Hakutulokset

  1. sssss12

    Minkälainen kynnys sinulla on tehdä lapsia uusille ja taas uusille miehille?

    en tiedä onko se korkea vai onko sitä ollenkaan... olen aina halunnut kaksi lasta ja tietysti mieluiten niin että niillä on sama isä. Mutta jos mieheni olisi vaikka yllättäen kuollut ennen kun oltaisiin saatu toinen lapsi alulle,niin en pitäisi mahdottomana että jos olisin uuden miehen löytänyt...
  2. sssss12

    Miksi suomalaiset jotka on naimisissa turkkilaisten kanssa

    Äiti on aina opettanut, ettei makuasioista voi kiistellä. Eikö tälläset nimiasiatkin kuulu ihan jokaisen omaan mieltymykseen. En ois uskonu et joku voi ärsyyntyä noin paljon siitä, mitä muut antavat lapsilleen nimeksi. Ap ei luultavasti tunne ainuttakaan perhettä johon kuuluisi muitakin kun...
  3. sssss12

    Maailman ihanin

    Mitä ne viat sun miehessä on? Vai ootteko ollut ni vähän aikaa yhes, et ne ei oo paljastunu. Kukaan ei oo täydellinen.
  4. sssss12

    Täydelliset naiset

    Se Edie ainakin YRITTI hirttää ittensä, mut eihän sitä vielä tiedä kuoliko se. Ainakin se oli sinä trailerissa,joka mainosti uutta alkavaa tuotantokautta.
  5. sssss12

    huutiksen trokarit?

    googlen kautta haettuna luulen et tradera on ruotsin huuto.net
  6. sssss12

    Toimiiko muilla Nordean verkkopankki???

    hyvin toimi.
  7. sssss12

    Kuinka moni ostaa itselleen

    Minkälainen lelu niis on sisällä? Ajattelin jos tolle pikkutytsylle ostas tänä vuonna yhden munan,mut ei voi viel niitä munia ostaa mis on niitä kasattavia leluja.
  8. sssss12

    Raskaustesteistä..taas

    No mä taisin olla sen ekan kans aika hätänen, ootin varmaan minuutin ja ku viiva ei ilmestyny,ni nakkasin roskiin... Huomasin sit jonku ajan päästä et ois voinu oottaa vähän kauemmin. meinasin kyl mennä tonkiin sitä roskiksesta,mut ku ukko ehti kuskata sen ulos :laugh:
  9. sssss12

    Raskaustesteistä..taas

    eiks rfsu:n testi oo se mis on 2kpl, mitä myydään marketeissa? Jos on ni mä tein sen ekan kerran ku mul oli menkat 2 pvä myöhäs ja nega se nyt tietty oli. Viikon päästä ku tein uudestaan ni ihan haalee viiva tuli ja ku viel puolen tunnin päästä kävi kattoon sen testin,ni se viiva oli ihan tumma...
  10. sssss12

    Ensimmäinen sanasi, jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa?

    No en ois minäkään yllättyny, plussasin noin viikko sitten. Silloin ajattelin että JES ja voi ei..
  11. sssss12

    Mä oon yrittänyt miettiä nimiä meidän joskus mahdollisesti tulevalle pikkukakkoselle...

    Mun miehellä muuten on kaks lasta edel.liitosta ja niiden nimet löytyy tuosta sun ensimmäisestä lista. Meidän yhteinen tyttö on Petra
  12. sssss12

    voi helve*** mikä tilaajalahja kaksplussalta tuli!!!!

    Mä sain kaks niitä kämästä meikkilaukkua, toinen oli pieni ja toinen vielä pienempi..
  13. sssss12

    Mä oon yrittänyt miettiä nimiä meidän joskus mahdollisesti tulevalle pikkukakkoselle...

    Mä haluisin pojalle nimeks konsta, oskari tai veeti jne. mut mun miestä ei miellytä sit mikään.. jesset,jimit ja jimmyt se kyl luettelee, mut en tiiä miks ne tökkii vastaan, sinänsä ihan kivoja nimiä,mut ei... Tytöllekkin ois ehdolla varmaan parikymmentä nimeä.. ja raskaudesta on tietty nyt...
  14. sssss12

    minkän ikäisiä perheen

    minä 22v, mies 28v ja tyttö 1,5v
  15. sssss12

    Koirien ja kissojen omistajat

    Mä imuroin n.kerran viikossa, saa nähä ku toinen koira kasvaa,et minkäläinen joulukuusi siittä tulee. Luutuan tällä hetkellä kämpän pari kolme kertaa päivässä ihan kokonaan :whistle: Ja sit lirut tietenkin aina ku niitä ilmaantuu, mut meillä onkin tollanen 13viikkonen pentu.
  16. sssss12

    Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

    Mies joka vaihtaa autoa useammin ku sukkia
  17. sssss12

    lapselle pankkitilin avaamisesta?!

    No kävin eilen nordeassa avaamassa tilin tytölle ja tilin avaus onnistui, mutta käyttöoikeutta ei ole ennen kuin isä käy pankissa allekirjoittamassa laput.
  18. sssss12

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    Paljon pyydät niistä verhoista ? :) Ja oliks muita puh kamoja?
  19. sssss12

    Rv G

    en osaa sanoa monesko, ihan alussa kun vasta plussasin, mutta änkeen itteni kuitenkin tähän ku oon niin :heart:
  20. sssss12

    Onko kukaan menettänyt luottotietoja vahempiensa vuoksi?

    Minäkin oo äitini takia menettänyt luottotietoni melkein heti kun 18v. täytin. Eikös vaan olekkin kummaa et aina tarkistetaan luottotiedot ihmisiltä,mutta ei sitä et onko täysi-ikäinen mitään tilaan, vaik joka paikas lukee et vain täysi-ikäinen voi tilata...

Yhteistyössä