Syyskuiset 2019

Minäkin mietin tuota faceryhmää, vieläkö pääsee vai onko jo täynnä? Onko jotain rajoitusta monta sinne otetaan? (n)

Ja dopplereista, minkälaisia teillä on, onko jotain erityisesti suositella? Ajattelin myös hankkia, esikoisesta ei semmoista ollut. Nyt olisi kiva että esikoinenkin saisi kuulla sydämen jumpsutuksen :love:

Täällä paha olo vaivaa edelleen aamuisin ja heti herättyä joutuu oksentamaan. Sitten pahoinvointi helpottaa huomattavasti loppupäiväksi. Vatsa on niin turvonnut ettei sitä peittele kuin telttaan pukeutumalla, voisi luulla että olisin vaikka puolessa välissä raskaana :LOL: muuten en ole isokokoinen, mutta tämä vatsa kyllä heti pullahtaa jättimäisesti esille. Onko muilla vaikeuksia jo peitellä vatsaa? :X3:

Tänään varhaisultran mukaan laskettuna 7+3
 
@Hannaah hep! :rolleyes: Mulla välillä myös maha niin turvonnut et kenen tahansa epäilyt heräis. Onneks turvotusta on lähinnä illalla kun ei enää tarvi edustaa. Sit kun turvotusta ei oo niin ei erota kyllä yhtään mitään. Mut ei mee kauaa et erottaa... Oon lyhyt ja vielä siron kokoinenkin eikä maha kertakaikkiaan mahdu kasvamaan kuin eteen joten heti ku se alkaa kasvaa niin se kyl alkaa näkyäkin :D
 
Heippa rakkaat syyskuiset! <3

Olen täällä seuraillut teidän juttujanne taustalla ja toipunut omasta keskenmenostani Rv6+4, jolloin jouduin porukastanne poistumaan. :unsure:

Suru muuttuikin hyvin äkkiä onneksi, sillä heti ensimmäisestä kierrosta ennen ensimmäisiäkään kuukautisia sain tietää olevani uudestaan raskaana. Kaikki on vielä epävarmaa, onhan viikkoja vielä olemattoman vähän. Aion kuitenkin nauttia ja toivon sydämeni pohjasta, että tämä rakas pysyisi matkassa ja saisimme hänet syliin asti. <3

Jos joku teistä meneekin lokakuisten puolelle, niin siellä toivottavasti nähdään.

Ihanaa raskausaikaa teille kaikille. :love:

Beibihaaveilija ja pähkinä 3+5. :barefoot:
 
Syyskuiset 2019
LA
Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi


LA 31.8
forester / 40v / toinen

LA 2.9.
Josephina / toinen
Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen
kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas

LA 3.9.
Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen
Teka / minä 24, mies 30 / esikoinen
sabbe / toinen

LA 4.9.
Kunpa / minä 39, mies 31/ mulla 5 ja miehellä 2, ensimmäinen yhteinen
kerttttu / molemmat 28 / esikoinen
Tupuli / 38, 40 / esikoinen

LA 5.9.
Kindness / minä 22, mies 23 / toinen
.A. / toinen

LA 6.9.
gemmy / minä 34 / toinen
Mindi1 / minä 25v, mies 29v / esikoinen
Kerttuli83 / minä 35, mies 43 / toinen
PalomaP / kolmas
Lion97 / minä 21, mies 23 / esikoinen

LA 8.9.
Vala / minä 34, mies 39 / toinen
Papunen5 / minä 33, mies 35 / viides
Laima / minä 30, mies 29 / esikoinen


LA 9.9.
TIpsutii / toinen ja kolmas
Suppinen
Unetonna / minä 30, mies 32 / esikoinen
Waunu / minä 30, mies 39 / esikoinen

LA 10.9.
Dawn00 / minä 24, mies 28 / esikoinen
Daisy85 / minä 33, mies 38 / toinen
pikkupeikko85 / neljäs

LA 11.9.
Emmae / molemmat 25 / esikoinen
Olivia_ / molemmat 29 / kolmas

LA 12.9.
Adii / minä 25, mies 28 / kolmas
Maailmanmatkaaja / kolmas
tintti19 / esikoinen

LA 13.9.
Rimaleli / molemmat 31 / esikoinen

LA 15.9.
Rose25 / esikoinen

LA 16.9.
Saippuakupli / minä 29 / toinen

LA 17.9.
Rosmariini86 / neljäs
viskula / kolmas

LA 18.9.
PiKKuiNeN- / minä 30, mies 28 / ensimmäinen yhteinen

LA 19.9.
nibsu / minä 31, mies 35 / toinen

LA 21.9.
LeenaT / molemmat 33 / mulle viides, miehelle toinen
Mmirak / minä 26, mies 29 / toinen

