Hakutulokset

  1. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea onnea onnea pikkunyyteistä ja vielä jaksuja odottaville!!!:flower::heart: Taitaa mullakin tää kirjottelu jäädä kun on sen verran hulinaa ollut kolmen muksun ja koti- ja pihahommien kanssa!!! Raskaana ollessa ei ollut mitään tekemistä ja nyt on sitten liikaa eikä ehdi mitään..:D Meillä...
  2. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Täällä luen tippa linssissä syntymäuutisia!!:heart::flower: Vauvoja tupsahtelee kuin sieniä sateella..:D Hienoa että syysmyrskyn kokemus oli positiivinen ja vauva "normaalin" kokoinen:heart: Ihanaa, ihanaa, ihanaa!! Mä olen aivan vaaleanpunaisissa euforioissa edelleen ja nautin täysin...
  3. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hirmuisesti Onnea kaikille vauvautuneille!!! Olenko mä edelleen ainoa joka on saanut ilman käynnistystä 41+5 vai menikö jollain vieläki pidemmälle??:D Hirveesti tsemppiä loppu päiviin!!! Minäkin huhuilen syysmyrskyn perään!:wave: Taitaapi olla hommissa :whistle: Mitäs Ceali tykkäsi...
  4. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    syysmyrskylle jaksuja :hug: mä en osaa sanoa tohon sokerijuttuun mitään kun mulla oli normaali raskauden seuranta. Silloinhan ei mielellään käynnistellä ennen 42+1 jos ei ole mtn erityistä sikiön voinnissa ja istukan toiminnassa ja lapsiveden määrässä. Mulle ei aikoinaan edes tehty mtn...
  5. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea vauvautuneille!!!:flower: Koittakaa muistaa että on täysin NORMAALIA että vauva syntyy vielä 42+0 ja jos yhtään lohduttaa niin useimmiten ovat virkeämpiä ja "valmiimpia" tähän maailmaan ja näillä vauveleilla on vähemmän mitään "komplikaatioita" jne. Mä TIEDÄN että se on yhtä tuskaa kun...
  6. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Terveiset kätilöopistolta :wave: Sunnuntaina 8.4. klo: 00:56 (eli pikkasen meni sunnuntain puolelle) syntyi täyden kympin pääsiäistyttö! 3790g 51cm Oltiin kättärillä 23:00 ja tosiaan oli nopeeta toimintaa jälleen :D kätilö ei kerennyt ponnistusvaiheeseen kunnolla mukaan kun tyttö oli jo...
  7. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Vielä pikaista päivitystä tilanteeseen: koko päivän on tullut veressekaista limaa ja tulppaa lisää ja supistuksia harvakseltaan n. 2-3 tunnissa. Käytiin kaupoilla ja sitten kahteen kertaan kävelemässä reipas lenkki. Vasta viimeiset 2 tuntia on supistanut jo kivuliaasti niin että pitää pysähtyä...
  8. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Limatulppa has left the building!!! Ei voinut erehtyä kyllä :D Esikoisesta synnytys käynnistyi lähes samantein tulpan irtoamisesta ja poika syntyi 15 tunnin päästä. Varasin juuri huomiselle yliaikaiskäynnin kättärille päivystykseen kun tulee 41+5 ja koska on pyhät niin siellä on koko talossa...
  9. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Kaveri sai viime yönä tytön vaikka hänellä laskettu aika vasta maanantaina...:kieh: Täällä ei mitään uutta.. 41+3 :|
  10. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Aurinkoista Huomenta! Eilen käyty shoppaamassa pari tuntia kauppakeskuksessa ja aamusta ulkoilua pari tuntia. Mitähän ihmeen tekemistä sitä keksis pääsiäispyhiksi???:O Nuppi sekoaa tänne kämppään eikä viittis mihinkään hoploppeihin ym. mennä ettei tuu vielä joku vatsatauti sieltä :kieh: Olo...
  11. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Neuvolakuulumiset vielä piti tulla päivittään sillä terkka totesi vauvan pään kiinnittyneen ja laskeutuneen ja tätä ihmettähän ei keskimmäisen kanssa tapahtunut lainkaan. Eli lähtökuopissa on. Ei tarvitse sen lapsivesi-asian kanssa ainakaan miettiä jos vedet menee. Paineet oli erinomaisen...
  12. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Näinköhän me ollaan Cealin kanssa samaa aikaa kättärillä pungertamassa..?? ;) :whistle:
  13. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnittelut vauvikselle & kaikille muillekkin vauvautuneille tasapuolisuuden nimissä :flower::flower::flower: Nopsaan se sitten käy kun alkaa tapahtua - toisin kuin täällä... 41+0 :O:stick::kieh::confused:
  14. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Reippaalla kävelyllä käyty ja aikaiseksi on saatu ainakin tuulettunut ja parempi mieli. Pakko lähteä ulos vaikka olo vielä aika tukkoinen onkin :snotty: Nyt on kärsitty migreeni ja flunssa ja kaiken päälle vielä mojova huuliherpes että on varmasti kaikki mausteet ja höysteet. Hieman tiukille...
  15. J

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hihii olinko eka täällä?? näinpä se meillekkin tulee huhtikuinen-niin kuin viime heinäkuussa arvelinkin ;) että ihan "oikeassa" pinossa ollaan :D mä kävin eilen hakemassa homeopaatilta lääkkeet tähän flunssaan ja tulevaan synnytykseen. Sais nyt itsensä pian kuntoon ennen kuin alkaa tapahtua...
  16. J

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    piiper75 mun mielestä tuo kuulostaa hyvältä! Nyt vaan reippain mielin päivä kerrallaan odottelemaan. Mun mielestä itsestään käyntiin lähtevä synnytys on aina parempi vaihtoehto kun käynnistys. Mutta tämä vain mun mielipide. Mun esikoinen oli 4200g ja hienosti selvittiin sponttaanista...
  17. J

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    ihme otus mulla ei ole edellinen eikä tämä laskeutunut kunnolla eikä kiinnittynyt. Eli on alempana mutta ei ns. lantion sisällä. Yleistä uudelleen synnyttäjällä kun paikat on enemmän jo "levällään" ja ainaki mulla on leveämpi sisälantio. Mulle on aina sanottu että ei haittaa mitään. Eli...
  18. J

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Mun mielestä on täysin vastuutonta lääkäriltä/terkalta sanoa mitään arvioita milloin synnytys alkaa. Koska ne ei ole mitään ennustajia ja tulee vaan turhia toiveita ja odotuksia! Jollain voi olla mestat kiinni ja silti syntyä jo ens yönä ja toinen on auki 2cm monta viikkoa ja supistelee ja on...
  19. J

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    40+0 POKS :O Mua alkoi supistella illalla kun katsoin täykkäreitä ja oikeastaan läpi koko yön valvoin kun sen verran tuntuivat. Ihan säännöllisiä eivät olleet kuitenkaan. IHAN HANURISTA!!! Neuvola oli aamulla ja alapaine vähän koholla joka voi viitata alkavaan synnytykseen kun muuten niin...

Yhteistyössä