Lokakuun lapsoset

Tervetuloa uusille :)

@ajatuksissa Täällä oli myös vähän vaaleanpunaista valkovuotoa. (n) Vaikka tietää että yleensä on normaalia niin kyllähän se km-pelko heti nousi... Toivotaan että ovat vaarattomia! Kipuja ei minulla ainakaan ole, onko sinulla?

@Hiekkasärkkä79 Meillä on iso kaupunki, niin varmaan sen takia pääsin heti neuvolaan että ehditään se ultra-aika varata ennen kuin ne on täynnä :confused: Meinasin itse että soitin liian aikaisin, mutta en näköjään. (Kiitos että muistutit esitietolomakkeista, olin jo unohtanut! :ROFLMAO:)

Minulla tosiaan on ultraan vähän kiire, kun on kaksi kohtua, joista toinen ei ole "raskaudenkestävä" :D Joten täytyy varmistaa että alkio on oikeassa kohdussa, ennen kuin alkio kasvaa liian isoksi ja potentiaalisesti vahingoittaa sitä toimivaakin kohtua.

@popsis Me ei olla kerrottu kellekään. Kerrotaan lähipiirille rv12 tienoilla, jos maltetaan (=minä maltan) odottaa. Esikoiselle kertomista odotan kovasti. Hänelle kerrotaan varmaan sitten, kun vauvan potkut voi tuntea. (Yhyy, rupean itkemään pelkästä ajatuksesta :love:)

Fritang 4+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Kiitos tsempeistä ja myötäelämisestä. :)

@Fritang, Minulla on vain tuollaista todella lievää menkkajomottelua ajoittain, mutta ei voi puhua kivuista. Eilen illalla oli myös sen vuodon huomaamisen jälkeen sellaista nipistelyä oikealla puolella, jonka ajattelin kyllä hyväksi asiaksi. Eli kivuiksi en tosiaan voi näitä kutsua, ja mitään ei toistaiseksi onneksi ole tullut paperiin tai housuihin.

Me ei olla kanssa kerrottu vielä kenellekään, paitsi mä sanoin parhaalle kaverilleni. Jotenkin tämä keskenmenon pelko on niin voimakas, etten halua asiasta paljoa huudella ennen kuin raskaus on pidemmällä. Vanhemmilleni kyllä meinasin kertoa hieman ennen rv 12, jos tosiaan sinne asti pääsemme. Muille varmaan kerromme vasta sen jälkeen. Odotan kyllä myös asiaa innolla, kun kyseessä on myös omille isovanhemmillemme ensimmäin lastenlapsi ja myös kahdelle isomummolle olisi tämä ensimmäinen.

Mies on kyllä herttainen. Hän on alkanut jo tutustua lastenrattaiden maailmaan (ei sillä että niitä vielä todellakaan ostaisimme, sovimmekin ettei ekan kolmanneksen aikana osteta yhtä ainutta tarviketta tai vaatetta) ja hänellä on myös kova pesänrakennusvietti. :D Meillä menee huonejärjestykset vähän uusiksi, joten niitä hän on nyt pari päivää tohinalla suunnitellut.

@idipu, mua kans paleltaa tosi paljon! Toki nyt on kova pakkanenkin, mutta jo viikonloppuna oli jatkuvasti kylmä. Ennen kuljin kotona pelkkä kevyt yöpaita päällä paljon, nyt oon vaihtanut pitkähihaiseen oloasuun ja pitkiin villasukkiin, ja silti on kamalan kylmä. Suihkussakin veden lämpötilaa pitää kääntää entistä kuumemmalle. :D

ajatuksissa, 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta:) Näköjään aloitan nykyään aamuni hesarin selaamisen sijaan tämän palstan selaamisella.. no muta, muutoinkin aivotoimintani tuntuu hidastuneen kun en muista enää mitään ja lauon suustani mitä sattuu, lapsetkin ihmettelevät kun "pitää pestä leipä ja syödä hampaat" tms:ROFLMAO:.

@ajatuksissa minulla myös oli vielä viikko pari taakseppäin menkkajomotteluja, sitten ne tosiaan jäivät liitoskipujen varjoon. Vuotoa itseltäni ei tullut, paitsi valkovuoto oli jossain välissä runsasta, mutta pieni vuoto/tiputtelu on ymmärtääkseni ihan normaalia alkuraskaudessa, eikö? Näin olen ymmärtänyt. Yritä olla rauhallisin mielin siis:).

