<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

meliah: Pahoittelut myös sinne kymppikerhoon siirtymisestä :( :hug:
bambina: Aivan samaa mieltä! Ja hei älä vielä masennu eihän niitä oireita välttis tulekkaan.
Nopponen: Pahoittelut menkoista :(
hiulu: tervetuloa! Noista clearbluen plussatesteistä oon kuullu valitettavasti vaan pahaa, harmillisen usein antaa vääriä positiivisia. Kerran jopa nähnyt selkeän väärän haamun eräällä kanssapalstailijalla. Uskoisin että nuo predictorit toimii paremmin tai sitten apteekin oma tai digitaalinen.

(.) Alavatsakivut loppui illalla kun seinään. Nyt pikkusen tuntemuksia oikeassa muniksessa( semmoista hentoista väliaikaisvihlontaa). Typerää kun tämmönen saa omat toiveet taas nousemaan. Virallinen testipäivä taitaa olla 10.6..joten vielä kaksi piinallista viikkoa :D Jotenkin jännä kun tuo FF-sivusto laski ovispäivän ihan oikein noitten aamulämpöjen perusteella, lisäks sai kierronkartottamiseen selkeyttä kun pysty laittaa oireita ja O+:ssat ylös :) Jos ketään kiinnostaa käydä tutustumassa tässä linkki: Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
 
Huomenta!

Salliina koska oot lopettanut täysimetyksen? Mä täysimetin 4kk ja sen jälkeen oon osaimettänyt nyt siihen saakka, että ipana oli 6kk ja sen jälkeen oon pikku hiljaa vierottanut jätkää tissistä, eli nyt reilu 7kk ikäsenä saa tissiä enää kerran ihan max. 2 kertaa yössä ja päivisin juodaan vaan mukista korviketta. Mä toivoin, että toi imetyksen vähentäminen olis edesauttanut menkkojen alkamista mutta ei...

hiulu Tervetuloa mukaan! :wave: Mäkään en ole kovin hyvää CB:n testeistä.. Itse oon vaan CB:ltä käyttänyt digi-testiä.. Siinä ei voi epäselvyyksiä olla :D kerran tullut tulos raskaana 1-2 ja kerran ei raskaana.

).( jotenkin tää mun oma kuumeilu tuntuu niin kovin turhauttavalta, kun ei niitä menkkoja vielä ole ja toi isännän asenne on niin epäselvä.. :/ Eilen katteltiin illalla yhdessä esikoisen kuvia joissa oli vastasyntynyt ja muutaman päivän ikäinen :heart: Tiedän kyllä että voin raskautua ilman niitä menkkojakin, mutta niiden alkaminen antaisi edes pientä toivoa.. :)
 
Hei kaikille!

Onnea taas plussanneille, erityisesti dieselkissan uutiset lämmitti mieltä!

Meliah, Nöhvi ja muut joilla yk:t kasvaa :hug:

Ja tervetuloa uudet!

Nannamamma: toivottavasti menkkasi alkaisivat ja isäntä saisi ajatukset oikeaan järjestykseen niin pääsisitte täysillä kuumeilemaan!

Omppuf: Tsemppiä ja voimia piinailuun!!!

(.) Huoh, kun en tiedä mitä ajatella: piinailla vai ei piinailla? Tänään siis kp. 24/24-? eikä oireita suuntaan eikä toiseen... Ajattelin malttaa olla testaamatta ainakin kp 28 asti eli jos täti ei saavu niin pe testailisin. Ovista en selkeästi havainnut missään vaiheessa kiertoa, joten en sen perustellakaan osaa arvioida mitään, huoh!

No malttaa, malttaa, malttaa.. malttaako?

Ihanaa päivää kaikille, vaikka maanantai onkin!
 
NiQ
Pikaisesti luin teidän kuulumiset läpi, oltiin siis viikonloppu reissussa eikä siksi musta ole mitään kuulunut. Menkkoja ei kuulu, ei näy. Satunnaisesti juilii alamahaa ja tuntuu menkkamaista jomottelua. Viime viikolla kyllästyin soittelemaan sinne perhesuunniteluun ja marssinkin sen tädin oven taa puhelinaikaan ;) Sain tälle päivälle lääkäriajan ja th kertoi että tod.näk. määrää mulle Terolutit. Joten sinne siis iltapäivällä. kiertopäivät alkaa oleen kyllä aika hurjat :/ Mutta josko se tästä...

