Hakutulokset

  1. A

    Yrityksen odottajat

    Tarvisin vähän mielipide jelppiä. Keskenmeno ollut huhtikuussa tänä vuonna. Ehkäsyä ei olla käytetty toukokuusta lähtien ja menkat olleet pitkillä kierroilla ja pisin tähän mennessä ollut 31 päivää mutta nyt on sellanen tilanne että lokakuussa olleet viimeksi kuukautiset... Eli aikalailla on...
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^ Pahasti mun mielestä näyttää värikertymältä... mulle on yks tuommoinen tullut ja ei mitään merkannut, kävin viel verikokeissakin... Mulla uus testi ja näyttäis tältä nyt: 12772640.jpg - Image - Aijaa.com ois ny kahteen Pc:een tullut tuommoset, antaako viivanpaikkoi kauheen herkästi..? (...
  3. A

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    12772640.jpg - Image - Aijaa.com Terve, tommone ois tnä tullu. Km oli tän vuode huhtikuussa... uutta yritystä ois. toi on aika kirkas kuva, ja jos jollai o innostusta tai pystyis muokkaa kontrastei ni vois kattel.. aikasemmi tein täl viikol ja oli haamuinen jossa en erottanu väriä, tässä olin...
  4. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    12772640.jpg - Image - Aijaa.com siin ois tän päiväne.. hätäsesti tehty. kuvaa saa muokata, oikeastaan olisi hyväki.. kertokaa rakkaat näkyyks mitään.. aamusti viel yks testi.. mun mielestä tuossa ois ollut vähän ehkä väriä..?
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^ Nään molemmissa ihan selkeet haamut!! kyllä siellä joku on! :)
  6. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    ohhoh, mitäs taas näppäillyt... Laittelen uudelleen: +-0 - Image - Aijaa.com tommonen siis tuli testiajan sisällä. Näkyykö teistä mitään. ite en ota selkoo, värist en tiie, ( silmälasit tulee viikon päästä josko alkais maailma näkyy paremmi;D)
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Toivotaan, tänään käyn hakemas uuden testin ja teen huomenaamulla. Tosiaan kun tuosta mun kuvasta ei oikee ota selvää onko viivanpaikka vai haamu vai nega:D
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moikka, uutta yritystä jälleen, voisin laitella kuvaa.. +-0 - Image - Aijaa.com - Näkeekös kukaan mitään? tollanen tuli melkei heti testiajan sisällä. kk viimeks 14.9. En oo varma omil silmillä onko punast vai harmaata ( silmälasien pitäs viikon päästä tulla;D)
  9. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    ja :https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=9a37955a95&view=att&th=141c8a4a64dc08c0&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9-IR4LwAna-yQT4SbV19E6&sadet=1382050840915&sads=OBtiaHeNKKaOsii7BrdhfUj728A Näkyyykö punasta tai viiva yms kenekää mielestä...
  10. A

    Te jotka olette itse adoptoitu

    Mut on adoptoitu suomeen Viipurista -94. Tiedän venäjänkielisen nimeni ja äidin iän suunnilleen. En ole löytänyt bio-äitiäni mitenkään , välillä haluais edes kuvan tai tietää siitä jotakin mutta taitaa haaveeksi jäädä. Pelan kautta adoptoitu olen, ja olen nuorisotapaamisissa käynyt:)
  11. A

    myöhäinen plussa

    No voi kettu eka kirjottanu hirveen tarinan ja sit tää poisti sen... Eli viime menkat olleet 11.7. r-testi testattu 17.8 joka oli silloin:Plussa vai i? - Image - Aijaa.com Kävin kuvaa näyttämässä terveyskeskuksessa jossa sanottiin että plussa on. Kävin myös...
  12. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Tossa puhelintani tutkiskelin, ja siellä olikin ylähhällä viimisten menkkojen alkamispivä, eli olikin 11.7! eli olisin nyt 10 viikolla huomisest alke, ja yks selvä plussa on tullut ( nojoo haamu, mutta täysin silmillä erottava) r-testiin, sen jälkeen pari päivää niin menin verikokeisiin ja se...
  13. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Voisin täs ohimennen päivitellä. Eli menkat ei oo vielkään alkaneet, vviimiset alkanut 21.7...sen jälkeen ei oo mitää vuotoja ollut testit sen jälkeen negoi vissiin, yhestä en oo varma (tuli siis se yks haamuplussa sillon ekal kerral ku testasin). Viimisin oli terveyskeskukses verikoe joku pari...
  14. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Verikokeen tulokset tuli ja negatiivinen oli. Se siitä sitten.
  15. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Tänään ihan kohta kunhan aika tulee täyteen niin soitan puhelun ja sitten selviää!jos ei tänään niin huomenna viimeistään...:)
  16. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mun mielestä vahvistunut tinttu 85! Itse kävin tänään verikokeissa, kun tosiaan tuli lauantaina plussa, ja sen jälkeen kaksi negaa, vaikka ovistesti huutaa plussaa. Neuvolaan soitin ja laittoivat lähetteen ja pääsin heti terveyskeskukseen ja verinäytteeseen. Tulokset tulevat huomenna tai...
  17. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mun mielestä vahvistunut tinttu 85! Itse kävin tänään verikokeissa, kun tosiaan tuli lauantaina plussa, ja sen jälkeen kaksi negaa, vaikka ovistesti huutaa plussaa. Neuvolaan soitin ja laittoivat lähetteen ja pääsin heti terveyskeskukseen ja verinäytteeseen. Tulokset tulevat huomenna tai...
  18. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Soitin tänään neuvolaan ja kysyin mitä pitäisi tehdä, kun ei terveyskeskuksesta tai kouluterkkarista ollut apua yhtään, laittoivat lähetteen labraan verinäytteesee ja puolentunnin sisään olin käyny antamassa verta. huomenna tai torstaina viimeistään saan tiedon:)
  19. A

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Kiitos, entäs kun enään ei testissä näy viivaa?:( ovistesti hehkuu silti vahvana... ja viimemenkat oli siis 15.7 ja terkkarilla kun kävin niin sanoi et ny ois 5 viikkoo täyn et viikon pääst testailisin,uudellee... Ottakee ny selvää vai,olikohan vaan tähdenlento taas:(
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    PiipaKaa, siis nyt on niinkuin 36/ 27-28 ja olis siis pitänyt vissii viikko sit alkaa jo .. ja ovistestin kun tänään tein niin sekin näytti railakasta vahvaa plusssaa, lieneekö sitten mitä tämän r-testin rinnalla?:D

Yhteistyössä