**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Onnea Eleonoora86 ja kovasti tarrasukkia pienelle!! :heart:

Mut siis jee, mä olen selvinnyt tämän kierron ja huomenna pitäisi alkaa menkat! En niitä tietenkään toivo, mutta en taida uskaltaa testata aamusta, kun yleensä menkat alkaa tunnin sisään heräämisestä. Eli jos sitten vasta perjantaiaamusta ellei huomenna tule täti kylään. Koko ajan lurahtelee housuun ja säntään vessaan tarkistamaan tilanteen, mutta ei näy punaista..
 
Hellou, helsingissä olin päivän reissulla, ja juuri kun tiistai iltana laitoin viestiä että menkat alkoi, niin melkeimpä samantien vuoto loppui. Eli tuli ihan punaista vähän yli tunnin verran, sen jälkeen ei ole tullut kuin punertavaa limaa ja nyt ei enää sitäkään. Mahaa polttelee välillä joten voihan tietysti olla mahdollista että se nyt yrittelee avata hanoja tuolla mutta ei vain saa sitä aikaiseksi. Plääh olin jo niin innoissani että alkaa menkat. Onko muilla ollut tälläistä tuhruttelua vai onko menkat alkaneet heti kunnolla? Siis ne ekat menkat keskenmenon jälkeen.
 
Sanna-M Mulla ainakin oli ne km:n jälkeiset ekat menkat ihan olemattomat.. :| No toki kesti ne sentäs pari päivää, mutta tosi vähäistä oli se vuoto niitten parin päivän aikana. Nyt sitten kun mulla oli just toiset menkat km:n jälkeen niin ne tuli oikein perinteiseen tyyliin kunnolla! (pari ekaa päivää saa istua melkein jonkun sangon päällä ja kokonaisuudessaan ne kestää n. 5 päivää). Nyt odotankin innolla että josko tämä kuu olis mulle tärppikuu kun menkatkin on palanneet normaaliksi... ;)

ON Ens viikon maanantaina mulla on se km:n jälkitarkastus.. : / Se vähän jännittää, mutta eiköhän kaikki oo kuitenkin hyvin... Ei mulla ainakaan mitään tuntemuksia oo, että olis mitään syytä olettaa toisin.. Mutta jättäähän tuollainen kokemus jonkunlaisia traumoja. : / Huuuh, olis jo ohi.
 
Ihania uutisia täällä! Paljon onnea kukkurukuulle kihlauksesta ja Eleonoora & dyddö, mielettömän onnellinen olen teidän plussista!

Täällä loma vasta edessä päin, koko elokuu poissa ja hain extempore uutta duuniakin, jonka yllätyksekseni myös sain. Eli loman jälkeen uudet tuulet, hankitut muutokset tähän syksyyn siis :D niin ja, muuttaakin pitäisi. Oikeastaan kauheeta kirjoittaa nää asiat ylös, ihan liikaa isoja päätöksiä, jaiks! Ovistestinkin viiva vahvistunut, joten toiveet normipituisesta kierrosta kasvaa :)
 
Hei! Sopisko uuden kuumeilijan liittyvän seuraanne?

Tää täällä palailee pikkuhiljaa tänne yrittäjien puolelle. Ei keritty positiivisesta tuloksesta juhlia kuin reilun päivän, kun alkoi vuodot eilen. Iltapäivää kohden kivut tuli mukaan, eli eiköhän tämä raskaus ollut sitten tässä.. :'(

Te täällä varmaan osaatte sanoa että kuinka nopeasti viiva alkaa himmenemään? Mulla tuli tänään vielä yhtä vahva viiva kuin eilenkin. PItäiskö vielä mennä neuvolaan selvittelemään tilannetta vai uskaltaako sitä tässä seurailla tilannetta itse..?
 
Suuret onnittelut täältäkin Eleonoora ja dyddö! Paljon onnea matkaan :)

Kukkurukuulla myös ihania uutisia, onnea kihlauksesta :) Häiden suunnittelu on kyllä ihanaa aikaa.

