -housut sekä yhdet kengät. Nyt odotan että miehen voisin herättä ja sännätä heti takaisin penkomaan :D Tosi nättejä vaatteita, hyväkuntoisia ja EDULLISIA!

Tein muuten vihdoinkin oman kirppisaiheisen blogini, saapi käydä kattelee jos kiinnostaa ;)
Memmu shoppaa
 
Kylläpä on taas hiljasta...

Tulin vaan kertoon, että kiva uus blogi luminkalla, sitä toista blogiakin seurailen. :)

Pottailut sujuu täällä tosi mukavasti. Öisinkään ei pidä vaippaa, mutta kylläpä niitä petivaatteita pestään ainaki pari kertaa kuukaudessa kun ei ookkaan heränny yöllä pissalle.
 
Onpas täällä tosiaan hiljaista... pidetään nyt ketjua yllä, ainakin mulle tää on ihana henkireikä ollut!

Täällä on kaksikosta tullut ihan mahdoton taistelupari. Ihan joka asiasta tapellaan, kähistään ja vedetään toisia tukasta. Hermo menee. Ja kaikenkukkuraksi kiljutaan- kovaa ja korkeelta! Uhma x2 ei oo kiva. Wilmasta vallankin on kuoriutunut oikeen Justiina, komentaa ja pössöttää kaikkia. No, kolmen veljen kanssa ehkä hyvä että osaa pitää puolensa, mutta tarviiko se tehdä noin hiivatin lujalla äänellä...

Meille tuli eilen uudet (käytetyt) rattaat. Meidän vanhat Emmaljungat räpsähtelee vähän väliä rikki, niin huutonetistä huusin Brion tuplat 45 eurolla!Aika hyvä kauppa. Rattaat on tosi hyvässä kunnossa vielä kaiken lisäksi. Kuomua tarvii pikkasen kiristää, mutta se nyt on pikkujuttu. Jospa nämä pelittäis vielä niin pitkään kun rattaita tarvii.

Esikoinen ja mies ovat tänään Hämeenlinnassa pelaamassa, ja peliä tulee katsomaan pari entistä Tapparan pelaajaa (mm Janne Ojanen). Kyllä poikaa jännitti aamulla kun lähtivät!

Ei tuu nyt kirjottamisesta mitään, koko ajan kaksikko tekee jotain kolttosia. Palaillaan siis myöhemmin!

HM
 
Ilman muuta ketju pidetään pystyssä!

Mulla on kiirettä pitänyt, kun uutta asuntoa remontoidaan (tai siis itse ei tehdä muuta kuin hoidellaan erinäisiä lupa-asioita, valitaan materiaaleja ja koordinoidaan hommaa remppamiesten, isännöitsijän, huoltomiehen, sähkömiehen ym. välillä). Mutta kyllä tässäkin riittää. Mä oon pähkäillyt valaistusasioita ja piirrellyt sähkömiehelle pohjapiirustuksia. Tänään kävin kaupunginarkistossa ja rakennuslupatoimistossa katsomassa talon viralliset piirustukset, kun meillä on varastohuone muutettu askarteluhuoneeksi ja sinne pitäis laittaa telkkarille ja tietokoneelle paikat (eikä isännöitsijältä löytynyt mitään papereita). Parin viikon päästä on muutto ja toistaiseksi keittiö on ihan betonipinnoilla ja sähköjohtoja roikkuu joka puolelta. Mutta jospa se siitä, ainakin tosi nohevasti remppamiehet on jo viikossa saaneet siellä aikaan vaikka mitä.

Lisäksi oon nyt orientoitunut uuteen statukseeni työttömänä opiskelijana, oon päivät kotona ja pitäis kirjoittaa opinnäytetyötä + opiskella tentteihin. Eipä oo kauheen tehokasta ollut, mutta jospa se nyt tästä lähtis. Poika on päivät päiväkodissa. Keväälle on tiedossa osa-aikaista iltatyötä (opetustyötä), joten kyllä tässä tekemistä riittää.

