Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Uskottavat prosentit. Avainsanat tässä kuitenkin ovat nuo "jossain vaiheessa". Se, että nainen jossain vaiheessa pettää, ei vielä tarkoita, että se on juuri se kuukausi, kun yritetään umpirakastuneena vauvaa miehen kanssa ja ollaan innoissaan perustamassa perhettä ;)

Eli tuo ei siis suinkaan tarkoita sitä, että n. puolessa tapauksista olisi todennäköistä epäillä lapsen isyyttä.
En mä sitä tarkoittanutkaan kun sanoin että joko on isä tai ei ole.
Vaan sitä, että jos oot isä jollekulle niin olet vaikka äiti ois nainut puolta kylää. Tai ellet ole niin et ole vaikka olisit pitänyt vaimosi pullossa ettei kukaan muu pääse käsiksi. Tai vaikka mahdollisia isäkandidaatteja olisi kolme niin 33,3 prosenttia ei päde koska mistä hitosta voit tietää, käyttivätkö muut korstua tai onko toinen niistä muista steriloitu tai jompikumpi ollut koko ikänsä kykenemätön lisääntymään.

Mies ei voi tietää jpten vaihtoehtoja on periaatteessa vain ne kaksi.
 
vierailijaDd
Niin, eihän tässä ketjussa hermostuneita miehiä näy, sen sijaan muutama selvästi hermostunut nainen (käry pelottaa), yksi omakuvassa :sneaky:?
Edelleen, ei pelota käry vaan ottaa päähän, että vähemmistön takia pidetään perusoletuksena kaikkien naisten pettävän eikä kenelläkään ole lapsen isä sen jonka väittää olevan.

Mun lapsen isä on se jonka nimi on papereissa. En ole pettänyt. Ei pitäisi olla mun ja muiden uskollisten sekä meidän lasten vika, että jotkut naiset eivät osaa pitää housuja jalassa. Automaattinen testaaminen ei ole mitään muuta kuin kyttäämistä, turhaa rahanmenoa ja naisten pitämistä pettureina.

Kyllä, exä on varma isyydestään eikä vaatinut eron jälkeen isyystestiä. Koska hän luottaa muhun tässä asiassa eikä ole mikään katkera tossukka joka pitää naisia huorina. Jos saan nykyisen miehen kanssa lapsen, niin 100% varmuudella aviomieheni on lapsen isä.

Eli toistan, en pelkää käryä. Vituttaa vain tämä teidän lapsellinen pelleily ja naisten syyttäminen. Ugh.
 
vierailija
Edelleen, ei pelota käry vaan ottaa päähän, että vähemmistön takia pidetään perusoletuksena kaikkien naisten pettävän eikä kenelläkään ole lapsen isä sen jonka väittää olevan.

Mun lapsen isä on se jonka nimi on papereissa. En ole pettänyt. Ei pitäisi olla mun ja muiden uskollisten sekä meidän lasten vika, että jotkut naiset eivät osaa pitää housuja jalassa. Automaattinen testaaminen ei ole mitään muuta kuin kyttäämistä, turhaa rahanmenoa ja naisten pitämistä pettureina.

Kyllä, exä on varma isyydestään eikä vaatinut eron jälkeen isyystestiä. Koska hän luottaa muhun tässä asiassa eikä ole mikään katkera tossukka joka pitää naisia huorina. Jos saan nykyisen miehen kanssa lapsen, niin 100% varmuudella aviomieheni on lapsen isä.

Eli toistan, en pelkää käryä. Vituttaa vain tämä teidän lapsellinen pelleily ja naisten syyttäminen. Ugh.
Eikö naisia kiinnosta faktat? Kolmasosa pettää parisuhteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Mutu-paskaa. Olikohan 3,7% lapsista kasvattaa väärä isä, joka ei ole tietoinen tästä. Tämä on alin prosentti, todellisuudessa isompi. Elätte valheessa. Toki ymmärtää jos ette itse ole pettäjiä niin ette osaa asettua toisen asemaan. Eikä naiset muutenkaan osaa asettua miehen asemaan. Taas tuli harhaluuloja esiin että suurin osa pettäjistä on miehiä.
Ja sama mutusoopa jatkuu....
Todellisuudessa suomessa puhutaan kourallisesta lapsia. Toki yksilöiden tasolla järkyttävää, mutta yhteiskuntaa ei voi rakentaa yksilöiden tarpeiden perusteella.
Sama kun vaadittaisiin, että tulitikkujen myynti tulee lopettaa, koska pyromaanit käyttävät niitä tulen sytyttämiseen. Tai että kaikki ihmiset määrätään pakolliseen mielenterveystestiin, koska osalla on vakavia mielenterveyshäiriöitä.
 
