Hakutulokset

  1. M

    koska on ÄIDIN vuoro irtautua ja kuinka useasti on kohtuudel

    :/ Kuinkas useasti olette päässeet ystävien kanssa viihteelle? syömään ja viettämään iltaa, aivan itsekseen... Mikä mielestänne kulkee kohtuuden rajoissa siinä että kuinka useasti voi sen pienokaisen viedä hoitoon ja vähän "rentoutua"...tai tosiaan jättää sille isä ukkelille.
  2. M

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    :wave: Täällä kans Peppi 7kk
  3. M

    Odottavia äitejä Jyväskylästä??

    :flower: Iltaa. Kamuja aina tarvitaan. Mulla on nyt tyttö 14. 2 7kk. Asun sulussa, minä, mieheni,tyttö ja koira. Oon 21 vuotta ja olis mukava vaihdella kuulumisia ja muutenkin jutskailla =) marikapursiainen99@hotmail.com
  4. M

    Möhköfanttimme syntyi

    :flower: :hug:
  5. M

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    :D Täällä kans yx. Tyttö kohta 6kk...
  6. M

    Äitejä jyväskylästä?

    :wave: terve, mamma vuosimallia 85 täällä. Tyttö kohta 6kk, äippälomalla vielä mutta töihin lähtö tulee 19.4...Mitäs kuuluupi? Ootko muuten missä töissä?
  7. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihania nimia keksitty, meillä on Peppi Eveliina.. =)
  8. M

    mammoja jyväskylästä?

    \ Jos käyt lueskelemassa tämän ni käy kirjautuus ni voidaa viestitel yksityisesti..marika...niin muute asutaa kaakkolammella
  9. M

    Enkelit

    Olin nuorempana aika masentuneessa vaiheessa elämää ja eräänä yönä näin unta kummistani, joka kuoli minun 5-vuotis synttärieni jälkeisenä päivänä. Unessa hän puhui minulle jotain (hereillä en enää muistanut hänen sanojaan) ja heräsin siitä unesta, vähän peloissani kun tajusin että näin...
  10. M

    Lähteekö raskausläskit enää tällä iällä?

    Kyllä ne varmaan lähtee jos ei ruokavalio muutu huonompaan suuntaan! Synnytykset -98 (jolloin 24 v.) ja nyt 2006, 32-vuotiaana. Ja saman huomasin kuin edellinen, eli eka kerralla tosiaan kaksi viikkoa synnytyksestä meni farkut ettei mitään, mut tällä kertaa maha oli löllönä ihan eri tavalla ja...
  11. M

    G:allergisten elintarvikkeet

    MAIDOTON keksi on mielestäni tälläinen kuin McVities Digestive, vähärasvaisia vehnäkeksejä. Atrian Valkosipulinen salaatti on myös maidoton, ainakaan minun ymmärryksellä mikään valmistusaineista ei liity maitoon!? Alkutaipaleella olen tässä maidottomassa ruokavaliossa, joten pitää lukea kaikki...
  12. M

    calmette-rokotuksesta..

    Savonlinnassa ei annettu enää toukokuun puolivälissä calmettea muille kuin riskiryhmille eli meidän vauva ei saanut sitä. Ja näin se on kuten joku jo laittoikin, että 1.9.06 alkaen kaikissa sairaaloissa oltava tuo käytäntö, vain riskiryhmille rokote! Eli johtavan lääkärin päätöksellä siellä ei...
  13. M

    Synnyttäisikö kotona?

    Olisiko sellainen yhdistys kuin Aktiivinen synnytys ry tai jotain, siellä kotisynnytyksistäkin muistaakseni oli. Mutta en kyllä kahden suosittelisi synnytystä harkitsemaan!! Kyllä kotisynnytyksiä hoitanut kätilö pitää olla paikalla ja olikohan jotain suosituksia siitäkin, että asut esim. 5-10...
  14. M

    Suuri unelma...

    ...jonka haluaisit toteuttaa??? Siis onko kenelläkään jokin haave, jota on pyöritellyt mielessään kauan? Minä olen haaveillut viimeiset 15 vuotta kahdesta asiasta; kirjoittaisin kirjan ja perustaisin yrityksen... Aiemmin listassa olivat vielä; käydä Pariisissa ja saada oma lapsi. Puolet...
  15. M

    pino -74 äideille

    Poika täyttää pian 8 vuotta, tyttö on 2,5 kk. Imatran lähettyvillä asumme. Entäs sinä itse, aloittaja?! :wave:
  16. M

    Marjat mehuiksi

    Marjoja poimittu vain suuhun, mutta pitäisi alkaa kyllä kerätä niitä ihan tosissaan hyvin pian ja mehua tehdä! Onko siellä pohjoisessa muuten mustikoita?? Täällä (kaakkois-suomea...) meidän kulmilla en ole nähnyt mustikan mustikkaa... Toivottavasti edes pari puolukkaa löytyis, niistä tykkään.
  17. M

    Kakka-asiaa

    Tervehdys, tänään lastenpolilla käytiin ja maidottomalle ruokavaliolle minutkin laitettiin! Sanoi että harvemmin menee ihan verille asti, muttei mitenkään mahdotonta ole. Minulta ei kielletty mausteita eikä mitään muuta kuin maitotuotteet. Katotaan paraneeko suolisto tällä,toivotaan parasta...
  18. M

    Kakka-asiaa

    Voiko allergia aiheuttaa sellaista, että ulosteessa on hieman verta?? Tyttö 2 kk ja tuollanen ongelma meillä. Lääkärissä käytiin, mitään ei selvinnyt eikä kyllä allergian mahdollisuudesta edes mainittu. Ummetukseen ei veri ainakaan liity, kakka on tosi löysää velliä. Hänellä ei kyllä ole mitään...
  19. M

    Millainen olit kolmikymppisenä?

    Minulle tapahtui sinä vuonna paljon hyvää... Menin kihloihin, puoli vuotta myöhemmin naimisiin. Poikani oli 6 v. eskarilainen. Elin aika onnellisen ja jännittävän vuoden kyllä, haikeana muistelen.. Eivät asiat nytkään ole hassummin, meillä on ihastuttava 2,5 kk:n ikäinen neitonen elämässämme!
  20. M

    Jos miehesi olisi...

    Kavereideni mielestä mieheni on kuin Sepe Susi!!!!! Mielleyhtymä kyllä aika hyvä, silmät jäänsiniset, katse "vaarallinen" (se tehosi ainakin minuun...), olemus pitkä, hoikka ja rento =) Mutta ihmisvastinetta en keksi valitettavasti. Minua sanoi joku Sari Siikanderin (se näyttelijä) näköiseksi :\|

Yhteistyössä