Hakutulokset

  1. J

    Katkaisisitteko välit kaveriin tässä tilanteessa

    No selvästi tuo teidän "ystävyyssuhde" aiheuttaa sinulle vain päänvaivaa. Itse myös tekisin niin etten ottaisi enää yhteyttä. Kuulostaa sellaiselta, että sitten kun ei ole muutamaan voisi seura taas kelvata. Jos tämä kumminkin jossain vaiheessa ottaa taas yhteyttä niin sitten sanoisin suoraan...
  2. J

    Ne jotka olleet energisiä ennen synnytystä...

    Mulla kävi niin, että se taisi olla ainut päivä kun en edes enää jaksanut ajatella koko synnytystä. Kävin lenkillä, kokkailin, poljin vähän kuntopyörääkin ja värjäsin tukkaa yms. Limatulppaa mulla oli tullut jo parisen viikkoa joten en oikeen siitä osannut päätellä milloin alkaisi. Selkää...
  3. J

    Nuoria äitejä Pohjois-Savosta?

    Täällä olisi yksi pohjois-savosta oleva. Laskettu aika oli maanantaina ja poitsu pitäis tännekkin olla tulossa. :)
  4. J

    Närästää, mikä avuksi?

    Mulla auttaa se kun pinoo pari tyynyä ja iskee jalat siihen... helpottaa kummasti.
  5. J

    Likalla vissiin alkanut nyt ne. Miten mä otan puheeksi?

    Miksi ei voi puhua asioista niiden oikealla nimellä? Muistan kun itellään alkoi ensimmäiset kuukautiset olin paniikissa ja häpeissäni. :D Onneksi äitini puhui lempeästi asioista niiden oikeilla nimillä ja näytti mistä kotona löytyy siteet sun muuta. Rohkeesti vaan juttelemaan :)
  6. J

    Rv pinoa kehiin!!

    Rv 34 alkaa huomenna :) Olo hyvä, muttei vaan malta odottaa enään, varsinkaan kun kaikki muut poksahtaa ympärillä nyt. :D
  7. J

    Teiniäidiksi

    Hei,mitäpäs jos lykkäisitte vielä lasten tekoa muutamalla vuodella? :) Minä täytän tänä vuonna 20, mutta silti tunnen itseni välillä aika nuoreksi vielä. Kuulostat vähän siltä että ajatuksesi ovat aika kaksijakoiset lasten suhteen. Muistathan, että se vauva ei ole vaan pieni suloinen olento vaan...
  8. J

    Epäilen että musta ei ehkä tulisi hyvää mummoa

    Heh kuulostaa ihan mun anopille joka ilmoitti raskausuutisen kuullessaan, että hänestä ei ole hyväksy mummoksi yms... Hassua sinäänsä kun ei olla sanottu tai asetettu mitään toiveita millainen on hyvä mummo.. :) Riittää kun haluaa nähdä lapsenlapsiaan ja rakastaisi näitä, ei tarvitse olla...
  9. J

    Tunnetteko ihmisiä, joiden kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin heistä itsestään?

    Voikun kuulostaa tutulta.. :) Olen ollut jo monta vuotta ystävä ihmisen kanssa joka ei ole suoraan sanoen kiinnostunut muuta kun itsestään ja tehny hyvin selväksi, että muidenki pitäisi olla kiinnostuneita vain ja ainoastaan hänen asioistaan. Ja tämän ihmisen kohdalla aiheen ei aina edes...
  10. J

    millaisia älyttömyyksiä olette päästelleet suustanne synnytyksessä?

    Loistavia. Lisää näitä! :laugh:
  11. J

    Muita jotka opiskelleet ja lapsia tullut useampi siinä samalla?

    Täällä olisi kanssa yksi opsikelija. :) Tosin opiskelen vieläkin ihan vaan toiseen asteen opintoja ammattikoulussa, johtuen alan vaihdoksesta. :) Jään keväällä äitiyslomalle ja jää vielä sitten yksi vuosi koulua jäljelle. Sovittiin koulun kanssa että minulle on siellä paikka odottamassa kun vaan...
  12. J

    Rv 20+1, vauvan liikkeet katosi.??? :(

    Hei sinä, mä kanssa odottelen ensimmäistä nyt rv 24 ja pari kertaa kans olen säikähtänyt kun lapsi on saattanut olla kauhean vilkas muutaman päivän putkeen ja sitten ollut parin päivän tauko jolloin ollut hiljaista.. :) Sitten sain tietää että vasta n. rv 30 liikkeitten pitäisi tuntua...
  13. J

    HUhhuh taas...

    Ei me kaikki nuoremmat äidit tuollaisia olla. :) Koen itseni ihan vastuulliseksi, vaikka ikää vasta onkin 19-vuotta... En tupakoi ja mies lopetti kanssa ku saatiin tietää raskaudesta.. Baareissa en käy eikä se ole mielestäni raskaana olevan paikkakaan, vaikka selvinpäin onkin. Mutta en sano...
  14. J

    Taas se rynkytys alkaa..

    :D
  15. J

    Sinkkuna äidiksi?!

    Kyllä sitä yksinkin lapsen kanssa pärjää. Mutta suosittelisin oikeasti odottelemaan, että sattuu kohdalle se ihminen jonka kanssa ne lapset tuntuu oikealle. :) Minusta on väärin kieltää lapselta isä, ellei isällä ole esim. alkoholi- tai huumeongelmia.. Toki joillahan on sellainenki...
  16. J

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? 19-vuotias. 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? Ei ole, olen saanut pelkästään asiallista ja ystävällistä kohtelua. 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio?Kerroin äidilleni ja samalla näytin ultra kuvat, todella hyvin kaikki...

Yhteistyössä