Hakutulokset

  1. M

    40+ so what wol.12

    Hei kaikki!:attn: Tulin ilmoittamaan, että meille syntyi suloinen pieni peikko- poika (3000g & 48,5cm) 2.1.2012 klo 14:12 (rv 37+3):heart: Raskausaika oli äärettömän raskas 4kk: n vuodelepoineen päivineen, mutta kaikki vaikeudet unohtaa kun kuulee tuon pienen rakkaan tuhinan:heart: Teille...
  2. M

    40+ so what wol.12

    Minttu ja Soili ja muut, kiitti tsempeistä!:hug: Tarpeeseen tulevat.. Siis joo, ihan sängyssä tai sohvalla maaten vietän päivät. Wc- ja suihkuluvat tietty on, mut eipä juuri muuten saa meuhkata. Jokailtainen suihku onkin mun pvn paras hetkeni!:D Netistä olen tilaillut vauvalle vaatetta ja...
  3. M

    40+ so what wol.12

    Soili-- Jos saisin nyt tän viestin lähtemään, päivällä jo yritin, mut kun painoin "lähetä"- nappia, niin koko vaivalla kirjotettu viesti hävis hevonkuuseen..!:headwall: Eli mulla on diagnosoitu kohdunkaulan heikkous, eli k- kaula lyhenee ennenaikojaan + mulla myös sisäsuu lähtee avautumaan...
  4. M

    40+ so what wol.12

    Hei! Tulenpa minäkin Soilin innoittamana kertomaan kuulumisia!=) Huomenna alkaa 28.rv. Näin pitkälle ollaan päästy kaikista vaikeuksista huolimatta. Tukilangat kohdunsuulle jouduttiin siis laittamaan 5vk sitten, kun tilanne niin vaati. Vuodelevossa olen ollut 7vk ja vielä varmaan toinen...
  5. M

    40+ so what wol.12

    Hei! Pitkästä aikaa teitä tulin moikkailemaan, toverit!!:wave: Tänään tuli täyteen rv 20, eli jo puolivälissä porskutellaan!:) Sairaslomalla olen ollut jo monta viikkoa ja olla öllöttelen kotona aikas hissukseen; jotain pientä kotihomaa aina välillä teen, mut kaikki vähänkin raskaammat...
  6. M

    40+ so what wol.12

    Oliivitar- onnitteluhalit :hug: plussasta +++++++++!!!!!!!! Ottis ja Mahdotontako pitää meitä jännityksessä kans- teillekin niin kovasti niitä vahvistuvia plussia toivon!!!:wave: :hug: Sitten jos sallitte hieman (.), kuten lupasin taannoin. Siis ultrakuulumisia kertoilla..! Eli tänään...
  7. M

    40+ so what wol.12

    mur-mur :hug: :'( Niin suruinen puolestasi.. Minäkin täällä jo iloitsin..:(
  8. M

    40+ so what wol.12

    (.) pikkasen täältä.. Tänään rv 11 täynnä!=) Pieni vielä matkassa mukana, vaikka helppoa ei ollut.. Tämän viikon ke- aamuna ennen töihin lähtöä alkoi kirkas verinen vuoto, jota kesti onneksi vain sen pvn. Joukossa tuli kerran myös isompi hyytymä ja siinä oli joukossa jtn kalvon...
  9. M

    40+ so what wol.12

    Joo, mur-mur, olen itsekkin alkanu epäillä juonko kuiteskaan tarpeeksi, sitä se neuvolan tätikin kyseli kun sinne soittelin.. Siis juon ihan samalla lailla kuin ennen raskautta. Pissa on ollut sellasta hieman sameaa ja hötyläistä jo useamman viikon, mut sillonhan mulla tsekattiin pissa ja se oli...
  10. M

    40+ so what wol.12

    Sunnuntaita ja juhannuksen rippeitä, ystäväiset teille!:flower: Pikkutirri, tuo sinun blogisi on mahtava ja ompeluksesi upeita!:O Kiitos, että annoit niihin tutustua! Ja pikku- Lilja- Voi, mikä aarre teillä siellä onkaan:heart: :heart: :heart: Mahdotontako, ettei tuo sun testi olis...
  11. M

    40+ so what wol.12

    Voi Pikkutirri :'( :hug: Olen niin pahoillani!
  12. M

    40+ so what wol.12

    Pikkutirri- Hirmusen paljon onnea plussasta!! Usko nyt ystäväinen, että olet tukevasti raskaana, herkuttele ja nauti ajatuksesta vauvasta :heart: Kerrassaan ihanaa ja upeeta ja mahtavaa!!!:hug: Täällä rv 8+2 ja olo ihan jees. Käytiin pyörähtämässä etelä- Suomessa pari yötä ja loppuloma...
  13. M

    40+ so what wol.12

    Tulin kurkkimaan, ja mitä näenkään: Mur-mur täällä dippaillut haamuja!!!!!!!!!!!!!! Kerrassaan ihanata!:heart: Täältäkin lähettelen voimistuvia viivanvahvistumissätehiä huomiselle dippaukselle! :attn: Superia tälläset uutiset, jesh!
  14. M

    40+ so what wol.12

    Heipsan! Tässäpä lupailemani ultrakuulumiset; Elikkäs siellä se murunen kölli, oikeassa paikassa ja sydän sykki niinkuin pitää:heart::heart::heart: Mitat vastasi reilusti viikkoja (nyt 7+2) ja kohdunsuu vielä kiinteä ja kiinni! Tuossa mulla on edessä 3 kuvaa, joista mies tuumasi, ettei...
  15. M

    40+ so what wol.12

    Tulin morjestamaan teitä!:kiss: WP ainakin olit plussannut- Tuhannesti onnea ja kaikkea hyvää 9kk:n taipaleellesi! ON sen verran, että raskaus ei ole sujunut ihan ongelmitta näin alussakaan, mutta huomenna on varhaisultra ja tulen sitten kertomaan enemmän.. Tänä- aamuna tein viimeisen...
  16. M

    Greippimehu ja muita "poppakonsteja"

    Multa lähti kierukka maaliskuun alussa ja nyt rv 7+1. Tuossa välissä join greippimehua ja käytin päivittäin tuota vehnänalkioöljyä, ettei ainakaan vaikeuttaneet mulla raskaaksituloa..<3<3<3
  17. M

    40+ so what wol.12

    Hei kaikki!:wave: Ja kyllä täällä plussaillaan edelleen, siis melkein joka päivä!:D En vaan voi olla tekemättä testejä kun niitä kerran on... Lämmön mittaamisen sensijaan olen jättänyt...:whistle: Menkkojen mukaan nyt menossa rv 5+1. Oireita tällä hetkellä hemmetin arat ja turvonneet...
  18. M

    40+ so what wol.12

    Voi Putunen! :'( Olen niin pahoillani..:hug:
  19. M

    40+ so what wol.12

    Aurinkoista sunnuntaita!:cool: Kyl on ihana viikonloppu olla vapailla..:) mur-mur-- Mullahan Ne Davidin 25mIU/ml liuskat alkoi näyttää selvää haamua dpo 10 alkaen! Nyt olen dippaillut molemmat CB: n viikkonäytöt ja kaikki muutkin testit loppuun ja plussa on ja pysyy!:heart: Eilen illalla...
  20. M

    40+ so what wol.12

    Oi, Ottis- vastasitkin miulle jo, kiitos!:attn: Eli mulla olis nyt siis rv 4 tasan tuon mukaan, kivaa..:) Putuselle halit, koetetaan olla stressailematta!

Yhteistyössä