Hakutulokset

  1. N

    Kissa ja vauva

    Moikka. Meillä on kaksi kissaa, toinen ollut 4 vuotta, toinen 2. Kissat on aina ollut mulle tosi tärkeitä ja rakkaita, enkä ole koskaan aiemmin pystynyt edes kuvittelmaan tilannetta että niistä pitäisi luopua. Meille on syntynyt vauva pari viikkoa sitten. Kaikki on mennyt tosi hyvin, kissat on...
  2. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Heippa kaikille! Mulla on tietokone ollu hajalla nyt pari kuukautta, enkä tykkää kännykällä kirjottaa... Niin en oo piiitkään aikaan käyny täällä. Mutta siis. Meille syntyi pieni poika 6.6. arki on lähtenyt rullaamaan ja kaikki tuntuu ihanalta. Välillä väsyttää mutta ei haittaa.
  3. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Pihla, mulla on maanantaina taas neuvola niin voisin pyytää lääkäriaikaa ton kohdunsuun tarkistuttamiseen. Ja siis mullakin on noi mielialat ihan mitä sattuu. Saatan masentua ihan täysin jos vaikka unohdan ostaa omenat tms. Ja sit mul on jotenki tosi hilpee ja hyvä fiilis välillä. Oon varmaan...
  4. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Joo mäkin ajattelin yrittää vielä pärjätä ilman suihkeita, tää on niin uus vaiva. Katotaan kuinka menee. Kyljellään nukun muutenkin aina, mutta yks mikä auttaa on se että aina kun meinaa oikasta jalkoja niin ei liian voimakkaasti vaan nilkat koukussa :) Mullakaan Pihla ei oo mitään muutoksia...
  5. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Heippa kaikille :) Nyt on ollut piiiitkä tauko kirjottelussa, kun on niin kiirettä ollu sekä töissä että kotosalla. Mutta jospa nyt taas reipastuis! Täällä menee kohtuullisesti, kipeitä supistuksia tulee liikkuessa, joten nyt kaikki sellaset toiminnat on kiellettyjä mitkä niitä aiheuttaa...
  6. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Ja edelliseen ketjuun viitaten vielä... Miiula, mä mainitsin siitä rakkokivusta neuvolalääkärissä ja se sano että joillakin tulee sellasta "tyhjän rakon" kipua. Eli kun käy vessassa ja rakko on ollu kohtuullisen täys ennen sitä niin sit kun tyhjenee niin on kipeä. Ja sitten kun vauva on sitä...
  7. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Heippa kaikille :) ja kiitos uudesta listasta. Herkkulakko: Täällä paino noussu vähän enemmän mitä olis hyvä. Eli sama linja ku muutamilla muilla, ei herkkuja. Mutta ajattelin olla ihan sinne synnytykseen asti ilman. Harmittaa jotenki ku jäi toi herkuttelu vähän päälle. Vierailuista en...
  8. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kerttuliinu, mulla ei oo ollu minkäänlaisia himoja... Siis ihan normaaleja herkkuhimoja kummallisempia. MUTTA nyt kun sä sanoit noista turkkareista niin aloin välittömästi haaveilemaan niistä!! :D Melkeen nyt jo tiedän että tänään kaupasta lähtee värikkäät turkinpippurit mukaan. Ihan ihme...
  9. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Lauwra, tarkotatko tota? Makuupussit - Finlayson Se on tosi ihana :) Mulla kävi ihan uskomaton tuuri kun kävin paikallisessa prismassa ja löysin ton -50 % hintaan :) ostin tietysti heti, vaikka meinaan siis myös ottaa pakkauksen. Pihla, Meillä toisaan kolli kans leikattiin tosi nuorena...
  10. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Uuu Kuusama, jännää! Me ostettiin kans :) niitä on ihana hiplailla ja kiikutella :) Pihla, en tietysti tiedä, mutta oon tuntenu häpyluussa liitoskipuja myös , mutta tää virtsarakon kohdilla tuntuva kipu on siis tuolla syvemmällä, siellä sisällä. En siis todellakaan tiedä onko kipu rakossa...
