Hakutulokset

  1. V

    kääretorttu, johon ei tule vehnäjauhoja

    Kiitos Veetin äippä ohjeesta. Tuo on varmaan juuri sellainen ohje, jota nyt tarvitsen allergiselle vieraalleni. Täytyy kokeilla, miten onnistuu ilman vehnäjauhoja ;)
  2. V

    kääretorttu, johon ei tule vehnäjauhoja

    tai mitään muutakaan jauhoja paitsi perunajauhoja. Eli onko kellään sellaista ohjetta? Kuinka paljon pitää niitä perunajauhoja laittaa?
  3. V

    Kun olit teini-ikäinen...

    \ Ja mulla ainakin oli niiden leveälahkeisten housujen sivusaumoihin ja jonnekin muuallekin laitettu sellaisia niittikoristeita :D Muistaako kukaan muu niitä?
  4. V

    Kun olit teini-ikäinen...

    \ Minäkin muistan tuon! =)
  5. V

    Jos nuorena helposti eroon raskausläskeistä, miten nyt???

    Kiloista pääsin eroon suht hyvin, mutta valitettavasti ne vatsamakkarat on jääneet :'( Mitenköhän niistä pääsisi eroon? :kieh: Kaksi raskautta (ja kolme lasta) oli lyhyessä ajassa eikä tainnut kroppa ollut toipunut edes ensimmäisestä raskaudesta kun jo uutta pukkasi. Jälkimmäisessä...
  6. V

    Kun olit teini-ikäinen...

    mitä musiikkia kuuntelit (radiosta / C-kaseteilta :) )? Mitkä bändit / laulajat olivat silloin "in"? Itse erään kaverini kanssa kuuluimme jopa Sammy ja Kirka Babitzinin fanklubiin (ja maailmani oli murtua, kun kuulin Sammyn kuolleen auto-onnettomuudessa). The Osmondsin pojat olivat aivan...
  7. V

    HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE...!

    Mukavaa ja aurinkoista syksyä kaikille! Täällä paistaa tällä hetkellä tosi ihanasti tuo aurinko =) Nythän näyttää olevan mahdollista perustaa keskustelupiiri (tai kerho) myös tänne Kaks´ Plussan sivuille, jopa suljettu sellainen. Onko innokkaista perustajia/vetäjiä?
  8. V

    hyvää joulua

    Täähän on pian jo ihan ajankohtainen aihe :xmas:
  9. V

    House

    En oikein tykkää sarjasta, vaikka uteliaisuuttani olen tähän mennessä kaikki jaksot katsonutkin (paitsi eilistä) . Mun mielestäni juonen kaava on liian samanlainen joka kerta. Eikä sarjassa sitten mitään muuta olekaan kuin se yksi potilas, toivoin myös hieman lääkäreiden ja hoitajien elämää...
  10. V

    Kynttilät

    Kynttilät ovat kyllä todella ihania tunnelmanluojia. Aikana ennen lapsia poltin niitä usein ja paljon. Nyt pitää tarkoin valita, mihin niitä sytyttelee, ettei innokkaat pikku sormet ole kynttilöiden kimpussa. Jos pistän pöydälle kynttilän palamaan, pitää koko ajan olla silmät selässä. Nyt lasten...
  11. V

    joulu

    Minäkin olen jouluihminen, mutta kynttilöitä en vielä ole alkanut poltella. Muutama joululahja on jo ostettu, kun sopivia sattui kauppareissulla eteen. Meillä jo lapset kovasti puhuvat joulupukista ja miettivät, mitä kirjeissään toivovat. Muutamia jouluvideoitakin ovat jo katselleet. Joulu on...
  12. V

    GALLUP-kaksi alkiota, kiinnittyminen??

    \ On kuulemma mahdollista; näin ainakin meille NKL:lla kerrottiin ja näin meille luultavasti kävi
  13. V

    omenahillosta jotain?

    Pakkanen on täynnä itse tehtyä omenahilloa ja nyt sille pitäisi keksiä käyttöä. Eli löytyykö keltään esim. kuivakakun tai muffinsien tai muiden leivonnaisten reseptejä, siis sellaisia, joihin tarvitaan omenahilloa?
  14. V

    G: Nova vai Sävelradio?

    Täytyy tunnustaa, että minä kuuntelen mieluummin Sävelradiota. Siellä tulee mielestäni monipuolisempaa musiikkia kuin esim. Novalta. Vai lienenkö sitten vanha, mutta tykkään kuunnella 70- ja 80-luvun musiikkia, jopa "vanhoja" suomalaisia kappaleita.
  15. V

    GALLUP-kaksi alkiota, kiinnittyminen??

    Meillä ensimmäisessä tuoresiirrossa siirrettiin 2 alkiota, toinen kiinnittyi ja poika syntyi. Seuraavaksi PAS:ssa siirrettiin taas 2 alkiota, joista vain toinen kiinnittyi, MUTTA jakaantui ja seurauksena identtiset kaksoset (ainakin lääkäreiden mukaan; DNA-testiä ei kuitenkaan ole tehty asian...
  16. V

    Minkälaiset appivanhemmat sinulla on?

    Minulla on ihan mukavat. Varsinkin anopin kanssa tulen hyvin juttuun. Vaikka ovat he kyllä aikamoisia hössöttäjiä. Johtuneekohan siitä, että mieheni on heidän ainoa lapsensa! :) Välillä meinaa kyllä tulla pientä kinaa lastenkasvatuksesta, kun heidän tyylinsä on niin erilainen kuin meillä...
  17. V

    Oletteko säilyttäneet lapsenne napatyngän?

    En ole säilyttänyt! En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta. Hampaan ehkä voisi pistää jemmaan.
  18. V

    Risotto-ohjeita?

    kaipailen. Kaapista löytyy melkein täysi paketti risottoriisiä. Löytyiskös keneltäkään kivoja, erilaisia ohjeita, mihin sitä voisi käytää?
  19. V

    esittäydytään

    \ Kyllä, postcrossing on perinteisten postikorttien lähettämistä ympäri maailman. Olen aloittanut harrastuksen ihan äskettäin. Osoitteet saa netistä ja pienen, henkilön itsensä antaman kuvauksen itsestään. Kun vastaanottaja saa kortin, hän kirjaa sen nettiin ja sen jälkeen minun osoitteeni...
  20. V

    Janssonin kiusaus; ohjeita please!!!

    Anjovisfileet on ostettu ja perunat melkein kuorittu ja pilkottu ja nyt huomasin, että ohje on kadonnut taivaan tuuliin muuton yhteydessä. Löytyisikös teiltä hyvää ja maukasta ohjetta? :p

Yhteistyössä