Hakutulokset

  1. T

    * OYS 2011 hoidot *

    Kiitos vastauksestasi! :) Tämmöisen löysin netistä Felicitaksen sivuilta:" Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron...
  2. T

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei taas kaikille! :) Kysyisin nyt tällä kertaa sellaista, että mikä vuotopäivä lasketaan varsinaiseksi kp 1? Eilen siis alkoi pienellä vuodolla, joskus klo 9 aikoihin illalla. Mutta onko tämä päivä kuitenkin se varsinainen kp 1? Toiseksi kysyisin, että miten Puregonia on ollut saatavilla...
  3. T

    * OYS 2011 hoidot *

    Kiitos kovasti vastauksistanne Hensku85 ja LadyBlue :) Eilen kävimme siis mieheni kanssa siellä ensikäynnillä. Ilkka Järvelä oli lääkärimme, oikein rento ja mukava :) Syytä lapsettomuuteen ei löytynyt; minulla oikein hedelmälliset munasarjat ja miehellä hyviä uimareita :D Toisaalta oli...
  4. T

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei! Anteeksi kun näin "tuppaudun" tänne, mutta voisikohan joku kertoa siitä ihan ensimmäisestä käynnistä OYSiin? :) Mitä kokeita/ tutkimuksia siellä tehdään? Millainen on se paikka, jossa mies antaa siemennestenäytteensä? Kiitos kovasti jo etukäteen! :)
  5. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    hemari, täältä taustalta kirjoittelen... Halusin linkittää sinulle plazan keskusteluista tämmöisen: "..flunssa pukkas myös päälle, sehän on myös normaalia raskauden alussa, kun vastustuskyky laskee, ettei elimistö alkais hylkiä uutta tulokasta.." Tässä vielä linkki tuohon keskusteluun...
  6. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Pikaisesti tulin vauvista onnittelemaan ihanista ultrauutisista :flower: :hug: :heart: Täytyy alkaa valmistautumaan 1v neuvolaan =) Saas nähdä tekeekö rokote meidän ihanaisesta 1 vuotiaasta pikkumiehestä kiukkuisen :( Toivottavsti ei, koska tänään ois myös 1v. kuvaus :heart: :heart...
  7. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!! =) :xmas: Toivis & Eetu ihan pian 1v. :heart: :o :heart: Saatiin Eetulta joululahjaksi 3 askelta ilman tukea :heart: :heart: :heart:
  8. T

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Kiharapää, en tiedä muistatko minua, mutta olimme yhtä aikaa kuumeilemassa Esikoishaaveissa =) Tuli vain mieleeni, että oletko käynyt akupunktiossa raskautumisen tiimoilta? =) Itse kävin eilen selkäni takia, ja siinä tuli sitten puhetta, että muutama henkilö on hänen luona käynyt...
  9. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL19**

    MT79, itse olen plussannut viimeksi äitienpäivänä 2008 :D Toi plussa tossa oli siitä viestiketjusta esimerkkinä =)
  10. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL19**

    Anteeksi, kun tälleen "ängen" tänne, mut olen aina välillä käyny lukee tätä palstaa ( itsekin "hivenen" :D toista kuumeilevena... ) :D KS09, sun tilanteesa tuli mieleen tää keskustelupalsta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t763796 Mm. wiivi84 kirjotti näin: Nyt vasta uskalsin tulla...
  11. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Kiitti kaikille haleista =) :hug: Kivut oli kyl AIKA järkyttävät |O |O |O Ei riittäny, et otin yhden 500 mg panadolin, vaan piti jonku ajan päästä ottaa toinen, et sai niiltä kivuilta nukuttua |O Mut on täs jotain hyvääkin, kierto oli tällä kertaa 31 pvää, kun edelliset, pisimmät, ovat...
  12. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Ihania uutisia Suukkis =) :hug: :flower: :heart: Onnee viel kerran :flower: Ehkä minäki tuun täs joku kaunis päivä perässä, tänään nimittäin alko menkat |O Se niistä oireista, vaikkakin olo oli ihan, ku ois raskaana, mut ei :o :/ Nyt sit rantautu takas ne ihanat selkäjomotukset...
  13. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Alley, ihana prinsessa :heart: Ihanan paljon tukkaa =) :heart:
  14. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Suukkis, oliko kaikki hyvin? =) :hug:
  15. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Ok, eli näyttäisi toimivan :D =) Onnee viel kerran :flower: =) :hug: :heart: Sekotin Suukkis sen teidän ultrapäivän, joka onkin siis tänään eikä eilen :D Mielenkiinnolla odotan uutisia =) :hug: :heart:
  16. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Tuliko siihen vauvis niitä viikkoja? =)
  17. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vauvis, kyllä mä jo onnittelen :flower: =) :heart: ONNEA!!! :flower: :flower: :flower: Tossa laskeskelin, et meil taitais olla aika lailla samaan aikaan LA:t jos oisin nyt raskaana :D Suukkis, osta ihmeessä, muaki kiinnostaa tietää, et näyttääkö se oikein ne viikot =) Onnea...
  18. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Kiva jos oltais taas yhtä aikaa synnärillä :laugh: Onko ollu oireita? =)
  19. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Vauvis, iik!! Kyllä mä siellä haamuviivan ainaki nään =) :heart: Apua, ihanaa!! Minäki tahon :D Varovaiset onnittelut!!! :flower: :heart:
  20. T

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Piti Suukkis viel mainita niistä keittosuolatipoista, et sitä saa myös suihkeena =) On paljon helpompi suihkauttaa sitä, ku laittaa tippoja, jotka helposti menee ihan kaikkialle muualle paitsi sieraimiin :D

Yhteistyössä