Pahoittelut tädin kohdanneelle! :hug:
 
Vitsi, että tuo kuumeilu on tarttuvaa. Tai onhan mulla tää vauvakuume ollu, mutta kun lukee teidän muiden kuumeilusta niin huomaa itsessä ihan samanlaisia malttamattomuuden oireita. Eilen bongasin sellasta valkovuotoa, mikä netin mukaan ennustaisi ovista ja sain miehen houkuteltua illalla peitonallekin. Nyt sitten mietin että millä todennäköisyydellä voisi tärpätä. Vaikka todellisuudessa kai näin pian kapselin poiston jälkeen ei kuuluisi tulla ovista. Lääkäri sanoi että luultavasti yksien menkkojen jälkeen on todennäköisempää tärpätä, kuin nyt samantien ekasta kierrosta. Kävin kyllä fiksuna lukemassa netissä että jollain on tärpännyt samantien kapselin poiston jälkeen ja joillain kestänyt puolivuotta... Hmm, nyt piinailen sitten ja yritän päästä tallettelemaan lisää tässä lähipäivinä. Mies varmaan ihmettelee miten yht'äkkiä pitäisi koko ajan sekstailla, kun tytön syntymän jälkeen kerrat on olleet tosi harvassa. Aina ollaan eriaikaan menossa nukkumaan/heräämässä ja ukko istuu illat tietokoneella.

Mutta varmaan jos ei menkkoja tule kesäkuun aikana niin sitten jo voi testailla :p

Ai niin ostin valion greippimehua ja eilen join ekan kerran. Hyi hitto että on hapanta! Mutta mitä sitä ei tekisi...

Meliah: Ymmärrän täysin tunteesi, niitä kohtaan joilla tärppää heti, vaikka itse esikon kohdalla kuulunkin niihin. Siksi nytkin toiveet korkealla heti aluksi. Mulla on kyllä taustalla keliakiaa ja äidilläni oli vaikeuksia tulla raskaaksi aikanaan, joten olen todella onnellinen että on saatu edes yksi lapsi ja noin helpolla. Varmasti ajattelisin ihan samallalailla jos yrityskertoja olisi noin paljon takana.

Mutta nyt vaan kaikki sinne kesäkuussa plussaaviin :D Kukahan pääsee ekana?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ilmeisesti ovis bongattu :) ! Kananmunan valkuais -tyylistä limaa ja hiukan verta paperissa. Alamahassa kipristelyä myös. Hah, odotan sitä että pääsen taas tikuttelemaan raskaustesteillä. Hyvä, että ovulaatio anto nyt jotain merkkejä itsestään :).

Toivottavasti tärppäis ja täytyy varmaan vetästä tänään jotkut hepeneet niskaan kun ukko tulee töistä :D !

Tärppitoivotuksia kaikille muillekkin !
 
**********Tiistai 29.5.2012*********






Mukana:


Nopponen.........tyttö 06/08..............kp2/30-38............yk7
Meliah...........................................kp2/25-29............yk10
alley..............tyttö10/09................kp5/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp6/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09.........kp6/23-29.............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp7/25-26.............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp9/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp9/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp10/33.................yk5
Salliina...............poika10/11..............kp10/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp11/30-34............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp13/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp13/26-28............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp13/27-35............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11................kp16/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp17/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08..............kp18/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp21/30.................yk6
bambina........................................kp22/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp23/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp23/28................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp25/24-?..............yk1
nanakuu................tyttö..................kp27/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp27/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp32/?...................yk1
tiipula..............tyttö 05/11..............kp34/29-49............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp38/31.................yk-
NiQ..........................07/11............ kp54/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nopponen Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Omppuf
Kävin kirjautumassa tuonne laittamaasi linkkiin, hyvältä vaikuttavat sivut. Kiitos linkistä :)

kulkuriina
Ooo, tsemppiä piinailuun! Aikas hyvältä kyllä kuulostaa tuo oireettomuus, se kun tuntuu niin kovin monella sitten olevan oikea oire!

