Hakutulokset

  1. E

    ***Me monikot***

    Vadelmaunelma Tervetuloa mukaan. Kuullostaa tuo sinun tilanne osaaltaan kovin tultulta. Meillä meni 1v asti ennen kuin pojan kohdalla ottivat täällä tosissaan meidät ja päästiin allergiatesteihin ja lastenlääkärille. Siihen asti hän nukkui ainoastaan rintarepussa pätkiä! Ei puhettakaan...
  2. E

    ***Me monikot***

    Heipat vaan taas kaikille minunkin puolesta. Kävin tuossa kerran jo raapustamassa pitkät tekstit, mutta meidän netti yhteys otti ja pätkäisi. Kaikki hävisi kuin tuhka tuuleen niin ei sitten saanut aikaiseksi alkaa heti uudelleen kirjoittaa :ashamed: Mukava kuulla taas kuulumisia ja -Mira-...
  3. E

    ***Me monikot***

    HUHUU! Missäs meidän monikot oikein luuraa :) Itse olen luurannut raskaana valas oloni kanssa ja erinäisten vaikeuksien kautta lopulta sitten se vauva syntyi 27.4 rv 37+4, eli tänään täyttää jo kuukauden :) Äkkiä se aika vaan menee. Jouduin olemaan kaksi viikkoa sairaalassa yhtä...
  4. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Synnytystarina: Mietin pitkään kehtaanko laittaa edes tänne kun on vähän nolon nopea taas tämä minun synnytys. Eli synnytyksen kesto oli noin 40min. Kalvot puhkaistiin ja tippaa laitettiin mutta mitään ei alkanut tapahtua niistä, ja sitä kun oli katseltu jonkun aikaa niin tippaa lisättiin ja...
  5. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Ja onnea muillekin vauvautuneille. Me tultiin toissa päivänä kotiin ja nyt täällä koitetaan selvitellä arkea vauvan ja kaksosten tarpeiden välillä. Vattula Olit tuosta litalginista ollut huolissasi. Ei tarvitse olla. Minulle annettiin sitä sairaalassa...
  6. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    VAUVA UUTISIA!!! Meidän pieni poika syntyi rv 37+4, pvm 27.4.2011 klo 16:05 noin 40min kestäneellä synnytyksellä :) Poitsulla painoa 3120g, pituutta täällä ei mittailla. Jouduin jo viikkoa aiemmin sairaalaan raskausmyrkytyksen vuoksi ja olemme täällä edelleen koska poika on tehohoidossa...
  7. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Osastolla käyty: yö seurannassa raskausmyrkytys epäilyn vuoksi. Proteinia löytyi ja verikoikeissakin arvot heitti, mutta paineet ok, levossa niin pääsin kotiin. Tosin pitäis levätä mutta... Supistelut: Supistelee ihan koko ajan, joka liikkeestä ja yöllä varsinkin. Viimeyönäkin tuntui että nyt...
  8. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Nannaliina76 Siinäpä se ongelma kun täältä meiltä on matkaa synnärille 130km eli kestää vähintään 1,5h mennä rivakkaakin tietää, saati jos joutuu odottamaan taksia tai ambulanssia tulevaksi. Ja siis tuossa ajassa minulla ne lapset on syntyneet niin... Voi itkujen itku. Ei pitäis vanhoilla...
  9. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Nannaliina76 Minulla ei ole aiemmin ollut ja nytkin jäi kiinni sattumalta kun kävin siellä lapsivesitestissä niin samalla ottivat kaikenmaailman kokeita. Se minua ihmetyttää että miten se vauva ennättää saada synnytyksen yhteydessä sitä antibioottia? Kyllähän ne synnäriltä selitti, että...
  10. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Nelli79 Silmään näyttää vedeltä kun ottavat näytettä mutta testissä ei viimeksi näkynyt. Sanoi että kun on korkeavedenmeno niin ei kai välttämättä näykkään. En sitten tiedä pitäiskö näkyä vai ei mutta viimeisin tarkistus nyt toissa päivänä testin mukaan onneksi negaa. Luottaakko kätilön...
