Hakutulokset

  1. M

    Lähärit kertokaa?

    Lapsiin ja nuoriin erikoistuin. 3v tein töitä nuoriskalla ja sitten olin välillä äitiyslomalla. Loman jälkeen aloitin henkilökohtaisen avustajan työn, eli hoidan päiväkodissa monivammaista lasta.
  2. M

    Kenkiä ja laukkuja...

    millaisia löytýy??
  3. M

    Ei menkkoja enää ollenkaan

    \ Näin myös minulla. Nyt kaksi vuotta ilman vuotoja ja oireita :D
  4. M

    Hyviä kakku ideoita maidottomana ja soijattomana?

    Tulipa vielä mieleeni, että olen tehnyt myös hedelmäkakun siten, että välissä oli tuota jo mainitsemaani kookoskiisseli ja mansikkasurvosta, ja päällä sitten hedelmiä hyytelösokerilla sidottuna eikä reunoilla mitään. Oli myös ihan kivannäköinen, kun kiisseli vähän pilkisteli kakun välistä.
  5. M

    mitä täytekakun väliin?

    Meillä kun tehtiin maidottomia kakkuja niin keitin väliin kookosmaidosta vaniljakiisselin, käy hyvin myös normiruokavaliota noudattavien kakkujen väliin. On tosi hyvää esim. mangon kanssa. Muitakin yhdistelmiä on kokeiltu.
  6. M

    Budjetin ylitys

    16 000 ? ja ihan puhtaasti pohjatöiden takia. Ne kusahti pahankerran metsään siitä mitä oltiin arvioitu :headwall:
  7. M

    Hyviä kakku ideoita maidottomana ja soijattomana?

    Hyvän täytteen saa esim. mieleisestä hedelmästä soseena tai miksei paloina/lohkoinakin ja kookosmaidosta keitetystä vaniljakastikkeesta. Päällisen voi tehdä joko marsipaanista tai vaahtokarkkimassasta. Tänään törmäsin ensimmäistä kertaa GoGreenin kaurapohjaiseen vispikermaan, Mamman maidoton...
  8. M

    Telttailemaan lasten kanssa?

    Ollaan suunniteltu lähteä kesälomareissulla telttailemaan camping-alueelle. Meitä olisi reissuun lähdössä nelihenkinen perhe, lapset 3½v. ja 1v10kk. Onko kukaan ollut pienten lasten kanssa telttailemassa? Millaisia kokemuksia löytyy? Mitä pitäisi muistaa ottaa huomioon? Millaista telttaa...
  9. M

    Miehille pitäs olla oma neuvolatunti siitä mitä isyysloma...

    Mies siivosi ja teki ruokaa ja pesi pyykit ym. 3 viikkoa sitä kun tultiin vauvan kanssa kotiin. Ja ehkä puoleen vuoteen en imuriin koskenut. Katsotaan miten menis toisen vauvan kanssa nyt kun on tottunut että olen kotona ja hoidan ruuan pöytään ym. Olen jo vähän sanonut että miten jos tässä...
  10. M

    Hei koska se uusi muumimuki tulee kauppoihin?

    jaahas, taas uusi tulossa. tääkin tahtoo tietää milloin!? :D
  11. M

    Muistattehan kun äitienpäivä lähestyy...

    että ette ole miehenne äitejä .Älkää niiltä ruinatko lahjoja :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
  12. M

    Miten varoisitte (noroviruksesta)?

    On se juntti jos suuttuu siitä että ette vartavasten mene tautia hakemaan. Itse menisiin kylään vasta kun on kulunut ainakin viikko niin että ei kyläpaikassa ole ripuloitu tai oksennettu. Ja jos tiedän että joku on ollut vasta sairaana, niin kohteliaasti pyydän kyläilemään joskus toiste kun...
  13. M

    kaavinnasta

    Hei! Minulla takana kaksi kaavintaa ja molemmista ihan ok kokemukset. Ensimmäinen km mulla oli elok.06 rv 14 sillon eka lääkkeellinen tyhjemmys (käytännössä siis synnytys) ja sitten kaavintaan kun kaikki ei lähtenytkään. Toivuin nopeasti fyysisesti. Menkat n. 5 vk kaavinnasta. Toinen km...
  14. M

    Miksi erosit/lähdit?

    Itse lähdin, ehkä jonkun mielestä itsekkäästä syystä. Avomies teki vuorotyötä, aamu-, ilta- yö. Ainoastaan aamuvuoroviikkoina oli mun ja pojan kanssa pari tuntia illassa, iltavuoroviikkoina aamupäivät keskittyi itseensä=meni punttisalille. Yövuoroviikkoina nukkui iltapäivään ja punttikselle...
  15. M

    mitä tämä voisi olla?auttakaa!

    sanoisin että ihan selvä migreeni...minun tytölläni alkoi kolmevuotiaana juuri oli samat oireet...muutaman vuoden päästä lopetimme kaiken makeistensyönnin ja niin hävisi mikreeni tai siis ei nyt ihan kokonaan mutta on enään aniharvoin eikä yhtään rajuja oksenteluineen....
  16. M

    mikroaaltouunin haju

    minä olen sillen tehnyt että lautaselle vettä ja etikkaa ja mikroon... aikansa kun antaa hyöyrystää niin lähtee hajut.
  17. M

    Musta karamelliväri?

    Bake&partylta voi ainakin tilata...
  18. M

    Arka aihe...

    minusta kanssa tuntui raskauden aikana ihan oudolta että odotan lasta... vielä synnytyksen jälkeenkin minusta tuntui katsella omaa lasta ihan ihmeelliseltä.. aivan kuin siinä olisi ollut jonkun toisen kaunis vauva.. mutta pikkuhiljaa tästä pienestä otuksesta tuli todella rakas..
  19. M

    Ahistaa...

    täällä sairasteltu niin jäänyt netissä pörräilyt kokonaan... vesijuoksua\\uintia harrastan kans. kerran tai kahdesti käyn siellä viikossa. tunnin juoksen ainakin kerralla. salilla käyn mahd mukaa kerran pari kans viikossa. eli en niin usein että heti olis lihasta ruennu kasvattamaan. mutta...
  20. M

    Ahistaa...

    tän päivän eväiden saldo oli n 1500kcal laskurin mukaan. tunnin kävin kuntoilemassa salilla. niistä valmiista olen valkannu ruoat et ei ole omia mulla siellä... jimiä ei niinkään tee mieli mut pätkis olis poikaa... =}

Yhteistyössä