**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Niwahille pahoitteluonnittelut tädistä!

MiNalo - ihankuin tuolla jotain näkyisi!!

Joosukka tervetuloa huhtikuisiin ;)

ON: en mä vieläkään pilvilinnoja rakentele vaikka kovasti haluttais.. tissit on paisunut ja kipeät. Tosi veemäistä mennä rappusia kun hölskyy ja tuntuu.. Tää väsymys ja huonot unet on kanssa aivan kohtuutonta!!
Toisaalta turpoaminen ja rintojen muutokset menee jo ihan suoraan noiden pistoksienkin piikkiin.. ikävä kyllä :p

Fuijin toivottavasti on! Jos ei muuten niin mulla ainakin iho,kynnet ja hiukset tykkäs siitä. Pitäis käydä ostamassa lisää kun joskus vaan sais itsensä ajoissa kaupoille :)
 
MiNalo, jotain siellä kyllä pilkistää! Peukut pystyssä sulle! b0d

Joosukalle pahoittelut tädistä ja tervemenoa huhtikuisiin! :)

Samaa toivottelen Ambrosialle! Oireet ainakin kuulostaa hyvältä ja toivottavasti lääkkeillä on toivottu lopputulos! :heart:
 
Huomenta, olen tosi sählä, ajattelin että teen aamusta sen uuden ovistestin, pudotin sen vahingossa suoraan kuppiin joka oli puoliksi täynnä virtsaa(kerään siis aina pissan kuppiin) ja se kastui yli maksimiviivan ja meni pilalle, seuraava tikku tippui vahingossa pönttöön. :/ Nyt tein vielä yhden kun törppö heitin jo sen aamuisen pissan pois..niin uudesta pissasta ja se oli hiukan punertava. :) Mutta uutta on se että mahaa nippailee ja välillä nippailu on ollut kovaakin. Toivottavasti selviää pian mitä kropassa tapahtuu.

Onnea menkoista niille jotka niistä iloitsivat :) Ja toivotaan kaikille plussaa :heart:
 
Tänään kp 2
Toissayönä heräsin menkkoihin. Kävin vessassa ja menin sängylle ja rupesin vollottaan kauheeta huutoitkua. Mies ei ollu viellä tullu nukkuun ja sieltä se syöksy olkkarista halaan mua ja silitteleen mun hiuksia. 2tuntia se yritti mua nukuttaa ja rauhotella. Miten mä voin olla surullinen, kun mulla on tollanen mies? Mä niin rakastan sitä! Niin paljon, et oikein sattuu!!! :heart:

Ihan pikkusen vaikuttaa menkat mielialaan, kun ihan sama mikä asia, mä tunnen sen jotenkin miljoona kertaa voimakkaammin.. Jos oon surullinen, alan HETI pillittään. Jos mua nauraattaa, nauran kaiken typerimmillekkin jutuille. Jos päätän jotain, se tulee sellasella tarmolla että! Ja jos oon onnellinen, niin kun nyt, niin alan vollottaan onnesta....? :LOL:

Koskaan kukaan aatellu, että olis niin paljon helpompi olla mies? :confused:

P.S. NÄHDÄÄN KAIKKI HUHTIKUISISSA!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 eijei, tätä tätiä ollaan ootettu kuin kuuta nousevaa! Ilon kyyneleitä pusertelin eilen kun vuoto vihdoinkin alkoi. Ja alkoikin sitten kunnolla. Nimimerkillä Tsunami Pöksyissäni.
Nämä on ne "yhdet menkat ennen uutta yritystä" eli mulle tärkeä merkkipaalu. Kroppa toimii ja kohta alkaa uusi yritys. On ollu kauheeta olla passiivisesti vaan hollilla oottelemassa menkkoja.

kukkurukuu voi muru. Onpa sulla ihana mies. :) Mäkin olen aina maani myyneenä just ennen menkkoja ja menkkojen alkaessa. Kaikki on pielessä ja kaikki itkettää tai raivostuttaa... Mainoksetkin saa joskus itkemään. <3Hormonit<3 (insert sarkasmi here)