NiQ Mitä lääkärissä, saitko Terolutit?

alley Eikä minulla siis koko ajan sellainen tunne ole, välillä vaan käydä pyörähtää mielessä hölmöntyhmät ajatukset. Kiitos myötätunnosta :kiss: Sinäkin rupesit tuohon greippimehun testaukseen, kerrohan sitten onko tullut mitään muutosta limoissa tai muussa :D
 
Nopsaa tulin vaan kommentoimaan meliah: olet vain ihminen, jolla on inhimilliset ajatukset! :hug: mä voin ainakin ihan täysin ymmärtää ja allekirjoittaa myös noita ajatuksia. kieltämättä tutkailin itekin vkl:na tuota listaa, ja huomasin saman asian: täältä plussaa joko ihan heti, tai sitten saa odotella pitkään. joten onhan se nyt hitto vie ymmärrettävää, että se ottaa kupoliin, kun joku tulee mukaan ilmoittaakseen, että plussaa. (älkää kukaan loukkaantuko, ei ole kenellekään henkilökohtaista!!! jokainen varmaan kuitenkin käsittää, mistä on kyse, aikuisiahan tässä ollaan...)
ja ehkä se vaikuttaa myös omaan ajatteluun..eli jos en plussaa nyt tästä kakkoskierrosta, niin jouluna olis sitten ehkä mahkuja...vähän liiotellusti, mutta kuitenkin. ;) joten voin siis sanoa, että ymmärrän tuntemuksesi!!! :heart:

ON: dpo"noinviikko". ei mitään tuntemuksia. tissit ollu tänäänkin jotenkin arat, onnistun varmaan kuvittelemaa tämän, tai sitten viikonlopun biletys vaikuttaa edelleen (kuten yllä mainitsinkin, mulla tulee tissikrapula!! :LOL: ). nyt on elämässä ollut onneksi kiirusta tämän kierron ajan, joten ei ole ehtinyt ressata, mutta kun sen jotenkin tietää, ettei oo tärpänny, niin...mitäs tässä sitten hermoilee...odottaa vaan, että aika kuluu. : /

ylemmästä kirjotuksesta huolimatta toivon kaikille ihan hirmuisesti plussaa!!! :heart: olen aiemminkin sen jo todennut, että olen kuitenkin äärimmäisen iloinen kaikista plussista, eihän se minulta ole pois! :D
 
Hei taas! Täällä MeaMansikka, nykyisillään Miona ilmoittautuu takaisin joukkoon. Meidän helmikuussa plussattu yritys meni kesken maaliskuun lopulla. Koko ajan oli sellainen varovainen olo, että mahtaakohan jatkua. Ei yhtään samanlaista kuin esikon kohdalla, jotenkin sitä vaan tiesi ettei tämä tainnutkaan käydä ihan näin helposti. Kuulemma keskenmennyt alkio on hyvin usein elinkelvoton, siispä siihen uskoen olen onnellinen että luonto hoisi homman eikä tarvinnut myöhemmin itse joutua keskeytyspäätöksen tekijäksi.. Se olisi ollut järkyttävää.
Uusia tuulia kohti. Kesän jälkeen aiotaan aloittaa aktiivinen yritys, siihen asti liittyisin mielelläni taustailijaksi. Plussaonnea kaikille!<3
 
Taikamaailma, tsemppiä lääkäriin!

Omppuf, ei se näin aina ole. Niinku mies sanoi, täytyy takoa kun rauta on kuumaa :LOL: Eli alkukierto on tätä kun mulla tekee mieli, loppukierto yleensä sitten hiljasempaa :) Pidän niin peukkuja sulle, että hommat alkas toimii!

meliah, :hug: Mua harmittaa sun puolesta :( Oot niin ihanan kuulonen, aito ihminen. Toivon sulle vaan niin kovin sitä plussaa!! Mutta olkoon tämä sitten sun kierto <3 Vertaillaan vaan mehuja ja limoja :LOL: Joko sä kävit ostaa mehua? Ja ymmärrän niin hyvin tuon harmituksen, että toisille suodaan lapsi toisia ennen. Ei oo väärin tuntea niin. Toiset sikiää vaikka mies vaan kattois himokkaasti, niin se vaan menee, eikä sille mitään voi.

bambina, niin siis on se meilläkin ailahtelevaa, alkukierto on vain tätä :) Äläkä mitään menkkoja oottele, tissituntemukset on hyvä asia! Melkein kadehdin sua, kun osaat olla laskematta päiviä. Toivottavasti yllätyt pian positiivisesti :heart:

Nopponen, :hug: Jaksamista töihin!! Viisi viikkoa hujahtaa nopsaan :)

hiulu, tervetuloa! :flower:

Nannamamma, mä täysimetin poitsua vajaa 5kk ikäiseksi ja menkat alkoi sitten siitä kuukauden päästä. Edelleen imetän 5krt/vrk eli kaikilla ruuilla paitsi välipalalla sekä sitten aamumaidot annan tuossa klo.6 korvilla. Toisilla kierto käynnistyy vain nopeammin kuin toisilla. Mutta käsittääkseni usein kuukausi joko imetyksen lopettamisesta tai vähentämisestä.

