Hakutulokset

  1. M

    40+ so what wol.12

    Heipparallaa! Täällä hermot menny sataan kertaan tän eipäs juupas raskautumisen kanssa, eli taas tärppäs ja taas vuotaa pois, perkele sanon vaan ma. Se edellis kierron plussa sinnitteli testeissä pari viikkoa ja sitten tuli ovis ja sehän tietty hyödynnettiin ja tärppäs taasen, mutta tänään...
  2. M

    40+ so what wol.12

    Huomenta, Ottis jo virkeenä täällä turajaa=) Mulla nyt v***tus käyrä alkaa kohota, digi näyttää edelleen 1-2vkoa raskaana, samaa siis näytti viime tiistai aamuna, joten ei siel elämää ole, mutta kun ei s**tana ala kunnon vuotokaan, että loppuis tää kärvistely. En osaa olla edes surullinen...
  3. M

    40+ so what wol.12

    Mur-mur kiitos, ihmettä toivon toki minäkin, samoin sanoi se sairaanhoitja joka soitti, että koskaan ei voi tietää tarkkaan millon hedelmöitys on tapahtunut ja sen takia vielä saattaa jotain toivoa olla, odotellaan siis.... Aina välillä kun vähän nippasee kohdusta niin ajatteleen, että jospa...
  4. M

    40+ so what wol.12

    No niin, toivoton torstai on täällä torpassa myös, arvo oli 26,1, eli ei paljonkaan mahkuja ole raskauden jatkumiseen. Kovasti pähkäili tilannetta myös se virkailija täti, saan menna maanantaina uuteen verikokeeseen jos siltä tuntuu, ultra ainakin on 4.4 jo varattu, että siellä käyn oli sitten...
  5. M

    40+ so what wol.12

    Olishan se kyllä voinu kertoo , itte en siinä taas tajunnu kysyä, kun olen tottunu sen "oman" gynen toimintaan, se kyllä selittää joka kerta kaikki suolenmutkat sieltä ihan kysymättäkin, harmittaa kyllä vietävästi kieltämättä.... Täällä alko lunta tuleen taivaan täydeltä vaakatasossa, oikeen...
  6. M

    40+ so what wol.12

    Mur-mur juu sai kahteen kertaan sen verikokeen, eli se menee ens maanantaille seuraava kerta, pulju on kii perjantaisin, mutta huominen tulos tosiaan jo selventää tilannetta. Kyllä nyt ainakin tuntuu siltä ettei siel mitään enää kasva, vuoto loppui tänään kokonaan ja samoin kaikki...
  7. M

    40+ so what wol.12

    Heipat Ultrassa käyty, eikä selvennystä tilanteeseen tullu, verikokeen otti ja huomenna saan tulokset, että mikä se hcg arvo lienee. Oli kyllä niin mölli gyne, ultras varmaan 20sekuntia ja sitten vaan juu ei täällä mitään näy ja morjens. Onneks se vastaanottovirkailija on paremmin selvillä...
  8. M

    40+ so what wol.12

    Huomenta Digi dipattu ja Raskaana 1-2 ilmoitti se, vuotoo ei tullu yöllä siteeseen asti, mutta pyyhkiessä taasen verta, että iloita en vielä uskalla, toki nuo sanat ilahdutti kovasti, mutta mutta takaraivossa aavistus ettei normiraskaus ole tämä, hiukan pelottaa se ultra ja ne uutiset mitä...
  9. M

    40+ so what wol.12

    Kiitos kaikille tsempeistä, kyllä ne lämmittää mieltä täs epävarmassa tilanteessa. Gyne ajan sain huomiselle klo13, oma gyne olikin sairaslomalla toukokuuhun asti joten hälle ei päässy nyt. Huomen aamulla teen ton digitestin vielä, että mitä se näyttää, toiveet ei ole kauheen korkeella kun...
  10. M

    40+ so what wol.12

    Ihanaa aamua naisille! Nyt on kyllä aika ihme juttu mulla, menkathan alko viime pe ja vuoto on ollu ihan ihmeellistä, haaleaa verta liman seassa ( anteeksi kuvaus), siteeseen asti ei ole tullu paljo mitään, pikkuhousunsuojalla on pärjänny ja vuoto ei tuoksahda miltään, siis ei normi kk...
  11. M