Napaisuutta Uffffffffffff. On KP2 ja sen kyllä huomaa. HUH. HUHHHHHUH. Tulvaportit todellakin auenneet ja elän särkylääkkeillä (ja herkuilla). Istun rannalla aurinkovarjon alla ja kärvistelen. Mies onneks on ymmärtäväinen eikä hirveästi stressaa, olenhan sentään sen seurana rannalla edes jossain muodossa. ;) Voin sitten ihailla sen kroolausta meressä samalla kun pidän tavaroista huolta. Hah. Että tällainen loma. :) Mutta en valita. Nou nou! :) Moon niin onnellinen kivuista huolimatta.

Hei tytrit.... TÄSTÄ LÄHTEE! Me onnistutaan!
 
Heipat kaikille!!

Oon pysytelly poissa täältä jonkun aikaan, on jotenki niin v*ttuuntunu olo että meillä ei kyllä kolmatta yritetä ihan hetkeen. Km:sta 4 viikkoa ja just sain labran tulokset ja hcg edelleen 165!!!!! Eli on laskenu 4 viikossa vaan sadalla ja vuoto senku jatkuu, eikä se lopu ennenku hcg on nollissa eli tässä on varmaan tätä paskaa tiedossa vielä pari kuukautta. Kyllä tympäsee.

Miten nopeasti teillä muilla on laskenu? Ei tälle kuulemma mitään voi tehä, pääasia että laskee.
 
Pippuri85* mulla oli keskeytys sillon rv 21+0 ja kävin labroissa reilu 3viikkoa sen jälkeen ja oli jo täysin laskenut. Kuulostaa tosi hurjalta ja kurjalta että vieläkin noin korkealla keskenmenon jäljiltä jossei tosiaan ole mahdollista että olisi uusi raskaus :(
Eikö voi harkita jotain kaavintaa että kohtu saadaan tyhjäksi ? tai lääkkeellistä tyhjennystä? Eihän tossa ole mitään järkä :O
 
Pippuri miulle sanottiin KU:n jälkeen, että hcg:n pitää puolittua joka toinen tai kolmas päivä, ja jos jää yhtään junnaamaan paikalleen, tai ei laske kunnolla, tehdään uusi ultra, ja uusi pistos, koska hitaasti laskeva hcg tarkoittaa sitä, ettei kaikki raskausmateriaali ole tullut ulos, eikä se välttämättä tulekkaan omin avuin.
Pelottavalta kuulostaa, miten siulla noin hitaasti laskee tuo.. :O

MiNalo seuraava kierto on sitten The Kierto! Tsemppihalitus sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Täälläkin taas kerran uudessa kierrossa, kp 6. Ketuttaa ja kehtuuttaa ja epätoivoa pukkaa. Kierto lyhenee ja ärsyttävää tiputtelua muutama päivä ennen hanojen aukeamista:mad:

Mulla alkaa usko jo hiipua, et enää tärppäis. Tässä kierrossa en kyllä tikuttele, kun eipä tuo ole tulosta tähänkään asti tuonut, vaikka olen kuinka yrittänyt ajoittaa talletukset oikeaan ajankohtaan. Miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta?!?

Pippuri, mulla laski arvot 70 kolmessa viikossa kkm:n jälkeen, aika hurja kyllä vielä toi sun lukema, toivottavasti laskee nopsaan tai tutkisivat, missä mättää.
 
Siis eihän tässä ole mitään hätää, kun vaan päätetään, että huhtikuu on kaikkien plussakuu! :heart:

Pois murheet ja stressi, elämä voittaa!

