Hakutulokset

  1. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Ultrassa käyty.... Minut voi poistaa listalta... Sikiö on kuollut kohtuun kolme viikkoa sitten, maanantaina edessä kaavinta...:'(
  2. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Tulen pikaisesti merkkailemaan ja kiittämään uudesta pinosta!! Töistä ollut juttua...olen lähihoitaja ja töissä sairaalassa. Palasin töihin kun esikko oli 7 kk ja isä jäi jatkamaan vanhempainvapaata. Voi olla että tällä kertaa olen pidempään kotona, saa nähdä kuinka jaksan/viihdyn...
  3. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Huomenia kanssaodottajat!! Ei oikein tahdo ehtiä nykyään koneelle kun on kaikenlaista....:( Kuulumiset nopsaan kahlasin läpi ja jotain piti kommentoidakin, mutten nyt pahus musita mitä..:ashamed: Täällä vatsa lakaa olla jo niin iso, ettei oikein pysty enää salailemaan. Anoppilassa ei olla...
  4. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Tänne ei mitään uutta, oireettomuus jatkuu ja samoin kiire... Kolmivuorotyö, 11 kk ikäinen poika, paritalon remontti ja muuttosuunnitelmat vievät kaiken ajan ja vähän enemmänkin. Stressi on niin kova, että alkaa hiukset tippua päästä!!! :( No, joskos tämä elo joskus rauhoittusi...... Alkaa kyllä...
  5. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Huomenia täältäkin pitkästä aikaa...! Joskohan nyt olisi pari minuuttia aikaa kirjoitella... Kurjaa kun taas niin monella on ollut kurjia oloja ja muuta..:( Eilen olin neuvolassa, siellä kaikki ok. Ensimmäinen ultra olisi 5.11. Silloin sitten selviää että millä tolalla asiat oikeasti...
  6. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Merkkailen uutta pinoa, kiitos siis uudetsa pinosta!! :hug: kaikille surun kohdanneille.... (.) Ei mitään uutta....ei isommin mitään vaivoja tai oireita..Iltaisin palelee, mutta siinäpä se oikeastaan. Ei oikein ehdi edes tunnustella vointejaan kun käy töissä ja on tu 10 kk ikäinen poika...
  7. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Sanmar:hug:
  8. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Onnea kaikille hyviä kuulumisia saaneille!!!! :) Täällä mietityttää kuinka sitä arki sitten sujuu kahden pienen kanssa. Esikoisen kanssa alku oli hankalaa kun oli koliikki..Halusin kuitenkin lapset pienellä ikäerolla, koska haaveissa vielä opiskelu ja itseni kehittäminen ammatillisesti ja se...
  9. Milliz

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Heippa!! Vieläkö mahtusi yksi toukokuinen odottaja joukkoonne.....:) Viime viikolla tässä plussailin,,;) Kuukautisista laskettuaika olisi 23.5, mutta ehkä se muuttuu sitten vielä ekassa ultrsassa.. Minulla ennestään poika reilut 10 kk. Onnea kaikille plussanneille ja halit surua...
  10. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Heippa taas...vähän meinaa jäädä nykyään tämä kirjoittelu..:( ' Täällä nukutaan täysi yö ilman herätyksiä... Pottailusta : Meillä sellaiinen halpa korkeaselkäinen potta ja treenattu on jo muutama kuukausi...aina illalla tosin vaan ennen pesuille menoa. Lähes joka kerta sinne kylläpisut...
  11. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Heippa hei pitkästä aikaa!!! Kuulumisten kirjoittelu on vähän jäänyt kun ei ole ollut oikeastaan mitäänm tavallisesta poikkeavaa...lukemassa olen kuitenkin käynyt..:) Taavi alkoi ryömimään tuossa viiko sitten ja nyt alkaa vauhtiakin olla jo aika hyvin:) Iloinen ja nauravainen poika...
  12. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Onnea santtu!!!!!!!! Ihanaa!!!! :heart:
  13. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Schnappy : Samaa mieltä, pääasia tosiaan, että kehitystä tapahtuu johonkin suuntaan. Täällä on eilisen päivän aikana keksitty uudennlaisia äänteitä ja tavuja...eli kyllä siellä päässä jotain muutakin tapahtuu kun silmien liikettä :D:D Tämä mamma on nyt sitten hikoillut jo muutaman päivän...
  14. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Niin ja onnea Jennyli!!! :heart:
  15. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Täällä neuvolassa käyty ja tuoreet mitat 10600g ja 74,5 cm. Tänne ei ihmeempiä kuulu, liikkumisen suhteen ei kauheasti olla edistytty, Etunojaan ottaa ja välillä pyllyä punkee ylös, muttei ole hokassut ryömimistä. Ei tosin mikään kiire kun kierimällä tuntuu pääsevän paikasta toiseen :D Neuvolan...
  16. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Ruokaa täällä syödään kerralla purkillinen..puuroa reilu desi.
  17. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Santtu: Minä annan pojalle korviketta aina ruoan jälkeen. Kerralla n. 120-180ml. Iltapuuron jälkeen enemmän.. Aamuisin enää imetän, mutta senkin jätän tässä viikon sisään pois. En tiedä kuinka "oikeaoppisesti " kuuluisi juotella maidot, tämä on toiminut meillä..
  18. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Fiona71: Täällä kanssa Taavi putosi sängystä viime viikolla.. Kova kopsahdus ja huuto päälle. Enemmän taisi kuitenkin säikähtää kuin satuttaa... :/ No, näitä sattuu.. Onneksi vauvan pään luut pehmeät, että harvemmin kuinkaan käy..
  19. Milliz

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Gallup: Mä olen palautunut melko hyvin synnytyksestä. PAino kilon verran vähemmän kuin ennen raskautta, mutta vatsan seutu kyllä vähän isompi..:) Vatsa pömpöttää ja kaikki ylimääräinen rasva on ikäänkuin jäänyt mahaan. Iho mulla on kyllä samanlainen kuin ennenkin, mutta vatsa on pömpöllään. Olen...

Yhteistyössä