Hakutulokset

  1. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Kiitos Epsukka-dear uudesta pinosta Tuulenpuuskalle tulin antamaan megahalin!! Tiedän suunnilleen mitä koet... Mullakin meni kesken rv 6, joten tasan 2 viikkoa sain totutella ajatukseen että ehkä se pieni nyytti meille sittenkin suodaan :ashamed: ... Vaan ei, hänetkin vietiin...
  2. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Moikka kaikille Oikein mukavaa uutta vuotta! Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille, varsinkin Orchid-rakas kohtalotoverini Toivon joka solullani että kaikki menee hyvin!! Miikkis-muruseni: Kiitos ihanasta huolenpidostasi!! Oot ihku-ihana! Tosi mahtava juttu että nyt...
  3. M

    Keskenmeno rv 21

    Pahoittelut kaikille pikkuisensa menettäneille Surusydän: Minä synnytin kesällä kuolleen poikamme, rv 23. Istukka ei irronnut, joten jouduin synnytyksen jälkeen leikkaussaliin, istukan käsin irroittamiseen ja kaavintaan. Meille lääkäri sanoi ettei tarvitse odottaa yhtiäkään kuukautisia...
  4. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Enkeleilleni... Niin hiljaa kuin hiutale pieni lennätte taivaalla leijaillen. Niin kaunis, hauras ja hento enkelini pikkuinen. Kun taivaan tähdet tuikkii, luokseni lentää saat, ja jokaisen illan myötä me unessa tavataan. Kiitos ajasta siitä, jotka yhdessä kuljettiin. Kiitos...
  5. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Kiitos.... Te kaikki ootte niin ihania Nyt mennään niin äärirajoilla...Kuinka paljon ihmisen täytyy kärsiä? Miksi annetaan, ja sitten otetaan pois? Musta tuntuu etten uskalla enää elää elämääni... Pelkään että kaikki ympärilläni särkyy Eikö enkelimme menetyksessä ollut vielä tarpeeksi...
  6. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Saanen liittyä takaisin seuraanne... Nyt se on sitten täälläkin suunnassa koettu, nimittäin keskenmeno. Jouduin eilen sairaalaan sisälle vuodon ja järkyttävän kivun takia. Hel%&¤%*^??%"&tti soikoon esikoisen syntymästä/kuolemasta ja hautajaisista ei ole vielä puoltakaan vuotta, kun menetämme jo...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

    Mua ei tarvikkaan lisätä elomassuihin. Nyt se on sitten täälläkin suunnassa koettu, nimittäin keskenmeno. Jouduin eilen sairaalaan sisälle vuodon ja järkyttävän kivun takia. Hel%&¤%*^??%"&tti soikoon esikoisen syntymästä/kuolemasta ja hautajaisista ei ole vielä puoltakaan vuotta, kun menetämme...
  8. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

    Tervehdys ystävät! Amira: Kiva että pidät näistä mun hymiöistä Mä oon hurahtanut näihin täysin Gatsu: Sulla on paljon oireita =) Täällä myös hedari vaivaa... Eilen se yltyi jo migreeniksi mutta onneksi parantui yön aikana. Sun sanoja lainaten, ei mikään haittaa kun...
  9. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Moikka! Olen siirtynyt odotuspuolelle... En ymmärrä miten sinne uskalsin mennä Kiitos ja kumarrus teille kaikille ihanaisille naisille tuesta!!! Olette niin parhaita!! Käyn teitä kuitenkin moikkaamassa aina välillä, joten elkää ihan mua unohtako Miikkis: Hienoa että...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

    Arskaenergy : Mulla on laskettu aika 3.8.08
  11. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

    Riikkuli: Kiitos paljon!! Ihanaa olla täällä Voimia kovasti viimeisille metreille! Kipaiseppa apteekista hakemassa pukamavoidetta, se auttaa Stoppis: Kiitos kovasti ystäväni Yritämme olla murehtimatta... Voi kun pystyisi ottamaan rennosti, eikä murehtia yli puolet...
  12. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Eliisa: Wautsi wau!! ONNEA MILJOONASTI!!! Äitee: Ihanaa!! Voi että, niin paljon pahaa ja sitten rutkasti hyvää
  13. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Tinkatar: Toivotaan että saat plussan testiin joulunpyhinä!! Epskeps: Mä puhallan täältä sulle energiaa ystäväni!! Voimia pojan kanssa! Julietta: Kohta on maanantai, ja toivotaan plussaa siulle!! Dasale: Pahoitteluni kokemuksistasi Tervetuloa joukkoomme...
  14. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Jemina: Aivan älytöntä käytöstä oot saanut!! Pistää vihaksi sun puolesta! Aili: Niin kurjaa... Olen pahoillani menetyksestäsi Tervetuloa joukkoomme suurenmoiseen! Miikkis-muru: Myös mulla jää varmasti aina tuo lokakuu kummittelemaan mieleen, kun la olisi pitänyt olla...
  15. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Myymä: Hymiöitä saa ainakin osoitteesta www.cosgan.de Onnittelut kummiudesta Suosittelen sun aloittamaan rautatabuja, ja käydä mittauttamassa hb. Ite söin synnytyksen jälkeen paljon pinaattikeittoa ja pinaattilättyjä. Maksalaatikossakin kyllä on rautaa. Niin ja Obsidania otin 2 tabua...
  16. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Siis ihan uskomatonta!! Valtavat onnittelut Tapsulle, Perämaan emännälle ja Arskaenergialle!! Ja sitten nöyrä kiitos teille kaikille onnitteluista Ootte niin ihania, tekisi mieli tulla ja halia teitä kaikkia ihan oikeasti! Täällä ollaan ihan ulalla... Siis niin monta kertaa...
  17. M

    haamu testissä ja menkkajuilintaa...??

    Arskaenergy, ONNEA!! Ja nou hätää =) Myös mulla haamun jälkeen ollut ihan valtavat menkkamaiset kivut. Alamasua juilii ja alaselkä on kuin tulessa. Mutta samaa mulla oli esikoisenkin aikana.
  18. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    POSITIIVINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sallinette minun olla plussa-aallon toinen jäsen! Onnea GATSU!! T: Onnesta soikea MyAngel (oireina vain janon tunne, mutta testiä on näköjään uskottava!)
  19. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Voi Tapsu! Kumpa sen plussan saisit Tollaset oudot testit on ihan pepusta Tervetuloa joukkoomme positiivinen Danjuska Mäkin pidän valtavasti kukista, harmi vaan että onnistun aina tappamaan ne alta aikayksikön Irtosoralla ja miekkosella on ihku-ihanaa... Epskeps: Täytyypä...
  20. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    ...kertomassa, että tein testin. Tänään on pikkujoulut, joten ajattelin vain varmistaa... Negahan sieltä tuli....kunnes testiajan jälkeen selvä haalea viiva!!! Ei, ei, ei, ei, en tykkää roskishaamuista... Mietityttää... H-E-L-P-!!

Yhteistyössä