Laitoin äitiystretchfarkut nyt töihin, ettei puristaisi housut niin kamalasti tai tarvitsisi nappi(&vetoketju) auki kulkea. Lisäksi minulla on tunnin automatka töihin ja sama takaisinpäin, joten pakko näihin housuihin on siirtyä.

Miten te muut jakselette töissä? Itseäni ahdistaa tuo iltapäivisin iskevä väsymys, kun pakko vain jaksaa.. Lisäksi toivon ettei kukaan huomaa näitä housujani. Näyttävät onneksi perus farkuilta ulospäin, ja laitoin ison villapaidankin päälle.

Mukavaa tiistaita tasapuolisesti kaikille:):barefoot:
T: Hiekkis 6 + 1
 
Mullakaan ole tullut vuotoja. Menkkajomottelua oli vielä viikko sitten.
Hiekkis ai miten töissä menee? :D mulla hermot todella kireällä enkä voi sietää yhtä poikaa siellä kuka ei ymmärrä ohjeita js seuraa mua kuin koira. Yleensä olen todella ystävällinen kaikille mutta tälle kyseiselle henkilölle oon jo tiuskinut mutta johtuu kait näistä hormoneista...pitää oikein hengittää syvään ja miettiä mitä aikoo suustabsa seuraavaksi päästää koska nykyään ei voi tietää mitä sieltä tulee. :D muuten pahoinvointia ajoittain paljonkin ja ennen kävin harvoin paskalla ja nyt toimii todella hyvin vatsa. :D väsymys varmasti pahin koska voisin nukkua läpi päivän ja mun työmatkoissa menee 1, 5/ suunta joudun menemään yleisillä ja vaihtamaan bussia moneaan otteeseen. Tänään mulla äsken tippui pöydältä lasikansi kun yritin kahvin laittaa päälle, meni rikki:/ yrittäkää olla murehtimatta liikaa vielä tässä vaiheessa:)
 
Huomenta, täälläkin alkaa aamut palstaa lukien :D

Mulla alkaa menemään hermot näihin joka öisiin heräämisiin ja vessa reissuihin. Heräsin viime yönä taas täysin pirteänä klo 2.40, mutta kyllä se uni sieltä uudelleen tuli. Mulla tämä oli selkein raskauden merkki, sillä normaalisti kun silmät illalla suljen aukeavat ne seuraavan kerran aamulla. Onko muilla yö heräämisiä?
Lisäksi mahalla maatessa tuntuu painetta kohdussa, mutta eipä vielä muita oireita.

Tänään saan klo 14 soittaa HcG verikokeiden tulokset, jännää!! :eek:

Ladygreen (rv 4+4)
 
Huomenta, täälläkin alkaa aamut palstaa lukien :D

Mulla alkaa menemään hermot näihin joka öisiin heräämisiin ja vessa reissuihin. Heräsin viime yönä taas täysin pirteänä klo 2.40, mutta kyllä se uni sieltä uudelleen tuli. Mulla tämä oli selkein raskauden merkki, sillä normaalisti kun silmät illalla suljen aukeavat ne seuraavan kerran aamulla. Onko muilla yö heräämisiä?
Lisäksi mahalla maatessa tuntuu painetta kohdussa, mutta eipä vielä muita oireita.

Tänään saan klo 14 soittaa HcG verikokeiden tulokset, jännää!! :eek:

Ladygreen (rv 4+4)

Ladygreen mä en joudu onneksi herää öisin mutta teen aina ennen nukkumaan menoa ns ^varapissan^ ei sitten tartte heräillä yöllä. Mahallaan voin myös nukkua. Ja mun miehellä kolmivuorotyö niin välillä se tulee mua myöhemmin nukkuu ja sielt kuuluu ääniä, ennen jouduin pitämää korvatulppia et saan unta mutta nykyää simahdan niin nopeasti etten niitä tarvitse vaikka olisin nukunut myös päiväunet. Jos ei tarvitsisi käydä töissä luulen että nukkuisin enimmistön päivästä koska kaamea väsymys koko ajan. Eilen myös purskahdin itkuun koska myöhästyin bussista :D (että semmoset hormoonit)
 