Kulkuriina, tsemppiä piinailuun! Oireettomuus on hyvä oire! :)

NiQ, mitäs lääkärissä?

alley, onko se Valion greippimehu kylmähyllyssä vai missä? Onkohan mitään sellasta mehutiivistettä tms. joka auttas? Mun pitäs saada mehut reissuun mukaan enkä viitsis porukoitten jääkaapissa alkaa pitää greippimehupurkkia, äiti vois siitä arvailla että missä mennään :D

Tiudeliini, onnistuko sun hepene-vastaanotto? :D Ja onnea oviksen bongauksesta!

Miona, pahoittelut menetyksestänne :hug:

ON: Ei uutta, vieläkään. Huomenna kp10. Mulla alko valkovuodot viime kierrossa kp15, mutta kp11 tuli aika hyvä viiva ovistikkuun. En sitten tiedä, missä vaiheessa oli oikeesti se ovis... Mutta jospa tää mein aktiivinen sänkykamariaika tässä vielä jatkuisi... Toivoa sopii. Ollaan tosin lähdössä ylihuomenna loppuviikoksi reissuun, siellä en oikein tykkää harrastella seksiä, mutta kaipa sitä täytyy yrittää edes joka toinen päivä :) Olla taas kekseliäs. En tajua miks ollaan aina oviksen aikaan reissussa :confused: Mutta jospa siellä olisi joku urhea simppanen, joka jaksaisi elellä riittävän pitkään. Mahdollinen tieto raskaudesta tai alkava vuoto sattuu sitten juuri juhannuksen alusviikolle. Voisin ihan hyvin viettää alkoholittoman juhannuksen, ihan hyvin voisin :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kiitos ihanat kysymästä :hug: Lääkärikäynti oli aika pikainen, ja ihan hyvä niin koska lääkäri näytti tietävän ko. asiasta vähemmän kuin minä. Eli luki vain mun taustatiedoista että mulle resepti Teroluteihin (th oli kirjoittanu sen silloin viime viikolla sinne kun se varasi ajan mulle lääkäriltä). Ei osannut vastata mihinkään mun kysymykseen koskien tuota Terolut-kuuria, ja luki jostain Googlen avulla löytämältään sivulta (mulla on huono näkö :D enkä nähny että mistä se luki sitä tietoa) että ottaa nyt ekan 10pv satsin 1/pv ja sitten odotella menkkoja. Ja sitten seuraavassa kierrossa kp15-25 (tai vissiin oikeammin 15.-24.) ottaa yhet pilsut. Nyt oon vaan lueskellut intterneetin ihmeellisestä maailmasta että ne Terot saattaa estää ovuloinnin. Ja tuo ko15 alkava kuuri olisi vain joku keskimääräinen luku, milloin suurimmalla osalla on ollut jo ovis. Mut mullakin kun on aina ollut pidemmät kierrot ja ovis on ollut vasta tyyliin kp20, niin käykö tässä nyt sitten väärin? Vai pitäiskö tehdä sen verran omavaltainen päätös että jos alan tikuttaan ovista, ja jos se ei ole tullut esim. kp25 mennessä niin sit heittäisin Teroja sen 10 seuraavaa päivää naamaani...? :confused: ideoita? kokemuksia?
 
salliina: toivotaan sinulle siis selvää juhannusta!! :D meillä valion greippimehu on kylmähyllyssä, missä on esim. mehukeitotkin. mistään tiivisteestä en kyllä tiedä, en ole ottanut selvää...olis kyllä kätevä! ;)

NiQ: no voihan vee, mikä lääkärikäynti! sori, mutta en osaa auttaa, en tiedä ko. asiasta mitään... :( toivottavasti asia selviää!!!!

