Elokuiset 2019

hsh
Voi tätä helpotuksen määrää ❤ Sielä se meidän sankari loikki pari kertaa ja asettui lunkisti risti-istuntaan kädet naamalla :love::love: neljä päivää hypättiin eteenpäin ja LA siirtyi myös, oli kuulemma jo silmämääräisestikin sen verran isompi, eli 11+6 muuttui 12+3 ❤ Niskaturvotuksesta ei harmainta haisua koska seulontoihin ei osallistuttu, mutta kaikki näytti kyllä olevan niinkuin pitää. :love: Seuraavaksi pitänee hypätä vihdoin myös sinne fb puolelle :geek:
 
@Marlauri Mäkin laitoin sähköpostia, jos vielä mukaan (toivottavasti) mahtuu! :)

Nyt menossa 10+3 ja pahoinvointi onneksi helpottanut jo reilu viikko sitten, mutta väsymys on edelleen jotain järkyttävää. Kovasti odotan sitä paljon puhuttua toista kolmannesta, jolloin pitäisi olla virkeä ja aktiivinen olo. Hope so! :D
 
@vau819 Meitä reippaasta pahoinvoinnista kärsiviä taitaa olla kaks täällä! Mä en oo tosiaan vielä hakeutunut lääkäriin tai tippaan, vaikka monesti oon sitä miettinyt. Huonojen päivien perään on tullut kuitenkin hyvä päivä, jolloin oon saanut syötyä ja juotua. Töitä oon tehnyt minkä oon pystynyt. Mulla reilusti vajaa työaika ja mahdollisuus etätyöhön, niin on pystynyt joustamaan. :)

Meillä on ultra tosiaan ensi viikolla. Vähän mietityttää, että kasvaako tuolla kuitenkaan ketään, kun ei oo mitään muita oireita. Ei kohdun kasvukipuja, ei turvotusta eikä mitään. Pelkkä pahoinvointi ja oksentelu. Niin toivon, että tää oksentelu ei pääty huonosti.
 
Moikka!

Täällä myös ultra vihdoin takana, onpa ihana olo nyt, kun kaikki oli niinkuin pitää :love: Siellä nähtiin ihana veikeä kaveri ja mahtava kasvojen sivuprofiili! Meillä kävi sama juttu kun hsh:lla, että LA aikaistui: 12+0 muuttui 12+3 :love: Niskaturvotuskin oli optimaalinen. Nyt jos sitä uskaltaisi vähän rentoutua :)

@Marlauri laitan sulle mailia tässä muutaman minuutin sisällä, nyt, kun annan itselleni luvan nauttia tästä raskaudesta, niin liitynpä Facebookiinkin :)
 
hsh
@pandanen oon monesti jo tänään käynyt kurkkimassa, että joko sun ultrasta olisi kuulumisia kun muistanut, että samoissa mennään ja ultratkin peräkkäisinä päivinä :ROFLMAO: ja miten hassua, että hypättiin melkein saman verran eteenpäinkin, ihanaa :rolleyes: onnea sinnekin onnen perään ❤

hsh 12+4
 
Ihania kuulumisia ultrasta teillä monella jo tullut :love::love:
Mulla on ultra ens viikon perjantaina. Jännittävää vaikka olenkin tässä melkein viikoittain päässyt kurkkimaan mikä meno mahassa.

Täällä pahoinvointi edelleen siinä luokassa, että nesteitä tiputetaan päivittäin melkein 3litraa. Jotain pientä saa menemään välissä suun kautta. Nyt viikkoja 11+4 ja tätä "riemua" odotettavissa vielä pitkä tovi jos menee kuin edellisetkin raskaudet.
 
Ihania ultrakuulumisia. :) Meillä torstaiaamuna ultra, 7:30 ultraillaan ja siitä suoraan labraan. Saa nähdä, jos muksu on yhtään vanhempiinsa tullut niin herättelyä vaatinee tuohon aikaan aamusta. :D Kovin ootellaan et nähtäis se syke, joka jäi varhaisultrassa vielä näkemättä ku oltiinkin pienemmillä viikoilla menossa kun luultiin, tipahti melkein 2 viikkoa pois silloin. Nyt mennään siis menkkojen mukaan 11+5 ultraan ja katotaan miten paljon heittää, voi hyvin olla et ultrataan vielä uudestaan viikon-parin päästä että saadaan niskaturvotus mitattua.
Ja toki kiinnostaa että tuleeko meille elokuinen vai syyskuinen. Olettaen et kaikki on masussa niinkun kuuluu. <3

Kassu93 ja Bebe 11+0
 
Hei kaikki!

