**viikko 35**

Huomenta tulin vain ilmoittamaan että mut voi pudottaa, tätsy kurvasi eilen ja niin ajallaan kp 32, että vähiin jäi mun jännäilyt.Oireita alkoi kuitenkin tulla (rinnat ja nännit kipeytyi, hengästytti ja pikkasen äklötti) mutta eipä ollut sitten se pitkään toivottu syy :'( :'( ...
Mulla siis tänään jo voi kirjata kp 2, oli todella ihqu pino tämä, toivottavsti törmätään uudessa pinossa. Sekä plussanneille että pudonneille :hug: :heart:

... Voi surkeuksien surkeus tätä...snif snif :'(
 
Perjantai 31.8.

Kaneliomena......kp 26/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 26/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 28/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 28/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 29/28................yk3.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 31/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 32/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Annuli81..........kp 33/28-35...........yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Meela................kp 27/26-28...........yk6.................1.Toiveissa




Plussanneet:
Carmen
Annastiina69


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81


 
Annie oikein kunnon :hug: sinulle. Tiedän, että ensimmäiset päivät tädin tulon jälkeen ovat pahimpia, masentaa niin älyttömästi :/ Toivon kovasti sinulle plussaonnea seuraavaan kiertoon!Tämä on tosiaan ollut kiva pino, voishan sitä perustaa vaikka jatkot viikolle 35-pinon? Muuten kaikki helposti häviää eri pinoihin.

ON: Ihme kyllä täti ei saapunut vielä eilen. Alkaa toiveet taas heräämään ikävästi, nimittäin voipi nyt kuitenkin tänään kurvailla paikalle.Menkkaoireita on edelleen, että luultavammin näin käy.Se mikä herättää toiveita on, että kohdunnapukka ei tuntunut olevan auki, äkkiähän se sieltä kyllä aukeaa.
Mutta katsellaan nyt, ja testaillaan huomenna aamusta mikäli täti ei yllätä.

Monilla alkaa olla päivät täysi, mitkä fiilikset? Toivotaan vielä paljon niitä plussia tähän pinoon :heart: :heart:
 
Mä oon ihan samoilla linjoilla, eli tää on ollut tosi kiva pino! Jotenkin tää tuntuu niin kotoisaltakin jo, ainakin kun lukee noita muita ketjuja, niin tää on musta kivoin. Voidaanhan me jatkaakin tällä otsikolla ja tehdään vaan uusi listaus kun kaikki päässeet uusille kierroille tai siirtyneet odottajiin..? Tai mikä täällä on tapana, mä olen kuitenkin aika uusi palstailija, eli mikä systeemi olisi paras?

Mulla alkaa nuo päivät olla täynnä, mutta mä luulen, että tää on vaan pidempi kierto. Ennen pillereitä en edes muista millainen kierto oli, mutta ei se ainakaan säännöllinen ollut. Ja nyt pillereiden jälkeen ollut vasta pari menkat, eka kierto oli yli kaks kuukautta, oisko ollut joku 75pv ja nyt sit viime kierto oli tuo 32. Ja jos oviksen osan tunnistaa oikein, niin tänään olisi vasta 14pv oviksesta, eli hyvinkin voi venyä tuonne kp35 asti. Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen. Valkkaria tulee, mutta niin on aina ennenkin menkkoja tullut. En kyllä oikeastaan elättele toiveita raskautumisesta, on sellainen vahva olo, ettei ole tärppiä päässyt käymään.

Keskiviikkona testasin puhtaan negan. Nyt la firman pippalot ja mietin pitäisikö varmistaa uudelleen testillä tai siis toisin sanoen, varmistaa ryyppylupa...? Toisaalta voisin kyllä rauhallisin mielin odottaa menkkojakin, jotka varmaan ihan pian alkaa. Mitä te tekisitte? Alkoholista ei kuitenkaan pitäisi olla mitään haittaa sikiölle ennen rv6:tta, jos nyt vaikka olisinkin raskaana..?
 
