Hakutulokset

  1. liinuli84

    Mitä V. Kurri kuvittelee tietävänsä tavallisesta perhearjesta?!

    samallalailla kai niillä on käsitystä "tavallisen" perheen elämästä ku muillaki, millä tavoin se eroaa???? vanessa oli lastensa kanssa viime talvena yhtäaikaa lentokoneessa meidän kans ja yksin hoiti lapsensa siellä... ei näkyny jaria...
  2. liinuli84

    Saisikohan tuleva ekaluokkalaiseni viikon lomaa koulusta ?

    mun tyttö ekalla ja tammikuussa lähdetään kk ulkomaille. Loman myönsi rehtori ja ope antaa tehtävät kk:n ajalle mukaan.
  3. liinuli84

    En jaksa enää ilman ystäviä...

    sama homma... :/ laita yv jos haluut kirjoitella.. Samalla suunnalla asustellaan..
  4. liinuli84

    Kenelläkään Opel Zafiraa??

    5ihmistä mahtuu kyl zafiraan hyvin ja tacaraa mahtuu reilusti mukaan :)
  5. liinuli84

    Kenelläkään Opel Zafiraa??

    mulla on, aika ahdas jos kaikki 7penkkiä käytössä, muuten oon tykännyt todella paljon:)
  6. liinuli84

    Pojille sopiva potta?

    Meillä on tuo baby björnin tuoli potta eikä oo koskaa tullu yli, itse menee siihen istumaan enkä laita millään tavalal siihen.. =)
  7. liinuli84

    Ostin lapsille nuo syksy Vikingin gore-texit, kuinkahan pitkälle niillä pärjää??

    Meillä mennään välikausigoreilla vielä hyvinkin.. ja pohjoisessa asutaan!
  8. liinuli84

    3+1 päivien Vikingin talvikengät, ovatko hyvät?

    muuta ei lapset käyta kun vikingin talvikenkiä. Laadukkaat ovat.
  9. liinuli84

    3+1 päivien Vikingin talvikengät, ovatko hyvät?

    muuta ei lapset käyta kun vikingin talvikenkiä. Laadukkaat ovat.
  10. liinuli84

    Talvirukkaset?

    kärkkäisellä on edullisia ja todella laadukkaita käsineita, mun 1v9kk ihastui heti niihin ja halusi pitää kädessään.. HC kids merkkiset!
  11. liinuli84

    KEITTIÖN pöytäluutunne säilytyspaikka ? Miksi hanan päällä?

    En käytä luutua ollenkaa koska ne alkaa haiseen niin noeesti vaikka tekis mitä enkä kestä käyttää luutua jo haisee :$ käytän siis serlan siivoustalouspaperia, arkki riittää ja tulee loppupeleissä halvemmaks ku luutujen ostaminen. tavallista talouspaperia kuluis enempi..
  12. liinuli84

    Remu vaatemerkki

    aika nafteja on, esim. jonathaniin verrattuna on lähes yksi koko eroa.. eli jos remu 80cm ni se on jonathan 74cm..
  13. liinuli84

    Mua ahistaa

    kyl muaki väha jo mietitytttäs..
  14. liinuli84

    Paljonkohan voista Viking kengistä voi kirpparilla pyytää?

    7? olen pyytänyt ja mennyt on
  15. liinuli84

    Taaperon masu kovalla

    Meille lääkäri sanoi että aloittaa levolac säännöllisesti menemään, kehotti välttämään luumua koska se "löysyttää" suolta....
  16. liinuli84

    Britax Multi-tech turvaistuin

    suosittelen, ostin pojalle hänen olessa 7kk ja tykännyt on istua siinä. vauvakaukalo hiosti niin paljon että siinä ei viihtynyt ollenkaa mut multitech ei hiosta =) ja on tilavakin vaikka on selkämenosuuntaan, ei tarvi vielä aikoihin kuvitella et JOUTUIS kääntää naamamenosuuntaan ja poika nyt 1v9kk
  17. liinuli84

    8kk varvistaa :( onko merkki jostain vakavasta?

    taitaa olla 8kk ikäisellä vielä normaalia ja tuo varvistaminenkin...

Yhteistyössä