LA 22.9.
Reirei85 / minä 33, mies 39 / toinen

LA 23.9.
Lyllis / neljäs
Minniines / minä 28 / esikoinen

LA 24.9.
Lukka / kolmas

LA 25.9.
noodeli96 / minä 22, mies 29 / esikoinen
Viltti-tossu / molemmat 30 / esikoinen
Helmiina90 / minä 28, mies 31 / esikoinen

LA 26.9.
Pioni_ / minä 26, mies 32 / kolmas, miehen ensimmäinen

LA 27.9.
Miina- / minä 30, mies 35 / kolmas/esikoinen
Hannaah / toinen

LA 28.9.
Miliani
Emeny / minä 34, mies 35 / neljäs

LA 29.9.
lillium / 32v. / toinen
Toiveissa90 / minä 29, mies 40 / kolmas

LA 30.9.
saraheinä/kuudes
 
@Beibihaaveilija Ihana kuulla, onnea!:love:

Lisäisin itseni listalle, neuvolan mukaan la 23.9., vaikka omat laskut pari päivää myöhemmin.. mut mennään tuolla neuvolan nyt vielä.

@Miina- täälläkin tää viikko ollut aika tuskien taival, etomista ja uutena jatkuva närästys ja toisinaan huimausta.. :( mut jaksan toivoa että kuukauden sisään helpottaa:sick:
:)
 
@Beibihaaveilija, hieno juttu että tärppäsi ja onnea odotukseen:)!

Olen muuten huomannut, että pahoinvointi taitaa ainakin omalla kohdallani olla sidonnaista kiireeseen ja stressiin. Kahtena viimeisenä sunnuntaina mulla ei jostain syystä ole ollut paha olo, mutta heti arkiviikolla se palaa, kun joutuu heräämään aikaisin ja juoksemaan paikasta toiseen. Tänään söin ison aamupalan hyvällä ruokahalulla ja kolme lautasellista kalakeittoa. Ei ole tämmöistä ruokahalua ollut aikoihin. Olokin on parempi kun saa syötyä kunnolla.

Valmistaudun jo huomiseen ällöoloon, kun on taas kiireinen päivä :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mulla ei ole äippävaatteita. En ole koskaan ostanut paitsi imetysliivejä. Mulla on yleensä ollut myös suht iso maha vaikka oon pitkä, mutta laskenut vaan housuja alemmas ja ostanut muuten pitkiä paitoja. Muakin turvottaa ihan sikana ja olo on kyllä sen mukainen huh
 
Mulla on monet, en selviytyis raskausaikaa ilman niitä millään ku maha kasvaa niin paljon eteenpäin. Paidat ei oo vielä käytössä mut yhdet farkut on välillä ku maha turvottaa niin että ikävä pitää muita housuja. Ja yks äitiystakki, ostin sen vasta, se on ulkoilukäyttöön, ei jää ainakaan siitä kii liikkuminen (y)
 
Äitiysvaatteita ei oo tarvinnut vielä ostaa. Mun vaatekaappiin on viime vuosina muutenkin ilmestynyt työvaatteiksi stretsihousuja ja rentoja toppeja ja villatakkeja, niihin uppoaa yksi maha nyt jonkin aikaa ainakin.

Tissit ei kyllä ole liikahtaneet minnekään, :cautious:vaikka jotenkin just rintsikoita olisi kiva päästä shoppailemaan.:p

Hei onko muita vaivannut millainen väsymys? Mulla ei ole mitään erityistä syytä ollut mihinkään väsymykseen, mutta oon nyt viime päivinä kaatunut useaksi tunniksi sohvalle nukkumaan, ja siitä kuitenkin jatkanut sujuvasti yöunille. Lisäksi mulla on ollut iltaisin vähän sellanen vetämätön blääh-olo, johon tollanen säännöllinen, toistuva syöminen tuntuu auttavan, vaikka mulla ei mikään nälkäkään olisi. Onko vain flunssa tuloillaan vai onko muilla samanlaista?