Heipparallaa!
Täältäkin hyppää mukaan myös yksi vloppuna ihme plussannut.
Minulla on 8 vuotias tytär edellisestä suhteesta mutta sen 8 vuoden jälkeen ei olekkaan tapahtunut sitten mitään. Minulla on pitkä historia lapsettomuus hoidoista takana (clomit, inseminaatiot, ivf-ja icsi hoidot) ja toivottuja tuloksia ei saatu. Kaiken tämän takana on endo ja pco.
Kiertoni on ollut aina epäsäännöllinen mutta ihan huvikseni tein viime kuussa r-testin ja meinasi puhelin tippua korvalta siinä vaiheessa kun sainkin haalean haamun testiin. Tein seuraavina päivinä heti muitakin testejä useamman ja viiva hieman vahvistui, kunnes 7. päivä se päättikin sitten mennä kesken. En tiedä mitä viikkoja siinä oli menossa mut edellisistä kuukautisista laskettuna 8+ jotain.. mutta en usko niin pitkällä olleen kun viiva oli niin haalea.

Ilo ja suru oli yhtä aikaa käsillä siinä vaiheessa. Iloa kun tajusin että minähän "toimin" sittenkin ja surua kun en saanut pitää sitä.

Nyt tuon jälkeisestä kierrosta alkoi rinnat olemaan taas sitä luokan kipuilua että päätin tehdä testin viime perjantaina (3.2) ja pum! Siinä se taas oli! Haamu viiva! Joka on lähtenyt tummumaan ja kyllä, sunnuntai oli ainut pv kun en testannut yhtään. Tänään taas pissin tikkuun ja kuinka sitä on ilo katsoa kun se toinen viiva tulee siihen tikkuun, 8 vuoden jälkeen! Vielä olisi 1 pc tikku ja cb tikku odottelemassa tulevia päiviä. Mieskin oli jo että "etkö sä jo usko et se on siellä?"... En! tai uskon mut varmistelen vain!..
Sen takia mottoni onkin näistä päivistä lähtien ollut "Never lose hope!"

Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä ryhmää sivusta ja henkisesti ollut niin mukana teidän iloissa ja pettymyksissä. Itselläni on pelkoja niin kauan kun saan varmistuksen että kaveri on oikeassa paikassa ja eloa löytyy.

Viikot nyt minulla pitäisi olla 4+3 ja raskauslaskurin mukaan 14.10 laskettuaika. Olen niin avuton näiden sivujen kans että jos joku ystävällinen voi mut lisätä tuohon listaan.

Ensiviikolla varhais ultra ja lääkärit jotka hoitivat minua hedelmöityshoitojen ajan, haluavat kuulemma itse ultrata minut kun eivät (niinkuin en minäkään) uskonut että ikinä saisin toista lasta. Eka neuvola aika on 27.2.

T: Sunny 4+3
(Yritin laittaa tikkuista kuvaa mut pyh ja pah ei tämä tabletti ala mun kans yhteistyöhön )
 
Niin ja ikää minulla on 28vuotta.
Sen haluan sanoa että kun sitä greippimehu ja punkku yhdistelmää on niin hehkutettu niin minä kokeilin sitä ihan huumorin vuoksi niin tässä sitä nyt ollaan. Monivitamiinien lisäkis vedän 1300 mikrogrammaa foolihappoa yhteensä. Se on onneksi vesiliukoinen niin sitä harvoin pystyy vetään yliannostusta.
 
@SunSweat28 Tervetuloa! Vau mikä ihmeraskautuminen :love: Kivaa että pääset nopeasti ultraan! Mitä sulla on viikkoja ultran aikaan?

@Hiekkasärkkä79 Itse olen opiskelija, joten päivät on onneksi luennolla ja tietokoneella istumista. Riittää kun suunnilleen hereillä pysyy :D Mutta kotiin jäävät työt kyllä huolettaa, kun pitäisi viikon aikana saada useat demot tehtyä ja kohta alkaa harjoitustyön tekokin. Ja kun on jo yksi lapsi niin yötöiksihän ne menee (n) No, päivä kerrallaan eteenpäin.

Täällä oli aamulla taas lisää vuotoa mutta toisaalta raskaustesti näytti taas vahvempaa viivaa.

Fritang 4+4
 
@SunSweat28 Tervetuloa! Vau mikä ihmeraskautuminen :love: Kivaa että pääset nopeasti ultraan! Mitä sulla on viikkoja ultran aikaan?

