Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

Heips..miä voisin kans lähtee meidän pikku ukon kanssa ensi kerralla kahvittelemaan...Jos huolitte meidät mukkaa??? :ashamed: :D
Meillä mennyt tosi hyvin pojan kanssa, välillä ollut vatsavaivoja, mutta muuten kaikki hyvin.. Tissiäkin pikku herra on jo vähitellen ruennut syömään..Mutta kyllä sitä pullosta saa päivittäin maitoo antaa, mutta on se hyvä ku tulee tuota omaa maitoo ni ei tarvii kuitenkaan korviketta antaa.. :)
Viime viikolla käytiin neuvolassa ja pojalle oli tullut pituutta jo 2,5cm lisää, mutta painoo oli tullut vaan 200g.. noh ensi viikolla mennään taas neuvolatätin rääkkiin.. :kieh:
Pikku mies siellä jo heräilee ja piereskelee..pitää mennä.. :wave:
 
Oli kyllä kivaa. =) Lähin sitä hiivatin dna kauppaa metsästämään ni kas kummaa, sehän on nykyään akselissa... :kieh: Noh, tulipahan liikuntaa. =) Kristian se ei pitkään pysyny hereillä vaan nukahti sitten rattaisiin ennen ku kotia kerittiin. Illalla mulle sitte iski ihan järetön migreeni. :/ Tulipahan mentyä ajoissa nukkumaan ku ei kyenny mitään tekemään. Jotain hyötyäki sentää. :D

VauvaUnelma kovasti veikkaan et varmaan se tuo isompi poika oli, niin tuntuvat viihtyvän. :D

Tuntu kyllä auton valot kovasti iinnostavan kattiinan pikkasta. :D

Muutkin vaan mukaan seuraavalla kerralla! =)
 
Juu Heipuliini ja Nappi mukaan myös ensi kerralla :)
Katellaan taas sopivaa ajankohtaa tapaamiselle. Vielä päästään tytön kanssa suht kätevästi liikkumaan, toista voi olla sitten kun neiti joutuukin kävelemään/seisomalaudalle kun pikkuveikka tai -sisko saa köllötellä vaunussa :) Toivottavasti tulisi edes sellainen tyytyväinen vaunumatkailija kuten Kattiinan tyttönen :heart:

Niin tosiaan sorbetti se dna kauppa on akselissa nykyään :LOL: Mä oon itseasiassa käynytkin siellä, mutta ei sit tullu mieleen teille mainita asiasta ennen kun lähitte sitä metsästämään :ashamed: :D

Nyt jatkamaan vauvanpyykin pesua! :)

 
Juups, katellaan taas sopivaa ajankohtaa tapaamisella.
Sorbetin pojat ja Vauvaunelman tyttö olivat kyllä ihania. Juttua tuntui riittävän ainakin :).

Vauvaunelma toivotaan, että tulee hyvä nukkuja tai ainakin tyytyväinen vaunumatkailija. Meillä on neiti viihtynyt vaunuissa hyvin koko ajan. Huudon kanssa välillä lähdetään, mutta nopeasti se sitten simahtaa vaunuihin. Ja tosiaan päikkäritkin nukkuu vaunuissa sisällä.
 
Voi kiitos kattiina. =) Oli kyllä hurjan sulonen se teitinkin tyllerö. :heart: =)

VauvaUnelma Juu kato ei se mitää. Kyllä iteki sit tajusin et no oonhan mä sen siellä akselissa nähnykki. :D

Vitsit että ottaa päähän. Pesukone sano sopimuksen irti... |O Pitäis varmaan lähtee tutustumaan tonne pesutupaan. Hirveen kiva kauheen pyykkikuorman ja ainaki tuon pienemmän pojan kanssa lähtee sinne tarpomaan. Se on vielä tuolla toisella pihalla. Ehkä sitä selviää. :) Ei ois tähän hätäänkää varaa lähtee uutta ostamaan. Ellei sitten käytettynä löytyis joku halpa rotisko. :D

Viikonloppuna onkin varmaan vapaata tiedossa, kun poikien tarkotus mennä mummolaan yökylään. Jei! =) Ei ookkaan nuita "vapaapäiviä" liikaa ollu kun kaikki asuu niin kaukana.