Markke :hug: Minulla meni kolmisen viikkoa ennenkuin raskaustesti oli täysin nega. Minä kävin kyllä ultrassa vuodon alettua jotta tietää tilanteen (se selvisikin, että sikiöpusseja oli kaksi joista toisen kehitys oli pysähtynyt, mutta tulivat sitten molemmat ulos).

Täällä ovis on bongattu viikonloppuna, joten piinaviikot menossa. Mutta taidan nyt ottaa vaan rauhallisesti joten en liity piinailijoihin tällä kertaa.
 
Paljon paljon onnea Plussan tikuttaneet...niin hienoa...jokainen on varmasti oman plussansa täällä ansainnut :flower::flower:

Minulla oli kanssa sillon vauvan syntymän jälkeen ensimmäiset menkat ihan kaikkea muuta kuin normaalit, todella niukkaa vuotoa. jälkitarkastuksessa lääkäri kysyi jotta onko kuukautiset tullu jo ja vastasinkin että ehkä joo, en oo ihan varma mutta jotain sieltä tuli.. 5viikkoa synnytyksestä ne alkoi ja ultralla lääkäri varmisti että menkat ne on ollu...:whistle:

Oma pulleaa mutta ikävän pehmoista napaa...

Olen nyt ollut kk pimennossa mutta teitä tiuhaan seuranneena.. en tikuttanut ovista enkä laskenut niin tarkkaan päiviä.. oli jopa päiviä kun en muistanut laskeakkaan.. Mutta eilisen testin perusteella ei vieläkään tullut toivottua lopputulosta joten kaipa tänään tai huomenna on taas kp 1 ja pettymys ja itku ja masennus... onneksi on koko viikonloppu töitä.. ei voi maatua samalla tavalla kun viimeksi.
Ja nyt alkaa pelko endon tuhojen tekemisestä vain kasvaa entisestää...:'(


PLUSSA TUULISTA LOPPU KESÄÄ !!!!
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Onnea onnea dyddö!!

Mäkin liityn nyt sitten huhtikuisiin..Eli siis tuli kp 1 tästä päivästä. Kovasti jo toivoin plussaa. :( Miksi ne solut ei vaan voi tavata siellä putkistossa ja yhtyä, vaikka ovat samaan aikaan paikalla??
 
Superpaljon onnea kaikille plussanneille ja tsempit että nyt pääsisitte loppuun asti ja saatte pienet syliin =)

Eilinen negatiivinen raskaustesti olis paljon helpompi sulattaa jos mulla ei olis nyt näitä samoja oireita kun viimeksi ennen positiivista testiä.. Kiinnittymisvuotoa muistuttava tapaus, mahan turvotus (tätä ei enää voi ees kuvitella), tukkoinen olo, vatsa sekaisin ja eilen sain tutun tuntemuksen viime alkuraskaudesta, nimittäin ihan kun joku painaisi vatsalla tai housut kiristäisivät kovasti mutta tämä tunne siis ilman housujakin. Nyt kuumeisesti mietin että pitäisikö vain odottaa ensiviikkoon testailuja vai varata jopa yksityiselle gynelle tarkistusaikaa (kunnallisen puolen jälkitarkastukseen 3viikkoa). Tuntuu raskautuneelta mutta testeissä sitä ei kuitenkaan näy :O
 
Minut voi poistaa listalta. Kumppani aika yllättäen viime viikolla ilmoitti että suhteemme on ohi. Oli edellisellä viikolla pakannut kamansakin mun huomaamatta. Voitte uskoa että olen onnellinen etten ole nyt raskaana.
 
NeitiT tsemppihalaus :hug:


Eleonoora ja dyddö onnea plussista! Onnea matkaan!

Kukkurukuu onnea kihlauksen johdosta. Haikein ja onnellisin mielin muistelen meidän omaa kihlautumista, joka oli sekä romanttinen että ei romanttinen :LOL:
 
Torstai 18.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 11/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 10/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 29/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 41/25-32
Helbi____26v____KM 9/12__________________________KP 24/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 4/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 8/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 4/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 11/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 3/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 7/28-31
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 32/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 8/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 28/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 1/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 3/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 19/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 15/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 3/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 17/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Onnea kukkurukuu kihlauksen johdosta! :flower: Oih, on se vaan niin ihanaa aikaa..!

Kettula Pahoittelut uudesta kierrosta. :hug: Mutta..."Kaikki joukolla jäätä sär..eiku huhtikuisiin!" ;) :D

dyddö Onnea onnea! Ei tainnut mennä kovin kauaa tärppiin edellisestä km:sta. :) Josko NYT ois teidän vuoro! :heart: Kaikkea ihanaa ja turvallista masunkasvatteluaikaa!

Voi NeitiT, tuo on kyllä aivan kamalaa...:'( Miten voikaan yhtäkkiä tilanne muuttua yhteisen perheen haaveilemisesta täysin toiseksi. Todella paljon voimia sinulle! :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa, täällä ei enää tietoakaan menkoista eikä vuodoista, siis sitä punertavaa limaa tuli n. 3 tunita ja sitten enää sellasia veriviiruja seuraavana päivänä. Ja sitten se loppui, tänään vihlonut mahaa ja nytkin pientä kiristelyä. Joko menkat vielä alkaa mutta myöhemmin tai sitten voin olla raskaana. Ota nyt tästä selvää. :) Yksi raskaustesti löytyy kaapista. Se näytti negaa noin puolitoista viikkoa sitten kun testailin että onko hormooni jo laskenut..No eihän tässä voi kuin odotella.

Onnea plussanneille. :heart:
 
Onnea Rosuliina naimisiinmenon johdosta! :heart:
Omat vielä edessä, ja innolla niitä odottelen, milloin mies päättää vuoden :popcorn:

).( Täällä valahtelee kunnolla juoksevaa valkkaria housuihin. Saa juosta vessassa tarkistamassa näkyykö punaista.. Lämmöt tuntuis olevan myös kohollaan, tosin en ole mitannut, mutta poskissa sellainen kuumotus.. Jännäillään siis.

Aijuu, ja SannaM onnea tädistä! Siitä se lähtee. Uusi kierto, ja uudet kujeet! :hug:
 
Päivää, täällä vuoto jatkuu runsaana. Mulla on kyllä aina ollut runsaat menkat, mahakipu on ainut mikä on todella tuskaista..Särkylääkettä onneksi löytyy ja sillä olo helpottuu. Onko teillä kauan sitten kestänyt vuoto kun ekaa kertaa tuli menkat keskenmenon jälkeen? Toivotaan etten nyt kauaa vuoda. :) Mutta olo onnellinen kun tietää että kroppa toimii ja vauvan yritys saa jatkua tämän jälkeen. :)
 
Elenoora ja dyddö oikein paljon onnea plussasta :heart: Peukkuja pidetään, että kaikki menee mainiosti loppuun asti hyvin :)

NeitiT oikein paljon jaksamista ja tuhansittain haleja :hug: Uskomatonta, miten oma kumppani voikin vetäistä yllättäen maton jalkojen alta :(

kukkurukuu onnea kihalutumisesta ja häiden suunnittelusta :)

Rosuliina onnea rouviintumisesta :)

Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut tädistä, mutta tehdään joukko plussat huhtikuisiin :)

Minnah88 meinaatko testailla missä vaiheessa? :popcorn: sitä odotellessa :)

).( kahtelin kalenteria ja ensi viikonloppu olis lakanoidenlaulattamis viikonloppu :) Toivottavasti onnistutaan laulattamaan niitä noin muutoinkin :) mulla on vaan jotenkin sellainen olo, että tää voisi olla se THE kierto :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Niwhai

Yhteistyössä