Lilia, mä itse varmaan testailisin vielä ennen juhlia, jotta saa sitten ihan rauhassa nauttia ilman huonoa omatuntoa. Ennen plussaa ei alkoholista ole haittaa alkiolle/sikiölle, mutta plussan jälkeen ei suositella tietenkään enää vastaavia elämäntapoja :D

Täällä vaan menkkakivut voimistuu edelleen, nyt aika selvästi vaikuttaa siltä että täti saapuu minä hetkenä hyvänsä :kieh:
 
Täällä tiputtiin sitten ja ryminällä. :'( Ihan hirveet menkat, tuli kivuista ihan mieleen synnytys, vaikka eihän nuo niin kamalia ole kuin supistukset. Lisäksi meinasin oksu lentää. Onneksi lääke auttoi, kun sitä tarpeeksi otti. Kiertokin pysyi jälleen ihan normaalipituisena eli se on hyvä juttu! Nyt vaan seuraavaa kiertoa kohti...

Plussatuulia niitä tarvitseville! :whistle:
Hyvää viikonloppua myös kaikille! :heart:
 
Annie ja Miranda-81 :hug:

Omaa: Taas on olotila vaihtunut. Valkkarit juoksee edelleen, mutta nyt vaihteeksi kaikki muut kolotukset loppuneet kokonaan tuosta vyötärön alapuolelta... :headwall: Ainoastaan nenä on tukossa ja viluttaa...
Jos nyt oviksen bongasin oikein, niin huomenna tai sunnuntaina pitäisi alkaa virrata - mulla on yleensä aina tasan 12 päivää oviksen ja menkkojen alkamisen välissä. Tietää ainakin vuorata alkkarit valmiiksi :D

Paljon lupaavia enteitä ainakin Meelalla ja summerilla. Mitenkäs olot muilla kenellä jo päivät täysi tai yli?
Paljon täältä ++++++++++++++++++ plussia puhaltelen

Oikein hyvää viikonloppua jokaiselle :wave:
 
Perjantai 31.8

Kaneliomena......kp 26/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 26/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 28/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 28/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 29/28................yk3.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 31/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 32/32(?)............yk3.................1.Toiveissa

Haamuilijat:
Meela................kp 27/26-28...........yk6.................1.Toiveissa




Plussanneet:
Carmen
Annastiina69


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
 
Joo mullekin se täti taisi sitten tulla kylään, ei ryminällä niinku yleensä mutta pientä punaista vuotoa jo havaittavissa :/ sitähän nuo menkkakouristukset kyllä ennustivatkin.
Nyt ei muuta kun uuteen kiertoon taas...
Plussaonnea lopuille jännääjille :heart:
 
Mulla ei nyt oo kovin pahasti ainakaan tuntunu menkkaoireita, vähä tuntu pyöraillessä kipua ja muutenki et just nyt alkaa vuoto. Testasin aamulla negan ja nyt paljo testiajan jälkeen näyttää ihan ku se ois oikeen heikko haamu mut en usko siihen. Kokeilin joku aika sitte kohdunnapukkaa mut se oli niin ylhäällä etten yltäny siihen. Oisko vielä jotain mahiksia saaha se plussa?
 
Suuri :hug: tippuneille! Ite vielä täällä roikun...ei ole tätiä näkyny. Välillä oon ihan varma et oon raskaana ja välillä et en varmana ole. Oon ajatellu jossain vaiheessa että todella pieni todennäköisyys tästä kierrosta ja että en putoo korkeelta...mutta kyllä tullaan ja korkeemmalta ku ikinä! Testata en uskalla vasta kun maanantaina jos ei ole tätiä näkyny...kiva pino on tämä =)
 
Mäkin oon jo hereillä. Mä testasin äsken aamupissasta ja se oli niin nega kuin ikinä. Mä en usko, että tilanne miksikään tästä muuttuu. Oireet on kadonneet jne. Tilalla on perinteinen lauantai-migreeni. Kai se täti viimeistään huomenna tulee.
Tänään pitäisi lähteä kaverin synttäreille ja en millään jaksaisi... :headwall:
 
huomenta Meela! Kiva kun joku toinenki on eksyny tänne. No voi ei :'( Mut eiks sulla ollu jo haamu aikasemmin? Mä en oikeesti uskalla testata. Jos mä oon nää kaikki oireet kehitelly, niin kyllä ottaa taas päähän! Jospa ne synttärit piristäis kuitenkin...mä oon aina sellanen et haluisin olla vaan kotona. Sit on kuitenki ihan kivaa ku lähtee vaan. Ainaki on vähän muuta ajateltavaa. Täällä kotona miettii vaan noita vauva juttuja enemmän.
 