@Hiekkasärkkä79 Itse olen opiskelija, joten päivät on onneksi luennolla ja tietokoneella istumista. Riittää kun suunnilleen hereillä pysyy :D Mutta kotiin jäävät työt kyllä huolettaa, kun pitäisi viikon aikana saada useat demot tehtyä ja kohta alkaa harjoitustyön tekokin. Ja kun on jo yksi lapsi niin yötöiksihän ne menee (n) No, päivä kerrallaan eteenpäin.

Täällä oli aamulla taas lisää vuotoa mutta toisaalta raskaustesti näytti taas vahvempaa viivaa.

Fritang 4+4
Minulla olisi tuolloin 6 viikko. Voiko jo muuten silloin nähdä sydän äänet? Pääasia on että olisi oikeassa paikassa pieni.
 
27.9.
totoro-/23/ensimmäinen

1.10.

2.10.
Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS

3.10.
emilllia/24v/toinen/K-SKS

4.10.

5.10.
idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS

6.10.

7.10.

8.10.

9.10.
nnipsu!/25/toinen/KHKS

10.10.
ajatuksissa/27/ensimmäinen

11.10.
Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS

12.10.

13.10.
Fritang/24/toinen/TYKS
Ladygreen/25/ensimmäinen

14.10.
SunSweat28/28/toinen

15.10.

16.10.

17.10.

18.10.
KatjaMarika/35/kolmas/SatKS

19.10.

20.10.

21.10.

22.10.

23.10.

24.10.

25.10.

26.10.

27.10.

28.10.

29.10.

30.10.

31.10.

SunSweat lisätty. Ihanaa, toivotaan että tämä ihme pysyy matkassa lokakuulle saakka!
 
  • Tykkää
Reactions: SunSweat28
ihan hirveä tunne! Soitin äsken HCG hormonin tuloksia ja mulla oli normaalia alhaisempi. Todella paljon alhaisempi... arvo oli 58 ja näihin viikkoihin (4+4) nähden on tosi alhainen..

Maanantaina sitten uudet verikokeet jos sinne asti pysyy kyytiläinen mukana. Kyllä tässä tekisi mieli itkua tuhertaa.. Tätä ollaan niin pitkään odotettu eikä mikään helpoin ja perinteisin reitti meillä tähän plussaan.. ;(
Voi ei :( voima halauksia täältä. Varmasti kamalaa se epätietoisuus seuraaviin kokeisiin asti mutta toivotaan että arvot vielä nousisi! (n)
 
Tervetuloa, @SunSweat28! :)

Niin, siis minkälaista vuotoa sinulla on, @Fritang? En tiedä, oletko siitä jossain sanonut, mutten valitettavasti huomannut.

Mä oon nyt yrittänyt taas uskoa siihen, että kyytiläinen pysyy mukana. Näyttäisi siltä, että se lievä väri vaalenee taas ja sitä ei tosiaan tule oikein edes pyyhkiessä, joten kaipa se kaveri vielä kyydissä on. :)

Paljon voimia, @ladygreen!

Sain varhaisraskauden ultran yksityiselle vasta maaliskuun alkuun (rv 8+1). Olisin toivonut kyllä vähän aiemmaksi sitä. Neuvolaankin soitin, sinne sain ajan tosi aikaisin, jo 24.2. Täytyy nyt toivoa, että kaikki menisi hyvin nyt näihin ensimmäisiin välietappeihin. :)
 
Voimia epätietoisuuteen ladygreen, toivotaan että teillä on sitkeä sissi matkassa mukana.

Tänää saatu leffaviivat sofin liuskatesteihin, voi vähän huokaista, vaikka eipä ne juuri välttis mitään kerro raskauden normaalista jatkumisesta mutta oon yrittäny ajatella että kaikki menee hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: ajatuksissa
Huomenta taas kaikille :) ja tervetuloa @SunSweat28 onnea plussauutisista! Todellakin ihmeellistä ja ihanaa että teillä onnistui 8 vuoden jälkeen:love: uskon että kaikki kyllä sujuu hyvin. Sydänäänet pitäisi mielestäni kuulla rv6 paikkeilla, mutta ei kannata hätääntyä jos eivät vielä kuulu.

@ladygreen osaatko sanoa mitkä ne arvot pitäisivät olla sinun vaiheessasi? Tsemppiä ja voimia tuohon tilanteeseen, uskotaan ja toivotaan että kaikki menisi kuitenkin hyvin!

Minulla myös yöheräämisiä vessaan, todella ärsyttävää herätä joka yö kamalaan pissahätään. Ja jo plussausken aikoihin nukuin miehen mukaan tosi levottomasti, kuulemma "juoksin ja sätkin" unissani niin että hän ei saanut nukuttua. näin paljon unia.

