Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    onnittelut Scalalle ja Karoliinalle, ihanaa vauvan tuoksuista arkea :heart: äizikästä ei ilmeisesti edelleenkään ole mitään havaintoa :| toivottavasti kaikki hyvin..
  2. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    piti vielä äkkiä tulla kommentoimaan syyslaululle että aivan ihania perintökalleuksia teillä! oon kyllä vähän kade, kun tuommoisia aarteita on noin hyvin säilynyt. meillä on isommilla pojilla ollut isänsä vanhat perintöpotkarit, tuollaiset froteiset ja oon kyllä tykänny, niissä on jotenkin sitä...
  3. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    onnittelut Donnaselle prinsessasta :heart: täällä alkaakin haikara toivottavasti vierailemaan ahkerasti, kun käydään pian huhtikuun alkua :) jännittävää! viimeinen loppupuristus ja jaksaminen kaikenlaisten vaivojen kanssa. meinasin erehdyksissä kirjottaa, että "omaa napaa".. semmoista ei ole...
  4. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    jännittäviä päiviä tulollansa, moni mamma on loppusilausta vaille valmis synnytyspuuhiin! äizikkä varmaan nauttii jo vauvan tuoksua, kun ei ole kuulumisia ilmaantunut :heart: karoliinalle tsemppiä, toivottavasti käynnistävät pian, ettei tarvitse kipuilla myrkytyksen kourissa enään kauaa...
  5. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    niin, ja tervetuloa Hiikka! annniskalta unohdin kysyä, että mikä sinun vauvasi pitkä sairaala-aika pitää sisällään, jos kotiuduitte 5kk kuluttua nyytin tulosta? minulta on varmaan mennyt se ohi aiemmin..
  6. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    oijoi, täällä rupeaa olemaan osa mammoista melko valmista kauraa :) MAR-I:lle vielä onnittelut, ja ihanaa, että saitte nyytin jo kotiin. tiedän tunteen, kuinka raskasta teholla käynti on, kun itse on vielä toipilas ja täytyy valita, onko lasten kanssa kotona vai sairaalassa katsomassa pienintä...
  7. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    onnittelut MAR-Ille pojasta :heart: nereida minulle on tehty kolme sektiota, vähän harmittaa, että tuo alakautta synnyttäminen on jäänyt tyystin kokematta.. esikoisen jälkeen alateitse synnytys olisi ollut mahdollinen, mutta kakkonen ei olisi kestänyt synnytystä heikon kuntonsa takia joten...
  8. H

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    käyn täällä tasaisin väliajoin kurkkimassa, jokos pojalle saataisiin pian seuraa :D kiitokset Adriannalle uudesta pinosta! jännittävää seurailla, kuka poksahtaa seuraavaksi, kun monilla tuntuu olevan ipanat lähtökuopissa, ja vaivoja jos millaisia. ja tietenkin parasta on se, että kaikilla alkaa...
  9. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    tännekkin päivittelen, että pikkumies on tasan kuukauden (rv 32+5)! painoa 1400g, pituutta 38,5cm ja pään ympärystä 28,8cm (lähtötilanne oli siis 1015g, 36cm ja 26cm) mukavasti on mies siis kasvanut, maitoa menee 29ml kahdeksan kertaa päivässä. lisähapen tarpeesta on päästy (toistaiseksi) ja...
  10. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Santtu lueskelin myöskin noista sun alaselkäkivuista, itsellähän niitä oli synnytyksen käynnistyessä, mitä en dorkana edes supistuksiksi tajunnut. kannattaa olla tarkkana ja hakeutua heti sairaalalle päin, jos paikatkin on melko valmiit lapsukaista ajatellen. enkä halua pelotella, mutta itse...
  11. H

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    olen aivan unohtanut KIITTÄÄ kaikkia myötäelämisestä ja onnitteluista, tahtoo unohtua kaikki asiat ja pääkin jäisi varmaan matkan varrelle, jos ei olisi kiinni kropassa. poika voi teholla hyvin, lauantaina poistettiin nasaali ja on jaksanut hienosti hengitellä itsekseen <3 eilen tulin...
  12. H

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    tervehdys pitkästä aikaa kaikille mammoille. en ole päivitellyt tänne pitkään aikaan, ja laiskasti myös naamakirjankin puolelle jo joulukuun aikaan. nyt on vaan ollut niin raskas viikko, että en ole jaksanut. kuten kaikki varmaan jo tietävätkin, meille syntyi maanantaina 17.01.2011 klo 13.19...
  13. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Tikkipää mahtavaa, lisää testosteronia huhtikuisiin! onnittelut siis pienistä kiveksistä :heart: ja toivotaan, että kohdun tilanne pysyisi samanlaisena mahdollisimman pitkään, ettei tämä seitsämän veljeksen alku kovin aikaisin ulos pyrkisi.
  14. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    innoM onnittelut :heart: mukavaa, että tärppäsi näinkin pian, ja toivottavasti pääsee kasvatteleen urakalla masua. koska sulla ois nytten sitte laskettu aika?
  15. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Dolores Haze täälläkin ipana kolmatta viikkoa perätilassa, jättikohtuni ansiosta tilaa on reilusti kääntyillä, mutta aiemminkin pojat viihtyneet perätilassa. esikoiselta yritettiin ulkokäännöstä, tuloksetta. täytyy kyllä myöntää, että se sattui. poika ei hievahtanutkaan, vaikka operaatiota...
  16. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Tikkipää ainakin valion tekemä aura sinihomejuuston on tehty pastöroidusta maidosta, ja yleensäkin kaikki kotimaiset maitotuotteet on lähestulkoon aina pastöroitu. itse himoan myöskin tuota pikkusuolaista ihanuutta, ja olen kyllä ihan murehtimatta silloin tällöin syönyt. kotimaiseen ruoan uskon...
  17. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    pakkaspäiviä mammoille :) tänne tuntuu noita tyttölupauksia tipahtelevan kokoajan, jää miesväki tyystin jalkoihin. pippurille onnittelut tulevista ainojen ostosta :D kalsareista on ollu puhetta myöskin. itse tilasin h&m:ltä mamma legginssit, niitä tulee näin kotosalla käytettyä pelkästään...
  18. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Scala on varmasti kauheaa menettää lapsi niin "loppusuoralla", kun jo lämmin sylikin odottaa tulokasta.. itse en oikeen tiedä, miten osaan suhtautua tähän jatkuvan menetyksen pelkoon. sitä vaan jotenkin saa aina koottua itsensä, uudestaan ja uudestaan. mutta eiköhän tämä tästä! annoitkin...
  19. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    kiitos snowball uudesta pinosta. mulle sais varmaan vaihtaa tuonne synnytyssairaalan kohdalle naistenklinikan, niin ja tulokas on kolmas. ihania rakenneultra kuulumisia, santulle ja liinukalle onnittelut poikalupauksista, saadaan lisää pikkumiehiä huhtikuulle :D minki SeKS:n alueella on...
  20. H

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    hyvää joulukuun alkua huhtimammoille :D kuukaudet vierii kyllä vauhdilla, tuolla jo kerätään elokuisiakin kokoon! tänään oli se "tavallinen" neuvola vaihteeksi, onhan sitä ollut tarkastusta jos toistakin, mutta mukava kattella noita ihan perusjuttujakin, vaikka en tuosta meiän neuvolatädistä...

Yhteistyössä