  11. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Calypso Lacmus on kuulemma epäluotettava mutta sitä löytyy vaikka huutonetistä :) Sitä tilasin ensi hätään ja tumman vihreänä paukkaa. Nyt odottelen PROM-testejä jotka tilasin Briteistä. ON: Sain tänään sitten kirjeen KYS:stä ja eipä ollut kiva kirje. Tulee lisää ongelmia matkaan ja mutkia...
  12. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Allergiat: Minulle ainoa tehoava lääke on duact joka ei saa käyttää raskaana joten täytyy vaan kärvistellä. Ei voi ulkona paljon oleskella eikä ikkunoita auki pitää. Siitä huolimatta on jo kolme viikoa silmät vuotaneet vaikkei täällä päin vielä mitään siitepölyjä pitäis ollakkaan virallisen...
  13. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Tiudeliini Jos luit tuon minun viimeisimmän jutun niin ainakin minulla sitä tuli kuten lapsivettä tulee ja tuntuu myös ihan samalta. Ainakin minun mielestä on selvä ero valkovuodon kanssa varsinkin hajussa. Tosiaalta itsekin epäilin että lieneekö kuitenkaan vettä vaikka niin reilusti tulee ja on...
  14. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Syntymä viikot: Eka syntyi 39+1, toka 38+(en muista tarkkaa päivää) ja kaksoset käynnistettiin 37+. ON: Eilen kävin kiekan synnytys salilla tarkistuttamassa tilannetta sielläkin. Paikallisesta neuvolasta lääkäri laittoi sinne ja epäili että joudun päiväksi kahdeksi tarkkailuun...
  15. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Kiitos uudesta pinosta :) Sf-mitasta: Minulla ne on aina huidelleet yläkäyrien yläpuolella tai no ekassa ja tokassa raskaudessa sitä yleensä täällä päin mitattiinkaan, kaksosista ei mittailtu ja tästä raskaudesta pari kertaa ihan huvikseen vain. Eka lapsi oli 4050g ja 51cm ja toka lapsi 4000g...
  16. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    TUUtikiks Oikein paljon onnea ja voimia kovasti koko perheelle :heart: ON: Äippäpolilla kaikki ok tänään. Masukilla painoa n.2156g ja hienosti mennään keskikäyrillä vastaten viikkoja. Ei siis ole sokrut tässäkään raskaudessa vaikuttaneet joskaan ei ne ole korkealla olletkaan, päin vastoin...
  17. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    katherine :hug: Kovasti voimia. Tiedän omasta kokemuksesta että kovat voi olla tuskat ja pitkäaikainen piina. Minullahan oli silloin raskauden alkuvaiheessa munuaisaltaan tulehdus ja nyt olenkin siitä lähtien joutunut sitten syömään estolääkitystä kun vihdoin viimein neljännen vai viidennen...
  18. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Pakko kommentoida tuota Tiudeliinin juttua minunkin. Meillä on tyttö just täyttänyt 17v, ei seurustele ja toivottasti pysyykin vielä sellaisesta erossa että tulee koulu hoidettua kun muuten on niin "kunnollinen" nuori. Minua ärsyttää tässä koulu hommassa se, että tässä koulussa jossa hän...
  19. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Kummeista: Nykyään tarvii olla vain yksi jos kastetaan. Meillä on periaatteessa mietittynä mutta ei ole vielä pyydetty eikä puhuttu ko. henkilöille mitään. ON: Viimeviikon neukku käynnillä olikin sitten paineet kaakossa, ja huomenna pitää mennä väli tarkistukseen. Valkkareita ei pissassa...
  20. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Synnytys toiveet: Eipä ole muuta tälläkään kertaa kuin se että saisi synnyttää alateitse ja ettei tarvitsisi mitään kivunlievityksiä. Aiemmat on meneet näiden toiveiden mukaan ja nopsaan niin jännittää vähän että kuinkas nyt käy. ON: Meillä on ollut vähän surua. Sitä ei ymmärrä kylläkään kuin...

Yhteistyössä