Se mun haamu oli kp24 ja nyt on jo kp28, eikä testissä näy viivan viivaa :'(
Kyllä se mun haamu taisi johtua viallisesta testistä ku ei sillon oisi ollu järjen mukaan mahdollista näkyä. Huomenna pitäisi tädin tulla, oon jo ihan henkisesti valmistautunut menkkoihin.

Nyt vasta huomasin, että sullahan on menkat jo 2 päivää myöhässä!!! Ymmärrän kyllä mikset halua testata, ei oo kivaa saada sitä negaa.
Mä yritän kerätä juhlamieltä ja taidan käydä oikein alkon kautta hakemassa itselleni "huvi mieltä". Mä oon n. vuosi sitten alkanut tälläseksi etten haluis lähteä mihinkään, varsinkaan juomaan. Ennen oon ollut aina valmis juhlimaan. Mutta kyllä nyt taitaa olla aika vähän juhlia ;)
 
Kaneliomena......kp 27/28................yk15...............1.Toiveissa
nanna81...........kp 29/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 29/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 30/28................yk3.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 32/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 33/32(?)............yk3.................1.Toiveissa

Haamuilijat:
Meela................kp 27/26-28...........yk6.................1.Toiveissa

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
 
Meniköhän toi päivitys nyt oikein...? Meela, mihin kohtaan sä haluisit itsesi laittaa? Mäkin testailin taas tänään (viimeksi testasin negan keskiviikkona) ja puhdasta negaa näytti edelleen. Olen ihan varma et kierto vaan venyy ja viimeistään huomenna tai maanantaina menkat ilmestyy. Mitään oireita mistään ei ole vieläkään, mutta eipä mulla yleensäkään edes menkoista mitään oireita ole.

Mä ainakin lähden juhlimaan tänään, joten mennään kaikki vähän viihteelle ja murehditaan näitä juttuja taas myöhemmin! Hauskaa viikonloppua!
 
Tai tosi noloo tähän aikaan toivotella huomenta... Käytin hyväkseni vapaa-aamun ja nukuin niin pitkään kun vaan jaksoin... Varmaan uni tulee ens yönä vasta neljältä :D

HenLai: Kyllähän se testi voi paljonkin myöhemmin plussaa näyttää. Joillakin kohoaa raskaushormoni sen verran hitaammin, ettei välttämättä näytä viikkoon menkkojen alkamisajankohdasta. Vielä on toivoa, jos ei vuoto ole alkanut ;)

Omaa: Niin polttelisi testailla. Kertaakaan, kun ei vielä 15 kiertoon ole mennyt niin, että menkkasäryt häviäisi kokonaan ajankohdan lähestyessä. Yleensä ne on vaan voimistuneet... Toisaalta, niin monta kiertoa eri oireineen on mahtunut tähänkin aikaan, että uskonpa tämänkin olevan loppujen lopuksi vaan uusi juttu - odotellaan.

++++++++++++++++++ PLUSSIA PUHALLAN ++++++++++++++

Hauskaa lauantaita :wave:
 
nuhjus iso :hug: sulle! mä kävin kaupoilla enkä uskaltanu ostaa testiä. Hauskaa iltaa sulle meela!ja muillekin hauskaa iltaa! Ite olin viikko sit viihteellä..ajattelin että eihän sitä voi aina kotona olla vaikka vauvan haluaakin.
 
Minullahan yksi "oire" - joka sai minut oikeastaan jo etukäteen arvamaan, että raskaana ollaan! - oli nimenomaan se, että siinä missä normaalisti menkkajomotukset ja -kivut pahenevat vaan (kunnes on niin pahoja, että joudun turvautumaan särkylääkkeisiin :( ) niin viime kierrossa kivut yht'äkkiä lakkasivat parin päivän jälkeen eivätkä missään vaiheessa olleet niin kovia kuin menkkojen yhteydessä.

Jospa se sinullakin ennustaisi plussaa :heart:

Carmen & Nirppu rv 4+5

Muoks Luin parin päivän takaisia tuntemuksiasi ja lisäisin vielä, että omia oireitani olivat myös flunssainen olo+tukkoisuus etenkin aamuisin sekä valkovuoto... Että vink vink vaan B) Pidän peukkuja sinulle kuin muillekin :flower:
 

Yhteistyössä