Mulla on tänään dpo 12 ja on aika kostea olo. Koko ajan pitää rampata vessassa tarkistamassa joko ne menkat alkaa..Eipä näy. Eilen tein negatestin ja nyt EN aio testata ennen torstaita, kun pitäisi menkat alkaa. Tai sitten muutun aikuiseksi ja testaan vasta kahden viikon päästä, jos menkat ei ala. Hups, en huomannut olevani raskaana aiemmin..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Pippuri85 pakko vastata täältä taustalta. Miulla oli jo tammikuussa kkm tulehduksen takia viikoilla n. 8 (oli 2 sikiöpussia) ja lääkkeillä tyhjenneltiin siitä muutaman päivän päästä. Kolmen viikon päästä hcg oli vielä reilusti yli tuhat > kaavintaan helmikuun puolivälissä. Vielä huhtikuussa digi näytti raskaana 1-2viikkoa, testailin siis silloin tällöin jatkuvasta vuotelusta huolimatta, koska kahdet selkeät menkatkin oli jo olleet. Sitten pääsin käymään nla-lääkärillä, koska gynepolin mielestä seurantaa ei tarvittu vaikka viimeisin hcg-arvo maaliskuussa oli vielä yli 100. Sain terolut-kuurin, kun valitin etten jaksa jatkuvaa vuotelua, ehkä muutamia yksittäisiä välipäiviä oli vuodoissa ollut. Terokierrossa tulikin sitten kemiallinen raskaus, josta vasta hcg laski viimeinkin alle viiden. Raskauden alku todettiin ultrassa ja jälleen kehotettiin vaan odottelemaan "muutamat oikeat kuukautiset" |O

Kierto on ollut kaavinnasta asti säännöllinen, mutta vasta 4kk kaavinnan jälkeen eli viime kierrossa loppui jatkuva tuhruilu ja vuotelu. Uusia teroja en ole pyytänyt, koska luin sittemmin että menkkojen jälkeisiä vuotoja saattaa tulla liiasta keltarauhashormonista. Oon tankannut kaikenlaiset vitamiinilisät jos niistä olisi apua. Koko alkuvuosi on ollut erittäin rankka fyysisesti ja psyykkisesti, mutta mitään suurempaa akuuttia hoitoa vaativaa ei ole kuitenkaan ilmennyt. Ei tulehduksiakaan, vaikka tosiaan vuotoa oli monta kuukautta putkeen. Miullahan oli tiedossa tuokin, että b-streptokokki siellä saattaa kummitella raskautta vaarantamassa ja sehän sitten löytyikin, mutta liian myöhään sain tarvittavat lähetteet. Tutkivat aluksi vaan normaalilla bakteeriviljelyllä, jossa b-streptokin näkyy, mutta sitä pidetään niin yleisenä ettei tulosta kirjata jos sitä ei ole erikseen pyydetty :headwall:

Ei tää nyt varmasti ainakaan lohduttanut, mutta halusin vain kertoa hieman hitaammankin toipumistarinan, joka on kuitenkin viimein päässyt loppuun. Uutta raskautta toivotaan edelleen ja oon hyväksynyt sen, että tätä pitkää fyysistä toipumista ehkä tarvittiin, että pää ehti mukaan mahdolliseen uuteen raskauteen. Toivon kovasti, että sinulla toipuminen sujuisi nopeammin kuin minulla :hug:
 
Täällä ollaan edelleen ihan päästä pyörällä.. verensekainen minivuotl tosiaan kesti vain yhden päivän. Eilen oli hetken kaameet menkkamaiset kivut alaselässä ja vatsalla mutta tippaakaan verta ei tullut ja kivut loppui kun seinään. No vatsan turvotus edelleen oireena. Huomenna sitten testipäivä enkä yhtään tiedä mitä odottaa tai ajatella. Viisi pitkää viikkoa tyhjennyksestä takana. No huomenna sit jännitetään että näkyykö yksi vai kaksi viivaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Keskiviikko 17.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 10/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 9/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 28/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 40/25-32
Helbi____26v____KM 9/12__________________________KP 23/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 3/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 7/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 3/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 10/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 2/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 6/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 12/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 31/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 7/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 27/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 30/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 2/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 18/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 14/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 2/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 16/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Kettula dpo 13
Minnah88 dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mä tossa kirjotin hetki sitten, että ollaan mun miehen kanssa kihloissa, mutta mun mies haluaa tehdä viellä silleen oikeen virallisen kosinnan...
No eilen käytiin Turunlinnassa ja siellähän se sitten polvistu!!!! Meillä on siis hääpäivä tiedossa ja alkuvuodesta 2015 meijän ovesta häviää toinen sukunimi!!!! :heart::heart::heart:

Että tässä olis nyt hyvä väli tehdä se sulhaspoika tai morsiustyttö.... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi kuinka ihanaa kukkurukuu !! Paljon paljon onnea! :)

Ja olet viisaampi kuin minä. Otin miehen sukunimihirviön omani jatkeeksi ja nyt on elämä haasteellista kun allekirjoituksiin menee se tovi jos toinenkin. Ja Suomen systeemit katkaisee sen keskeltä kun se on liian pitkä. :-D Olis pitänyt ottaa vain YKSI sen nimistä, ei kaikkia. No, ei auta itku markkinoilla. Näillä mennään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
MiNalo Onneks täti sitten saapui eikä kiusannu enempää, vaikka mä toivoin sulle plussaa :heart:

kukkurukuu Onnea kihlautumisesta! :heart: Tulee aina niin hyvälle tuulelle tuollaisista ilosista uutisista :) tajuaispa minunki mies vihdoin jo kosia 6 vuoden seurustelun jälkeen! :kieh: :D

On: Täälä vedellään vaan taas hiljaiseloa kun ei mitään ihmeellistä tapahdu. :) Onko täälä monilla jo kesäloma? Vielä pitäis vähä yli 2 viikkoa jaksaa niin sitten sais lomailla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Täältä aamupissalta yhden viivan terveiset.. toisaalta olo helpottunut toisaalta kysyn mielessäni "mitäs nyt?". Viimeksi plussatessa viivat oli mulla pitkään tosi haileita vaikka digi näytti raskaana 2-3. Mutta ensin kai pitäisi saada se hailea haamuviiva? Ei auta kun odotella taas ensiviikkoon ellei menkat sitä ennen saavu paikalle. En oo koskaan menkkoja näin innolla odottanut kun tyhjennyksen jälkeen :D

Oon siis päättänyt testailla samaan tyyliin kun viimeksikin eli viikonvälein. Katsotaan kestääkö hermo.. mullahan on jälkitarkastuskin vasta elokuun alussa vaikka suositusaika sille olisi aikalailla nyt. En mä tiedä miten päin olla kun ei yhtään tiedä missä mennään. Tuntuu että menkat kiusaa kaikilla oireilla mutta ei koskaan ala :(
 
Lomista on 3 viikkoa pidetty. Yhden sain onneksi siirrettyä myöhemmäksi pidettäväksi. Meillä oli siis lyöty ja julkastu kesälomat samalla viikolla kun oli rakenneultra ja mun oli tarkoitus pitää loma ennen äitiysvapaita :) Normaalisti oon aina pitänyt lomat vasta elokuun loppupuolella niin tosi kiva että sain edes yhden viikon sinne. Ja tuli kyllä kieltämättä tarpeeseen tuo 3:n viikon loma jo tuohon kesäheinäkuulle :)

evaparadise, mulla myös digi näytti raskaana 2-3 vaikka apteekin omakin näytti suht hailukkaa plussaa :)

kukkurukuuu onnittelut kihlautumisesta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Olen pysytellyt poissa ja koittanut saada ajatuksia muualle, olin ihan varma ettei edellisestä kierrosta tärpännyt kun en saanut yhtenäkään päivänä ovistestiin hymynaamaa. Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa joten huvikseen tein apteekin oman testi... tuli kaksi viivaa :eek: siihen perään tein vielä digitestin: raskaana 2-3 :eek:

Jos tämä nyt vihdoinkin pysyisi matkassa mukana. On tässä kahden vuoden sisällä ollut ihan tarpeeksi koettelemuksia.

Anteeksi omanapaisuuteni.
 

Yhteistyössä