Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Sofi12 Sain soitettua. 18.12 on aika neuvolan gynekologille. Peukut pystyssä ettei menkat osu samalle päivälle, niistä kun ei aina tiedä.. Toivottavasti saadaan jotain selvyyttä asiaan siellä, toiveet on ainakin korkealla :) Kiitos "patistuksesta" kaikille :D
 
Moi

17.11 aloitettiin täällä GnRH-agonistilääkitys

Synarelan nenäsumuteella mennään jälleen.. ja kyllä tällä hetkellä mielialat vaihtelee edes takaisin ja tutut "kuumat" aallot ovat jälleen seurana. Nytkin on kuuma enkä saanyt nukuttua joten tulin tänne kirjottelemaan.
Perjantaina olis jälleen ultra-ääni ja tarkoitus ehkä aloittaa jo pistokset, riippuen nyr mikä on tilanne ja mitä lääkäri on mieltä.
Jännittää taas niin paljon,esikoinen kun on jo 11 vuotias huomaa äidissä kaiken. Tällä hetkellä itken vaan jo siitä jos maito on loppu kaapista ja itken jos kuopuksen lego torni hajoaa... Hänelle ollaan kerrottu mitä tapahtuu esikoiselle siis.
Kuopus lohdutti: Äiti älä välitä, mä lakennan sulle uuden" ja voitte jo arvata sen niilinvirran..

No ehkä menen nukkumaan niin heräänkin aamulla.

Tsempit kaikille tarvitseville!

Eveliina
 
Tervetuloa mukaan uudet!

Puolet piinaviikoista lusittu, tuntuu että aika matelee hitaammin kuin ikinä vaikka työn puolesta toivoisi että vuorokaudessa olisi enemmän tunteja.

Millaisia kokemuksia teillä on ollut pregnylistä? Mulla ovulaatio tuntui voimakkaammin kuin yleensä, rinnat ovat olleet niin kipeät että tekee pahaa pitää rintaliivejä, turvottaa muutenkin, viluttaa ja viimeiset kaksi päivää on kuvottanut. Kun oireet on tällaisia pregnyliin, ei taida lupailla oireetonta odotusaikaa, jos sellainen joskus alkaisi. Viime kierrossa tuhru oli alkanut näillä päivillä eli sen puoleen toistaiseksi hyviä uutisia.

Meillä on toinen OI tai mahdollisesti inseminaatio joulukuussa. Jos vuoto alkaa ajallaan niin pitäisi ehtiä.
 
Pisamapeikko, tuo Pregnyl on sellanen, että eka se kahesta ampullista sekotetaan ja sitten pistetään vatsanahkaan.. Ihan helppo kuiteskin käyttää. Lääkärit yleensä määrää sen, että varmistetaan munasolun irtoaminen, yleensä se määrätään pistettäväksi kun folli on jotain 18-20mm. Kyllä sitä käytetään pelkissä OI-hoidoissakin... Kysäse omalta lääkäriltä! Se maksaakin vain muutaman euron, että äärimmäisen halpa lääke kyseessä..
Nimimerkillä jo 400 euroa apteekkiin kanteneena ja puolet lääkkeistä vielä hakematta..
 
Pikainen päivitys omasta navasta, että meillä on punktio ensi viikon keskiviikkona! Mitään suurta saalista ei ole tulossa, mutta 5-6 hyvää olis toiveissa..:)

EveliinaQ:lle kans tsemppiä hoidon aloitukseen, ei ne kuumat aallot toivottavasti enää kauaa vaivaa...:hug:

Hyvää viikonloppua!!!:popcorn:
 
Onnea hoitoihin Sofille ja EveliinaQ:lle!

ON: Tuhrut ovat siirtyneet uudelle levelille. Aikaisemman möhnäisen ruskean sijaan tänään tuli aamulla pyyhkiessä kirkkaan punaista verta. Eihän kuukautisverikään ole tuollaista! Onneksi se jäi siihen muutamaan tippaan, jotka värjäsivät vessapaperin.
 
Täältä luulen saavani vähän tietoa. Sain labrojen tulokset, muäutten ole vielä jutellut gynen kanssa niistä. S-prog arvo oli vain 15

Tarkoittaako se että ovulaatiota ei tapahtunut? Folliultrassa aiemmin näkyi hyvää vauhtia kasvava johtofolli 13mm

En jaksaisi taas aloittaa uutta kiertoa. Kai se on pakko mies passittaa testeihin.

