Hakutulokset

  1. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Kiitos tän päivän treffiläisille :) olitte oikein mukavaa ja piristävää seuraa (ja kotikin tuli siivottua eilen illalla pitkästä aikaa) :xmas: Ja niille joille tuli mutkia matkaan: ei mitään, nähdään sitten joku toinen kerta! :)
  2. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Ok, mun puolesta ei tarvi edes ilmoitella jollei pääse, ne ilmestyy jotka ilmestyy :) Huomiseen!
  3. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Koordinaatit laitettu (tai ainakin yritin kaikille copy-pasteta) seuraaville yv:llä: kadak, teppana, SädeI, Hemuli9, AAM, Ruttana, tutsa, Nappi1984 ja Piin. :)
  4. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Eli huhuilen taas meille porukkaa näköjään siis torstaiksi jos se sopi ihmisille paremmin, eli to 29.10. ja klo 10:sta eteenpäin saapi tulla. Hemulille ja tutsalle sopi, Säde? Muita? :) Ja isosisarukset welcome :) Mä voin leipasta taasen jotain muffineita ja kahvit/mehut/vissyt ja maissinaksut...
  5. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    meille ei passaa tuo 22.10 eli jätämme väliin. Kiitos muuten mannalle viimeisestä! :) Ja ajattelin ehdottaa meille treffejä sitten seuraavan viikon tiistaiksi tai torstaiksi, eli 27. tai 29.10. Länsi-Helsingissä siis, hyvät kulkuyhteydet ;) Passaisko jompikumpi jollekulle? :) Ja...
  6. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    laitoin just vadelma-suklaa-muffinssit uuniin, nähdään huomenna! :p
  7. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Manna: nyt VIHDOIN taas pääsisin paikalle, eli laitatko mullekin teilletulo-ohjeet? :) Ja vilkas isoveli tulee mukaan :)
  8. emmie

    Äiti töihin kun vauva on 9kk - kokemuksia ja vinkkejä?!

    Menin töihin esikoisen aikaan kun hän oli 7 kk, poika jäi isin kanssa kotiin ja tottui nopsasti siihen että olin päivät kotoa pois. Lähenikin isänsä kanssa kovasti kun keksivät "omia" harrastuksia :) Kaikki meni tosi hyvin, ei probleemia, imetin vielä tuolloin mutta sillä 8 h tauolla päivässä ei...
  9. emmie

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Merkkaan :wave: Ja samalla pojan 6kk Nla kuulumiset tältä päivältä, eli: 70 cm (tasan) 8500 g ja py 45,5 (onko tää jotenkin isopäinen?!) Hyvin kasvaa, iloinen äänekäs poika. kontalleen & karhunkävelyasentoon nousee, kiinteistä peruna, porkkana, kana, päärynä, kaura(puuro), maissi(naksu)...
  10. emmie

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :wave:
  11. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Heippa, jos mekin yritettäis tulla pojan kans vihdoinkin tapaamaan ihmisiä sinne Napille huomenna, niin voiko 1,5 vee tulla mukaan myös? Hän on aika vilkas kylläkin, mutta... :)
  12. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Meinasin just kirjottaa että meille sopii myös ke, mutta muistin että meillä onkin neuvola just kymmeneltä... mut jos siellä ei mee kauaa niin mikä ettei :) mulla on myös sitten 1,5 v ikäinen mukana.
  13. emmie

    Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

    nii ja hei fb:sta, että laittakaa vaikka yv jos haluutte miun kaveriks , koska mulla on jostain syystä vaan... (?) 4 helmikaveria siellä, vaikka useempikin vois olla? ...en ihan sori vaan muista teidän oikeita nimiä (jos oon niitä ees ikinä kuulllut) niin en voi teitä hakea :xmas:
  14. emmie

    Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

    :xmas: ja halit kaikille :) teijän juttuja on ihana lukee aina välillä kun ei ikinä enää ite jaksa/ehdi mitään kirjottaa... mut ehkä palaan koukuttumaan tänne sitten joskus kun pojat alkaa nukkuun yhtä aikaa päikkäreitä... tai ku saan ne tarhaan :laugh:
  15. emmie

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Moi, löysinhän sitten tänne pinoon vihdoin :) :xmas: Mulle sopis kanssa treffit, kesälomareissut on tehty ja kotona oleillaan liiaksikin, eli treffit sopii oikeastaan milloin vain :) Piin: yv:tä laitoin
  16. emmie

    *** Helmet 2008 *** kesäjutut

    :xmas:
  17. emmie

    Mitä kaikkea erikoista tunget pakastimeen? noista banaaneista ja margariineista tuli mieleeni

    kaffeenpurut kai säilyy paremmin pakkasessa... aromit siis
  18. emmie

    Mitä kaikkea erikoista tunget pakastimeen? noista banaaneista ja margariineista tuli mieleeni

    mä pakastan kans valmiiks pilkottua makkaraa, helpottaa kummasti makkarasopan tekoa ja sillon makkarasoppaa voi tehä ex tempore jos ei tarvii pitää makkaraa jääkaapissa ja vahtia et millon menee viiminen käyttöpäivä... :xmas:
  19. emmie

    Kestositeet

    peseminen hankalaa? ei sen hankalampaa kun minkään muunkaan pyykin... (?) laitan siteet pieneen pesupussiin ja sit vaan muun pyykin joukkoon koneeseen. mulla ei oo vuotanu, mut varmaan se riippuu siteen mallista ja imukyvystä... mulla on omatekoisia ja ihan hyviä ovat :) siteiden määrä...

Yhteistyössä