Hakutulokset

  1. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Heips ! Teitä plussasta asti seurannu mutta piilossa vain pysytellyt Väpä haluaa tervehtiä kaikkia ja onnitella jokaista tulevaa kesämammaa... :) Syy, miksi tänne kirjotan on kuitenkin odottava73 , haluan toivottaa paljon tsemppiä ja valaa uskoa että kaikki menee varmasti hyvin, meillä on...
  2. V

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Olen taustalla lukenut teidän juttuja oman plussauksen jälkeen, odotus puolelle en ole kertaakaan vielä puumerkkiä jättänyt vaikka viikkojakin on ihan hyvin kasassa 14+1 <3 Mutta SPIRIT:ille haluan sanoa että jos kaipaat vertaistukea ja selvityjien mahdollinen keskosuus mietityttää ni liity...
  3. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalo huisin paljon onnea nuin hianosta viivasta ja toiv ei täti kurvailee kurvailemistaan niitten luo jotka ei muuta ole ansainnutkaan ! <3
  4. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Väpä täällä tsemppaa teitä... toivon teille plussaa ja rohkeutta siirtyä odottajien puolelle, jonne minusta ei ole ollu menijäksi... o en ole kokenut semmosta keskenmenoa ku moni teistä ja nyt pelkään kovin että tässä tulee käymään niin kun se kerta on vielä kokematta...:/ pe on ultra jolloin...
  5. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalo... haamulaisesi on kyllä hieno ja selkeä... toivottavan että se jatkaa mukana ja vahvistuu...
  6. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Väpä kuittaa, testi kertoi aamulla raskaana 1-2...:heart: Nyt alkaa hiljainen etiä päin meno, pelko ja hiljaisuus vallitsee mielessä mutta toivon kipinä ja haave kytee sisimmässä...
  7. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mites nyt, ei ole aamulla yhtään sen tummempi yön jäliltä kun mitä muutaman tunnin ilta pidätyksen jälkeen... :? :O aamu kp26 - Image - Aijaa.com Muoks.... Digi näytti Raskaana 1-2 :heart:
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei te kaikki !!! tarvitsisin teidän mielipiteen... nyt on kp 25/28 ja nega tehty perjantaina... Viime yönä unta plussasta nähneenä, ajoi se tekemään vielä yhden testin. Tein apteekin oman... Haluaisin teidän mielipiteen nyt että mieli tasaantuis... muoks. Testi on tehty alle 2h pissasta...
  9. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    MiNola, hienoa ja onnea haamusta...toivottavasti ne siitä ottaa vahvistuakseen..:flower: (.) Minä tein kanssa, selkeän ja värillisen haamusen apteekin omaan testiin..syy testin tekoon on se että näin yöllä unta plussasta ja vaikka olin tehny pari tyhjää ni pakko oli testata jotta josko se...
  10. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    (.) Prisman halppis testiin pissattu, jotenkin toive ja tunne on kannalla -raskaana- , testin fiilis ei luvannu etes samperin viivanpaikkaa vaikka kuinka käänsin väänsin tihrustin, taivutin, tuijotin ja kuvittelin....:( Masis... Tosin, taitaa olla kp 23-24, ehkä... Hyvää viikonloppua kaikille...
  11. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Onnea Plussista :flower: Hienoa ja Ihanaa että niitä tulee ihan joka kuukaus ja hyvin on joistain ajoista porukka täällä vähentynyt, harmi vain että toiset nimet on vain kuukaudesta toiseen täällä...:ashamed::heart: Ja harmi että aina tulee uusi plussanneen tilalle.. Onneks tämä on lista...
  12. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    (.) Vahva Ovis plussa tikutettu ja Ukkelille töihin ilmotettu... Tietää mikä kotona uottaa ku tulloo ;)
  13. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Savonlinnasta jos loppuu ni mikkeliin on reippa 1oo km ja sinne kai ne suunnan näyttää.. Lappeenrantaan, joensuuhun ja kuopioon on vähintään se 15o km... että mielenkiinnolla nyt odotan kuinka käy. Tätä tulevaa ovista en ohita silti...pannaan parasta (viimeksi meni ovis ehkä ohi ku Mies oli...
  14. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    :'( :| :ashamed: Nyt on paska fiilis... Savonlinnasta loppuu pahimmassa tapauksessa synnytyssairaala joten jääköhän meidän tai varsinkin mun vauva haave nyt tähän kiertoon :( Ylilääkäri on sanonu ittensä irti ja jos ei tuu toista tilalle ni joulukuussa ei enää ole täällä osastoa... Miten mie...
  15. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    "Kiva" että on muitakin joilla kroppa reistailee...Mulla kans :( Menkat alko tavallaan päivää liian aikaisin ja vuoto ei ehkä ollut yhtä runsasta kun normaalisti, toisena vuotopäivänä oli jommosia repäsy kipuja ja sellasia että tuntui sektiohaavaa jonkun repivän... Nyt täti on pakannut...
  16. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Onnea Niwhai....Hienot viivat !!!:heart: Josko siellä onkin kaksi kun noin vahvat viivat sait, eikä arpoa tarvitse :) Osanotot teille jotka tänne jouduitte... Ikävää että elämässä menee aina asiat aina niin että kun toinen tulee, toinen lähtee :( Voimia ja tervetuloa! Ambrosia85 minulla...
  17. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ainiin Rosuliinalle tsemppiä. Ja minulla oli sillon Enkelipojalta ultra rv 9+1 ja alakautta ultratessa ei sikiötä löytynyt kunnes aikansa kaivelivat ja se löytyi oikeasta ylälaidasta elävä Sikiö ja se oli munatorven "aukon päälle" kiinnittynyt, jolloin pelkäsivät että on kornu raskaus ja sit...
  18. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    MiNalo...tiedän niin tuon tunteen koska aivan sama tapahtui täällä :( Eli kp1 pärähti käyntiin jommosien jomotuksien kera :( Haluaisin tietää miksi olen raskautunut kolme kertaa kerta heitolla ja nyt ei millään onnistu. Esikoinen tuli 60pvän kierrolla ja sillon en ymmärtäny tän asian päälle...
  19. V

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Hei kaikki te...!! Minä taas ilmoitan itsestäni..koko kuukauden ollut hiljaa vaikka joka päivä monia kertoja teidän juttuja käyn lukemassa. Olen saanut oman mieleni suht tasaiseksi tämän asian kanssa, tulee jos on tullakseen.. Tässä kierrossa en ovista tikuttanu ja siitä ei ole mtn tietoa...
  20. V

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Olen lukenut teidän juttuja päivittäin monta kertaa..pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Olen omalla tavalla yrittänyt pysyä täältä pois..unohtaa koko haaveen..vaikka kyllä minä viikonlopuista perillä olen jotta mitä kp:tä elellään vaikka en haluaisi jottei hommasta tuli - tänään on...

Yhteistyössä