vierailija
Mikä keijukaisten geenirekisteri? Tajuatko että tein sukuselvitystä ja minun dna on ihan valtakunnallisessa dna-rekisterissä. Ihan oikea juttu nykypäivänä. Jos minulla on lapsi mistä en ole tietoinen, ja hän haluaa selvittää isänsä, mut löytää helposti.
 
Mutu-paskaa. Olikohan 3,7% lapsista kasvattaa väärä isä, joka ei ole tietoinen tästä. Tämä on alin prosentti, todellisuudessa isompi. Elätte valheessa. Toki ymmärtää jos ette itse ole pettäjiä niin ette osaa asettua toisen asemaan. Eikä naiset muutenkaan osaa asettua miehen asemaan. Taas tuli harhaluuloja esiin että suurin osa pettäjistä on miehiä.
Eikös tästä sitäpaitsi nimenomaan tullut esiin harhaluuloja (ainakin rosan osalta) esiin, että naiset ovat pettäneet, ja pelkäävät jäävänsä kiinni :D
 
vierailija
Ja sama mutusoopa jatkuu....
Todellisuudessa suomessa puhutaan kourallisesta lapsia. Toki yksilöiden tasolla järkyttävää, mutta yhteiskuntaa ei voi rakentaa yksilöiden tarpeiden perusteella.
Sama kun vaadittaisiin, että tulitikkujen myynti tulee lopettaa, koska pyromaanit käyttävät niitä tulen sytyttämiseen. Tai että kaikki ihmiset määrätään pakolliseen mielenterveystestiin, koska osalla on vakavia mielenterveyshäiriöitä.
Lapsen oikeuksilla ei ole väliä? Oletko kenties vanhainkodissa töissä? Omavalvonnan oli uskottu riittävän ja mitäs kävikään.
 
Pieni osa tai ei, on se tärkeää tietoa! Juuri vaikkapa lesbopari siittää itsensä random miehellä, lapsi yhden illan jutusta jne lista jatkuu. Perinnölliset sairaudet ovat iso uhka. Kaikista vaan dna-testi niin ei tule epäselvyyksiä ja testi 'varmoissakin' tapauksissa.
Mitenhän monta kertaa tämä sama asia pitää kirjoittaa...

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä pakollisten isyystutkimuksen kanssa. Se ei vaikuta asiaan mitenkään.
Samoin on perinnöllisten sairauksien kanssa. Niitä ei tutkita isyystutkimuksessa.
 
Lapsen oikeuksilla ei ole väliä? Oletko kenties vanhainkodissa töissä? Omavalvonnan oli uskottu riittävän ja mitäs kävikään.
Ei. Yhteiskuntaa ei voida rakentaa yksilön tarpeiden varaan.

Yhteiskunta rakennetaan pääasiassa enemmistön tarpeista lähtien. Jos joka asiassa lähdetään tunneryöpyn vallassa vaatimaan, että nyt kun nämä viisi lasta kärsivät, niin koko muu yhteiskunta saa maksaa, olemme pian kaaoksessa.
 
r0s
Ei ole yllätys :D
Toki voit tykönäsi miettiä, miksi ensimmäinen ennakkoasetelmasi oli automaattisesti, että naiset pelkäävät.

Ei mun tarvitse miettiä.

En keksi yhtään syytä miksi vastustaa testiä kun on puhtaat jauhot pussissa. Mä en vastusta. Ja olisin valmis vaikka maksamaan jokaikisen lapseni testit jäljelläolevista lapsilisistä.

Se vaan on mun mielestä reilua kaikkia kohtaan.
 
Ei mun tarvitse miettiä.