No nyt pitääkin rientää poikaa hakemaan.
 
moikka

Pottailut sujuu täällä tosi hyvin, kovalla vauhdilla poika tuossa hommassa kehittyy. Kakat ja suurin osa pisuista tulee pottaan. Nyt ajateltiin aloittaa vaipatta olo kotosalla, boxsereita vaan pitää kaivaa käyttöön kaapin perukoilta.
Huomattiin Juuson kohdalla sillon ku harjoitteli kuivaksi että pikkareihin aina tuli pisut eikä menny vessaan ja boxerit jalassa muistyi mennä vessaan, tultiin siihen tulokseen silloin että pikkarit tuntuu enemmän vaippamaisilta joten ei muista mutta nyt tällä kertaa fiksunpana ja suoraan boxereihin =)

Eilen oli Juusolla korvapoli ja astmapoli, saatiin hyviä uutisia, nielurisat poistetaan nyt kevään aikana ja kun operaatiosta parantunut voidaan rueta pikkuhiljaa jättämään astmalääkkeitä pois :) Pitää vaan toivoo että lääkkeettömyys onnistuu.

Nyt alan olla itsekin elävien kirjoissa, kolmas kuuri menossa ja nyt oireet hävinneet, toivottvasti ei ihan heti tuu uusiksi.

nyt pitää jatkaa töitä...
 
maitoo: kyllä se sillätavalla vaikuttaa että kun se tulehduspesäke on siinä nielussa kokoajan nyt kun ne risat siellä on ja Juusolla on ollut toistuvia nielutulehduksia 6kk ja sellainen ärsytys yskä, nielulla ja korvillahan on yhteys eli kun meillä homma pitkitty nielussa alkoi korvat oireilla. Astman hoitoon se vaikutti sillälailla että lääkitystä kovennettiin niin ei ollu hyötyä ja spirometrioissa ja muissa kokeissa näkyi ettei ollukaan keuhkoissa vaan nielu piti tulehdusta yllä ja pahenti oireita.

Tulipas näköjään vaikeesti selitettyä =)
 
maitoo: niin se tuo astma lääkärikin veikkas että saatettas saada poika kokonaan lääkkeettömäksi, että vain infektion aikana (ehkä) tarvitsisi lääkettä. Olisi se kyllä mukavaa mutta ei pie liikoja toivoo...
Mietittiin tuossa miehen kanssa että liekkö mimmosia kasvukipuja sit tulee jos lääkkeen voi jättää pois koska tuo kortisonihan on nyt hidastanut tuota Juuson pituuskasvua ja sit ku se lopetetaan niin voi käydä niin että hurahtaa hetkessä kovastikin. Sillä jo nyt välillä jaloissa kasvukipuja :/
 
Heippa pitkästä aikaa!

Meillä Vilho on kuumeessa, tänään oli pojalla niin veto pois kun makas vaan sängyllä koko päivän että yritin saada tuloksetta lääkäriaikaa ja päätettiin sit lähteä lastenpäivystykseen Meilahteen taksilla. Vilho tykkäs kovasti taksista ja lääkäriä ootellessa sai jo kuumelääkettä ja mehua hoitajilta ja sai katella teeveetä josta sit jutteli jonkun mamman kanssa :)
Ihan täyttä selvyyttä ei saatu että miks noin kova kuume tuli (40 astetta), täytyy ootella pari päivää että mitä tosta kehittyy (epäili vaan kovaa flunssaa, korvat oli onneks puhtaat). Saatiin resepti Pronaxen-lääkkeeseen. Nyt illalla poika onkin jo ihan toista maata,jaksaa höpöttää ja leikkiäkin.
Sannilla ei onneks kuumetta tai muita oireita ole ja pidetään peukkuja ettei tulisikaan.

Muuten meillä menee ihan kivasti,tosin Vilho vieläkin heräilee muutaman kerran yössä myös terveenä ollessaan, Sanni taas nukkuu 23/00-09 yhdellä tai kahdella syötöllä joten on aika paljon "helpompi tapaus" kuin veljensä vauvana.

Vilho tykkää käydä vessanpöntöllä, olis varmaan koko päivän istumassa ja pissailemassa :) useat tunnit päivässä on ilman vaippaa ja osaa yleensä sanoa kun pissa tai kakka on tulossa. Vahinkoja lattialle ei oo pitkiin aikoihin tullut. Vaippa silti on jokapäiväisessä käytössä vielä ja tietty myös yöllä.
 
Viimeksi muokattu:
Moi täältäkin!

Ei ole tullut tänne kirjoiteltua, käyn kyllä usein lukemassa :)

Meillä nautitaan nyt normaalista elämästä :) Sisällä tyttö kävelee eikä konttaa enää... Ulkonakin pysyy jo hyvin pystyssä!
Neidin oman tahdon kanssa saa kyllä päivittäin taistella. Kamalasti pitää äidille ja isälle (myös isosiskolle) kiukkuilla vastaan...
Uusin uutuus on ovien kanssa leikkimien! IHME ettei ole vielä sormet jääneet väliin.

