Hakutulokset

  1. T

    Vanha musta

    Hupsis 😅
  2. T

    Mitäs tänne kuuluu?

    Aika monta yritystä ja erehdystä, mutta muistinpa vihdoin tunnukseni . Se onkin sitten toinen juttu, että muistaako mua enää ketään. Yhdessä vaiheessa kävin katsomassa taustalla, että mitä täällä tapahtuu ja tuolloin vähintään joka toinen aloitus oli ”matu sitä, matu tätä”-juttuja, niin en...
  3. T

    Mitä kuuluu?

    Heipparallaa! Käyn niin ylikierroksilla, että päätin vihdoin jämähtää koneen ääreen ja rauhoittua. Enpä ole aika päiviin tänne kirjoitellut. Mitäpä kaikille kuuluu? Mahtaakohan täällä olla vielä tuttuja palstailijoita?
  4. T

    Mistä mä saan tabletin puk- koodin?

    Perhana, sim- kortti lukittui ja vaatii puk- koodia. Eikä muuten mitään haisua mistä moinen löytyy. Osaatteko auttaa?
  5. T

    99 päivä viime vuoden lopulta ja puoli vuotta tätä vuotta. -22 kg, sis. kuvan :)

    Vielä rutistan kymppikilon vaikka kiukulla, mutta aika tyytyväinen olen omaan saavutukseeni. En niinkään tiputettujen kilojen vuoksi, vaan enemmän siksi, että pystyin kuin pystyinkin olemaan sortumatta surkean selkärankani kanssa. Tältä näyttää nyt, matka jatkuu vielä :)
  6. T

    saako lumian kännykästä pois sen tekstiviestin hetkellisen näytöltä?

    Siis kun mulle tulee tekstiviesti, niin sen viestin alku näkyy jonkin aikaa näytöllä. En tykkää, että näin käy, sillä mulle tulee asiakkailta luottamuksellisia viestejä ja ne voi näkyä muille. Saako siis tuon toiminnon pois jotenkin?
  7. T

    ihan pakko tuulettaa hyvä fiilistä. Vielä kymppikilo, mutta ai että on muutosta tapahtunut

    En ole itsekään hoksannut, että paljonko mulla on erityisesti naamasta kadonnut kiloja. Toki muutenkin, mutta ei tarpeeksi. Nyt muistin vanhan blogini olemassaolon ja löysin sieltä kuvat lähtötilanteesta. Hip hurraa. Pitkä urakka, mutta rapiat 30 kiloa kevyempänä sitä nyt tallustan...
  8. T

    Hei tyypit! Mitäs sitten tehdään kun ruokahalu on vallan kadonnut?

    Mä käyn hurjana kierroksilla tällä hetkellä. En saa nukuttua kuin lääkkeiden avulla, lenkillä pitää kirmata jatkuvasti ja ruoka ei vaan maistu. Ei tässä silleen mitään hätää ole, vararavinnossa piisaa edelleen. Mutta kun olo on hiton hutera, päässä heippaa ja koko kroppa tärisee. Vaan ei...
  9. T

    Sitä voi näköjään tulla yhdestä siideristä ihan hiprakkaan :D

    Mä oon työreissulla ja siis yksin hotellissa (tuplaleveässä sängyssä :D ). Ostin itselleni siiderin illaksi ja join sen vielä ihan rauhallisesti. Vaan nytpä olen ihan huppelissa :D. Ei pysty ymmärtämään, olen syönytkin, ihan liikaakin, tänään. Kait sitten tää outo ympäristö ja väsymys tekee...
  10. T

    Hei narttukoiranomistajat. Kantapään kautta opittu kullanarvoinen vinkki teille.

