Hakutulokset

  1. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Kiitos vastauksestasi. Oli ihana lukea samanlaisia ajatuksia! Mietin myös samaa, olenko jämähtänyt siihen kotiäidin rooliin, olisiko elämällä sittenkin jotain muuta annettavaa? Mutta kun en keksi mitä se olisi... Parasta on tosiaan ollut aika lasten kanssa kotona, se on sitä missä tunnen olevani...
  2. D

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Ikää alkaa olla parin vuoden päästä 40 vuotta ja nuorin lapsistakin jo koululainen. viimein olisi mahdollisuus olla hieman itsenäisempi, niin ettei kukaan "roiku lahkeessa". Pääsen harrastamaan, lenkille tai kauppaan ilman, että pitää miehen kanssa sopia eli voi lapset jättää jo keskenään...
  3. D

    Näkeekö ei-niin-kauniin vauvan äiti, että oma lapsi ei ole kovin suloinen...?

    Kyllä mä ainakin tiedostinettei kuopus ollut mikään maailman kaunein vauva eikä edes kovin söpö, mutta olin niin hulluna rakkaudesta että omissa silmissäni hän oli vain täydellinen.
  4. D

    Saako mummo laatia teidän lapsille säännöt kuinka paljon lautaselta tulee ruokaa syödä, kun ollaan mummolassa?

    Miten joku voi ajatella noin? :O Kyllä mun ystävilläkin on kaikenlaisia omia tapoja, dieettejä jne. enkä todellakaan odota tai vaadi, että meidän luona tehdään niinkuin minä sanon tai teen.
  5. D

    Kerro mielipiteesi meidän avioliitosta

    En mä ainakaan mitää pahaa ajattele, te olette naimisissa eli ilmeisesti sitoutuneita toisiinne, elämäänne ja rakastuneitakin vielä. Muu on aika toissijaista.
  6. D

    Onko teistä loma lasten kanssa muka lomaa?

    On todellakin. Pystyn kyllä hyvin rentoutumaan myös lasten kanssa ja mikä onkaan ihanampaa kuin viettää kiireetöntä vapaata/lomaa lasten kanssa kaikessa rauhassa.
  7. D

    Mikä työ sopisi introvertille? Ja miten olenkaan voinut valita itselleni näin väärän työn?

    Mä olen siis hyvin vahvasti introvertti, tarviin omaa aikaa ja omaa tilaa, varsinkin vahvasti sitä omaa tilaa. En ole laiska enkä hidas, mutta sellainen ryhmässä toimiminen on mulle vaikeaa. Saan parhaat ideat yksin tai kun saan rauhassa toimia tai ajatella, na se ei tarkoita hitautta...
  8. D

    se on aika kamala tunne, kun äiti ei ole enää äiti

    Oi, tosi koskettavaa, laittoi todella miettimään... :hug:
  9. D

    ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

    En usko. Mulla on tosi pienet kärpäslätkät, mutta en mä kyllä lähtis siihen, en halua niitä leikkauksen jälkeisiä kipuja ja kovettumia, mitä rintoihin sitten tulee ja uusintaleikkauksia jotka aina on edessä jne. En mä, vaikka vihasin ja häpesin mun rintoja pitkään niin nyt oon alkanut hyväksyä...
  10. D

    Suosikkituotteenne Lidlistä?

    Vihreä pesto on siellä tosi herkkua, sitä ostan aina.
  11. D

    Ostatteko te muut kaikki kakut aina leipomosta ja ruuat pitopalvelusta?

    Mä tein aina ennen niin, mutta vuosi sitten tein ekan täytekakkuni ja siitä lähtien oon tehnyt kaiken itse ja vitsi, oon ylpeä siitä :) hyvä minä :attn:
  12. D

    G: Mitä päällä?

    Toppi, alushousut ja peitto.
  13. D

    Kirjasto tradenomi, millainen on pääsykoe?

    Nosto. Tämä aihe kiinnostaa minuakin! Onkohan oikeesti hurjan vaikea päästä?
  14. D

    Ootteko risteilyllä ollu lasten kanssa syömässä siinä myöhäsemmässä buffetissa eli klo 20?

    Ollaan oltu ja oli ihan hyvä iltapalan aika lapsille. Ei ollut rauhatonta tms. vaikka olikin viikonloppu eli ihan ok kokemus :)
  15. D

    Onko ketään, joka olisi laittanut kestoripset, mutta ei tykännyt? Tai ei sopineet?

    No mä en tykännyt. Noin 8 kk pidin ja vaativat jatkuvaa huoltoa, siis välillä viikonkin välein, siihen kyllästyin ja nyt kun on saanut kasvatettua omat (menivät tosi huonoon kuntoon) takaisin kauniin kaartuviksi, niin tykkään, luonnollisen näköiset on paremmat mielestäni ehdottomasti.
  16. D

    Jatkan kyselyäni, kahdeltako se huominen jääkiekkopeli tulee?

    Siis Suomi-Ruotsi peli. Google varmaan kertois, mutta että voikin tökkiä tää yhteys nyt...
  17. D

    Osaisko joku kertoa mistä löytyy pikku trampoliini sisäkäyttöön?

    Löysin kivoja trampoliinijimppia ja haluan nyt kokeilla, pitöis vaan löytää tollainen pikku trampoliini jostakin. Mahtaisko ihan Prismasta löytää? Muistaako joku nähneensä jossakin?
  18. D

    Onko teidän muiden lapsilla ollut tälläistä virusta?

    En osaa sanoa, voi tosiaan olla. Kumma silti ettei lastenlääkäri epäillyt sitä.

Yhteistyössä