Menee muuten itse kodinhoitohuoneeseen "ÄÄHYLLE" :D Pari kertaa olen joutunut sinne nakkaamaan kun ei mee käskyt perille.. Kiltisti siis menee itsekin vaikkei tarvetta olisi :)

Tulevaisuus on kyllä avoinna! Työpaikkahan mulla on odottamassa, mutta olen alkanut harkitsemaan alanvaihtoa. Eli kouluun täytyisi mennä. Toukokuussa VASTA tehdään päätös joutuvatko leikkamaan lonkan aluetta. Hitsin pitkään tässä saapi jännittää...

Käytiin pikku reissullakin, miehellä oli talviloma. Hoplopissa vierailtiin ensimmäistä kertaa, tytöt tykkäsivät ja tulipa äidillekin hiki ;)

Yöt ovat alkaneet olemaan aika levottomia. Luulen kävelyn oppimisen vaikuttavan siihen, taikka kun jalat on paikoillaan yön.
Täytyypä nytkin mennä rauhoitteleen...

Kirjoitelkaa, pidetään pinoa pystyssä :)

-Luminka
 
Luminka, onnittelut vielä kerran tytön hienosta kävelyedistyksestä! Tosi hyvä, että lastoituksesta oli apua, nostan hattua miten olette jaksaneet koko sen ruljanssin.

Meillä muuttohommat etenevät vähitellen ja poikaa hermostuttaa, kun pakkailemme. Käy tunkemassa pahvilaatikoihin leluja, kiskoo tavaroita kaapeista lattialle ja nauraa räkättää päälle. Ollaan viety monta pahvilaatikollista tavaraa jo uudelle asunnolle, mutta tuntuu ettei tavara silti vähene yhtään. Mun vanhemmat onneksi tulee muuttoa edeltävinä päivinä lapsenvahdiksi, niin saadaan jotain kunnolla tehtyäkin.

Siinäpäs ne päällimmäiset :wave:
 
Kylläpä aika rientää eikä koneella enää mukamas ehdi olemaan. Työt alkaa virallisesti 9.2 mutta keikkilua olen jatkanut tosi tiiviisti. Ja siellä kiirettä piisaa...

Tänne ei pikkuväelle kuuluu mitään uutta mullistavaa, samaa touhottamista päivästä toiseen. Wilmalle tulee uusia sanoa kuin sieniä sateella, Oskari tuttuun tapaansa vähän panttailee. Päikkärit jäävät joinain päivinä vallan pois, ja ovat sitten kyllä väsyneitä iltaisin, mutta useimpina päivinä onneksi sen noin tunnin torkkuvat. Ja suuri uutuus tulee viikonloppuna kun kaksikko menee ihan eka kertaa yökylään. Mitähän siitäkin tulee... Mun isosisko viestitti yksi päivä että haluaisi ottaa Wilman ja Oskun yökylään, pitkään harkitsin että tohdinko antaa mutta kokeillaan nyt. Jospa yhden yön saisi nukuttua. Tai sitten käy niin että ei nuku juuri lainkaan kun miettii että miten siellä menee.... Ehkä pieni vierottaminen tekee hyvää sekä lapsille että äidille ;)

Nyt jatkamaan koululaisten aamupalan pariin. Koitetaanhan pitää pino aktiivisena, eikö?

HM
 
Juu koitetaan pitää pinoa pystyssä!

Ei vaan tunnu olevan mitään kirjotettavaa tänne. Käyn lueskelemassa mut sit en keksi mitä kirjottais.
Lumilla menee taas hienosti päiväkodissa. Joululoman jälkeen oli alkuun vaikeaa ja itkeskeli iltapäivisin siellä ikäväänsä. Mut oli mullakin loman jälkeen vaikeeta mennä kouluun, en tosin itkeskellyt siellä :D
Nyt taas kaikki sujuu vanhalla rutiinilla.

Viikonloppuna mies lähtee viettämään miesten kesken jotain x-box turnausta, siellä on kuulemma 3 x-boxia ja kaikissa sama jääkiekkopeli ni pitävät turnauksen...pojat on poikia :) Esikoinen sen sijaan lähtee isälleen. Minä oon Lumin kanssa kotona ja mun äiti tulee tänne ni vietetään me sitten naisteniltaa.

Hyvät viikonloput kaikille! Koitetaas kirjoitella!
 

Yhteistyössä