Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä soitin lääkärille ja se oli kokouksessa. Sitten soitin sille kuka teki sen rokotteen. Se sanoi se on hyvää asia että mulla on kuumetta ja lihas särkys, se tarkoita että rokote toimii hyvin, oma kroppa vaan yritä päästä kovalla vauhdilla Hpvsta eroon. Ja kun mulla viimeks ei ole enää näkynyt virusta kohdunkaulassa vielä sen lisääksi ja kun me saimme viimeiset rokotteet jotka on paljon kovemmat kun mitä alussa se pisti... Nyt löytyi selitys:/... ja mä luulenkin, että ihme flunssa, kun nuha ja muutakaan ei ole... Mutta se sanoi että saa ota vain joka 8 tuntu vain 1 tablettia ibuprofenia:(... tää on vitsi varma, kun se 1tbl ei auttaa mulle yhtään ja vielä joka 8t, HUOH
Ja sinä uskot kaiken? Voi hyvä ihme! Toivotaan, että ei tule pahempaa!
 
"voi elämä"
Just tätä etua ajatellenkin, siks mennään Usaan tutustumaan paikoihin, kun meillä tarkoitus muuta sinne, mistä oli puhee. Kun meistä kukaan ei halua elää koko elämän Suomessa, missä ei minkälaisia mahdollisuuksia lapsille
Suomi on maa jossa nimenomaan on mahdollisuuksia, jokainen lapsi voi käydä koulua ja opiskella. Mitä ihmeen "mahdollisuuksia" luulet lapsillasi Usassa olevan? :D Taidat raukka kuvitella että niistä tulee filmitähtiä, kun astutte Usan kamaralle. :LOL:
 
"voi elämä"
[QUOTE="vieras";26458112]Viimeiseeen lauseeseen repesin :LOL: uskomaton naiivi ajatusmaailma[/QUOTE]

Tuo sama muakin nauratti, etteikö Suomessa ole mahdollisuuksia lapsille ja jossain Usassa on. :D
Aaaaaapuva, ROTFLOL.. Mitäköhän tolla ihmisellä liikkuu päässä.
 
"jou"
[QUOTE="No niin";26457963]Sinullahan on kaksi kättä ja kaksi jalkaa kuten kerroit ja silloin ei tarvita sossua ja valtiota maksamaan. Menet töihin ansaitsemaan palkkaa ja maksamaan veroja.[/QUOTE]

Tai miestä. :whistle:
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26458386]Lentoyhtiö voi muuten olla ottamatta sairaita mukaan. Lentokonehan on kaikista pahin paikka, missä tartunnat leviää.[/QUOTE]

Jep, saattaa Venakko jäädä Meksikoon jos lähtöselvityksessä näyttää kovin sairaalta.
 
Venakko Milanna
Millä tavalla mä uskon? Tottakai mä uskon sille kuka sen rokotteen teki. Vai palstan asiantuntijoille mun on pakko luota ja uskoa ja samalla tavalla epäillä? Miks mä sitten olen täällä?

Millä tavalla mä odotan kun astun koneesta Usaan etä mun lapsista tulee filmitähtejä? Tämä on aika lapsellinen heito. Jos he haluavat niin heistä tulee ja mitäs jos vaikka mäkin halua??? Mutta ei ole nyt tästä kysee vaan kysee, että harrastukis siellä enemän, mistä ne myös voivat luoda ura. Siellä parempi rikastua. Siellä just ei ole tätä että maksan sulle kaiken jos et tee mitään, ihmisellä aina on tavoite tehdä jotain.. paljon muutakin, nyt vaan täällä yö, mun pää ei kovin paljon toimii selittämään ja todistamaan jotain taas
 
"heh"
Millä tavalla mä uskon? Tottakai mä uskon sille kuka sen rokotteen teki. Vai palstan asiantuntijoille mun on pakko luota ja uskoa ja samalla tavalla epäillä? Miks mä sitten olen täällä?

Millä tavalla mä odotan kun astun koneesta Usaan etä mun lapsista tulee filmitähtejä? Tämä on aika lapsellinen heito. Jos he haluavat niin heistä tulee ja mitäs jos vaikka mäkin halua??? Mutta ei ole nyt tästä kysee vaan kysee, että harrastukis siellä enemän, mistä ne myös voivat luoda ura. Siellä parempi rikastua. Siellä just ei ole tätä että maksan sulle kaiken jos et tee mitään, ihmisellä aina on tavoite tehdä jotain.. paljon muutakin, nyt vaan täällä yö, mun pää ei kovin paljon toimii selittämään ja todistamaan jotain taas
Sulla taitaa olla aika vanhanaikainen ja ruusuinen kuva Usasta. Ei pahalla. Et taida yhtään tajuta millanen systeemi siellä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
"vieras"
[QUOTE="mmm";26458629]Muistaakseni Milanna olet itsekin popsinut jotain masennuslääkkeitä.. Suurin osa suomalaisista naisista kyllä käy ihan itse töissä ja tienaa elantonsa.[/QUOTE]

Sama muistikuva on minullakin, mutta ap muistaa silleen sopivasti nämä jutut.
 
khgkh
[QUOTE="mmm";26458629]Muistaakseni Milanna olet itsekin popsinut jotain masennuslääkkeitä.. Suurin osa suomalaisista naisista kyllä käy ihan itse töissä ja tienaa elantonsa.[/QUOTE]

On se popsinut. Kärsii myös paniikkihäiriöstä ja millon mistäkin.
 