En keksi yhtään syytä miksi vastustaa testiä kun on puhtaat jauhot pussissa. Mä en vastusta. Ja olisin valmis vaikka maksamaan jokaikisen lapseni testit jäljelläolevista lapsilisistä.

Se vaan on mun mielestä reilua kaikkia kohtaan.
Ei tässä kukaan ole testejä vastustamassa, niiltä joilla on siihen tarvetta.

Lähinnä tarkoitin tuota sinun "hyvä jätkä"-syndroomaasi.
Et ollut edes lukenut ketjua, mutta silti ennakkoasenteesi on, että tottakai syyn täytyy olla naisissa :D
 
vierailija
Ei mun tarvitse miettiä.

En keksi yhtään syytä miksi vastustaa testiä kun on puhtaat jauhot pussissa. Mä en vastusta. Ja olisin valmis vaikka maksamaan jokaikisen lapseni testit jäljelläolevista lapsilisistä.

Se vaan on mun mielestä reilua kaikkia kohtaan.
Näkeehän sen suoraan; naisia ei kiinnosta miesten oikeudet. Onko oikein että nainen saa raskautua yhden illan jutusta ja pimittää isyyden mieheltä ja lapselta?
 
Näkeehän sen suoraan; naisia ei kiinnosta miesten oikeudet. Onko oikein että nainen saa raskautua yhden illan jutusta ja pimittää isyyden mieheltä ja lapselta?
Ja siellä taas yksi lukutaidoton...
Nyt oikeasti folihattua löysemmälle. Kyseessä ei ole mikään salajuoni:
Kukaan ei ole ketjussa kieltänyt testejä. Jos jompikumpi vanhemmista omaa vähänkään epäilyä, hän voi testin teettää.
 
r0s
Näkeehän sen suoraan; naisia ei kiinnosta miesten oikeudet. Onko oikein että nainen saa raskautua yhden illan jutusta ja pimittää isyyden mieheltä ja lapselta?
Ei tietenkään ole.

Mutta yhtälailla sit se mies saattaa päätyä isäksi ja elättäjäksi vaikka ei haluaisi. Vaikka olisi valehdellut nimensä, siviilisäätynsä ja asuinpaikkansa jos testit tehdään automaattisesti jokaiselle syntyvälle.
 
Syyn?

En mä syyllisiä etsi vaan totuutta. Jokaikinen ansaitsee tietää oikeat vanhempansa!
Ensimmäinen viestisi tähän (oikeasti puuduttavaan) jänkkäämiseen oli:
"Mä en kyllä ymmärrä, miksi keskustelunaihe edes herättää niin suuria tunteita.
Pitääkö päätellä, että usea äiti on epävarma lapsensa isästä? o_O"
Jos etsisit totuutta ja tarkastelisit asiaa tasapuolisesti, et olisi moista päätelmää saanut päähäsi ;)
 
r0s
Ja otetaas sit se pelkkä taloudellinen kanta.

Jos tällä hetkellä sossu maksaa tuhansien? (joku viitsivä voi kaivaa luvut) isättömien lapsien elarit niin sehän menee veronmaksajien pussista. Eikä se maksa satasia vaan satasia jokaikinen kuukausi kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Kumpikohan lopulta tulisi edullisemmaksi?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
r0s
Ensimmäinen viestisi tähän (oikeasti puuduttavaan) jänkkäämiseen oli:
"Mä en kyllä ymmärrä, miksi keskustelunaihe edes herättää niin suuria tunteita.
Pitääkö päätellä, että usea äiti on epävarma lapsensa isästä? o_O"
Jos etsisit totuutta ja tarkastelisit asiaa tasapuolisesti, et olisi moista päätelmää saanut päähäsi ;)
Anteeksi nyt, mutta kun tällä palstalla käy kourallinen miehiä ja tuhansia naisia niin en hoksannut ajatella että miehet (monikossa!) olisivat ketjussa vääntämässä.
 
r0s
Ja vielä toinen juttu puuduttavuuteen.

En mä ollut palstalla keskiviikkona. Enkä torstaina. En lauantainakaan. Sunnuntai-illalla piipahdin mutta tän ketjun näin vasta tänään. Mulle aihe on uusi. Eikä oo mun vika jos joku on tätä selannut puuduksiin saakka viisi päivää. :cautious:
 

Yhteistyössä