    Koska meillä oli aivan hirvittävän kamala kokemus koiramme kanssa, niin haluan jakaa tätä tietoa. Jos vaikka joukossa olisi joku muukin yhtä hölmön tietämätön kuin mitä me oltiin. Nimittäin nartun leikkauttamisesta. Se kannattaisi tehdä viimeistään 7-vuotiaana. Mitä vanhempi leikkaamaton...
  11. T

    Alisa Ranta-aho (joo, piti googlettaa)... miksiköhän valehtelee?

    Luin äsken iltalehden nettisivuja ja päädyin katsomaan klippiä viidakon tähtösistä. Siellä tytöt kertoi mitä toimenpiteitä heille on tehty. Mutta sitten tuo Alisa Ranta-aho ihan pokerina kertoi, ettei hänelle olla tehty mitään. Kilometrin päähän näkee, että hänellä on huulissa täytettä ja...
  12. T

    Täällä varmaan on lenkkeilijöitä? Osaisitteko auttaa aloittelijaa päätöksen teossa?

    Olen joitakin viikkoja sitten aloittanut juoksukoulun. Silleen että 10 minuuttia ensin kävelyä, sitten 2 minuuttia juoksua (=hölkkää), minuutti kävelyä ja 7 toistoa noin. Lopuksi 10 minuuttia kävelyä. Seuraavaksi nostettiin juoksuosio kolmeen minuuttiin ja olen nyt siinä vaiheessa, vaikka...
  13. T

    mikä mahtaa vaivata meidän melkein 13-vuotiasta poikaa?

    Täällä on ennennin ollut hyviä (ja huonoja) näkemyksiä asiasta jos toisesta, niin kokeillaas jälleen. Poika on ollut viime syyskuusta enemmän tai vähemmän kipeänä lähes tauotta. Tutkittu on tottakai useampaan otteeseen ja melkolailla kaikki mahdolliset verikokeet on otettu. Ensin meinattiin...
  14. T

    99+66 :)

    Meinaan viime vuoden lopulla 99 päivää karkittomuutta ja lihattomuutta, jouluaatosta vuoden loppuun "lepoa" ja 1.1 jatkuen taas. Näköjään tänään 66 päivää täynnä (laskinkohan nyt oikein?), enkä ole edes huomannut seurata. Tää alkaa olla niin naurettavan helppoa, että hommaa vois jatkaa...
  15. T

    olipa mieletön kokemus

    Mies keksi, että kiivetään kotimme vieressä olevalle korkealle kalliolle, josta näkyy mm.Turkuun. Näin tehtiin, pöhkittiin pimeässä taskulamppujen valossa kallion korkeimmalle kohdalle. Sieltä sitten katseltiin koko perheen voimin ilotulitusta. Kaikkialla jylisi, paukkui ja raketit räiskyi...
  16. T

    93 päivää herkuttomuuta ja nyt sen kyllä jo huomaa :) (ohessa törkeä blogimainos)

    Löin siis vetoa, että pystyn olemaan 99 päivää (eli jouluun asti) ilman lihaa, kalaa, kanaa ja sokerituotteita. Vielä on vähän jäljellä ja jatkuu taas 1.1.2014 puolen vuoden setillä. Ei sitä meinaa itse ymmärtää että senttejä on kadonnut, mutta vanhat housut auttaa tajuamisessa :). Toki...
  17. T

    oho! 78 päivää (miinus 3 poikkeuspäivää) ilman lihaa ja sokeriherkkuja :)

    On muuten yllättävän helposti mennyt. Niin helposti, että tätähän vois vaikka pidempäänkin (kuin 99 päivää) jatkaa :)
  18. T

    palstalekurit hohoi!

    Täältä olen ennenkin saanut apuja, joten katsotaan lykästääkö jälleen. Kirjoitan tyypilliseen tapaani pitkästi :). 12- vuotias poika, joka urheilee paljon (treenejä ja matseja monet viikossa). Ensin oli flunssa, josta ehkä ei ehtinyt toipua tarpeeksi ennen kuin aloitti treenaamisen...

Yhteistyössä