Toinen hieman ärsyttävä asia on tämä hillitön tissikipu..kuljen tosiaan yöt ja päivät urheilutopissa:X3: ja kolmanneksi oireeksi nousee se että kaikki vesi maistuu pahalle. Siis hanavesi. Ja koska minulla tuntuisi olevan kokoajan jano, joudun juomaan pullovettä ja vichyä;)eli ihmettelen jos töissä ei kohta kukaan kummastele käytöstäni..yksi lipittää pullovettä pullotolkulla:rolleyes:.

Onko teillä muilla oireet lisäntyneet tai muuttuneet..?

@nnipsu! pidän peukkuja että kaikki menisi hyvin sinulla!

Olen lukenut teidän kaikkien postaukset mutta nyt täytyy lähteä töihin ajelemaan, palaan taas myöhemmin ehtiessäni kirjoittelemaan:)
Iloista keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti!

T: Hiekkis 6+2
 
Mä tein tossa viime lauantaina uuden Liuska testin ihan huvikseen , halusin nähdä onko viiva tummunut siitä kun tein ekaa kertaa(oli selvä viiva silloin mutta ei tumma) niin nyt se oli todella tumma ja vielä tummempi kuin Control viiva. Kyllä siitä hyvä mieli tuli vaikken tiedä jos tulisi keskenmeno niin kauan hormonin tippuminen sitten kestäisi. :/olen pahoillani etten kerkeä kaikkien omiin viesteihin sen enempää paneutumaan ja kirjoittaa niistä, kauhea kiire töissä ja tällä könnykällä kauhea kirjoittaa kun heittää minut pois kirjoituksesta. Kun saadaan uusi tietokone niin kirjoittelen sitten enemmän teille kaikille :) Täällä hormonit saa mut räjähtämään, jokainen asia ärsyttää eikä sitä auta tää väsymys. :/
 
Viimeksi muokattu:
Mua taas "ärsyttää", kun ei oikein oo oireita. Viime viikolla oli sitä etovaa oloa vähän, mut nyt ei ole enää sitäkään. Rinnat eivät ole kipät, mieliala on kauhean hyvä, väsymys normaalia,jne. Ainut on palelu ja ruokahaluttomuus, mutta palelukin voi johtua vain näistä pakkasista. Toisin sanoen, mua koko ajan jännittää, onko kaikki kunnossa. Tää ei oo sen vuoksi yhtään kivaa.

ajatuksissa, 5+0
 
Ajatuksissa, en tiedä lohduttaako yhtää mutta itselläkään ei oikein oireita oo eikä ollut esikoisestakaan. Täytyis vaa yrittää olla iloisia mutta tiiän että heti sitä alkaa ressaa onko kaikki hyvin..
 
Kiitos Hiekkis :love:

Täälläki minä teen liuska testejä ehkä joka toinen päivä muka itselleni mielen rauhaa tuoden mut eihän ne mitään todista että olisi kaiki kuitenkin hyvin. Tänään taas en testannut niin katsotaan malttaako huomenna olla tekemättä cb digi testin :ROFLMAO:
Olisi kyllä mielenkiintonen nähdä mitä viikkoja antaisi. Onko tosi et näyttää eri viikkoja päivä ja aamu pissasta? Tämmösen väitöksen kuulin.

Mulla oireet on ollu lähinnä todella kipeät ja suurentuneet rinnat, lievät flunssa oireet ja hiki aallot vuoron perään. Lämmönki mittailin huvikseen vaikka oli palelu oireita niin näytti 37,1 :) alavatsalla vihlasuja ja menkkamaisia jomotuksia sillontällöin.

Nyt olis eka ultra saatu 20.2 kunnallisen kautta mutta en tiedä maltanko odotella sinne asti :confused::ROFLMAO: jos kuitenki varaisin ensiviikolle ajan yksityiseltä ja maksaisin itseni kipeäksi :D ja mies kiittää :cautious::p

Sunny 4+4
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Tervehdys! Täällä varovaisesti ilmoittautuu 35-v. ekaa kertaa elämässään plussannut. Eilen tuli apteekin testiin haamujen haamu, ja tänään dpo 13 / kp 26 näkyi jo parjatussa One Stepissäkin selvä vaikka haalea viiva http://aijaa.com/C324Ys :) (alempi One Step, ylempi joku kiinalainen apteekin testi). Aiempien16 yrityskerran aikana ei ole tullut edes haamun kumminkaimaa tai viivanpaikkaa. Ehdittiin miehen kanssa jo käydä tutkittavana ja miettiä hoitojen aloittamista. Nyt kun vaan kaikki etenisi hyvin! Laskurin mukaan laskettu aika olis 20.-22. lokakuuta (kierron pituus on vähän heitellyt).

