Hakutulokset

  1. I

    Pakettien postittaminen posti vs. matkahuolto

    vinkkinä tulevaan: 18.3. alkaen tarjoushinnoin... lähipaketti siwasta/valintalosta 5€.
  2. I

    Miten minut haudataan?

    tee hautaustestamentti.
  3. I

    Montako kuivattua luumua pitää syödä että paska rupeaa lentämään?!

    liota luumut vedessä ja sit syöt ne. ja juo se neste myös.
  4. I

    Kadonnut pipo, mistähän tällaisen voisi vielä ostaa? (löytöpalkkio)

    fb:ssa paaaaljon käsityötaitoisia ihmisiä... varmasti joku tekisi!
  5. I

    Lumeavioliitto suomenkansalaista huijattu... ?!

    palkkaa juristi. mene vaikka oikeusaputoimistoon ja kysy neuvoa.
  6. I

    Kokomuspomo kidutti uhriaan tuntikaupalla ennen hukuttamista

    no jo on taas otsikko! mikä kokoomuspomo se oli, pöh ja pöh. kokoomusnuorissa joku pikku jehu...
  7. I

    Kerrostalossa aina PERKELE talvisin kylmä !!!

    asun yksiössä ja lämpöä 22. asteet ihan kohdallaan, mutta veto... jostain vaan aina puhaltaa :mad: olen tilkinnyt ikkunat, tuuletusaukot. pienessä kämpässä noi tuuletusaukot (tilkitytkin!) tuntuvat aina vetona. isommissa asunnoissa ilma kulkee huoneesta toiseen jne. olin just naapurilla...
  8. I

    Tyttärelläni on ennestään ainakin 9758 pehmolelua ja niin hän vain jaksaa vinkua uusia joululahjaksi

    lahjoita ne vintin kätköt lapsille, joilla ei ole pehmoja :) saat hyvän mielen ja voit ostaa hyvällä omatunnolla lisää pehmoja...
  9. I

    naapuri valittaa koirastani

    tulkaas mun luo kylään! naapurihuoneistossa asustelee neljä terrieriä ja ne haukkuvat aina, kun niiden emäntä on poissa |O|O akka lähti jonnekin ja räksytys alkoi... isännöitsijä levittelee vaan käsiään; "no can do" -meininkiä!
  10. I

    Mitä kaikkea aloittelija voi neuloa aina oikein tekniikalla?

    fb:ssa on monta käsityöryhmää ja ainakin niissä muutamissa, joissa olen, on hyvä henki eikä tyhmiä kysymyksiä olekaan :)
  11. I

    10v saa "ratakisko" hammasraudat. Kokemuksia, kiusataanko koulussa jne

    hammasraudathan on nykyään muotia! niitä saa jopa värillisinä...
  12. I

    Juhlatarjoilu

    kyllä lohikeitto "hienompi" ruoka on kuin lihapullat. olettekos olleet hautajaisissa, joissa olisi ollut ruokana lihapullat :D lohikeittoa tarjotaan kyllä useastikin... ja miten helppo on tehdä keitto isommallekin porukalle! pysyy lämpimänä jne.
  13. I

    Minne 70luvun vauvanvaatteet myyntiin?

    fb:ssa rättei lumpui -ryhmä.
  14. I

    Rakastelisitko ennemmin Timo Soinin vai Vesku Loirin kanssa?

    muistan marita hakalan kehuneen veskun rakastelutaitoja :p
  15. I

    Minkä kokoisia pullataikinoita teette, kun leivotte?

    hobbarissa ja gigantissa yleiskoneita alennuksessa *wink wink*
  16. I

    Pussilakanoita ym. edullisesti :)

    kerro edes alkukirjain :D geellä alkavassa kodinkoneliikkeen verkkokaupassa on kattilat, pannut -40%...
  17. I

    Näkyykö facessa suljetut ryhmät?

    olen useammassa suljetussa ryhmässä ns. jäsenenä ja kaverit näkevät, esim. kun olen kommentoinut jotain ko. ryhmässä. kaverit eivät näe kommenttiani, mutta näkevät, että olen ryhmän jäsen. tyhmää :/
  18. I

    täytekakun tekeminen

    hyvä muistiohje: yksi muna per kolme henkilöä. tekisin itse, sillä omatekoinen maistuukin joltain :)

Yhteistyössä