Hakutulokset

  1. T

    Leipojat. Apua taas!

    Voiko mascarpone juuston korvata jollain? Pikku kaupasta ei löytynyt eikä totta puhuen huvittas yhtään lähtee ajelemaan sen takia.. Mitä se edes on? :xmas:
  2. T

    Siis, mikä mättää!?

    Miks tekstien lainaaminen ei enää aina onnistu? Ihmeellisesti se lainattava teksti vaan pomppii :kieh:
  3. T

    Synttäripöydän ultimate herkku?

    Tää tarvis nyt jotain uutta. Viikonloppuna olis triplajuhlat ja meinasin täytekakun lisänä vadelmavalkosuklaa hyydykekakkua ja mokkakääretorttua, mut ei ne nyt enää innosta. :/ Mitä tosi, tosi tosi hyvää te yleensä ootte tehny? :p
  4. T

    8kk vauva auttaa siihen, että olkkari on siisti :D

    Meillä on isommilla 4v ja 2.5v alakerrassa leikkihuone missä olisi tarkoitus leikkiä. Toteutus on kyllä ollut hieman muuta. Romut on silti kaikki olkkarissa aina. :/ Niinku nytkin poika tuli autojensa kanssa, mut eipä nuorimmainen enää annakkaan siihen rauhaa. :D Just oppiny ryömimään ja heti...
  5. T

    Toimitilahuoltaja/laitoshuoltaja.. Mitä eroa?

    Mahtasko olla paikalla ketään, kuka tietäis mitä eroa näillä kahdella on. Mie kiittäsin ja kumartaisin hyvin syvästi :)
  6. T

    Te keltä on polvi tähystetty!

    Kauanko se oli kipeä? Täytyikö kulkea keppejen kans? Jos, joo niin kuinka kauan? :/ Mieshän tuskin mun takiani mitään saikkua saa? Mielenkiintosta pyörittää huushollia jos sitten on koipi kovasti kipiänä.
  7. T

    Illuusio hiusten paksuudesta.

    Mulla on ohut tukka. :kieh: Eikös raidoilla tms. ihan värjäämälläkin voi saada luotua hiukset näyttämään paksummilta. Nyt niitä vinkkejä kehiin :)
  8. T

    Jos mun nikkini alkaa jatkossa ottaa silmiin..

    Niin voisko joku ystävällisesti sitten vinkata, et varmaan olisi parempaakin tekemistä... :xmas: Mies vaan lähti ostamaan jonkun näköstä mokkulaa ja mä pelkään tän palstailun pian karkaavan käsistä kun onkin kone aina saatavilla! :o :saint: ;)
  9. T

    Mitä liikkuu reilu 20v päänupissa?

    Jätti kolmannen opiskelupaikkansa kesken, kun ei kuulemma opiskelu kiinnosta. Töitä aikoo hakea.. Kysympä vaan, et mistä? Ei kokemusta, niin epäsosiaalinen ja "outo" jo ihan pelkästään ulkonäkönsä puolesta.. Takasin äidin helmoihin sitten vaan.. Mua niin harmittaa, kun sisko luovuttaa HETI...
  10. T

    2.5v hampaista..

    Kun en yhtään muista miten esikoisella.. Kuinka monta poskihammasta pitäs löytyä? Kun ei tytöllä oo kun yhdet tullu. Hampaat tuli muutenkin kyllä myöhään. :snotty:
  11. T

    Pyhä yksinkertaisuus kysyy.. Käsityöharrastajat!

    Joo ja tiedän. Olen idiootti. Vasta alkanut idiootti.. Mutta siis, tekisin lapselle pipon joka tehdään 2.lla puikolla. Eli siis taitetaan semmoseks kivaks neliskanttiseksi. Ohjeessa on, et ne sivusaumat ommellaan kiinni.. Siis ompelukoneellako?? Vai tarkotetaanko tällä ompelulla nyt...
  12. T

    Kuinkahan surkee mahdollisuus..?

    On päästä ammattikorkeeseen, pelkillä ammattikoulun papereilla? :snotty:
  13. T

    Yöimetys ja nukkumis ongelmat..

    Elikkäs, tyttö on 7.5kk ja yöt alkaa oleen yhtä helvettiä. Nukkuun menee puol 8 ja nukkuu puolille öille ihan hyvin. Tissillä on ehkä enintään 3 kertaa, mut sitten |O Melkein aina klo.1.20 havahtuu. Hyörii, pyörii ja ölisee. Itkeskelee. Nukahtaa kunnolla sylissä, mut herää taas hetken päästä...
  14. T

    Apuvaa!! Miten kuva pienennetään paint:lla?

    Tai siis, tarvis saada 3:sta megasta 1.. Eli miten. Kun siis joo, prosentteja siis pienennetään (vai) Niin paljonko niitä tarvis siihen yhteen olla? Kun mie oon tyhmä, enkä kyllä osaa! |O :snotty:
  15. T

    Mä taidan imettää ikuisesti..

    No en kai sentäs.. :whistle: :D Mut tyttönen on nyt 7.5kk eikä puhettakaan mistään korvikkeesta tai pullosta ylipäätään. Pullon vois ehkä juuri ja juuri huolia, mut ei tuttelia, eikä nannia. Alkaa semmonen huuto, et varmaan kylälle asti kuuluu.. Mun pitäs helmikuussa olla yö poissa...
  16. T

    Nyt olis hyvät neuvot kalliit!!

    Vauva 7kk on nyt päättänyt, et ehei, päivällähän ei tarvi muuta syödä kun kiinteitä. Rintaa jos tarjoaa niin alkaa semmonen kolmas maailman sota, et oksat pois. Yöllä sitten "rintamalla" ollaankin vähintään tunnin välein.. |O Oikeesti, ei tämmönen oo mistään kotosin.. :xmas:
  17. T

    Voi äly! Onnistuiskohan tämmönen ollenkaan??

    Tammikuussa alkaisi aikuiskoulutuksena semmonen linja jonka tahtoisin käydä. Kestäisi 1-1.5v.. Ongelmana mulla on se, nuorimmainen on nyt 7kk. Esikoinen 3v9kk ja keskimmäinen on 2v4kk.. Ääh, miks ei tää voisi alkaa vasta syksyllä! |O
  18. T

    Mitä ajatella tästä..

    Annoin äidilleni joululahjaksi kaulaketjun. Tänään äiti ja mun isovanhemmat poikkesivat pikasesti ja äiti ja miesystävänsä jäivät tupakille ennen kun tulivat sisälle. Sillä välin iso-mummuni oli ehtinyt halata mut puhki ja kiitellä korustaan, mikä siis oli tarkotus olla mun äidille...
  19. T

    Että mä olen ollu tyhmä!

    Näitten pakkasten ajan kärvistelly ton 6kk kanssa, kun neitihän päikkärinsä tykkää nukkua ulkona. Sitteriin nukahta sisällä, mut nukkuu ehkä 10 minuutta jos joku ei koko ajan keikuta. Manducaan nukahtaa kyllä, mut aina jaksaisi sitäkään. Tyhmä vasta tajusin, et meillähän on 1 pikku kammari...
  20. T

    Hei ex-tupakoijat!

    Tosta hajuaistista. Mä olen lopettanu polttamisen reilu 3v sitten, tai taitaa jo olla 4v täynnä. Putkeen poltin lähemmäs 10v. Kun aina sanotaan, et haju ja makuaisti sitten palais takaisin. Ei mulla vaan ole. :/ Tänäänkin leivoin pipareita ja torttuja ja täytyi oikein pinnistellä, et...

Yhteistyössä