Hakutulokset

  1. Usvametsän neito

    Voehan VAUVAKUUME!

    Argh! Pojat on nyt 3v2kk ja 1,6kk. Olin jo ihan kypsynyt ajatukseen että tää oli nyt tässä, ja alan katsella töitä. Mutta nyt sitten.. menkat oli muutaman päivän myöhässä, pelottelin jo isäntää että saa ruveta taas kasaamaan pinnasänkyä.. No, se "täti" tuli kuitenkin. Minä olin jo ihan...
  2. Usvametsän neito

    Lauantaina häät ja tänään alkoi menkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall...
  3. Usvametsän neito

    ei mee jakeluun

    Mulle ei meinaa mennä jakeluun se että minä menen naimisiin ens lauantaina!!! :wave: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! :xmas:
  4. Usvametsän neito

    Mikroaaltouuni rikkikö?

    Isäntä eilen lämmitti nakkeja mikrossa ja jostain syystä laittoi kiertoilmauunilämmityksen. Jonkun sekunnin oli päällä niin tössäytti semmoiset savut että meni koko keittiö tuuletukseen! No, tänään minä sitte sulatin marjoja sulatusohjelmalla lapselle, ja jälleen muutaman sekunnin päästä...
  5. Usvametsän neito

    pyykinpesujauhe vs. pyykinpesuneste, ihottumaiselle

    Kumpaa teillä käytössä? Meillä on mulla ja isännällä ihottumaa, lapsilla ei onneksi vielä ainakaan. Tänään saadaan uus pyykkikone ja nyt mietittiin että olisko syytä vaihtaa pesuaine nestemäiseen.. meillä ollu allegron pyykinpesujauhe käytössä. Epäilty että jos jää pesuainejäämiä ja se ärsyttää...
  6. Usvametsän neito

    Pyykkikoneen osto edessä, auttaisitteko hyvät äidit

    Tämmöinen olisi nyt mitä mietitään. Osaatteko sanoa et onko hyvä, lähinnä aina tuo koneiden kestävyys mietityttää. http://www.expert.fi/Products/Kodinkoneet/Pyykinpesukoneet/Edesta-taytettavat/LG---F1403TDS
  7. Usvametsän neito

    Kermaviilikakun ohje??

    Tein tänään kermaviilikakun eka kertaa elämässäni tämmöisellä ohjeella: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/123137/kermaviilikakku Ja maku oli aivan :x En tajua missä meni muka pieleen.. ensinnäkin se kakku ei jotenkin noussut tarpeeksi, ainoastaan vuoan puoleen väliin asti. Kakku oli...
  8. Usvametsän neito

    Atarax+imetys

    Onko kellekkään teistä määrätty ataraxia vaikka imetätte, ja lääkäri on sanonut että voi silti imettää vaikka on ataraxia ottanut.. kun silloin kun esikoista imetin, niin lääkäri sanoi että jos ottaa puolikkaan ataraxin niin pitää olla ainakin kuusi tuntia imettämättä ja jos ottaa kokonaisen...
  9. Usvametsän neito

    ebay jenkeistä tilatessa

    Ootteko tilanneet kenkiä us ebaystä? Minä tilasin eilen yhdet minkä kaltaisia olin haeskellut, britti ebaystä ei löytynyt mieluisia. Kengät tuli maksamaan postikuluineen noin 50?. Nyt jännään mitenhän käy tullihomman kanssa.. ku saattaa tulla tuplaten tuo hinta jos jää tulliin... Onko...
  10. Usvametsän neito

    Äkkiä, EBAY! pientä neuvoa tarvitsen

    Elikkä oisin huutamassa sieltä kengät, kohde sulkeutuu puolen tunnin päästä. Olen tehnyt paypal-tunnukset, tili odottaa varmistusta johon menee joku kolme päivää. Eli nyt odotan paypal-koodia. Jos teen huudon nyt (ennen kuin tili on varmennettu) käykö mulle kalpaten..? Miten niissä yleensä on...
  11. Usvametsän neito

    asuntolainan saamisesta

    Elikkä me ollaan kaksilapsinen perhe, mies vakituisessa työssä, minä hoidan lapsia kotona, ja mulla ei ole työpaikkaa. Myöntääkö ne pankissa tämmöselle poppoolle asuntolainaa ja käykö talo vakuudeksi (ei meillä ole ketään joka takaisi)? Nimimerkillä ärsyttää maksaa vuokraa yli 600e...
  12. Usvametsän neito