"Zap"
Sinulla on, Milanna, melkoisen ruusuinen kuva USA:sta! Olen asunut noin 2 vuotta (2002-2004) Pohjois-Carolinassa Raleighissa ja vaikka PC on kohtuullisen hyvin voivaa aluetta, niin en kyllä minään onnelana tuota pitänyt. No, itse kokemalla oppii...
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
"Mä"
Mä soitin lääkärille ja se oli kokouksessa. Sitten soitin sille kuka teki sen rokotteen. Se sanoi se on hyvää asia että mulla on kuumetta ja lihas särkys, se tarkoita että rokote toimii hyvin, oma kroppa vaan yritä päästä kovalla vauhdilla Hpvsta eroon. Ja kun mulla viimeks ei ole enää näkynyt virusta kohdunkaulassa vielä sen lisääksi ja kun me saimme viimeiset rokotteet jotka on paljon kovemmat kun mitä alussa se pisti... Nyt löytyi selitys:/... ja mä luulenkin, että ihme flunssa, kun nuha ja muutakaan ei ole... Mutta se sanoi että saa ota vain joka 8 tuntu vain 1 tablettia ibuprofenia:(... tää on vitsi varma, kun se 1tbl ei auttaa mulle yhtään ja vielä joka 8t, HUOH
No se kyllä selittäisi asian! Onhan se tavallista, että yleensäkin rokotteista tulee sivuvaikutuksia, juuri lämmönnousua tai kuumetta, lihassärkyäkin.

Minkä vahvuisia ne ibuprofeenit ovat? 400 mg? Kyllä mulle on joskus lääkäri tai hoitaja sanonut, että tilapäisesti juuri esim. tulehdustilassa saa ottaa hiukan enemmän tai siis useammin, ehken itse ottaisi neljää enempää vuorokaudessa.

Katso tästä esim. Ibuxinista:

http://www.laakeohje.fi/catalog/files/1213856711571_fisv.pdf
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mmm";26458629]Muistaakseni Milanna olet itsekin popsinut jotain masennuslääkkeitä.. Suurin osa suomalaisista naisista kyllä käy ihan itse töissä ja tienaa elantonsa.[/QUOTE]

En ole ikinä popsinut masennuslääkeitä, vaan olen saanut reseptit vaikka minkäläisiin lääkeisin. Mutta että sain nukutettua otin kerarn joku ihme kamala lääke, en edes lapsia kuullut kun ne huusi. Mutta psyykologit on idiotteja, kun antoivat sen ja kun oli vaikea aika otin silloin tällä opamoxia, mistä melko riippuvuus on tullut, mutta en ole syönyt mitään masennuslääkeitä

mutta .s kokeilin, kun luulin että auttaa ja 1 lääke kun otin oli jo amala olo että oli pakko kaikki ne lopettaa, tajusin myös että olenko hullu syödä näitä jos on vaikea aika, muuta kun aika ja odotaminen sekä asioiden järjestely vain auttaa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"mmm"
En ole ikinä popsinut masennuslääkeitä, vaan olen saanut reseptit vaikka minkäläisiin lääkeisin. Mutta että sain nukutettua otin kerarn joku ihme kamala lääke, en edes lapsia kuullut kun ne huusi. Mutta psyykologit on idiotteja, kun antoivat sen ja kun oli vaikea aika otin silloin tällä opamoxia, mistä melko riippuvuus on tullut, mutta en ole syönyt mitään masennuslääkeitä
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1931840-diapam-10mg-kuinka-vahva-se-jos-verratta-opamoxia-huomena-stressaava-paivaa-tulossa-ehka-tarvin-yks-pelkotilan/

No mikäs toi opamox sitten on?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Mä";26458659]No se kyllä selittäisi asian! Onhan se tavallista, että yleensäkin rokotteista tulee sivuvaikutuksia, juuri lämmönnousua tai kuumetta, lihassärkyäkin.

Minkä vahvuisia ne ibuprofeenit ovat? 400 mg? Kyllä mulle on joskus lääkäri tai hoitaja sanonut, että tilapäisesti juuri esim. tulehdustilassa saa ottaa hiukan enemmän tai siis useammin, ehken itse ottaisi neljää enempää vuorokaudessa.

Katso tästä esim. Ibuxinista:

http://www.laakeohje.fi/catalog/files/1213856711571_fisv.pdf[/QUOTE]

tämä ei ole perinteinen rokote vaan terapia:) ja kun virus elimistö yrittää tappa kovalla vauhdilla niin tulee kuume, niin kuin jokaisen viruksen takia, jos elimistö taistelee....

Mies osti joku Tylenol 500mg, mun oli pakko ota 2 kun lihakset särkee hullulla tavalla ja hikoilen aivan hirveästi, sama oli miehellä 2 päivää ja nyt parempi
 

Yhteistyössä