KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower: Mä vastaan mymosan puolesta - sori mymosa :D Ilmoittele tänne mikä seuraava tavoitteesi on pudotuksessa ja sitten parin viikon välein maanantaisin punnitaan ja tuonne merkitään kokonaispudotus haasteen alusta asti (vuoden vaihteessa aloitettiin). Tämän viikon maanantaina oli viimeisin punnitus eli seuraava sitten parin viikon päästä. Tervetuloa mukaan!
 
smurffiina ja Niisku: Mitä kuuluu? Oletteko testanneet?

Mennäänkin Niisku ihan samoilla dpo päivillä. =) Tätiä odottelen huomiseksi tai viimeistään lauantaiksi vaikka vielä vähän elättelen toiveita muutamien outojen oireiden vuoksi. Todennäköisesti olen vain saamassa jonkun taudin mikä pitää lämmöt korkealla ja aiheuttaa oudon olotilan... Menkkaoireita on kuitenkin ihan vahvasti olemassa eli se on huomattavasti todennäköisempää.
 
ohho. huomasin että olin viimeks ilmoittanut väärän kiertopäivän. eli nyt menossa kp 19/30, ei 18/30. Anteeksi ja kiitos jos viitsitte korjata. :)

mulla on outo olo, eilen näytti että ois ovulaatio, vaikka sehän oli jo viime viikonloppuna... :O
Tänään ollu vilupäivä, kiskoin viilapuseron päälle ja silti viluttaa, sisällä yli 20 astetta lämmintä. Tulossa kipeäksi?
 
Barbamama Täällä ollaan :wave: Juu samoissa dpo-päivissä mennään, mutta sulla taitaa piina päättyä hiukan aiemmin. Ei edelleenkään mitään oireita. Välillä tuntuu että kuvottais mutta oon ennenkin kuvitellut sen :ashamed:

Mymosa Jännä kyllä, ettei tuo digi näytä jo hymynaamaa.

Niisku ja dpo 10 !!!
 
koiksa Jättimäiset onnittelut ja paljon tarrasukkia=)

VanamoBr Tervetuloa! Mitäs koiria teillä on? Meillä on 4 koiraa+tällä hetkellä 8kpl 7-viikkoisia pentuja:whistle:

InkeriIisakki Tervetuloa!
Meillä on yorkki ja collie pitkäkarvainen versio ja tulossa olis pohjis, siis pohjanpystykorva. Harrastekoira minullex2 ja sitten tuolle miehelle linnustukseen pohjis. :D

Tervetuloa minultakin InkeriIisakki!

Tarroja tosiaan mukaan kaikille! Tsempit!

Omaa (.): Mä katselin että mulla olis ovis ihan näinä päivinä tässä. Ja se mistä tuo tuli nyt mieleeni oli että mulla on tällainen megahormoonitoiminta, joka oikeasti muuttaa mun olotilaa ihan päiväkerrallaan. Ei onneksi siihen huonompaan suuntaan mutta ovulaation tunnistan aivan ihme jutuista... Alan siis miettiä ihan levottomia, halut siis lisääntyy ihan silmissä. :D :D Mikäs siinä! Mutta siis nyt on parina viime kuukautena muutamana tiettynä päivänä alkanut kovasti miellyttämään esim. radiossa kuuluvat miehen äänet. :LOL: Tulee mieleen että voisinpa mennä oman miehen kainaloon kehräämään vähän. Tänään siis tuli tuollainen olotila taas, työmatkalla autossa kuinkas muutenkaan. Tulin siis kotiin ja katselin että oliskohan mitenkään mahdollista että ovis olis ihan nyt tällä loppuviikolla. Ja kierron mukaan olis nyt 12.-17.2. hyvät ajat. Varsinainen ovulaatio ajoittuukin sitten lauantaille...kuinkas ollakaan. Sais olla ihan pimeessä peiton allakin, perinteisesti. :D :D Mutta, nyt siis vakuuttelemaan tuota miestä asiasta...hän on tosin kipeänä, mutta ei se ole ensimmäinen kerta kun on parantavia keinoja löytynyt ihan kotoota. :whistle:
 
Sunflower11
Kp 15, eikä ovistestissä ny vieläkään mitään :( luulis jo et tulis edes jonkinnnäkönen viiva.. välillä on tullutkin haaleeta..

Kipujen ja limailun perusteella luulin et se ovis olis tulossa ja laskureiden mukaan vissiin pitäs sunnuntain paikkeilla olla..
 
Sunflower: Mulla näkyi vain haaleata haamua muutoin kuin silloin päivää ennen ja ovispäivänä. Se voi siis pärähtää hyvinkin vahvana vasta oviksen hetkellä.

