Hakutulokset

  1. R

    Laskutus Graviditaksessa

    Hei Niiru, laitoin sinulle priva-viestiä.
  2. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Moi kaikille! :wave: Sorry poissaoloni, erosimme mieheni kanssa ja lapsettomuushoidot jäivät kesken joten tässä mietin vauvojen hankkimista nyt sitten itsellisenä naisena - vielä ei siihen ole taloudellisia mahdollisuuksia mutta suunnitelmia sen asian suhteen kyllä on. Elämää elelen nyt...
  3. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    mur-mur JEEEEE!!!! Mitä uutisia! Nyt kyllä on sun vuorosi!!! Peukut ja potut pystyssä jännään täällä taustalla kanssasi ja toivon että plussa vahvistuu... Upea juttu, ihan itsekin täällä intona, puolestasi. :flower:
  4. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Rominas :hug: Itsellä kp1, huomenna alkavat piikittelyt. Flunssakin alkaa hiipiä, onkohan siitä haittaa hoidon kannalta...? Töissä ihmiset ovat laonneet vuorotellen petiin jopa viikoksi, tai pidemmäksikin aikaa, kamalan flunssan vuoksi. Jos tämä on sitä niin saattaa olla että tulee vuosisadan...
  5. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Terrrrve kamut! :wave: Tulin vain poikkeemaan ja pikaisesti kertomaan kuulumiset, 14 päivää sitten oli PAS ja yksi 7-soluinen alkio siirrettiin. Luget lopetin maanantaina kun tiesin ettei tärppi käynyt ja nyt odotellaan edelleen vuotoa. Ei tuhrua, ei mitään. Mä tuhruttelen aina pitkään ennen...
  6. R

    Suosittele hyvää päiväkotia Pohjois-Hki/Pasila

    Hei, olisi kiva kuulla suosituksia hyvistä päiväkodeista tai perhepäivähoitajista alueella Pohjois-Helsingistä Itä-Pasilaan. Tuntuis mukavalta jos ei tarvitsisi ihan "sokkona" ilmoittaa neitiä päiväkotiin. Tyttö on 3 v. Kiitos etukäteen!
  7. R

    Suosittele hyvää päiväkotia Pohjois-Hki/Pasila

    Hei, olisi kiva kuulla suosituksia hyvistä päiväkodeista tai perhepäivähoitajista alueella Pohjois-Helsingistä Itä-Pasilaan. Tuntuis mukavalta jos ei tarvitsisi ihan "sokkona" ilmoittaa neitiä päiväkotiin. Tyttö on 3 v. Kiitos etukäteen!
  8. R

    Lugesteron-annostus?

    Hei, mikä teillä ollut Lugesteron-annostus jos PAS tehty luonnolliseen kiertoon? Mulla 2 kapselia emättimeen 12 tunnin välein (Lugesteron 100 mg). Onko muilla sama?
  9. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hysteria Miten onnellista että veriarvot noin lupaavat! Voi että mä olen niiin onnellinen sun puolestasi, ja miehesi puolesta tietty myös. Iso rutistus :hug:
  10. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Huomenta Ottis, mur-mur, Hysteria, Mahdotontanko, BB, lumeton ja muut! Faktoista fiktiota ja toisinpäin, hyvä niin. Mutta joko selkis Hystis verikokeen tulokset? Ootko ajatellut mahista että siellä olisi tuplat..? =) Mukavaa päivää kaikille!
  11. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos tilastoista ja faktoista ja keskusteluista. Hystis - kamu! :hug: Ymmärsin tietty mitä ajoit takaa, sinnikästä tsemppaamista jaksat jatkaa! :) Mitä sait verikokeesta tulokseksi? Kp2 on aina helpompi kuin kp1, eli täällä ihan normimielellä. Jotenkin tän raskautumisen suhteen on kyllä...
  12. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Tilastoissa on aina puolensa.. Itseäni vähän helpottaa tietää mahdollisimman paljon faktaa. Vaikka se fakta olisi että 99 prosenttia nelikymppisistä ei raskaudu - silti haluaisin sen tietää. Mutta kuten tämä upea palsta&lista osoittaa, näinhän ei ole! :) Lueskelin juuri Celin Dionin...
  13. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos kaikille sympatioista. :heart: Jäin miettimään... Ekaa kertaa tuli sellainen kauhunsekainen tunne siitä, että meille ei ehkä koskaan suoda sitä toista lasta... Juuri ikäni huomioiden. Sehän on ihan mahdollista.. Tietäiskö täällä joku, että mikä on todennäköisyys tai siis riski sille...
  14. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Täti toivotti huomenet joten täällä kp1. Eilen iski oikeen kunnolla tajuntaan miten suuri merkitys tällä palstalla on. Kun on muitakin samanikäisiä ja vanhempia jotka plussaavat - saa itsekin puhtia jaksaa yrittää... Hystis miehesi on varmaan ihan täpinöissään? :) Raportoithan oireitasi...
  15. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hystis Höpsis älä yhtään ajattele että mun nega jotenkin vähentäisi iloa sun plussastasi. Olet niiiiiin ansainnut tämän kaiken. Olet jaksanut niin tsempata kaikkia tässä pinossa ja muutenkin elämä ei varmasti ole aina ollut helppoa jne. Nyt on aika onnen osua sun kohdallesi ja just niin tässä on...
  16. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiva kun kerroit noista oloistasi tarkemmin, en ollut ehtinyt lukea kun lähetin tuo ylläolevan viestini. Siis niin upeeta. =)
  17. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hysteria ONNNEAAAA!!! Ihan huippua!! Aivan mahtavaa tosiaan, näin se elämä vaan yllättää iloisesti. Muistatkos kun murehdit että jääkö siirrettävää - ja tässä nyt ollaan! Onko sulla yhtään raskaana oleva olo? Onnitteluhalit vielä! :heart: :heart: :heart: Muistahan pysyä linjoilla kertomassa...
  18. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hysteria Eikös sulla vois olla jo pikkaisen r-oireita? Siltä kuulostaa.. Itse täällä vielä jännään sun puolestasi ja käyn koko ajan kurkkimassa mitä olet kirjoitellut. Mulla ei ole mitään. Ei väsytä, ei kuvota, ei mitään. Ja se testikin oli niin blanco etten enää aio edes testata. Luget on...
  19. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Nillanilla Onnea ihan hirmuisen paljon! :heart: Lumeton Peukut on pystyssä että huurunenä tuhisisi sylissäsi 9 kk kuluttua. :) ON Testasin tänään pp9 puhtaan negan. Tiesin siitä ettei tästä nyt sit mitään tullut. Olen sen arvannutkin. Yhtään mitään oireitakaan ei ole. Onnistuneessa IVF:ssä...
  20. R

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Mooiiiks kaikki! :wave: Testasin tänään pp7 puhtaan negan herkällä testillä. No, eipähän ainakaan se Pregnyl enää kummittele. Suunnittelin testaavani tänään ekan kerran koska aloitan parin tunnin kuluttua työt uudessa työpaikassa (huij! :)) joten pettymys on helpompi kestää. Mitään...

Yhteistyössä