Hakutulokset

  1. tiksa

    Parhaat lasten suusta

    Eilen omilla 3-vuotissynttäreillä poika sanoi minulle, että äiti olet löysä ja sinulla on kakat housussa... Äiti on kyllä aika löysä, vaikka oli siivonnut ja laittanut koko päivän juhlia... Ja vielä raskaana 30+4. Vierailla oli hauskaa.
  2. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Yohanna, onpa meillä samankokoiset kirput! Maanantaina oltiin np-ultrassa, niskaturvotus 1,3, pääperämitta 6,7, la 25.6. Viikkoja kasassa 12+5 (vastasi viikkoja 13), muttei muutettu la:ta. Itse olen ihan pihalla ja hajamielinen koko ajan. Töissä olen varsinkin marraskuussa ihan älyttömiä...
  3. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Pitkästä aikaa... En ole uskaltanut kirjoittaa ennen kuin näin tänä aamuna, että kaikki hyvin. Aamulla käytiin np-ultrassa ja kaikki on ihanasti. Masuasukki vastasi viikkoja 13 eli la ei muuttunut. Se on edelleen 25.6. Peräpäämitta oli 67 mm eikä mitään merkkejä kehityshäiriöistä ollut...
  4. tiksa

    Katellaanko taas masukuvia?

    Profiilissa juuri otettu kuva, rv. 11+1 ja katsoin masukuvia esikoisen odottamisajalta. Silloin oli yhtä iso maha 19+5!!! Turvottaaaa....
  5. tiksa

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    9+6, Kirkkonummi
  6. tiksa

    Odotatko vauvaa syntyväksi kesäkuussa 2008 ja asut pääkaupunkiseudulla?

    Moi, minulla on la 25.6 ja asutellaan Kirkkonummella. (Kai vielä lasketaan pääkaupunkiseuduksi...)
  7. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    sasasi ja äippä0806, jaksamista. Galluppiin: 10,5-vuotias uros koira On: Oksensin tänään juna-asemalla töihin mennessä :laugh: Oli niiiin ylevä olo, että :wave: Ahdistaa ihan pirusti tämä kamala, hirveä maailma. Kuinka joku voi olla noin kyvytön kokemaan empatiaa????????
  8. tiksa

    toista odottavat

    Esikoinen tärppäsi ekalla kiekalla ja nyt on toinen tulossa, 4 kuukautta meni.
  9. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Sain juuri pojan päiväunille, joten ehtii kirjoittaa kuulumisia. Olen ollut kaksi päivää kotona hoitamassa flunssaista poikaa, jolla on myös silmätulehdus. Itse olen ollut tosi väsynyt ja pahoinvointi on alkanut :x Alkaa olla ihan tyttöolo, kun esikoisen kanssa ei ollut pahoinvointia ja nyt...
  10. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Syliapina, myötätuntoa :hug: Miten jatkossa, saatko uuden ajan ilman ongelmia? Vai luulevatko oikeasti, että joku jättäisi huvikseen ajan käyttämättä :headwall: On: Olen jatkuvasti huolissani jostakin ihan hölmöstä asiasta, kuten miten viihdyn äitiyslomalla uudella paikkakunnalla, miten...
  11. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Jos tulot ovat huomattavasti nousseet edellisestä verotuksesta, voit pyytää palkanlaskijalta edellisen 6 kk tulot, niitä Kela voi myös käyttää. Kannattaa miettiä mitkä 6 kk ovat parhaat, itse odotin ekalla kerralla loppuun asti, että sain myös lomarahat mukaan ansioihin.
  12. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    juuliai ja Jade77: itse olen pelannut salibandya vkolle 20 asti, koska en nähnyt syytä lopettaa. Tosin en kertonut pelikavereille, jotteivat järkyttyisi enkä ottanut enää lähipainia... Ihan omasta tunteesta on kaikki kiinni. Aluksi olin niin väsynyt, etten jaksanut pelata, mutta sitten kun pääsi...
  13. tiksa

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Uusi lista on hieno! Kiitos sydänkäpynen. Uusia odottajiakin on löytynyt paljon, tervetuloa!! Olen ollut hetken taka-alalla, kun on väsyttänyt niin paljon, etten ole jaksanut kirjoittaa. Kaikki alkoi omasta tyhmyydestä, kun söin huonosti ja liian vähän sunnuntaina. Eilenkin oli oksettava...
  14. tiksa

    ***Kesävauvat 2008***

    Kiitos sydänkäpynen kauniista listasta ja hande tukemisesta oksennustaudin kanssa :hug: Minulla oli vain yksi lapsi kipeänä ja sekin oli hurjaa... Kaikki on nyt hyvin, tauti kesti vain päivän ja pikkumies on ollut jo oma hurmaava itsensä. Kaa ja jade: omasta kokemusta viikon 12 jälkeen...
  15. tiksa

    Minkä ikäisiä teillä on nuorimmaiset lapset?

    Ikäeroa tulee olemaan 3v2kk :heart:
  16. tiksa

    Mitä kirjaa luet?

    Olen pokkareiden suurkuluttaja, kun vain junassa työmatkalla tulee luettua kirjoja. Nyt on menossa Aikamatkaajan vaimo ja sen jälkeen Matti Rönkä.
  17. tiksa

    ***Kesävauvat 2008***

    Sain just pojan päikkäreille. Eilen illasta lähtien hän on oksentanut kaiken, paitsi äsken söi vähän eikä ole huonovointinen enää. Miehellä on kauan sitten sovittu viikonloppureissu ja olen oksennustautisen lapsen kanssa kahdestaan koko viikonlopun ja koirakin pitäisi hoitaa tässä sivussa...
  18. tiksa

    ***Kesävauvat 2008***

    Helmimammaksi ja juuliai, tervetuloa! Ja juuliai, meillä on sama la :heart: Missä asut/aiot synnyttää? Kiitos sydänkäpyselle listasta :hug: On: Olo hyvä muuten, paitsi väsyttää ja turvottaa. Makeaa tekee mieli niin vietävästi, muttei se auta turvotukseen eikä norsumaiseen oloon :p...
  19. tiksa

    Parhaat lasten suusta

    Poika (2,5 vuotta) on varsinainen runeberg, mutta paras on aina, kun äidin tai isän ääni nousee, hän sanoo "hss... seepra nukkuu Afrikassa!"
  20. tiksa

    ***Kesävauvat 2008***

    Myös minun puolestani onnea nuhnus ja nöpö! Sain juuri varattua ultraääniajan joulukuun 17.päivälle, joten jos kaikki näyttää silloin hyvältä, jouluna kerrotaan koko maailmalle :heart:

Yhteistyössä