Hakutulokset

  1. T

    Hyvä Nokian kännykkä ekaluokkalaiselle?

    Meillä ei ole yhtään ehjää vanhaa puhelinta eli ostamme tulevalle ekaluokkalaiselle puhelimen uutena. Kriteerit: Nokialainen ja halpa, joku n. 50-70e ehkä? OSaatko suositella?
  2. T

    Mistä ja miten motivaatiota siivoamiseen....

    voi apua... :( Ihan pakko olis siivota mutta kun tuntuu etten vaan jaksa ja saa aikaiseksi. Harmittaa.... :headwall: :headwall: :headwall:
  3. T

    Voi auttakaa... mistä mä saan motivaation siivoamiseen?!!?

    Koti on aivan kaaoksessa, työsarkaa on vaikka millä mitalla.. ei kestä enää olla täällä!! Tänään on pakko siivota, 2- ja 4-vuotiaiden avustuksella, he onneksi oman huoneensa siivoavat ihan ok mutta miten pirussa mä saan itsestäni irti siivota kaiken muun... Miten tää on aina tällaista?!?! Aaargh.
  4. T

    Voi hittolainen että haaveilen kolmannesta lapsesta!!!

    Olin jo aivan varma että lapsiluku jää kahteen, mutta koko ajan, enemmän ja enemmän huomaan miettiväni ja haaveilevani siitä kolmannesta.... Mies olis samalla sekunnilla valmis yrittämään jos haluaisin. Mua huolettaa oma jaksaminen - olen liian stressaava luonne jonka pitäis opetella ottamaan...
  5. T

    Saisko tsemppiä... ei enää tupakkaa...

    Päätin jo alkuviikosta että perjantaina poltan viimeiset... nythän on jo lauantaiaamu, ja olen tosi tiukkana päätöksessäni, mutta vaikeetahan tää on.... antakaa nyt vähän tsemppiä.... :ashamed:
  6. T

    Miten muotovaahtoa käytetään?!

    Oikeesti... :ashamed: Voiko sitä käyttää vaan kosteisiin hiuksiin? Vai myös kuiviin? Jos esim käyn illalla suihkussa niin onko aamulla enää mitään hyötyä käyttää muotovaahtoa?
  7. T

    Eronneet - miten lapset selvisivät?

    Mä pohdin eroa. Kuvioissa on toinen mies, perheeni ei todellakaan hänestä tiedä. Lapset vielä aika pieniä, siis mun, hänellä vähän vanhemmat. Kaipaan kokemuksia eronneilta... mikä oli tilanne ja miten lapset selvisivät?! Kun muutitte eri osoitteisiin, kyselivätkö lapset isin perään...
  8. T

    No niin, mies ja lapset kuumeessa ja flunssassa...

    JA nyt koko lähipiiri hysterisoi että jos se on sikainfluenssaa... Me ei olla vuoteen poistuttu suomesta, eikä kyllä olla oltu tekemisissäkään tautialueella olleiden kanssa. Ymmärrän, että se on ihan vakava asia, mutta oikeesti - syksy tuo tullessaan flunssaa ja kuumetta jatkuvalla syötöllä -...
  9. T

    Millä nettisivuilla surffaatte jatkuvasti?

    Mulla Kaksplus (ylläri) Facebook Iltalehti Kauppalehti
  10. T

    Kova taistelu siitä, että kolmas lapsi vai ei...

    Ja siis nimenomaan taistelu itseni kanssa... mies kyllä olis valmis. On niin kova vauvakuume. Lapset nyt pian 2 ja 4. Jotenkin jos vielä sen kolmannen haluais tehdä, niin se olis tämän vuoden asia. Liian pitkälle en halua venyttää. Mutta jaksaako sitä vielä aloittaa uudestaan? Ja työelämän...
  11. T

    Mihin te keräätte vanhat lehdet ja muut poisheitettävät paperit?

