Hakutulokset

  1. Metis

    te jotka olette laihtuneet muulla kuin pikadieeteillä HELP!!

    Mitä muutitte elämässä ruokavalion ja liikunnan puolesta? Kuinka nopeasti paino alkoi putoamaan? Miten tämä kaikki näkyi omassa olossasi? Ottaa päähän oma motivaation puute ku halu on laihtua mut terveellinen painon pudotus tuntuu olevan ihan hakusessa :O en liiku ja syön mitä sattuu ja...
  2. Metis

    Autoihmiset HOI!! Pohjapanssarin kiinnityksen hintahaarukka?

    Eli paljonko sen takas kiinnittäminen maksaa noin suurinpiirtein? En tiedä mihin on kolahtanu ku roikkuu maassa tuolla :ashamed: Naiset ja autot.. ei aina sovi yhteen :saint:
  3. Metis

    Voiko jatkuva kuivan leivän rouskuttaminen johtua jostain puutostilasta?

    Siinäpä se, mulle on kehittynyt joku pakottava tarve syödä kuivaa varrasleipää ja näkkäriä.. Myös pitsasta ne reunat on ekana rouskutettava... Mutta mistä ihmeestä tää nyt yhtäkkiä tuli?? Johtuuko imetyksestä että koitan tankata hiilaria vai mitä hittoa :O Eipä onneks tee mieli suklaata...
  4. Metis

    Vielä kerran ainakin voin pistää tän eli RV ja olotila!!

    Täällä 41+1 ja suoraan sanottuna tämä kärsimätön sielu on RIKKI!! :ashamed: Minkään näkösiä merkkejä ei ole että tämä pieni tulis koskaan ulos.. Yöt menee valvoessa kun ei saa enää käännyttyä ilman heräämistä.. Onneks muuten saa suht ok taas nukuttua kolmen viikon valvomisen jälkeen...
  5. Metis

    Mikä Rv ja MIKÄ olo?

    39+6 ja LONKKIIN SATTUUUUUUUU Nukkuessa siis.. Päivät sujuu mutta yöt on suoraan sanottuna ihan helvetistä. :( Mahan kantais vielä hyvin mut jalat sanoo ittensä irti. Eikä tosta voimien keräämisestä tuu mitään kolmen tunnin unilla eikä päivällä saa nukutuks saman ongelman takia.. NOH, kaipa...
  6. Metis

    MIhinkä tappomyrkylliseen sieneen mä pitelin *kuva*

    Niin, osaako joku kertoa mikä tämä tämmönen sieni on :) Mä kans metsäretkiltäni kaikkea aina bongaan, harmi etten tunnista sienistä ku mustatorvisienen ja kanttarellin :D
  7. Metis

    Rv ja mikä fiilis?

    Mulla 37+1 ja vähän väsyttää.. Yöt menee valvoessa ja pikkuhiljaa alkaa toivomaan että vois tulla jo :saint:
  8. Metis

    Mitenkä iso hätä on jos sattuisikin olemaan raskausmyrkytys..?

    Eli viime viikolla oli proteiini pissassa plussan puolella ja tässä viikon aikana on vähän särkeny pää ja huimannu luulin johtuvan helteestä, nyt pari päivää on ollu enemmän tai vähemmän pahoinvointia, ei suoraa oksentelua ja pissalla en oikeastaan edes käy vaikka juonki.. Tk:sta käskettiin...
  9. Metis

    Onko siihen joku suositus koska raskaana olevan on syytä pysyä sisällä? :D

    Joo maalaisjärki sen kai sanoo, mutta olen tossa pihalla ollu pyykkiä laittamassa ja joka kerta kun olen siellä ni minuutissa alkaa huimaamaan ja silmissä pyörimään :O Ja vettä juon koko ajan. Kivennäisvettä joisin jos olisi mutta sitä ei oo tarjolla Millä ihmeellä sais oloa paremmaks...
  10. Metis

    Apua apua, tytöllä niska jumissa jo toista päivää!

    eli likalla (6v) niska/hartiaseutu jumissa nyt toista päivää enkä oikein osaa enää pientä auttaa, lämmintä pyyhettä kokeiltu (mitään muuta lämpöhärpäkettä ei oo) Eilen annoin kokeilun vuoksi yhden PamolF:n ja se veikin kai isoimmat kivut, ollaan venytelty varovasti.. Muuten en olis sitäkään...
  11. Metis

    Saako raskaana parkkeerata perheparkkiruutuun?

