Hakutulokset

  1. M

    Syntymävuotesi?

    1986
  2. M

    Jösses... Annoin työharjoittelijalle loppupalautteen-lopetti koulun..

    Meillä ainakin oli ammattikoulussa kolmantena vuotena 2:n kuukauden harjottelu. Tämä siis kokkilinjalla.
  3. M

    kauheen tökeröltä tuntuu pyytää vieraita heti pesemään käsiä kun tulevat kylään

    Mulle ainakin on kans päivänselvä asia kun mennään johonkin lapsiperheeseen kylään että pestään heti kädet. Kyllä ne vieraat varmasti ymmärtää sen käsienpesun jos sun tarvii siitä mainita. Varsinkin noin pienen lapsen kohdalla.
  4. M

    kuinka moni kerkes ostaa siili yökkärin?

    Mä olin siellä 2 minsaa yli 10 ja kaikki oli loppunu...
  5. M

    joops,pojan tarvii pe pukeutua koulussa tytöksi..

    Kuulostaa kyllä oikeastaan ihan hauskalta. :D Oli meilläkin koulussa joskus joku näytelmä missä pojat esitti tyttöjä ja tytöt esitti poikia. =)
  6. M

    4D

    Ei kans voi ymmärtää. Eihän yksinhuoltajienkaan lapsia oteta huostaan ja jollain on lapsi mukana vankilassa! Mitä tossa oikeesti on niin kauheeta että ne lapset pitää ottaa huostaan? Eihän sille asialla enää siinä vaiheessa voi mitään kun se lapsi on syntynyt!? Ja miks se isä joutuu sinne...
  7. M

    Apua YÖVAIPPAONGELMAAN

    Lidlin junior housuvaippa toimii ainakin meillä. Sitä ennen kokeiltiin melkein kaikki merkit ja isompaakin kokoo kun aina tuli yöllä läpi vaippa ja lakanatkin oli märkänä.
  8. M

    Apua!! Liberon ostokuiteista ja sadeasusta

    kaupasta, meilläpäin ainakin cittarista saa.
  9. M

    Jatkaisinkohan perinnettä?

    Tai sitten sanot että saa vaikka yhden paidan, yhdet housut tai hameen, sukkahousut, alusvaatteita.. Katotte vaatekaappiin jos olis jotain mitä erityisesti tarttis, vaikka jonkun kivan mekon jouluksi. =)
  10. M

    Voi kun saisi nukkua.

    Entä jos laittaisit patjat lattialle, nukkuisko lapsi siinä sun kans? Ei ainakaan putoisi korkeelta vaikka kuinka pyöris. :)
  11. M

    Baby P - pieni enkeli raukka

    :'(
  12. M

    keitin riisiä curryllä maustettuna, paistoin kanafiletä maustoin ne valkosipulilla ja suolalla,

    Tulee hyvää. =) Ens kerralla laitat vaan kakki raakana isoon uunivuokaan niin pääsee helpommalla. Ei tarvi keittää eikä paistaa ensin. :D
  13. M

    Yllätysjoulukalenteriin..?

    Tarroja, hiusnipsuja ja pampuloita, karkkipäivälle namia, heijastin... Ja itse oon laittanu piparimuotin sille päivälle kun leivotaan pipareita. Sitten vois laittaa vaikka kimalleliimaa tai jotain paljetteja ja askarrella joulukoristeita. Perhekerhon sivuilla on hyviä yksinkertasia...
  14. M

    R-kioskin koirista...

    Mitä sieltä on tullu takasin? Ne samanlaiset koirat vai jotain muuta? Meillä kun on ne kaikki 3 mut en oo viittiny palauttaa niitä kun ei tienny varmaks ett mitä sieltä tulee takasin...
  15. M

    miksi mistään kaupasta ei löydy??

    Täällä meilläpäin on yhessä kaupassa just tarjouksessa noi isommat pullot, tosin ei oo kun semmosella pupu kuvalla olevia. Hinta oli muistaakseni 1,80 mut kuitenkin alle 2e.
  16. M

    1v ulkoilut, onko olemassa kuratöppösiä?

    Mä pidin syksyllä tolla 1v:llä isoja kurahanskoja jaloissa. Sillon ei tietenkään ollu niin kylmä mut kyllä talvella ois kengät paremmat. Jossain kattelin ett makso melkein 20e. kuratöppöset... Ja kurahanskat maksaa 4e.
  17. M

    Onko kellää synnytys alkanu kertalaakista kipeillä supistuksilla!?

    Mulla alko ekasta. Vedet meni ja sen jälkeen alko ihan hirveet supistukset. Sairaalaan kun päästiin niin olin 8cm. auki ja synnytys kesti 1h. 45min. Kivunlievitystä en ehtiny saamaan kun nukutuslääkäri ehti paikalle siinä vaiheessa kun tytön pää oli jo melkein ulkona. :D
  18. M

    Hyytis, joka on keittiössä peukalo keskellä kämmentä, pyytää apua

    Me tehdään aina pitsapohja ilman hiivaa. Sekotetaan vaan 1 muna, (tai 2) vettä, jauhoja, öljyä ja ripaus suolaa. Taikinasta tehdään semmosta että saa lusikalla levitettyä voidellulle pellille. =)
  19. M

    Peppi Pitkätossun voimavuoka ? 700g jauhelihaa....

    Eiks teillä oo ihmiset isoo lasagnevuokaa?!? Teen semmoseen aina makaroonilaatikon johon laitan 700g jauhelihaa, melkein 2 pussia makaroonia, muutaman desin porkkanaraastetta ja 1,5dl. nestettä. Hyvin mahtuu eikä tuu yli. :D
  20. M

    Kiva ylläri siljalta

    Isompi lapsi alasänkyyn ja siihen pyydätte sen turvalaidan jos tarttee ja pienemmälle saatte matkasängyn. Hyvin mahtuu ainakin b luokan hyttiin. :) (testattu on) :D

Yhteistyössä