Hakutulokset

  1. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Meillä rauhallista isi ja tytär nukkuu.. saa itekin vähän levätä mssu vauva ei vaan ole kauhean rauhallinen nyt mulla viikkoja 32+5. :heart:
  2. H

    lukion arvosanoista!Auttakaa!!

    Saapahan lukiosta joka tapauksessa yleissivistystä ja siitä on aina hyötyä.
  3. H

    Ovulaatiotestin heikko viiva

    Siis jos viiva on jonain päivänä ollut lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja tämän jälkeen taas lähtenyt haalenemaan niin on mahdollista että huippu on ollut jo esim edellisenä iltana (jos siis tikutat aamuisin) ja näin ollen tuota ihan huippua ei tikulla minään aamuna löydykään vaikka...
  4. H

    ~KesäMassut 2007~

    voin kertoa vähän miten mulla oli tilanne ennen synnytystä. eli noin viikon verran mulla oli todella tukala olo ja kaikki oli tosi vaikeeta , välillä jopa #&%?$!* kun keho pisti vastaan. pari päivää ennen synnytyksen käynnistymistä vauva oli todella hiljainen, ei oikein mitään tuntunut...
  5. H

    suositelkaa matkarattaita

    Hei lentokala! Mitäs maksoit noista?
  6. H

    Käytättekö vielä bodyjä ja potkareita?

    Meillä vauva 5,5kk ja on aivan alusta asti ollut sisällä bodyssä ja housuissa. Meidän tapaus on ainakin sellanen kuumakalle, että hikihän sillä olis aina....
  7. H

    Riikassa reissanneita?

    Mitä olette paikasta tykänneet? Onko joitain MUST paikkoja joissa kannattaa käydä? Pärjääkö matkarattailla vai pitäiskö ottaa isompirenkaiset vaunut mukaan? Kiitos!
  8. H

    matkavinkit ennen reissua tarpeen

    Yks hyvä olis rattaisiin varmaan sellanen aurinkovarjo, taitaa mennä kaikenlaisiin sellanen emma-merkkinen, hinta alle 20. Sillä voi sitten vähän suojata lasta kun kävelee aurinossa.
  9. H

    Lapsettomista häistä

    en minä ainakaan tykkää huonoa vaikkei lapsia kutsuttaisi. Enkä ymmärrä miksi jotkut ottavat sen niin henkilökohtaisesti, eri asia olisi jos kaikkien muiden lapset saisivat kutsun mutta heidän eivät. Naurettavaa tuollainen "kaikki tai ei mitään"-asenne, parempi sellaisten kotiin jäädäkin...
  10. H

    G: synnytyssairaalasi?

    tyks heinäkuu -07
  11. H

    ärsyttää jo nämä supistukset!!!!

    jep mullakin on ollu noita todella inhottavia supistuksia rv 20 asti. nyt on menossa rv 37 ja voin sanoa että, meno senkun pahenee, et voi kun olis noi supparit vielä sellasia kuin sillo rv 20-30. joka yö tulee yks isompi "kohtaus" ja pieniä koko ajan. päivät vielä menettelee,paitsi et keho ei...
  12. H

    LIIKKEISTÄ!

    mulla viikkoja nyt 36 ja samaa mietin kun rupee vaimenee ja muuttuu noi liikkeet. voi tosiaan olla pidempi aikakin liikkumatta ja sit on vaan sellasia muljahduksia kun tuntee. mulla terkka sano et jos oikein supistelee, niin kuin esim. mulla, ni vauva ei sillon pysty niin liikkumaan. mulla oli...
  13. H

    uusista perunoista

    no mä oon vaan pessy. nehän kiehuu siellä kattilassa ja kyllä kuolee kaikki pöpöt.
  14. H

    ~KesäMassut 2007~

    soripompula81 niin kerran kuussa eikä viikossa. kauhuissani olin lukenut sun tekstin väärin, kun just noi jutut pyörii mielessä. ei vaan millään meinaa tajuta että meille on tulossa oikeesti vauva. siksi pelkään niin kovasti , että jotain vielä ehtii sattumaan.
  15. H

    Tarvitseeko pestä?

    mulla kanssa tulossa ensimmäinen ja olen samojen asioiden parissa painiskellut. meille tuli myös uutena pinnasänky ja siihen kaikki jutut. minä olen pessyt juuri ne mitkä ovat vauvan ihoa vasten eli lakanat. reunasuojustakaan en pese kun on uutena ostettu. neuvolasta sanottiin että jos ostaa...
  16. H

    paljon teillä on paino noussut?

    mulla on nyt rv tasan 35 ja kiloja on tullut 11. et ihan sillai sopivasti ja kaikki on mahassa. ei ole edes yhtään turvotusta. onneksi näin.
  17. H

    Kesämassut Turun seudulla

    jep, sama juttu täällä mukana ollaan =) =)
  18. H

    Kesämassut Turun seudulla

    joo toi 6.5 olis tosi hyvä päivä. kellon ajalla ja paikalla ei ole väliä. en ole kyllä koskaan käyny noissa laivoissa syömässä joten olis kyllä ihan kiva vaikka tonne luluun mennä.kyllä yleensä joka ruokalistalta löytyy edes yks juttu mitä voi syödä, vaikka näin raskausaikana en ole uskaltanut...
  19. H

    Heinämassut-07 vol.2

    tänään oli neuvola 22+4 viikkoa täynnä. Rautaa pitäs ruveta syömään :( Muuten kaikki oli hyvin. =)
  20. H

    Heinämassut-07 vol.2

    Heippa hankintoja on taas tullu tehtyy roskis ja aktiivi matto. Kauheesti odotan vaan, että aika menis ja loma alkais no toukokuussa se sitten alkaa. voi olla, että aika tulee pitkäksi kun 10 viikkoo on kotona. onneksi on esikoinen se rytmittää päivää. =) tsemppiä vaan teille kaikille...

Yhteistyössä