    Niin, saako jos ei niin miksi ei?
  12. Metis

    Rv ja olotila pino!

    29+1 Olo alkaa olemaan tukala vaikka maha ei ookkaan iso. Jatkuvasti painaa tonne alas ja sohvalta noustessa tuntuu kuin alapää jäis sinne. Sama kävellessä. : / Mutta myllerrys on sitä luokkaa ettei paljon jää arvailujen varaan onko kaikki hyvin :D Niin ja eilen tuli kipeä supistus (ei...
  13. Metis

    Eikö muka kovasta leposykkeestä ole mitään vaaraa?

    Eli mulla on suhteellisen korkea leposyke ja se pyörii siellä 90-110 nurkilla. Jossain välissä verenpainetta mitatessa oli yläpaine alle sadan mutta ei kuitenkaan onneksi koko aikaa. MIKÄ sen aiheuttaa? Ei mulla nuorempana mitään tämmöstä ollut ja omaan ihan hyvän peruskunnonkin. Kävelyn...
  14. Metis

    Lastenhuone ratkaisuja... Auttakee!

    Eli edessä on vauvanhuoneen fiksaus. Mitä mieltä ootte jos yhteen seinään laittaisi kuviotapetin (beige tai joku räväkämpikin) ja sitten maalais loput seinät jollain luonnollisella värillä? Toinen vaihtoehto olis tapetoida yläosa, katkasta boordilla/listalla ja maalata alaosa. Mä en ole...
  15. Metis

    Minnekkäs mä nyt sitten valitan? (jäätelöstä)

    Ostin paketin rainbown gourmet karamelli jäätelöä (ennenkin ostanut kyllä) ja ekan lusikallisen jälkeen jäi loppu paketti pakkaseen, koska "kinuski" maistui ihan palaneelle sokerille ja niin ollen koko jäätelö täysin syömäkelvotonta. Paketissa ei ollu mitään s.postia jne joten tällanen "ei...
  16. Metis

    Ravintola-ala ja raskaus

    Eihän tällä alalla nyt juurikaan joudu jäämään äippälomalle aikaisemmin? Onhan tässä painavien asioiden kantelua ja kuumien pannujen (ei sitä taieta ees laskea) ja def.aineiden kanssa pelailua. Mä ainakin kovasti toivoisin ettei tarttis jäädä :) Ihan vaan tällaisena pohdintana kyselen...
  17. Metis

    Rv pinoa kehiin!!

    JA mikä fiilis!? Itellä 19+6 ja jatkuvaa vessassa ramppaamista lukuunottamatta aivan loistava olo! :) Mitä nyt vähän vois aamulla ja päivällä nukkua. Vauva antaa monosta muutamia kertoja päivässä :) Mites muilla sujuu? :)
  18. Metis

    EMMERDALE, kuinka paljon jäljessä nuo jaksot tulee?

    Eli ainaki vuosi ollaan jäljessä siitä mitä briteissä näytetään?? Mä oon koittanu kaivella tietoa mut en mä mitään löydä :D
  19. Metis

    4d ultrassa käyneitä?

    Mitä maksoi ja oliko sen arvoista? :)
  20. Metis

    Ihon kutina raskauden aikana?

    Eli tällaista ongelmaa on ja ikävän paljon! Joka paikkaa (paitsi jalanpohjia ja kämmeniä) kutittaa niiiin paljon ettei meinaa tulla mistään mitään :ashamed: Koko aika saa olla raapimassa ja kädet ja jalat naarmuja ja verillä. Rasvaus ei auta vaikka on rasvaisin rasva (/öljy) käytössä : /...

Yhteistyössä