Hakutulokset

  1. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nopea päivitys täältäkin! Meille syntyi tyttö jo viikko sitten, yli neljä viikkoa etuajassa kiireellisellä sektiolla :love::love::love: Heinäkuun vauvasta tulikin juhannuksen lapsi! Ja nyt kun sukupuolikin selvisi, tuli jälleen yksi vahvistus siihen, että ICSI-vauvat on tyttöjä ;) Ihana...
  2. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heipparallaa, minäkin pitkästä aikaa oikein kirjauduin tänne - lukemassa olen kyllä käynyt muutaman kerran viikossa. Töitä jäljellä muutama päivä ja sitten alkaa äitiysloma! En pysty käsittämään, että kaikkien vuosien jälkeen olen tässä pisteessä... Ihanaa! Viikkoja kasassa 33+5. Vointi on...
  3. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pitkästä aikaa kirjauduin tänne, vaikka lukemassa olenkin käynyt aina säännöllisesti. Täällä kaikki hyvin - viikkoja kasassa jo 25+3, aika menee niiiiiiin nopeasti! Äitiysloman alkuunkin enää pari kuukautta. Mulla voi päivittää tuonne lasketun ajan 21.7.2017. Sukupuoli sen sijaan on arvoitus...
  4. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Päätin tulla päivittämään omaakin tilannetta tänne. Käyn täällä kyllä joka päivä lukemassa muiden kuulumisia, mutta en ole jaksanut kirjautua itse. Onnea kaikille erilaisia virstanpylväitä saavuttaneille! Meille hoitoja läpikäyneille jokainen päivä ja viikko on syy iloita :love: Ja tietysti...
  5. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Mar80! :love: Yrittäjä, muistanko väärin vai siirrettiinkö sulle kaksi? Voisiko nuo vuodot olla sitä sen toisen vuotamista pois? Jos on ruskeaa = vanhaa verta vielä? Toivottavasti ei mitään vakavaa kuitenkaan (y) Itsellä menossa 8+6, huomenna uusilla viikoilla siis. Ensi viikolla eka...
  6. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ultrassa kaikki hyvin :love: Alkio vastasi viikkoja ja sydän löi vahvasti. Voin hetken hengähtää..!
  7. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa Toive*! Oli varmasti ihana tunne! :love: Onnea! Jännitys tiivistyy. Huomenna varhaisultra, ja silloin kasassa 6+6. Viimeksi tuossa kohtaa todettiin, että alkio oli auttamatta liian pieni, ja siitä se alamäki silloin alkoi. Arvatkaa kuinka paljon huominen jännittää. Olo on huono ja...
  8. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jasminalle ja Tupsulille lämpimät onnittelut! Ja ihania elämän ensihetkiä pienille ihmisille :barefoot::love: Kiitos kaikille rohkaisuista ja tsemppaamisesta, auttoivat ihan oikeasti tosi paljon. Mulla oli kyllä korkea tuo hcg (pp13/880), joten klinikalta sanoivat silloin, että hyvältä...
  9. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Olen hermoraunio. Varhaisultra vasta ensi torstaina, eli yli viikon päästä. Kahden keskenmenon jälkeen en kykene millään uskomaan, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. En tiedä miten saisin nämä murheet kaikkoamaan, enkä pysty keskittymään mihinkään. Oireista: tissit on arat ja turvonneet...
  10. Sphinx

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tulen varovasti tälle puolelle... Tein positiivisen testin 3. IVF/ICSIn blaston tuoresiirrosta isänpäivänä ja toissapäivänä oli hcg verikokeessa 880 :) Odotan ensimmäistä yhteistä lasta meille, minulla siis yksi alakouluikäinen edellisestä avioliitosta. Tätä yhteistä on nyt yritetty 3,5...
  11. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meille valkeni isänpäivän aamu niin kuin toivoinkin, positiivinen testi antoi mulle hyvän syyn toivottaa miehelleni hyvää isänpäivää ❤️ Vielä en uskalla siirtyä toiselle puolelle, mutta yritän nyt iloita tästä uutisesta ja vähitellen totutella ajatukseen :barefoot::love:
  12. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siidalle hyvää ja rauhallista piinailua ja onnittelut kyytiläisestä! Minunkin logiikalla Siida sun kyytiläinen olis kuitenkin 3 päiväinen, kun se on siirretty samana päivänä ku on otettu sulamaan. Mutta hei, mä oon blondi, joten voipi mennä pieleen :LOL: Ja negan saaneille voimaa ja valoa. :love:
  13. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomenta rakas vertaistukeni:love: Marrasmai: Isosti tsemppiä ja onneksi tosiaan pääset tuosta työpaikasta pois. Henkinen kuormitus tekee kropalle monesti temppuja ja ideaalitilanteessahan näitä hoitojakin pitäisi päästä tekemään jossain lempeämmässä elämäntilanteessa. ON: Viiva oli tänä...
  14. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Edit. Roxanne, laatu korvaa määrän, ei latu :p:D
  15. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    "En testaa tänään vaan vasta huomenna." Jep. Testasin silti töistä tullessa ja viiva vahvistunut... Tuskin siis lääkkeistä enää, jotain siellä on meneillään. Nyt säästän kaksi viimeistä testiä loppuviikolle. Tuun hulluksi :whistle::D Onnea Roxanne saaliista, muista että latu korvaa määrän...
  16. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille kuvaa kommentoineille... Sitähän mä itsekin mietin, että voiko tuollainen viiva (noinkin selkeä) tulla jo pp5, viimeksi sain hailuran pp6... Mutta maanantaina (pp5) oli 12 päivää Ovitrellesta eikä kyllä pitäisi siis näkyä. Mulle siirrettiin blasto, joten pitäisihän se toisaalta...
  17. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomenta, USAn vaalitulos näyttää pelottavalta ja yhtä iso jännitysnäytelmä on menossa omassa päässä... Tässä kuva, jossa allekkain pp5 ja pp6 testit. Katsokoon ken haluaa, toivottavasti nämä kuvat ovat täällä ok. En ole tänään testannut enkä aiokaan. Huomenna seuraavan kerran vasta...
  18. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Xienna: Pahoittelut sinulle ja jaksamista seuraavaan koitokseen... Hienoja lukemia kaikilla verikokeissa käyneillä - onnittelut! Olisko Toiveella kaksi kyydissä? :love: Oma napa: Naiset rakkaat. Jos olen pistänyt Ovitrellen ja Gonapeptylin 26.10. ja vielä toisen Gonapeptylin 3.11. (viime...
  19. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp 2 ja levoton olo. Alavatsaa juilii ja Lutinukset valuu. Klexanesta vatsa ihan mustelmilla. Mitäs vielä. Jännittää. Enää 9 yötä testipäivään. Meillä meni lopulta kaksi blastoa pakkaseen, yksi yön yli viljelty saavuttikin sitten blastokysti-vaiheen vielä. Talvi82: voisiko olla kiinnittymisvuotoa?
  20. Sphinx

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mukana kyydissä yksi 5 pv blasto, jee! :love: Yksi samanlainen blasto meni pakkaseen jo tänään. Kahta vielä viljellään huomiseen, josko nekin saavuttais kunnolla blastovaiheen. Noihin kahteen ei voi siis toivoaan laittaa, mutta kiva, että jotain (eli se yksi) meni 100 % varmasti pakkaseen...

Yhteistyössä