Miona: pahoitteluni!!!! :hug: mahtavan positiivisella asenteella olette kuitenkin jatkamassa, toivotaan teille kesän jälkeen plussaista arkea! =)

ON: joo, tissikipu hävis yön aikana, eli oli just niinkun aattelinkin, eli viikonlopun jäljiltä. kyllähän se kai niin on, että sen vaan jotenkin tietää, onko vaiko eikö. tai siis tietää ja tietää, mutta sellanen vahva tunne kuitenkin. kun ei vaan ymmärrä, että missä menee pieleen, kun pari ovista tikuttanu ja hommat ajottunu sillee, että kaikki mahdollisuudet ois, mutta...olikos se nyt se 25% todennäköisyys per kierto tulla raskaaksi, niin mitäpä tässä toisaalta ihmettelemään.
 
NiQ, mä en kans tiedä noista Teroista mitään... Mut mikä järkyttävä lääkärikäynti! Toivottavasti ei oo kattonu mistää Wikipediasta niitä ohjeita sulle! Olisko siellä ketään lääkäriä kelle voisi soittaa ja kysyä vähän tarkemmin??

bambina, mä olen kanssa sitä mieltä, että kyllä sen sitten sisimmässään itte tietää, että onko tärppiny vai ei. Mistä tuo luku on tuo 25%? Periaatteessa olevinaan aika "suuri" luku, kuitenkin tuon mukaan pitäs raskautua keskimäärin neljän kierron kuluessa... Vai miten sen vois aatella? En tiedä sit muute, ei aina muutenkaa oo todennäkösyydet ihmiskunnan puolella :)
 
NiQ
Bambina Mä oon ainakin kuullut että joka kierrossa, jossa menee kaikki oppikirjan mukaan, eli tulee ovulaatio, ajoitus seksin kanssa on osunut nappiin, munasolu on hedelmöittynyt jne olisi 20% mahdollisuus raskautua. Eli ei se mun mielestä ainakaan kovin suurelta kuulosta, kun ajattelee että jos oviksen tikuttaa, sen löytää, kaataa miehen yms niin silti on vaan 20% mahis :)

Ja hei, greippimehua löytyy sieltä lämpösestä hyllystä Rybb & Deckersin tekemää, joka on jonku tuhat kertaa parempaa kun se kylmähyllyn Valion karsee akkuhapolta maistuva :D Ja sitä voisi siis lämpimässä säilytelläkin :)
 
niQ: Täällä yks joka syönyt about 10-12 kuuria teroja elämänsä aikana. Mulle lääkäri sanoi ettei terot estä raskautumista, mutta ei se myöskään munasoluja kasvata. Niitten tarkoitus on kait lyhentää/säännöllistää kiertoa niin että raskauteen olisi paremmat mahdollisuudet. Jos terokuuria "myöhästyttää", se ei sitten auta varsinaiseen ongelmaan joka olis kierron pituus. Suosittelisin syömään kuurit ohjeen mukaan ja jos raskaus ei ala/kierto ei pysy säännöllisenä, kysymään clomeja tai vastaavia. Julkisella puolella on vuoden "yritysraja" ennen kun ruvetaan enempi tutkimaan. Poikkeuksena tietenkin "entiset" lapsettomat, joiden lapsi/lapset on saatu aikaan esim IVF:llä. Tässä aika hyvä linkki, joka toivottavasti selkeyttäis... Verkkoklinikka.fi - Verkkol
miona: Isot pahoittelut :hug: :´(
meliah: hyvä että tykkäsit!

(.)dpo3 (ff:n mukaan)
 
Tehosi hepeneet :D.. Enpä malta odottaa kun pääsee taas testailemaan :D. On tämä hassua kun suunnittelee jo nyt vaunuja, pinnistä, huoneen järjestystä vaikkei vielä edes ole raskaana. Itse tykkään olla jo ajoissa liikenteessä kun kaikkea meillä ei voi hankkia kertarysäyksellä :D. Onhan tuolla tuota esikoisenkin tavaraa mutta tykkään hankkia myös uutta pienelle sit jos se on tullakseen.

Uudet vaunut ainakin jiutuu hankkimaan.

Täällä on ollu kauheet kivut eilen ja tänään. Alamaha ollu tosi kipee ja maha sekasin. Lämmöt eilen 37,4.
 
