Hakutulokset

  1. P

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Olen toisesta ryhmästä mutta kumminkin Jen90 huikea synnytys onneksi kaikki hyvin.. Blommor paljon voimia tuleviin päiviin sitten raahessa on synnäri kiinni joten siellä ei enään synnytellä
  2. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Moikka kauan olen ollut poissa tältä palstalta.... Meille syntyi 21.2.2013 kello 05:58 pikkuinen poika viikolla 34 Painoa pojalla oli 2495g ja 45cmpitkä. Kotona ollaan oltu nyt reilu viikko ja painoa kerätty lisää hienosti 450g. Kaikki ei menny ihan niinku nappiin mutta pää asia...
  3. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Kyllästymistä??? Jo viime viikolla märisin lääkärille että haluan tän pois mahasta ja kotiin itsekästä joo sairaala elämä vaan ottaa päästä. Torstaina sitte tulee 4 viikkoa sairaalassa oloa täyteen ja vielä viikko eli 9 päivää pitäis olla jollaoin sitte päätetään käynnistyspäivä jonka...
  4. P

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Toi oli kyllä niin hyvä :D Olen kauan ollut kirjoittamatta mutta koitan nyt piristyä olen ollut sairaalassa 29 viikosta asti josta ensimmäiset 2 viikkoa olin täydellisessä vuodelevossa lapsivedenmenonvuoksi nyt sitte sain viimeviikonloppuna käydä kotosalla mutkan ja palasin kesken "loman"...
  5. P

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    voimia kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: Mä en vaan löydä teitä tuolta facen puolelta joten laitoin viestin tätä kautta missä oli mun nimi niin voisitko käydä hakemassa mut ryhmään
  6. P

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Heippa On se hyvä että muillakin kiukkua riittää etten yksin täällä miehelleni ja lapsille kitise voi kyllä olla että yks syy tähän kitinään on noi kamalan aikaiset aamut ja se ku ei oikein töissä taho kehata sanoa että ku en mä nyt millään viihtisi noita tukkuja purkaa ku ne on niin...
  7. P

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    sipulisankari Eikö oo aikasta hienoa päästä pahoinvoinnista eroon noin pienellä kikalla :D Mä käytin noita ku odotin kaksosia ja auttoivat iahn tosi hyvin... Täälläkin ollaan potilaina mun 2 v tyttö on ollut nyt perjantaista asti 40 asteen kuumeessa ku särkylääkkeen vaikutus alkaa...
  8. P

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Sanohan ne mullakine neuvolassa että ei saa hermostua jos ei sydän ääniä kuulu joo mutta tietäähän tuon kuinka käy ku muutenki outo raskaus ilman oireita ei mitään pahoinvointia eikä muuta niin hermothan tässä meinaa mennä. muille kertomisesta Mitään hyvää en ole kuullut keltään kelle olen...
  9. P

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    missä vaiheessa teillä on kuulunut sydänäänet mulla vikkoja 8+4 eikä kuulunut
  10. P

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    moikka Kirjoitin aluksi nimimerkillä "alussa" koska en tahtonut kenenkään tunnistavan kuka olen mutta jatkan nyt tällä oikealla nikillä. Eli tämä on nyt 4 raskaus ja 5 lapsi tai 5 ja 6. mahan koon mukaan olen ajatellut että mahassa voisi olla enemmän kuin vain yksi. Tänään menen...
  11. P

    onko ikinä tullut mieleen että josta kirjoitat lukis ja tuntis ihtensä

    ikävää osaksi totta olevaa juttua minkä osaksi on osannut värittää omilla paska tuntemuksillaan kysymys lapsettomuudesta ja ei lapsettomuudesta
  12. P

    onko ikinä tullut mieleen että josta kirjoitat lukis ja tuntis ihtensä

    no jos susta kirjoitttais joku niin että kaikki jotka sinut tuntee vois yhdistää siihen juttuun
  13. P

    onko ikinä tullut mieleen että josta kirjoitat lukis ja tuntis ihtensä

    tuli tossa mieleen kun omaa elämää täältä luin niin että onko ikinä kukaan ajatellut sitä että se josta kirjoitat voi myös saman jutun lukia niinku mulle kävi??????? ois kiva ku alunperäinen kirjoittajakin vastais nimittäin ei ollut kovin kivaaa.......................
  14. P

    9-vuotiaan käytös/ongelmat...?

    otas minuun yhteyttä tiedän mitä läpi käyt
  15. P

    ***Me monikot***

    moikka pitkästä aikaa! Onnea kovasti täältäkin vauvan saaneelle/saaneille ja plussanneille. Meilä likat oppi kävelemään noin 11 kk ikäisinä ja nyt reilu yks vuotiaana mennään jo kovaa kyytiä paikasta toiseen. Kasvu seurannassa ollaan jouduttu käymään koska likat ei kasva käyrillä :)...
  16. P

    ***Me monikot***

    jes soja hienoa. Toivotaan todellakin kovasti että kaikki menis hyvin. Mulla on kans vauva kuume mutta annan ollakin noi likat kasvo liian nopeaa ne oli niin ihania vauvoina ja ovat vieläkin ei sen puoleen mutta se vauva aika ihanaa.
  17. P

    ***Me monikot***

    täällä ollaan:wave: On ollut vaan niin plajo kaikkea hommaa likat tuli 8kk nousevat seisoon kurottelevat joka paikkaan ja kävelevät tuen kanssa ja vauhtia riittää. Nyt ollaan oltu viikko kipeeanä ja toivon että tää alkaisi kohta hellittään. SOJA Wau mahtavaa toivottavasti kaikki menee...
  18. P

    ***Me monikot***

    moikka taas mä katoin ihmeissäni kun tytti vaan ponnas ittensä seisomaan sohvaa vasten ja keikku sitte siinä päästi jopa toisen käden irtikin mutta sitte oli jo niin hataran näköistä että sieppasin kiinni
  19. P

    Mitä te olette ostaneet aviopuolisoillenne joululahjaksi?

    mä ostin nokian kännykän ja juha vuorisen kirjan
  20. P

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    1. 39+6 synnytyksen kesto reilu 13 tuntia ponnistus 1h 15 min tyttö 2. käynnisstettiin 41+5 synnytyksen kesto 11h ponnistus 15min 3. suunniteltu sekti 37+5 käynnisty edellisenä iltana kaksoset Kaikki tyttöjä

Yhteistyössä