Anteeksi kun tänne taas tungen kysymystä.. luen tätä ketjua päivittäin ja olen ruvennut kokemaan tätä sopivaksi minulle. Vaikka en haluaisi myöntää mitään vielä itsellinen. Mutta yritys on aloitettu 1/14 ja yhtään mitään ei ole tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa jännittämään tuleva ensikäynti. Onko teille selvinnyt jo ekalla kerralla jotain syitä miksi ei onnistu? Esikoisen alkuraskauden ultrassa näkyi muutamia 5cm kokoisia kystia, mutta olen ymmärtänyt että on nuorilla ihan normaalia..
 
Jos ovis ollu niin nyt dpo 5-7.. lämmöt nous eilen 35.8 -> 36.6 ja tänäänkin olivat 36.3.. joten saa nähä.. kn oli ylhäällä ja kovempi ku aiemmin. Limat muuttunut tahmeeksi.

Ovistesti vahvenee (aiemmin blanko) kuten loppukierrossa kuuluu joten usko luomukiertoon kasvaa..

Pudotaan sit.
 
Heippa kaikille!
Tulin vielä kertomaan, että ar ultrassa näkyi pikkuinen ihan oikeassa paikassa ja sykekin näkyi samantien. Pelkäsin kuollakseni uutta kohdunulkoista, joten melkein onnen kyyneleet pääsi tulemaan. Tässä kohtaa keskenmenon riski on kuulemma enää n. 5% joteb ehkä sitä uskaltaa vihdoin todeta olevansa oikeasti raskaana :)

Kiitos kaikille ketjulaisille mukanaelosta ja tsempeistä. Toivon tänne paljon plussia ja onnea! :)
 
Bumpy: Paljon onnea, ihanaa odotusaikaa sinulle. :)

Tänään oli kp 11 folliultra, kaksi isoa follia siellä kasvoi n 21mm halkaisijaltaan. Kolmas oli 19mm muistaakseni eli hyvin oli vastetta lääkkeillä jälleen. Älytön pähkäily siitä miten näytteen viennit ja mun polikäynnit saa yhdistettyä kun toisella on vuorotyöt, mulla koulutuksia muualla ja vain yksi auto. Puuh. Gyne oli jälleen uusi, asiallinen ja osaavan oloinen. Oli puhetta että saatettaisiin tehdä useampikin inssi meidän aluesairaalassa ennen kuin ns rankempiin hoitoihin siirryttäisiin.
 
Mulle voi päivittää yk 31 (en saa punaista väriä)

Tässä kierrossa tehtäisiin ehkä se pakastealkionsiirto kun viimme kuussa ei onnistunut, mutta vähän pelkään että se jälleen siirtyy kun tulisi viikonloppu ja Fertinovan kiinni oleminen esteeksi. Ilmoittelen huomenna kun tiedän enemmän. :)
 
mimmi92 tsemppiä! Tuuhan kertomaan mitä siellä gynellä selvisi :)

Pisamapeikolle peukkuja! Jännää=)

Itse jännäilen tulevaa ovulaatiota, mies tosiaan kotona tämän kuukauden ja toivon todella, että ovulaatio tapahtuu normaalisti ja saan sen bongattua. Jännäilen myös parin viikon päästä olevaa gynekäyntiä, toivottavasti kaikki on hyvin..
 
Moikka

Perjantaina olin ultrassa, katsottiin tilannetta 11 päivän sumuttelun jälkee. Lääkäri sanoi, että odotellaan 1.12 maanantaihin. Muistan aina vähän huonosti lääkäri käynnit kun jännitti niin vietävästi :whistle: Vaikka onkin "tuttua puuhaa"... Jos tähän nyt voi tottua no kuitenkin.
Olin eilen uudelleen ultrassa ja saatiin alotettua pistokset. Pistellään sitten arviolta n. 10-14 päivää. Toivon niin paljon että onnistuu, kunhan vaan munarakkulat kasvaisi.

No nyt mennään näillä ja jännätään seuraavaa ultraa!

Kaikille jaksuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Pitää käydä vielä labrassa viikon päästä sit kun ovistesti suostuu näyttää plussaa. Menkkojen alkaessa pitäis olla miehen näyte tehtynä ja varailla uutta aikaa kuulemaan tulokset. Vielä ei puhuttu et miten edetään. Sano vaan et jos simppa testi ei oo normaali niin sit uutta näytettä kun voi esim. 3kk sitten olleen flunssan takia tulla huono tulos. Sano vaan et ei kyllä oo normaalia että näin nuorilla kesti esikoisessa niin kauan ja nytkin jo yk 9 menossa. Eli koitetaan nyt jotain vikaa löytää..
 
Hei, pikainen tilannepäivitys.. Tänään punktiossa saatu 6solua ja perjantaina siirto. Uskon ja toivon, että sinen päästään...
Itse toimenpide helppo, mutta jälkikivut jotain kamalaa, mutta kyllä tämä tästä...
 

Yhteistyössä