Hakutulokset

  1. Churri

    Joululahjat jo ostettu?

    Oiskohan järkeä kerätä tänne yhteen ketjuun kaikki joululahjaostokset/ideat, kun kysyjiä varmaan riittää jatkossa..? Lapsille on helpompi mieleinen lahja hommata mutta sitten ne aikuiset!!! Mitä ootte puolisolle/vanhemmille/sisaruksille/kummeille jne suunnitelleet??? Muoks: yksi lahja...
  2. Churri

    galluppia... tiimarivihkot valmiiks =)

    Ai nii se vihko mun piti hakea tiimarista! Kiitos muistutuksesta :xmas: Ja mie oon siivousfanaatikko mut pölyjen pyyhkimen ja petaaminen sujuu erittäin harvoin :ashamed:
  3. Churri

    sisustajat PLIIS!!! Auttakaas mua värien kanssa...laitoin uusia kuvia

    En tiedä joko joku ehdotti mut: Eli seinät beessiä Porrasseinä pystyraitaa esim beessi/valkoinen, tumma vaal. sin, ruskee. Onko hassu? se seinä vaatii joka tapauksessa jonkin tummemman kontrastin muille seinille. =)
  4. Churri

    on se vilpoisaa

    Minäkin rakastan syksyä ja talvea :heart: Syysvaatteet on jo pitkään olleet käytössä sään vuoksi,tais yölläkin olla ihan pakkasta.
  5. Churri

    Moneltaks teiän lapset yleensä herää? Lapsen ikä?

    kohta 4v 8 maissa.
  6. Churri

    Mistä saan fontin pienemmäksi??

    tai ctrl +-
  7. Churri

    Mistä saan fontin pienemmäksi??

    yläpalkista näytä -> sivun suurennus ja siitä pienennys. ainaki mun läppärissä:)
  8. Churri

    minkä luontosia lapsenne on? lapsen sukupuoli ja ikä?

    Mun poika 4v sama paitsi et TYKKÄÄ olla valokeilassa ja hermot on jopa huonommat kuin mulla.
  9. Churri

    Lapsi elää rutiineista

    Ainakin oman lapsen kohdalla olen huomannut rutiinien välttämättömyyden. Ahdistuu,ressaantuu ja mikään ei onnistu kunnolla jos jokin juttu meneekin erilailla kuin yleensä. Ei silti sairaudeksi asti.. Rajat on rakkautta, ja lapset myös haluavat rajat,kurin,järjestyksen. Luo turvallisuutta ja...
  10. Churri

    en tajua!

    Jos naisen tehtävä elämässä on täyttää nää edellämainitut, niin mitä ne miehet tekee sit?? Käy töissä ja harrastaa seksiä vainko..? Mikä ap tekee SUT onnelliseksi? Miehen palveleminen?
  11. Churri

    Te joiden alle 4-vuotiaat nukahtavat itse/yksin illalla sänkyynsä...

    Se meni aika lapsentahdilla. 2 vuotta piti maata vieresä pitkiä aikoja ja oli raskasta. Sit se vaa päätti et äiti mee pois. :o
  12. Churri

    Kahvia ja omarsuklaata

    Kahvia ja voisilmäpullaa :p En osta sitä omaria kyllä enää..
  13. Churri

    G: Kävisitkö töissä, jos se ei olisi rahasta kiinni?

    Vapaaehtoistyötä tekisin. En vois olla kotona vain. Mut en rikkaana rahan takia työtä tekis.
  14. Churri

    Ulkoiletteko lasten kans sateella?

    Sokerista mekin. Pari viikkoa sitten tosin ulkoiltiin sateella, kun ajattelin et hemmetti niinhän kaikki tekee! No tuloksena viikon flunssakuume eli kannattiko? Se oli eka ja vika kerta sateella ulkoilua!! :kieh:
  15. Churri

    Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

    okei.eli en nuku tänä yönä.miksi avasin tän :headwall:
  16. Churri

    Minä oon nyt sitte yh!

    Hienoa :flower: Nyt kaikki muuttuu vain paremmaksi :hug:
  17. Churri

    Mitä vaatekokoa teidän 4-4½ vuotiaat pojat käyttävät?

    Meillä näin mutta poika vasta 3,5. Jos ei mahdotonta pyrähdystä tule nii varmaan samoilla koilla vajaa vuosi mennään.
  18. Churri

    asian vierestä ketju?

    Hei kaverit eikö tää mee täysin asian vierestä :headwall: :headwall: Keskittykää olennaiseen !! :snotty: Jaa pitäs meikatakki ku olis häihin lähtö eessä. Tietenkin menee viimetinkaan, niin aina.
  19. Churri

    muita joista yh.na helpompaa?

    Musta on kans helpompaa :wave: Ja mullaki oli kakka ukko.. :o
  20. Churri

    Ymmärtääkö teidän 4-5-vuotiaat nämä asiat???

    Ei meillä 4v tajua ihan. Kaikista paras on sanoa, jos "tänään" ei oo tapahtumassa, että toisena päivänä sitten. Sen ymmärtää et ei ihan heti ainakaan.

Yhteistyössä