Tein sitten aamulla ihka ensimmäisen raskaustestin (Gravidan) näiden viiden yrityskierron aikana ja nega se oli tietysti - mitenkäs muuten :( On vaan ollut outo olotila ja lämmöt edelleen korkealla ja siksi uskalsin vielä toivoa. Outo olo johtuu todennäköisesti lähipiirissä vellovista vatsataudista ja influenssasta. Tätiä odotellessa siis... Anteeksi, että olen niin nega sävyinen. On tosi raskas päivä tänään... Illalla ei meinannut uni tulla millään. Mietittiin miehen kanssa, että meillä olisi nyt vauva, jos asiat olisi menneet toisin... Tänään on meidän enkelipojan laskettu aika :'( Mies lähti aika masentuneen näköisenä aamulla töihin. Hänellehän meidän enkeli oli esikoinen eikä toista vain kuulu. Onneksi sain itse vapaapäivän, niin saan itkeä rauhassa vaikka koko päivän eikä tarvitse tsempata töissä.
 
Sunflower11
Barbamama35: Okei, kiva kuulla, et se voi pärähtää "koska vaan".. rupes jo toivo menee, ku oon kattellu noit kuvia noista liuskatesteistä et monella on useampana päivänä ollut viivaa..

Voi mitä kamalaa teille on tapahtunut :( :( Voimia tähän päivään ?
 
Barbamama35: iso halaus täältä sinne. :hug:
Ja paljon voimia.

Mä oon ollu ihan ihme fiiliksis eilisen ja tän päivän. kuvittelen raskausoireita jne. ja sitten vielä ilmoitin toivotun lasketunajan joka paikkaan väärin. ei siis 30.11 VAAN 30.10.
Hyvä minä.
En kyllä usko että tärppäs vielä. nyt kp 20/30
 
Barbamama::'( surullista... lämpimästi toivon että saat pian plussan. :heart:

Oma juttu sen verran että mitä tuohon painonpudotukseen tulee niin minä oon nyt haksahtanut pirtelöihin! Työnnän kaiken tehosekoittimeen ja hyvää tulee ja maha pysyy pitkään kylläisenä! Siis maitoa, jugurttia, marjoja, hedelmiä. Kokeilkaa!
 
mymosa
Barbamamalle suuri :hug:

P....leet lentää mielessä.. tässä kuva tän päivän testeistä.. eikö nuo 2 alinta ole muka jo aikalailla plussaa?? Tuo ylin, eli digi on nega..


Ja muka plussatestit vielä...




REVIN KOHTA HIUKSIA!!
 
mymosa


Tässä on kuva samalla testillä tehdystä testeistä, tuo kp 15 mun mielestä selvä ovis+, mutta tässäkin tapauksessa digit olleet negaa.. bongasin tän kuvan tuolta kuvaketjusta ja on siis jo vanha.
 
mymosa
Niin, että se digi ei oo tuon herkempi.. hmm.. noi liuskat ja puikot on sen 25... Ehkäpä tässä syy.. onko se sitten hyvä vai huono asia, en halua ees miettiä :D

Mä olen luullut, että kun kaikki digiä kehuvat, että se on herkimmästä päästä.. mutta ilmeisesti sillä sitten saa kii vaan jotkut superovikset :headwall:
 
VanamoBr meillä on 2xchihuahua ja 2xvalkoinen kääpiösnautseri, kolme näistä on mulla itellä harrastuskoirina (lähinnä näyttelyitä) ja yks ihan kotikoira. Ja valkosia kääpiösnautserin pentuja on se 8kpl, aikamoinen vipinä:D

Barbamama myöskään minä en löydä sanoja lohduttamaan, niinpä siis halaan näin virtuaalisesti:hug: Toivottavasti saat nopeasti uuden plussan ja pienokainen jaksaa ihan loppuun asti. Jaksamisia myös miehelle, rankka päivä myös hänelle.

Sunflower toivottavasti bongaat oviksen!


ON: Eipä kait mitään uutta. Pahin pettymys meni mulla ainaskin ohi aika nopeesti ja nyt oottelen, että saatais laitettua uus tilaus tulemaan. Tais vaan toi toinen osapuoli ottaa raskaammin sen, että täti tuli:|
 
Viimeksi muokattu:
Barbamamalle ja miehelle hirveästi voimia! Ei tuohon oikein voi mitään sanoa. :hug:

Heja No on vilskettä! Mä olen aivan ihastunut chihuihin...en vain sellaista taida tässä elämässä ehtiä hankkia. Näyttelyissä ramppaan minäkin, tuon collien kanssa. Yorkin turkki on vielä saanut kehittyä mutta voisi senkin jo kohta viedä, suoraan nuorten luokkaan vaan. :D

Me käytiin täällä kovasti keskustelua eilen että miten meidän kolmosen laita on. Käytiin läpi kummankin pelot ja toiveet ja todettiin että kolmonen on tervetullut ihan vakavastikin puhuen, näitä päätöksiä kun pitää puntaroida vielä päätetyn jälkeenkin. :whistle: Mies on kovasti huolissaan taloudesta, että miten sitä pärjää ja kun haluaisi siis enemmänkin kuin pärjätä.. Mulla ei vaan oikein riitä kärsivällisyys ja kun tiedän että se tarrasukka ei välttämättä ole pikkuisella mukana niin ei haluaisi enää odottaa ollenkaan. Noh, tässä sitä ollaan, ovis päällä ja mietitään.
 

Yhteistyössä