NiQ
Kiitos Omppuf! :) Aina se on varmempi olo, kun on joku joka tietää asioista, perhesuunnitteluneuvolan lääkäri kun ei tiennyt :kieh: Otan siis ohjeen mukaan, tilasin äsken perhepakkauksen ovistestejäkin niin pääsee toivottavasti muutaman viikon päästä tikutteleen :)
 
Nopponen
**********Keskiviikko 30.5.2012*********






Mukana:


Meliah...........................................kp3/25-29............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp4/30-38............yk7
alley..............tyttö10/09................kp6/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp7/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09.........kp7/23-29.............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp8/25-26.............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp10/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp10/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp11/33.................yk5
Salliina...............poika10/11..............kp11/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp12/30-34............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp14/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp14/26-28............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp14/27-35............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11................kp17/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp18/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08..............kp19/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp22/30.................yk6
bambina........................................kp23/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp24/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp24/28................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp26/24-?..............yk1
nanakuu................tyttö..................kp28/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp28/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp33/?...................yk1
tiipula..............tyttö 05/11..............kp35/29-49............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp39/31.................yk-
NiQ..........................07/11............ kp55/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella[/QUOTE]
 
Nopponen
Koitin päivitellä listaa... toivottavasti sain kaikki oikein...

Mulla ihme menkat kyl ollu, eka päivänä tuli paljo, eilen tosi vähä ja tänään ei ollenkaan?? Aina kestäny yleensä runsaampi vuoto sen 3 päivää ja pari päivää viel tiputellu päälle mut nyt ite vuoto kesti yhden päivän ja tiputtelu toisen ja tänään kp 3 ne ois niinku ohi ku koko päivänä tullu mitään!???! Mä en käsitä?
 
Mulla aivan järkyttävä päivä takana... Lähdin aamulla pojan kanssa mun mummoa ja pappaa kattomaan ja sieltä lähdin ajatuksissani ajelemaan kotiappäin kun mummu aika huonossa kunnossa... ajoin yhtä tietä missä 40km rajotus ja tarkoitus oli kääntyä oikealle ja käännyin niin samassa kolahti ja lujaa... samaa suuntaa ajo pyörätiellä mopo, tarkoituksenaan ajaa risteyksestä suoraan kun mä käännyin oikealle suoraan sen etee... Poika tinttas justiin takapenkillä ja sitä katoin samalla taustapeilistä kun käännyin.. en nähnyt missään vaiheessa sitä poikaa missään vasta kun kolahti ja näin kun lensi!!! Poliisit siihen soitin ja olin ite ihan shokissa, itkin vaan oma poika sylissä jolle EI onneksi käynyt mitään vaikka sen oveen tulikin! Poliisi sano et asia menee syyttäjälle ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vammantuottamisesta saan ainakin syytteet.... Mitähän kaikkea voi vaan tulla????? Voi luoja!! Se poika lähti lanssilla sairaalaan ja mä lähin peräs näyttää omaa poikaa kaiken varalta niin lanssikuski tuli mulle sanomaan että sillä pojalla ei todellakaan ole mitää hätää et jalkaa ja kättä vähän on valittanut!!! Voi helevetti.........
 
anu: ai kauheeta!!!!???!!! :O :( :hug: on varmasti pelästyttäny ja kunnolla! onneksi ei kenellekään käynyt pahemmin. ja ihan kun ei muuten olis kamala olo, niin syytteetkin sitten kaupan päälle... : / mites oman pojan kohdalla, oliko lääkärissä mitään erityistä? huh, nyt on vaikee sanoo tuohon mitään lohduttavaa, mutta tosiaan onneksi ketään ei sattunut pahemmin, joten yritä rauhottua ja päästä asian "yli", jos se nyt koskaan on mahdollista, mutta ainakin eteenpäin. kyllähän tuolla liikenteessä sattuu ja tapahtuu, mutta niistä ei vaan tiedä, kun ne ei satu omalle kohdalle! voimia!!! :hug:

ON: tuon yllä mainitun jälkeen on aika vaikee sanoa omista asioistaan yhtään mitään. menkat alkaa la, viim. su... sitä odotellessa. plaah. plaah. plaah.
 
NiQ
Anu :hug: tsemppiä! Toi on ihan peruskauraa että aina tulee se syyte siitä liikenteen vaarantamisesta vaikka vetäisit autolla itsekses ojaan eikä olisi ketään mailla halmeilla, ja toi vammantuottamus on yhtälailla perusjuttua jos jotakin kolauttaa, vaikka se ei välttämättä saisi kuin yhden mustelman. Joten nou hätä, tietty itseä järkyttää ajatella mitä kaikkea olis voinu tapahtua ym ja hyvä ettei kenellekää käyny mitään. Voimia :hug:
 

Yhteistyössä