    Naistenvaate verkkokauppa

    Suositelkaa hyviä verkkokauppoja missä ois kivoja nuorten ja naisten vaatteita. Ku minä en " ossaa" tilata muualta ku h&m:ltä ja NetAnttilasta... Ai niin ja onhan Ellos... :|
  13. Usvametsän neito

    2,5v "taantuma" pottailussa

    Voi miksi tuo lapsi on mennyt ihan "vauvaksi".. siis kun kaks vuotiaana oli jo hyvinkin päiväkuiva pitkän aikaa, ja lähes yökuivakin, oli usein monia öitä peräkkäin yövaippa kuiva, mutten vielä uskaltanut heittää pois. Mutta nyt on mennyt semmoiseksi että pissii housuun ihan jatkuvasti ja ei...
  14. Usvametsän neito

    Nyt äkkiä pöljälle.. ps2 ja ps3

    toimiiko pleikkari kakkosen pelit myös pleikkari kolmosessa?? Kyseessä olisi tuo singstar-peli, kun olisivat halvempia kakkoselle.... minä oon oikeasti ihan mäntti näissä, en tiedä näistä mitään. Ja toimi nyt sitte joulutonttuna tässä.
  15. Usvametsän neito

    Vauvan sukupuolen ennustus -juttu :b

    Yks vanha mummu tänään kaupassa sattui kertomaan että hän se osaa ennustaa seuraavan lapsen sukupuolen jo olemassa olevasta vauvasta. Kun se ihasteli minun kahta poikaani joista toinen vauva, siitä sanoi et pystyt itse katsomaan olisiko kolmas sitten tyttö. Käski vaipanvaihdon yhteydessä nostaa...
  16. Usvametsän neito

    Vauvan sukupuolen ennustus -juttu :b

    Yks vanha mummu tänään kaupassa sattui kertomaan että hän se osaa ennustaa seuraavan lapsen sukupuolen jo olemassa olevasta vauvasta. Kun se ihasteli minun kahta poikaani joista toinen vauva, siitä sanoi et pystyt itse katsomaan olisiko kolmas sitten tyttö. Käski vaipanvaihdon yhteydessä nostaa...
  17. Usvametsän neito

    Vauvan sukupuolen ennustus -juttu :b

    Yks vanha mummu tänään kaupassa sattui kertomaan että hän se osaa ennustaa seuraavan lapsen sukupuolen jo olemassa olevasta vauvasta. Kun se ihasteli minun kahta poikaani joista toinen vauva, siitä sanoi et pystyt itse katsomaan olisiko kolmas sitten tyttö. Käski vaipanvaihdon yhteydessä nostaa...
  18. Usvametsän neito

    Ootteko jo aatelleet niin pitkälle kuin isänpäivää?

    Et mitähän sitä keksisi tänä vuonna? :)
  19. Usvametsän neito

    2-vuotiaan syömistottumukset

    Elikkä miten teiän kaks vuotiailla tuo syömäpuoli? Miten/mitä/monelta syövät? Antaako syöttää, syökö ite, kieltäytyykö syömästä? Lempiruuat, mikä maistuu välipalaksi? Ennen kaikkea mitä syövät iltapalaksi? Mulla on kaks vuotias poika. Ei anna syöttää, syö vain itse mutta...
  20. Usvametsän neito

    2-vuotiaan syömistottumukset

    Elikkä miten teiän kaks vuotiailla tuo syömäpuoli? Miten/mitä/monelta syövät? Antaako syöttää, syökö ite, kieltäytyykö syömästä? Lempiruuat, mikä maistuu välipalaksi? Ennen kaikkea mitä syövät iltapalaksi? Mulla on kaks vuotias poika. Ei anna syöttää, syö vain itse mutta...

Yhteistyössä