Oli ihana lueskella teidän kertomuksia. Toki muutama ikävä uutinenkin mahtui mukaan, ja toivonkin kaikille menetyksen ja surun keskellä kamppaileville voimia <3

Täällä mennään viikoilla 11+1 ja varhaisultrassa käytiin joulukuun lopulla, jossa siis viikot laskettu, kaikki oli hyvin ja sykekin löytyi. Omien laskujen mukaan olisin pari viikkoa pidemmällä, mutta kierto niin epäsäännöllinen, että voi olla siis mitä vaan. 12.2. Olisi nt-ultra ja se jännittää tosi kovasti. Mietityttää koko ajan, onko mahassa kaikki hyvin, kun minulla pahimmat oireet loppuivat kuin seinään pari viikkoa sitten.. Onneksi siis loppui, sillä oksenteluni oli tosi rajua noin 3 viikkoa ja jouduin tiputukseenkin heikon kunnon vuoksi.

Tsemppiä kaikille, jotka kärsitte kovista pahoinvoinneista ja muista oireista. Sekä tietenkin tsemppiä kaikille odottajille, itselle tämä on ensimmäinen ja hirmuisen jännittävää ja jopa pelottavaa aikaa! Mukava saada lukea teidän juttujanne ja huomata, että aika samojen asioiden kanssa täällä painitaan.

P.s. @Marlauri lähetin s-postia
 
Täällä tänään vähän verta alkanut vuotaa minihyytymien kera ja menkkakorvennuksia tuntunut mahassa jo varmaan 8 tuntia. Uskon että tämä raskaus on menossa kesken. Ei ehkä tulekaan elokuista meille. :cry: Nt-ultra on ensi keskiviikkona, valmistaudun siihen että kohdusta löytyy tuulimuna tai kuollut sikiö, jos ei kunnon vuoto ala ennen sitä. Maanantaina ois neuvolalääkärikin, mutta neuvolassa ei oo ultrauslaitteita. Kotidopplerilla en oo saanu sykkeitä kertaakaan kuuluviin ja varhaisultrassa en käynyt.

11+5/12+2
 
@Apustaja päivystykseen vaan, vähemmästäkin on ymmärtääkseni siellä päässyt ultraan, toivottavasti pääsisit myös :unsure: Tsemppiä täältäkin, toivotaan vaan isompaa säikähdystä jos nyt näin voi sanoa. (n)
Täällä päivystyksessä ei ultrata. Jos kivut muuttuu sietämättömiksi tai vuoto yltyy ihan mahdottomaksi niin saan toki mennä päivystykseen, mutta vointi on pysyny hyvänä vielä. Vuotoa tulee vaan pyyhkiessä paperiin ja kivut pysyy hallinnassa buranalla ja panadolilla. Yritän jo huomenna päästä neuvolan kautta ultraan ja jos keskenmeno todetaan niin haluaisin heti tyhjennyslääkkeet.
 
Kiitos tsempeistä kaikille. Kivut on ja pysyy, Buranaa on pakko ottaa että pystyn olemaan, vuoto edelleen niin niukkaa että ei tule edes siteeseen asti. Saa nähdä miten tässä käy. Odotin kyllä eilisen veren lorahduksen ja polttavan kivun perusteella että kunnon vuoto olis jo alkanu tähän mennessä.
 
Soitin neuvolaan, ni eipä tässä oikoreittiä ollut, omalle terveysasemalle on mentävä ensin ja sieltä saa lähetteen ultraan tarvittaessa.

Edit.
Terveysaseman ja neuvolan kautta vihdoin naistentautien polilla odotan pääsyä ultraan. Sydänääniä ei kuulunut neuvolassa eikä terveysasemalla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä