**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

NeitiT Voi ei :'( Tsemppiä paljon sulle! :hug:

Rosuliina Onnea naimisiinmenon johdosta! :heart:

Joosukka Sieläkin ovis ensi viikolla! Toivottavasti tärppäis ;)

ON: Täälä taas ollaan niin katkeria muiden raskautumiselle, taas yksi tuttu sai lapsen! Itkettää ja suututtaa, vaikka pitäis olla onnellinen. Ei vaan pysty. :ashamed:

Syöttekö muuten kalaöljykapseleita? Itse sain lääkäriltä ohjeen sen syömiselle. Mutta huomasin sitten, että minulla oli tullut 2 mustelmaa jalkoihin vaikka en ole mihinkään niitä kolauttanut, minulle on kyllä aikasemminkin tullut tosi helposti mustelmia. Sitten luin, että se kuulemma ohentaa verta, onko näin? Eli vaikka mulla ei pitäisi olla hyytymistekijöissä mitään ongelmaa, mutta gyne mulle plussauksen tultua suositteli aspiriiniä, silti mietityttää voiko se olla keskenmenojen syynä.
 
NeitiT: Voi apua. Oon todella pahoillani. Yritä jaksaa :hug:

Sanna-M: Mun ekat menkat kkm:n jälkeen oli tosi niukat ja kivuttomat. Siitä seuraavat olikin sitten.. Kaikkea muuta :D

ON: Ovisplussa!! Ovisplussa! Ihan selkeä, "ilmestyin heti tähän tikkuun!" -plussa! Eli dpo 0 kai huomiselle? ...ja hyödynnettykin on, kolmesti :D

Lisäys:



Tossa vielä tikutettu rivi kuivilla testitikuilla (kuvanlaatua pahoitellen, kännykkä...)
 
Viimeksi muokattu:
Fujin: Onnea ovisplussasta :heart:

Mulla jatkuu vuoto aika runsaana. Ja mahakivut on siedettävät. Mutta olisin silti iloinen että nää menkat loppuis jo :D En vaan jaksa enää tätä vuotamista. Mutta odottelen kyllä innolla sitä kun menkat loppuu ja alkaa yritys, ja sitten se jännäily kierron lopussa.

Sanna-M kp 3/?
 
Täällä alkaa pikkuhiljaa menkat loppua..Sit pääsee taas odottelemaan ovista. Laskin huvikseni, että jos nyt tärppäisi, niin laskettu aika olisi kuopuksen syntymäpäivä. Se oliskin hauska yhteensattuma. :)
 
Mahtuisiko uusi mukaan?

Eilen todettu keskenmeno, alkoi vuotelemaan ja ultrassa katsottiin, että menehtynyt 7+3, kun olisi pitänyt olla jo 11+1. Sitä kun kuvitteli, että on jo kohta ns. turvallisilla viikoilla ja kaikki hyvin, kävin varhaisultrassa 6+4 ja silloin syke näkyi.
Hukkaan heitetyltä ajalta tämä minustakin tuntuu kaiken surun keskellä, niin kuin joku täällä aiemmin mainitsi :'( Onneksi on esikoinen pitämässä arjessa mukana..

Mulla alkoi siis vuotaa hyytymiä ja pienen taistelun jälkeen pääsin Kättärille tsekkaamaan tilanteen. Sain vielä cytotecit (4 tbl) mukaan auttamaan tyhjentymistä. Cytotecit otin aamupäivästä eikä niiden jälkeen ole tapahtunut mitään? Sellaista vähäistä kirkasta verta vain vuotelee. Mutta eilen illalla ja viime yönä tuli oikein kunnolla verta ja hyytymiä ja olinpa sikiöpussin ja istukankin näkevinäni :/ Lieköhän sitten tyhentynyt jo kunnolla vai ei?

Jonkin verran selailin taaksepäin viestejä, mutta sellaista kyselisin, että oletteko odottaneet yhdet menkat ennen uutta yritystä vai aloittaneet suoraan?

2. lasta yritellään - eltsu81 - kkm 7/13
 
Maanantai 22.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 15/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 14/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 33/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 45/25-32
Helbi____26v____KM 9/12__________________________KP 28/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 8/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 12/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 8/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 15/?
ralliruutu____24v___KM (TM) 5/13, KEM 6/13__________KP 26/28-29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 7/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 11/28-31
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 36/27
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 2/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 2/28

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 12/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 32/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 5/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 4/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 23/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 19/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 7/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 21/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 9
Fujin dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Markke


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
eltsu81: Mä ensiksikin pahoittelen keskenmenoa, todella ikävä juttu. :hug:

Mulla keskenmeno selvisi ultrassa myös, sain cytotecit ja mulla ne aloitti rankan vuodon ja hyytymiä tuli paljon, se vuoto loppui siitä n. 5 päivän päästä. Olin onnellinen että se keskenmeno oli nyt ohi ja sai ajatella tulevaa, mutta mulla kävi ikävästi..Jouduin viikko kotona tehdystä tyhjennyksestä sairaalaan koska kohtu ei ollutkaan tyhjentynyt ja menetin verta todella paljon, jouduin kiireelliseen kaavintaan ja sain sairaalassa vielä 2 pussia verta. Nyt vasta olo alkaa olla normaali ja nyt 4 viikkoa myöhemmin mulla on ekat kuukautiset kaavinnan jälkeen. Ja toivon että pian meillä saa alkaa uusi yritys. Toivon sulle kaikkea hyvää :heart:
 
eltsu81: Olen pahoillani siitä, että jouduit tähän pinoon :hug: Me jatkettiin yritystä suoraan ilman odotusta.

ON: Tänä aamuna herätty sitten vatsakipuun. Liekö sitten sitä kuuluisaa oviskipua, nyt vaan toivotaan että joku sankareista päässyt perille asti ja jännätään hetki.

Ps. Mut voi ottaa pois taustalta :)
 
Viimeksi muokattu:
Heips,

Eltsu81 pahoittelut tänne joutumisesta, mutta tervetuloa!

Tänä aamuna saatu ovisplussa. Eilen aamulla talletettu, mutta seuraavan kerran mahdollista vasta huomenillalla. Toivottavasti eiliset sinnittelisivät perille, koska en usko, että huomenna enää ehditään:(
 
Eltsulle pahoittelut tänne joutumisesta :hug: mutta tervetuloa.

ON Tulin just sieltä km:n jälkitarkastuksesta. Kaikki oli hyvin ja näytti hyvältä. :) Täydet mahdollisuudet siis uudelleen raskautumiseen ihan luonnollisesti. Keskusteltiin vielä siitä syystä miksi kaikki tapahtui. Sikiössä ei tosiaan ollu mitään vikaa ja se mun tulehdus jäi arvoitukseksi. Kokeissa ei ilmennyt mitään selvää syytä sille. Lääkäri sanoi että kysymyksessä oli ainoastaan tosi huono tuuri ja jotenkin oli joku bakteeri päässyt kohdun suusta sisään, mutta sitä ei tiedä missä vaiheessa. Saattoi päästä vasta silloin kun mulla alkoi se vuoto. : / Mutta mä en olisi kuulemma sille itse mitään voinut, mä en tehnyt mitään väärin. Mulla on vielä verikokeet 12.8. ja niistä tutkitaan vielä että onko mulla esim. jotain verenhyytymisongelmia tms. ja jos niissä selviää jotain niin niitä asioita pystytään sitten hoitaa kun uudelleen raskaudun että ei pääse toista kertaa tapahtumaan samaa. Kuulemma todennäköisempää on kuitenkin että seuraava sujuu muutenkin ihan ongelmitta. Oon kyllä tosi huojentunu tuosta käynnistä... Nyt pitäis vaan osata olla liikaa stressaamatta niin eiköhän se pian uudelleen tärppää. ;) Kovasti ne puhui tsemppaavasti ja ovulaatiokin on aivan käsillä... :) Nyt sitten vain kovasti talletuksia ja peukut pystyyn ja stressi taka-alalle! :D

Plussapuuhkuja kovasti meille kaikille! :whistle: +++++++
Tää on niin meidän kierto!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja Niwhai
eltsu pahoittelut keskenmenosta.
Mariah hienoa että lääkärikäynnistä oli hyötyä. Kyllä ne osaa tsempata ja kannustaa sielläkin, toki ihan aiheellisesti. Monesti syytetään itseä, vaikkei olisi mitään mitä olisi voinut tehdä toisin, että lopputulos olisi ollut eri. Nyt vaan tukka putkella ovista odottelemaan, ja hyödyntämään. Pidän teille peukkuja!
Rosuliina onnittelut ovisplussasta! Kyllä luulisi tallettelujen riittävän. Eikös sitä sanota, että paras onnistumisprosentti on, jos tallettelee juuri ennen ovulaatioplussaa ;)
Fujin myös onnittelut! Hieno plussa onkin! :heart:
Ja Miwwille piti sanomani, että itse en taas saa syödä lääkärin kehotuksesta kalanmaksaöljytabuja, koska minulla käy aivan samalla lailla kuin sinulla. Eli mustelmia tulee syyttä suotta. Miulle lääkäri sanoi, että joillekkin käy näin, ja silloin on parempi olla syömättä niitä. Onnittelin itseäni, että taas kuulun johonkin kerpeleen vähemmistöön!! :|
Ja kaikille muillekkin joita en muistanut mainita, niin tää on niin meidän kuu! :D


).( Voiko lämmöt olla miten korkealla oviksesta johtuen? Eilen tuntui jotenkin erikoisen kuumottavalta, ja tänä aamuna mittasin lämmöt niin 38,4. Ei ole yhtään sellainen kuumeisen kipeä olo?
Ja en testaa kyllä. Hoen itselleni sitä koko ajan. En testaa ennenkuin täti on totaalisen eksynyt reitiltään. Olen alkanut pelätä testaamista näiden kemiallisten ja varhaisten km takia. Miten voikin tulla tällaiset fiilikset loppukierrosta? Ehkä se johtuu siitä, että on mahdollista, että ovis ei ollutkaan silloin vaan vähän myöhemmin, koska kipuilin ja valkkaria tuli riittämiin yhtenä päivänä, mutta kun en muista minä päivänä...
No, onneksi on muuta tekemistä, niin päivät kuluu nopsaan.. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Kiitos kaikille :)
Mulla ei ole automaattisesti edes mitään kontrollia, mutta ajattelin anyway huomenna soitella Kättärille, kun vuoto oon tosiaan niin vähäistä jo, eikä cytotecit ole vaikuttaneet mitenkään (vaikka sitä ennen tavaraa tulikin paljon ulos), että jos pääsis tsekkaamaan tilanteen.

Ainiin, mulle voi vielä päivittää 31v ja kp 2/28

Tsemppiä teille kaikille!
 
eltsu81, olisiko sitten niin, että ennen Cytotecejä suurin osa olisi tullut jo pois? Minulla kävi toukokuisessa keskenmenossa niin, että keskenmeno alkoi vaaleanpunaisena tuhruna, sitten verisenä vuotona (muutama sellainen peini kuukautisvuotomainen riekale tuli mukana) ja Cytotecien jälkeen tuli ihan selvä raskauspussi ja muita isoja klönttejä, pari päivää vuosin taas kirkasta verta, mikä muuttui tuhrutteluksi sitten, kun viimeinen iso hyytymäklöntti tuli ulos vessakäynnin yhteydessä : / Verikokeessakin kävin kontrollina 3 viikon kuluttua keskeytyksestä, mutta en koskaan päässyt soittoajoilla polille läpi, että olisin kuullut tulokset : / Miulla vuoto kesti keskeytyksen jälkeen muistaakseni 10 päivää, sinä aikana ei harrasteltu miehen kanssa mitään. Ja ei alettu silloin heti yrittämään uudelleen, mutta ei ehkäistykään. Siitä tuloksena viime kuussa kemiallinen raskaus, näkyi tikuissa pari päivää haaleana haamuna. Raskausoireet loppui sitten yhtenä sunnuntaina, maanantaina alkoi tuhruttelu ja torstaina menkat, jotka olivat siis ensimmäiset keskenmenon jälkeen. Olivat tavallista paljon niukemmat ja tulivat melko tasan 5 viikon kuluttua keskeytyksestä.

Se oli ihan hirveää aikaa omassa elämässä ja otin sen pettymyksen todella raskaasti, joten rutistukset ja voimia sinulle eltsu81 vaikean asian kanssa! :hug:

Minut saisi lisätä taustailijoista listalle.

ralliruutu____24v___KM 5/2013 (TM), KEM 6/2013____KP 26/28-29 (ja haaveissa ensimmäinen)
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille! Hiljaiselon syynä lomamatka etelän aurinkoon.

Pahoittelut Eltsulle pinoon joutumisesta, mutta vaikutat heti jo siirtäneen katseesi tulevaan, hyvä, niin pitääkin. Me emme käyttäneet ehkäisyä km:n jälkeen, mutta en kyllä tosin tullut ekasta kierrosta raskaaksi. Mun mielelle ei olisi sopinut ehkäisy, se olisi tuntut tosi ristiriitaiselta kun on taas jo vuosi lasta toivottu.

Sitten omaa napaa - toivottavasti pullistuvaa sellaista. Matkalla tein viime maanantaina positiivisen raskaustestin :) uskomatonta, mutta niin totta. Tein eilen varmistustestin ja viiva oli vahvistunut erittäin hyvin. Tämä tuntuu NIIN epätodelliselta ja pää leijuu pilvissä. Juuri nyt vielä en osaa suoranaisesti pelätä keskenmenoa, kyllä varmaan nekin pelonsekaiset vessassa juoksut vielä tulee.

Toivon kaikille tsemppiä plussailuun, itse liputan sen puolesta että km:n jälkeen paikat on putsattu ja kiinnittyminen helpompaa. Voimia ja tsemppiä jokaiselle piinailijalle!
 
Viimeksi muokattu:
Fujin Toivottavasti päässeet perille asti ;)

Minnah88 Aijaa! :O Onko se sitten huono asia? Mä en oikeen oo perillä näistä asioista :D mulle tosiaan ehdotettiin sitä aspiriiniäkin joka ohentaa kuulemma verta sittenkun se plussa testiin tulee niin pitäis kokeilla. :headwall:
 
Hei! Tässäpä olis myös kkm:n jälkeen kuumeilemaan haluava.

Eli torstaina todettiin neuvolassa, ettei pikkuinen ollutkaan jaksanut elää, eikä siis sykettä näkynyt ultrassa :( Perjantaina kävin naistenpolilla varmistamassa asian ja lääkäri totesi kuolleen 8+2, pe olisi ollut 9+2. Sain mifegynen heti siellä ja cytotecit(6kpl) mukaan ja tiputtelu alkoi lauantai-iltana. Eilen otin sitten ne cytotecit ja runsas vuoto alkoi n.3h:n kuluttua.
Tämän te jo ehkä teidättekin kokemuksesta, mutta huh että sitä tavaraa tuli! Olisi melkein tarvinnut istua pöntöllä koko eilinen päivä :O
Iltapäivällä huomasin möykyn vessan matolla ja tarkemmin tutkailtuani olettaisin sen olleen koko helahomma eli näytti istukalta, kalvoilta ja pienenpieni, ehkä nuppineulanpään kokoinen pallo(pienempikin), oli oletettavasti se pikkuinen ihmisen alku : / Ne pienet möykyt oli kuitenkin aika kiinteän oloisia eikä hyytelömäisiä hyytymiä.. En vain käsitä, miten se oli matolle joutunut kun en tietääkseni ollut ilman housuja sen vuodon vuoksi.. No joo.

Joka tapauksessa, nyt mennään ilmeisesti kp2/28 noin ja odotellaan semmoiset 5-6viikkoa, kunnes vien pissanäytteen labraan testattavaksi raskaushormonin osalta. Ilmeisesti se riittää näytöksi, ettei ole enää sitä materiaalia kohdussa. Sen jälkeen annettu lupa yrittää uudelleen. Tuossa välissähän tulee ne ekat menkat, jos tulee, kun on ennen esikoista tahtonut olla melko sekasin nuo kuukautiskierrot...

eltsulle pahoittelut keskenmenosta:hug: ikävää, ettei saatu jatkaa helmikuulle asti :(
Tuosta yrittämisen aloittamisesta, sain sen kuvan että kannattaisi odottaa ne yhdet menkat. Mutta toki itse teette päätöksenne :) Olen kuitenkin lukenutkin, että olisi hyvä antaa kehon palautua normiinsa edes sen yhden kierron verran.. Mullahan se tosiaan tulee tuossa automaattisesti, jos vasta 5vkon päästä pitää viedä se pissanäyte.. Muussa tapauksessahan se on varmasti siihen jälkitarkastukseen saakka. Naistenpolilla sanoi, että siksi ei saisi ennen sitä pissanäytettä olla ilman ehkäisyä, jotta saadaan varma kuva siitä, että edellinen kesken mennyt on poistunut kokonaan kohdusta.