Josko sitä yrittäis jotain järkevää alkaa tekemään. =) :wave:
 
Kattiinan tyttö oli myös hurjan suloinen :) Niin kiltisti jaksoi katella kun nää muut muksut riehui :D

Voi kurjuus sorbetti :/ Meillä kävi tuo sama kuukaus sitten ja nyt saatiin hommattua uus kone ja voi sitä ihanuutta kun pääs oikeen urakalla pyykkäämään taas. Niin ja oikein mukavaa vapaa viikonloppua! :)

Huomenna pitäis heti aamusta neuvolaan raahautua. Miks ihmisen pitää olla näin typerä että ottaa heti kahdeksalta neuvola-ajan vaikka tasan tarkalleen tietää miten vaikee aamulla on päästä sängystä ylös :headwall: Kaiken lisäks joudun ottamaan tytön mukaan ja kauhulla mietin miten saan sen pissanäytteen otettua siinä minikokosessa vessakopissa villin 2-vuotiaan kanssa :whistle:
No enköhän mä jotenkin selviä tästä "koitoksesta" :D
 
Vauvaunelma Minä otin aina aamuajan neuvolaan. Menin aina syömättä neuvolaan (ettei paino vaan olisi niin hurjissa lukemissa). Ja inhosin pissanäytteen antamista yli kaiken niissä ahtaissa kopeissa.

Meidän tyttö on tosiaan sitten keksinyt vatsalleen kääntymisen. Toissa päivänä kääntyi, eilen ei kääntynyt millään, ihme kitiskö oli ja tänään ollaan sitten jatkuvasti ympäri. En edes vaippaa ehdi vaihtaa, kun ollaan mahallaan. Äitiinsä jos tulee niin vuosikkaana juostaan :LOL:
 
Törmättiinkin tänään Kattiinan kanssa kaupungilla :)
Muillekin tiedoksi että suunniteltiin ens viikoksi tapaamista. Olisiko muita mukaantulijoita?

Neuvolassa tosiaan käytiin aamulla ja uhmaraivareita lukuunottamatta meni ihan suht hyvin. Tyttö tuumas vauvan sydänäänistä että "siellä se vauva piereskelee" :D
Mäkin muuten otin aina tyttöä odottaessa aamuajan neuvolaan, samasta syystä kun Kattiinakin, mutta nykyään oon ilmeisesti laiska taaperon äiti jolle kotoa poistuminen ennen kahdeksaa tuntuis olevan mahdottomuus :D

Niin ja kattiinan tytölle onnittelut uuden taidon oppimisesta :)
 
Mä en yllättäen tullut,olin sairaalassa juuri synnyttäneenä :D Meille siis syntyi juuri 2.3 pienen pieni poitsu (2780g/48,5cm). Tulen mielelläni kyllä seuraavaan tai ainakin sitä seuraavaan tapaamiseen mukaan :) En välttämättä ihan ehkä ensi viikolla lähde vielä pienen kanssa kaupungille, mutta sen jälkeen varmasti =)

Mysti ja pieni ruttu
 
Uih! Onnea mystille hirmuisesti pienestä pojasta!!! :heart: :flower: On kyllä tosiaan pikkanen poika. =)

VauvaUnelma :LOL: Vai piereskelee se teitin vauva. :D

Mä ainaskii voisin lähtee ens viikolla. Sitten onkin taas isompi poju eskarissa. Ja ens viikolla alkaa heillä uimakoulu. :) Mitähän lie siitäkin tulee kun poika ei yhtään tykkää että korviin menee vettä (luulen että johtuu siitä kun hällä joku tunto/aisti yliherkkyys niin huuto on melkonen jos naamalle/korviin menee vettä) tai sitten kun pitäis nakuna olla kun tissit näkyy. Niistä se on ollu hurjan tarkka. :D

Huomen aamuna nokka kohti kangasniemeä, pojat mummolaan ja me miehen kanssa mun serkun luo. Miehet lähtee kattomaan rallia, ite ei toivottavasti tarvii lähtee tonne hankeen napottamaa... :D

Hyvää viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Heips... Ja paljon Onnea Mystipienestä pojasta... :heart:

Hei mikä päivä ja mihin aikaa meinasitte sitä tapaamista ensi viikolla...?? Meillä onkin taas vaihteeks valvottu yö takana...eikös sitä vois illalla valvoo ja yöllä nukkuu..viime yönä piti taas seurustella pojan kanssa kun muuten tuli huuto.. :LOL:

Nyt taidan kyllä lähtee noiden miesten väliin köllöttelee... :)
 
Ai niin...onkos teistä kukaan kestovaippailija....?? ajattelin että mulla ois käyttämättömiä kestovaippoja(äitiyspakkauksen)..Mulla ois 8 täyttövaippaa/sisävaippaa ja 3 kuorta...Ja siis kaikki käyttämättömiä, eli jos joku tarvitsee niin minulta nuo saisi, en viitsisi roskiinkaan heittää.. :)
 
No mitäs sanotte vaikka torstaista? :) Mullehan käy toki päivä kun päivä mut jos nyt jotain pitäis ehdottaa.

Käytiin tänää tytön kanssa pulkkalenkillä ja käveltiin tai siis minä kävelin ja vedin tyttöä pulkassa melkein siekkilään asti. Tai no eihän tästä sinne pitkä matka ole mutta tyttö päätti sitten ettei enää pulkassa istu eikä myöskään kävele joten jouduin sitten kantamaan lötköks heittäytyneen tytön kotiin :kieh: Ja nyt on selkä sitten hiukan jumissa. En kyllä lähe tuon uhmiksen kanssa enää mihinkään!! :kieh:
 
Mulle sopii ainakin torstai.