Rv11+4
 
@Miliani Minäkin liitin osaltani tuon pahimman pahoinvoinnin aamuheräämisten ja kiireisten aamujen piikkiin. Olin nyt muutaman päivän vapaalla, niin ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia ja ajattelin, että se taisi jo sitten loppua. Kunnes tänä aamuna pitikin oksentaa kaikki pihalle ennen töihin lähtöä :confused:

@Tupuli Täällä kanssa väsymystä ja vetämättömyyttä. Mitään ei jaksaisi tehdä. Illalla on pakko käydä nukkumaan lapsen kanssa yhtä aikaa klo 20, siihenkin asti on välillä vaikeaa saada pysymään itsensä hereillä. Lisäksi jos on aamuvuorossa ollut niin pikkukakkostunti menee sohvalla torkkuen lapsen vieressä ja sen jälkeen olisi ihan valmis suoraan nukkumaan :D

Tänään 8+0
 
Tänään oli eka päivä kun pystyin olemaan töissä ilman kamalaa pahoinvointia. Tai olin siis puoli päivää ja sitten olikin aika lähteä nt-ultraan.
Ultrassa oli kaikki hyvin ja ruudulla näkyi vilkkaasti liikkuva 6,65cm pituinen pätkis❤ Kaikki otetut mitat oli normaalit ja sydän paukutti reippaasti. Ultra onnistuttiin myöskin tekemään kokonaan vatsan päältä sillä istukka oli kohdun takaosassa.
Neuvolan mukaan tänään olisi 12+0, omien laskujen mukaan 12+2 mutta ultran mukaan jo 12+5. Eli uusi la onkin jo 28.8.

Oli ihanaa saada hyviä uutisia kaiken tämän huolen ja huonovointisuuden keskelle! Lähimmät kaveritkin sai jo tiedon ja helpottaa kyllä kun enää ei tarvitse salailla. Tämän voimalla jaksan kyllä helposti loput pahoinvoinnit ja heikotukset.

Tsemppiä kaikille! Odotan innolla teidänkin ultrakuulumisia.

Fiuh & Pätkis 12+5
 
Ihanaa @Beibihaaveilija! Kovasti onnea teille ja tosihan se on että normaalisti se km jälkeinen raskaus sujuu hyvin :love:

@Mandel Mä en oo vielä ostanu äitiysvaatteita, oon kyllä katellu valmiiks ohimennen. Viimeksi en panostanu paljoa niihin, oli vain kahet farkut ja ne oli molemmat niin ohuet että toiset kulu jo puhki, tuli reikä haaroihin. Nyt sitä paitsi päinvastainen vuodenaika mahan kans, niin ne pari lämmintä raskauspaitaaki mitä on ei tuu tarpeeseen. Pari kesämekkoa on mihin mahtuu maha ja ostan varmaan sitä mukaa kun alkaa vaatteet ahdistaa ja näkee millasta säätä täällä on :D yleensäki viihdyn löysähköissä paidoissa/topeissa niin ei varmaan tarvi paljoa uutta hankkia kesällä.
 
@Tupuli täällä kanssa voimakasta väsymystä. Monta viikkoa jo ollu. Kuulosti niin tutulta toi että ensin nuokkuu ja sitten yöunet helposti siihen päälle. Yksittäisiä päiviä ja iltoja jolloin en oo ollu väsynyt. Töissä on pitänyt lepäillä kans vaivihkaa. Saa nähä kauan tää kestää
 
Oi, ihanat kuulumiset @fiuh , onnea! :love: Jos äiti voikin huonosti niin ihanaa on että edes vauva voi hyvin :) Toivottavasti sunkin olot siitä helpottaa, toi on niin kurjaa :sick:

Itellä helpottanut sen verran et lähdin töihin mut aika nihkeää tää on tällä ololla... vielä kasattu päivä täyteen töitä ku viime viikolla olis pois (n) Jospa se tästä. Nyt on 9+0, miten tää jo näin pitkällä :love:

Tsemppiä kaikille! :)
 
@fiuh Ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia! Onnea! :love: Mulla menee nt-ultra jonnekin maaliskuulle. Kyllä on odottavan aika pitkä.

@Mandel Vielä ei oo tullut hankittua äippävaatteita, mutta kyllä se varmaan pian täytyy. Jotenkin ahistaa kaikki housut. :whistle:

Täällä olot jatkuu ja oksentaa saa päivittäin. :sick: Jo riittää, kiitos vain. Ja tää väsymys, ihan lamaannuttavaa. :sleep:

Isot tsempit kaikille olojen kanssa kamppaileville, toivottavasti helpottaa pian. ❤
 

Yhteistyössä