    Kun meillä aina vaan tuntuu kertyvän niitä pisin keittiön tasoja, hirveet kasat ja sit joskus kerran kahdessa kuukaudessa saadaan aikaiseksi viedä niitä jonnekin.... Joskus oli joku kori nurkassa mihin niitä koitettiin heittää mutta ei sekään oikein tuntunut toimivan.. Miten te muut toimitte...
  12. T

    Voi ETTÄ noi välikausivaatteetkin maksaa mannaa....

    Joka vuosi tuskailen samaa, ja taas. Pojalle kattelin ihan huutiksesta välikausitakkia, ja voi elämä että ne maksaa.... :( Miksei joku vois tehdä HALPOJA välikausivaatteita?!?!? :headwall:
  13. T

    Miten teillä pysyy lastenhuoneessa lelut järjestyksessä?

    Kipeästi vinkkejä kaipaan ja vaikka kuviakin lastenhuoneesta, olis hienoa nähdä... Meidän naperot 1 ja 3, ja lastenhuone on AINA kaaos. Vikaa on tietysti meissä vanhemmissa kun ei joka ilta jakseta lasten kanssa siivota. Mutta siis kun on miljoonaa eri lelua: Legot, Tomi traktorin tyypit...
  14. T

    Piilolinssien käyttäjät, tarjousvinkki!

    Lensbuddylta saa nyt ilmaiseksi kokeiltavaksi piilareita (pk:t 4,80). Joko yhdet kahden viikon linssit, tai viidet päivän linssit. Ajattelin jakaa tämän kanssanne =) www.lensbuddy.com
  15. T

    Haaveilemme rakentamisesta, mutta parisuhteen puolesta pelottaa..

    Olis ihanaa rakentaa Oma Talo, mutta ihan vakavasti ottaen pelkään että miten parisuhteemme sen kestäisi. Meillä ei todellakaan olis varaa käyttä paljoakaan ulkopuolista apua, joten mies olis raksalla tietty koko ajan. Minä kotona lasten kanssa, 1 ja 3. Ottaako tuo rakennustouhu kovasti...
  16. T

    Mä haluaisin vielä kolmannen lapsen...

    ...ajattelen sitä koko ajan!! Mutta pelottaa... pelottaa oma jaksaminen, kun jo kahden kanssa tuntuu että valvottujen öiden jälkeen oon hirviö. Ja pelottaa että pysyyhän meidän parisuhden näin hyvänä vielä kolmannenkin jälkeen... Ja se että saako sitä ikinä sit enää kahdenkeskeistä aikaa miehen...
  17. T

    Minun totuuteni ei välttämättä ole Sinun totuutesi. Eikä kumpikaan meistä ole väärässä.

    Muuta sanottavaa mulla ei ole tähän "kotiäiti vs työssäkäyvä äiti" -keskusteluun. Kyllä nainen on naiselle susi. Ja äiti toiselle. Ei muuta :flower:
  18. T

    Kuvia KEITTIÖISTÄ? =)

    Me tehdään keittiöremppa, ja nyt tarviin ideoita.... Oisko kenestäkään laittamaan keittiökuvia? Mä oon huono esimerkki kun oma on niin sotkussa etten voi kuvaa laittaa.. sitäpaitsi osa kaapeista on purettu.... seliseli. Anyone? :flower:
  19. T

    Saako Pronaxenia ja Pamolia (parasetamolia) antaa yhtäaikaa?

    Eiks se nyt niin mennyt että Pronaxen on tulehduskipulääke ja sen kanssa ei saa ottaa esim buranaa, mutta parasetamolia (kuten Pamol-F) saa antaa? Oon melkein varma mut haen varmistusta jos joku tietäis.. Pojalla 40,1 kuumetta enkä saa pamolilla laskemaan.... :(
  20. T

    Olis NIIN noloa jos Facebook päättäis julkaista kenen profiilia käy katsomassa..

    ... ja kuinka usein.... :ashamed: Siis mä käyn joka päivä katsomassa ihastukseni profiilia, voi vitsit jos se sais joskus tietää miten mä sitä vakoilen... :o Onneks on privacy policy.... :saint:

Yhteistyössä