Vauvaunelma :hug: .

Me käytiin tänään keskustassa vaunuilemassa koko perhe. Oli kyllä ihana auringon paiste ja sai nauttia ihanasta ilmasta. Tekee niiiiiiin hvyää. Eilen käytiin Savonlinnassa miehen vanhempia moikkaamassa ja tietysti tyttöä siellä näyttämässä. On he vaan niin innoissaan lapsenlapsistaan.
 
Paljon onnea Mysti :flower:
Ja hyvää Naistenpäivää kaikille :hug:

Mekin ruvetaan pikkuhiljaa jo odottamaan että milloin se meidän mukelo päättää tulla maailmaan.. Hyvin tuntuu toistaiseksi viihtyvän masussa.. eikä vielä ole edes supistellut.. ihan pari kertaa että tietää mitä on tulossa mutta muuten ei mitään... Neuvolassa kyllä lohdutettiin että kyllä ne supistukset vielä kerkee alkamaan että suotta murehdin..

Torstai sopii minullekin kun olen lomalla.. :p
 
Eli torstaina siis? :) Sopisko taas siinä akselin eessä kun siitä on kätevä lähtee sit oikeestaan mihin tahansa. Kävis kyllä mulle ainakin taas kahvittelut siinä Ramilla, sinne kun mahtuu ihan hyvin vaunujen/rattaidenkin kanssa :)

Hippitatti Älä suotta huolestu siitä että ei oo vielä yhtään supistellut :) Niistä ehtii saada kyllä tarpeekseen ihan siinä synnytyksenkin aikana! Ja muakaan ei yhtään supistellut kun ekaa odotin ennen kun synnytys sit tosiaan käynnisty. Ja sitä riemua sit kestikin pari päivää :kieh:
 
VauvaUnelma Mulle sopii tavata akselin edessä. Kahvittelut käy myös. Ja sitten voi miettiä, mitä keksitään.

Hippitatti Mulla oli jonkin verran supisteluja odotusaikana, mutta ne ei ollut mitään verrattuna sitten synnytyssupistuksiin. Ja pari vuorokautta meni supistellessa ennen kuin tuo neiti maailmaan tuli.
 
Moneltas sitten huomenna kävisi? :) Mulle käy jälleen kyllä ihan millon vaan, mutta oiskos aamupäivällä rauhallisempaa?

Voi että väsyttää |O Tyttö sit päätti puolen yön jälkeen alkaa heräillä puolen tunnin välein :kieh: Ei aavistustakaan mistä johtui, kun ei tuo kipeäkään ole. Varmasti mukava päivä tiedossa kun ei neitiä saa päiväunille millään ilveellä ja äksyily alkaa jo nyt olla melkoista... :whistle:
 
VauvaUnelma Voi että. :( Tuo yöheräily kyllä jotenkin aina niin sapettaa. Koko seuraava päivä tuntus aina olevan pilalla. Meilläkin tuo pienimmäinen meinaa olla vähän sellanen ongelmanukkuja.

Hippitatti Monasti kuulee että ei oo ensin koko raskausaikana supistanu kertaakaan ja sitten ihan "yllättäen" onkin käynnistyny synnytys. =)

En oo vielä ihan täysin varma tuunko huomenna. Kristian ollu nyt pari päivää jo vähän yskänen ja nuhanen. Itteäki tänää alkanu vähän köhityttämään, plus kauheet kolotukset joka puolella kun eilen innostuin lapioimaan takapihalta lumet pois. Muisti vähä olla sitä lunta, ei oo pihaan koskettu koko talvena. :) Hyvä että kykeni tänään kävelemään eskarille ja takasin. :D
Aika ja paikka kyllä sopis hyvin. Pitää vaan 11.45 bussiin keritä takasin päin kun eskari sitten loppuu. Mut ilmottelen tossa iltasella sitten tuunko vaiko enkö. =)
 
Kymmenen kieppeillä sopii oikein hyvin :)

Ilmottele sorbetti tosiaan ootko tulossa ja mikäli et niin pikaisia paranemisia sinne päin! :)

En oikeen tiiä pitäiskö olla innoissaan vai ei, kun tyttö nukkuu jo nyt!! siis on yöunilla. Koko päivän kiukutteli väsymystään mutta nukahtamaan ei suostunu enkä viittiny enää neljän aikaan laittaa päikkäreille vaikka silloin uni ois varmaan jo maistunut. Nyt vaan toivon hartaasti että unta riittäis aamuun asti ja paremmalla menestyksellä kun viime yönä. Univelkaa luulis ainakin olevan.

Mutta huomiseen! :wave:
 

Yhteistyössä