    40+ so what wol.12

    Hellurei, tääl kans kp1:kieh::mad::headwall: ja vielä : / Päivittäjä jos minutkin poistaisit rktt listalta, kiitos paljon:flower: Mukavat viikonloput kaikille teille toivotan:wave:
  12. M

    40+ so what wol.12

    Aamuja! kyllä se vaan niin on, että kemiallinen se taasen oli, dippasin aamusella apoteekki testin ja hailumpi punaviiva tuli, ei voi mitään.......:headwall: Seuraava kierto onkin ihan luomu, pakko vähän relata noista piikityksistä ja ultrista, alkaa oleen pakkopullaa koko touhu, mutta se...
  13. M

    40+ so what wol.12

    Heipat kaikille! Tulin kertomaan, että tein tuossa apteekin oman testin ja punahaamulainen siihen tuli heti, ei voi uskoa, pessimistisesti taas ajattelen vaan kemiallista, ei uskalla iloita ei sit yhtään. Pari päivää on ollu oksettava olo, mutta luulen sen johtuvan ihan muista syistä, mulla on...
  14. M

    40+ so what wol.12

    Heipat kaikille! Negaa oli testi tänä aamuna, ei yllätys ollenkaan. Mä olen pudonnu kärryiltä, kun en ole kerenny lukemaan moneen päivään ja kone temppuillu, joten kaikille tädin yllättämille haleja ja haamuttajille lisäväriä pikaseen ja jos uusia tullu ni tervetuloa ja mitäs vielä...
  15. M

    40+ so what wol.12

    Onnea Minttu, ihana uutinen oli tuo sinun plussa:flower: Ja Justiinallakin lupaavia oireita ja olosia, peukutuksia kovasti sulle laitan, peuk peuk:heart: ON ultras käyty ja vasemmalta oli jo folli irronnu, ilmeisesti tänään ja oikealla vielä köllötti paikallansa. Tänään tuli aamupäivällä...
  16. M

    40+ so what wol.12

    Soili mulla disperin 100mg/ 1kpl päivässä, juu siitä on eri mielipiteitä lääkäreitten keskuudessa, mutta apua on tuonu ainakin mulle, vaikkakin pysyvä plussa on vielä haave vain.... Tuon ainokaisen saimme ihan luomusti, ilma mitään apuja, aika ihmeeltä tuntuu nyt tuo lapsonen, kun ei kakkonen...
  17. M

    40+ so what wol.12

    Soili samaa olen itekseni ihmetelly, kun ei laskua ole kukaan mukaan laittanu eikä perään lähettäny, nyt olen käyny siellä jo puol vuotta ja yhden ainoan käyntimaksun olen maksanu, se oli eka käynti kun mieskin oli mukana, aikamoinen säästö on kyllä tullu, 2 kertaa on otettu verikokeet, eikä...
  18. M

    40+ so what wol.12

    Juu Justiina meillä/mulla on hormonipistokset käytössä, Puregon,kortisoni, disperin, luget ja pregnyl piikki vielä. Puregonin tarkotus on kypsyttää munasolua, mulla kun ovis tulee kp9-11. Meillä muuten ihan luomu "siemennyksellä" mennään, se IVF kanssa olis seuraava askel ollu, mutta näillä...
  19. M

    40+ so what wol.12

    Heipat kaikille! Yritän kovasti pysyä kärryillä jutuissa, harvakseen kerinny kurkkimaan tänne...... Voi Hystis olen kyllä niin surullinen, että taas noin meni vituralleen hoidot, jaksamista toivon sulle kovasti ja :hug:. Putuselle +++++ vielä peukkuttelen, jospa kuitenkin.....:heart: Ja...
  20. M

    40+ so what wol.12

    Ai kamalaa ku on tekstiä tullu niin paljon, että ei peräs pysy. Uusiakin taas joukkoon liittyny, Minttu ja Mimmi tervetuloa teille:wave: Ottikselle mukavaa lomaa ukkokullan kanssa ja hempeitä hetkiä myös:heart: Putuselle onnea onnea onnea ja tarraliimateippiä saavikaupalla, ihanaa oli lukea...

Yhteistyössä