Haaveissa toinen -pansku- __25v__KKM 7/13____KP 2/28
 
Kättärin kirjallisissa ohjeissa lukee: Hoidon teho varmistetaan 3-4 viikon kuluttua tehtävällä virtsan raskaustestillä. Testi voidaan tehdä joko avosektorilla tai kotona. Uutta raskautta voi yrittää, kun vuoto on päättynyt ja raskaustesti negatiivinen, tai viimeistään seuraavien kuukautisten jälkeen."
Eli mä teen testin jossain välissä ja sitte ku näyttää negaa, niin raskaus on tervetullut.
 
Niin just. Ilmeisesti eri paikoissa erit käytännöt. Luin tuon oman ohjeen siis OYSin lappusista, siinä sanotaan että odottaa yhdet menkat.. Ja tokihan sen testin vois tehä kotonaki, mutta liekö ne naistenpolilla haluaa saada asen "virallisen" testintuloksen sitten, koska jos näyttää plussaa, kutsuvat uusintatoimenpiteisiin..
 
Miwwi teillä tosiaan eritilanne jos on noita hyytymistekijöitä, ja verta on saatava ohenemaan. Sillon se on vaan hyväksi, että siun veri ohenee, ja noista mustelmista sen huomaat, että jotain tapahtuu :) . Itsellä taas ei ollut mikään määräys niitä syödä, vaan söin ihan vitamiinien kanssa noita, ja oli tosi ärsyttävää kun oli joka paikka mustelmilla.
 
Tilasin viime viikolla ebaystä sellasen 50 ovistestiä + 50 raskaustestiä -setin. Kauankohan perilletulossa kestää, ei oo kukaan sattunut tilailemaan?
Tänä aamuna tein vielä varmuudeksi ovistestin ja viiva oli jo lähtenyt haalenemaan. Eli se mun eilinen ovisplussa oli ihan oikee ovisplussa! Aika pienestä sitä ihminen tulee onnelliseksi, muistan kun tikuttelin viimeksi silleen että sain jotain elonmerkkiä tikkuihin niin o+ oli vasta joskus kp 16 tai 18 ja se kierto sitten venyikin. Kaiken logiikan mukaan tästä kierrosta tulee max. 32 päivää pitkä jos kuvitellaan, että ovis on kp 16 eli huomenna (vaikka veikkaan kyllä että oli jo jos tuntemuksia on uskominen) ja lisätään siihen 14 päivää=30 ja annetaan kaks helpotuspäivää anteeks mun kropalle, ettei sen tarvitse yrittää pyrkiä tohon kolmeenkymppiin.

Mitäköhän mä ees selitän täällä.

Spiritille onnea plussasta, jes! Taas uus plussa heinäkuulle :)
 
Iltaa leidit, täällä menkat jatkuu aikas runsaana, maha kivut ovat siedettävät. Toivon pian vuodon olevan ohi jotta päästään taas yrittämään. Ovistestejä löytyy joten niillä testaan mahdollisen oviksen. :)

Spirit: Onnea plussasta :heart:

Sanna-M kp 4/?
 
Viimeksi muokattu:
Minnah88 No lääkäri ilmeisesti vain muuten vaa ehdotti kalaöljykapseleita, eli ei vain siihen. Gyne minulle sitä aspiriiniä ehdotti. :) Ja ei minulla pitäis olla hyytymistekijöiden kanssa mitään ongelmaa. :O Saako muuten kalaöljykapseleita syödä raskaana ollessaan, tai edes kun yrittää raskautua?
 
Ai anteeksi Miwwi sotkin siut yhteen toiseen. Pitöisköön välillä keskittyäkkin :)


Täällä testattu nega. Tiesin sen, kun en usko että se ovis silloin oli, kun vahvemmat tuntemukset tuli myöhemmin. Ikinähän en tikkuun saanut vahvempaa kuin kontrolli, mutta yhtä vahvat parikin kertaa. Katsotaan kuinka tää kierto etenee. Ja jotta se plussa sieltä tulisi, niin ilmoittauduin bikini challengeen. Laitetaan tän mamman kroppa pursuamaan lihasta. :) Sillon se plussa viimestään pärähtää tikkuun, kun jotain radikaalia päättää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33

Yhteistyössä