  11. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa kaikille, Mä en stressaa myöskään painosta. Syön kuitenki terveellisesti ni sitä tulee sen verran ku tulee. Tiedän kuitenkin ennenkin laihduttaneena että saan painon pudotettua tarpeen tullen. Olin opiskelujen loppuvaiheessa bmi:n normaalipainosen ylärajoilla ja pudotin 10 kiloa...
  12. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    AnnaS Mä komppaan lauwraa siinä että on ihan normaalia toivoa jompaa kumpaa, eikä se vähennä yhtään sitä miten tervetullut se lapsi on vaikka olisikin toinen mikä ajatuksissa oli ollut. Kyllähän sen kaikki tietää että molemmat sukupuolet otetaan kuitenkin aina avosylin vastaan :) Mulla kävi...
  13. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa kaikille, Onnea kaikista ihanista ultrakuulumisista :) Malsa ihanaa kun kaikki näyttää taas normaalilta :) Täälläkin on vihdoin rakennueltra käyty, Kaikki oli kunnossa ja yllätys yllätys, tännekkin poikalupaus :) :heart: Nyt vaan poikaa tulevaksi odottelemaan ja nimiä keksimään :)...
  14. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Piti tulla ihan vaan nostamaan ettei me kadota :) Mahtavaa Kuusama kun olet saanut painon hallintaan :) Se tuntuu olevan erityisen hankalaa näin raskausaikana. Mä en noista reesustekijöistä hirveesti tiedä, mutta sitä kuitenkin nyt seurataan niin mä uskoisin ettei huolestumiseen ole syytä...
  15. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Lauwralle onnea poikalupauksesta! :) Lissu123, täälläpäin on kans vatsatautia liikkeellä, toivottavasti siellä tilanne normalisoituu pian :) Eikö sulla sitten tehty klamydiaa sillon ihan alussa? Vai tuleeko nyt siis toinen testi jo? Hassua... Miltä ne harjotussupparit muuten tuntuu? Mä oon...
  16. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Aggen mullakin oli ekalla kerralla 124 hemoglobiini ja joka neuvolassa se katotaan. Toi 124 on kuitenki just alle verenluovutusrajan ni on se siinä mielessä vähä alhainen. Mä oon tässä odoteluu hulluja unia tai jotain ruoka-aine himoja mutta ei mitään :/ olis kiva nähä kaikkia jänniä unia...
  17. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    En mäkään sitä toksoa pelkää ja ihan hyvin voisin kans siivota. Mutta koska neuvolatäti suositteli ja koska eläinlääkäri asiasta rokotuksen yhteydessä mainitsi niin mieshän ei siis anna mun siivota sitä. Kerran oli kakkakikkare eksyny laatikon ulkopuolelle ja olin noukkimassa sitä ni ukkeli...
  18. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Nyt on ruvennu tulemaan tätä keskustelua siihen tahtiin ettei melkeen pysy perässä :) Meillä tietokone hajos ni oon nyt toistaseks työkoneen ja kahvituntikirjottelun varassa... Me otetaan kanssa äitiyspakkaus ihan ehdottomasti, on eka lapsi ja haluun sitä pakkaustakin fiilistellä :) Mulla...
  19. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Malsa: Kuulostaa hyvältä ja sun positiivinen asenne ei ainakaan tilannetta pahenna :) Itsellä on ollut koko raskauden ajan sellainen ajatus että turhaa ennakkoon murehtia koska sitten jos kaikki on hyvin, on mennyt murehtimiseen turhaa aikaa. Sitten taas jos jotain olisi pielessä niin tulee...
  20. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Moikka, Toukkamasu ja räpä: toivotaan teille että kaikki kuitenkin menisi loppujenlopuksi hyvin. Voimia :heart: Sukupuolioloja ei oo täällä minkäänlaisia, saas nähä saadaanko tietää ens viikolla kumpi tulee. :) Liikkeitä ei myöskään tunnu vielä yhtään. Ensimmäistä tässä siis odotellaan...

Yhteistyössä