Oireita ei vielä ole niin minkäänlaisia, ellei mulle tavallisen menkkoja edeltävän tiputtelun puuttumista lasketa. Jos en olisi hätähousutestannut, en arvaisi mitään :D!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
@ladygreen Paljon tsemppiä! Hassua ettei annetu loppuviikoksi jo kontrollia... Tai siis kyllähän se HCG jo muutamassa päivässä tuplaantuu? Toivotaan että teillä olisi myöhäinen kiinnittyjä kyydissä! Ainakin nettitaulukoiden perusteella arvosi olisi noille päiville vielä ok!

Tervetuloa @Lallastiina :) Toivotaan vahvistuvia viivoja! Minulla oli samalla testillä aivan identtinen viiva noilla päivillä.

Minulla oli tänään se neuvola. Olipa outoa olla neuvolassa näillä viikoilla, en voi muuta sanoa :eek: En minä osaa vielä ajatella mitään vauvaa tai raskautta ylipäätään, niin oli vähän ahdistavaa jutella seuloista sun muusta n. tuhannen viikon päästä tapahtuvasta :rolleyes: Tämähän voi hyvin mennä vielä keskenkin.

No, käynti oli pääasiassa lappujen täyttelyä, uudelleensynnyttäjälle ei mitään uutta. Kierron pituus laskettiin hassusti siitä, mitä minulla oli ehkäisylaastarin kanssa?! :D Siis käytin niitä lääkärin ohjeesta niin monta putkeen kun pystyin (yleensä 5), niin kierron pituudeksi laitettiin sitten 35. Vaikka kellontarkka kiertoni on aina ollut 26 päivää. Raskausviikot laskettiin tämän mukaan 4+2, oviksen mukaan on 4+5. Menen omien laskujeni mukaan vielä :) Varhaisultra on nyt sitten tasan kahden viikon päästä, 22.2. Silloin pitäisi syke näkyä. :love:

Fritang 4+5
 
[QUOTEitang, post: 31533594, member: 128952"]genegreen Paljon tsemppiä! Hassua ettei annetu loppuviikoksi jo kontrollia... Tai siis kyllähän se HCG jo muutamassa päivässä tuplaantuu? Toivotaan että teillä olisi myöhäinen kiinnittyjä kyydissä! Ainakin nettitaulukoiden perusteella arvosi olisi noille päiville vielä ok!

Tervetuloa @Lallastiina :) Toivotaan vahvistuvia viivoja! Minulla oli samalla testillä aivan identtinen viiva noilla päivillä.

Minulla oli tänään se neuvola. Olipa outoa olla neuvolassa näillä viikoilla, en voi muuta sanoa :eek: En minä osaa vielä ajatella mitään vauvaa tai raskautta ylipäätään, niin oli vähän ahdistavaa jutella seuloista sun muusta n. tuhannen viikon päästä tapahtuvasta :rolleyes: Tämähän voi hyvin mennä vielä keskenkin.

No, käynti oli pääasiassa lappujen täyttelyä, uudelleensynnyttäjälle ei mitään uutta. Kierron pituus laskettiin hassusti siitä, mitä minulla oli ehkäisylaastarin kanssa?! :D Siis käytin niitä lääkärin ohjeesta niin monta putkeen kun pystyin (yleensä 5), niin kierron pituudeksi laitettiin sitten 35. Vaikka kellontarkka kiertoni on aina ollut 26 päivää. Raskausviikot laskettiin tämän mukaan 4+2, oviksen mukaan on 4+5. Menen omien laskujeni mukaan vielä :) Varhaisultra on nyt sitten tasan kahden viikon päästä, 22.2. Silloin pitäisi syke näkyä. :love:

Fritang
Hei. Mksi sulla jo noin aikaisin neuvola? Ja mistä seuloista olet sielä jutellut mitä se tarkoittaa? :D Itsellä 7+1 ja ensimmäinen neuvola vasta ensiviikolla Ja menetkö yksityiselle ultraan vai miten näin aikaisin sinulla se?
 

Yhteistyössä