Hakutulokset

  1. W

    KiloStop

    Mä olen syönyt kilostoppia nyt kohta paketillisen ja katsonut mitä suuhuni pistän ( =eli en syö pussillista karkkia enkä keksejä napostele niinkun ennen). Lähtöpainoni oli 81kg ja nyt kun niitä pillereitä säännölisen epäsäännöllisesti syön (liikunkin vain töissä hyötyliikunnan, hoitoalalla...
  2. W

    äidit vm-89 tai 90!

    Tuntuu hassulta ajatella että teillä noin nuorilla on jo lapsia!!! Mut jostain syystä vanhemmat äitit vähättelee ja kauhistelee teidän tekemiä valintoja, sitä että olette halunneet/tulleet äideiksi nuorena. Äitiys on rankka laji, ja minä nostan hattua kaikille teille jotka nuorena lapsenne...
  3. W

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Jasper Jaakko :heart: Jonne Markus :heart: Siinä siis meidän pojat... Edelliset nimet ei ehkä ihan omaa makua edusta, mutta kauniita vanhoja nimiä ja sen vielä paremmaksi tekee se, että nimillä on joku merkitys, kuten isovanhempien nimien jatke...
  4. W

    nyt riitti -aion ilmianataa

    Käräytä pois, ihan oikeesti!!! Toimeentulotuki on vain sitä välttämätöntä varten, jos se elintaso ei riitä, menkööt töihin. Tää oli mun mielipide, sori kaikki jotka vetää herneet nenään. Itse käyn töissä että saan lapsille ja itsellekin tarpeelliset ja vähän vähemmän tarpeelliset hankittua...
  5. W

    Oululaiset!

    Täällä kans yks oululainen (tai ainakin melkein) ilmoittautuu. B) Jos jotain tapaamista olis niin mukaan tulen, jommankumman lapsen kanssa tai kummankin. Teen kyllä kolmivuorotyötä, joten voipi olla että on mun aika melko kortilla, mut jos joku aika passaa niin tulen ehdottomasti tapailee...
  6. W

    sairaaladietti

    Jos olis itsekin hurja ja kokeilis tuota sairaaladieettiä. Olen laskenut kaloreita ja syönyt terveellisesti, teen fyysisesti rankkaa työtä, mut ei ole paino tippunut kun pari kiloo kahden kuukauden aikana. Jos sais uutta potkua tuon myötä painonhallintaan. Kannustakaa jaksamaan... ja kaikki...
  7. W

    Raskausläskit pinoon ja poikittain - porukalla laihikselle?!

    Mä ainakin ilmoittaudun viralliseen "läskiläjään" :) Mulle tuli esikoiselta 25 kiloa ja niistä on jäljellä 15 kiloa jotka pitäs saada veks. Tuntuu että vaikka sitä ulkoileekin niin sitä syö kun hevonen... ja mä en voi vastustaa herkkuja!!!
  8. W

    Kysyn teiltä toisen lapsen saaneet

    Eka raskaus meni tosi hyvin, ei juuri mitään vaivoja kun alkuraskauden pahoinvoinnista pääsi... Synnytys sen sijaan kesti 27 tuntia, ja oli todella uuvuttava. Toista odottaessa taas kaikki mahdolliset vaivat tuli. Mä luulin että olin voinut esikoiselta pahoin mut sen oksentelun määrää ei voi...
  9. W

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    :heart: Poika 3555g, 51cm ja RV40+3 :heart: Poika 2810g, 48cm, RV 37+4
  10. W

    minkä ikäiseltä tutit pois????

    Kyllä se on mielestäni se vuoden ikä, jolloin tutti pois. Omilta lähti/lähtee silloin... :)
  11. W

    Kokemuksia Oysista

    Toissa viikolla Oysissa synnytin ja oli tosi mahtava kokemut kaikkineen ammeineen ja puudutuksineen. Samoin oli esikoiselta talvella 2004. Eli mulla ei mitään valittamista. Ja henkilökunta oli tosi iloista ja reipasta ja niin ihanan myötätuntoista! :)
  12. W

    Oulu

    \ Joskus sitä vaan muistaa väärin... :laugh: Mä ostin joskus kaupasta maustekakun ja kauan aikaa luulin ostaneeni mansikkakakun, kun pakkauksessakin oli vaaleanpunaista... :D
  13. W

    jälkisupistukset

    Jotkut kaverit sanoi mulle esikoisen aikaan, ettei ensisynnyttäjällä óle jälkisupistuksia... No kyllä vaan oli ihan kamalia! Kun vauva oli rinnalla, piti se siitä välillä irrotta kun supisti imemisen aikana niin kamalasti! Kyykyssä olin välillä sängyn vieressä ja purin tyynyn kulmaa etten olisi...
  14. W

    opiskelija mukana synnytyksessä?

    Minä ottaisin opiskelijan mukaan ihan ilomielin. Sais laittaa tippaa jos haluais kokeilla jne. Tämä siksi koska olen itsekin ollut terveysalan opiskelija joskus ja tiedän, että harjoittelemalla oppii. Sain myös osakseni joskus niin tylyä käytöstä vain sen vuoksi kun olin opiskelija, etten halua...
  15. W

    Oulu

    Eli sunnuntaina 28.8 klo 17.00 ja ainolan puistoon. Mä en ole siellä juuri käynytkään, joten jos joku kokeneista sanoisi että minne sinne tarkalleen ottaen kokoonnutaan?
  16. W

    Kauanko teillä kesti synnytys?

    Esikoinen syntyi 27 tunnin uurastuksen ja 7 min ponnistuksen jälkeen. Sain vyöhykemagneetit, kävin kylvyssä, sain petidiiniä lihakseen, epiduraalikaan ei onnistunut, spinaalipuudutus sitten tehosi... Jospa menis paremmin tän kakkosen kanssa... :)
  17. W

    Toisen lapsen odotus ja synnytys..

    Esikoinen oli 10kk kun rupesin odottamaan tätä kakkosta. Esikko oppi just kävelemään ja oli tosissaan se pahin pahoinvointi itsellä (oksentelua aamusta iltaan, makoilua sohvalla päivästä toiseen). Ei oikein voinut keskittyä muuhun kun siihen, että poika saa ruokaa ja vaipat saa vaihdettua... ja...
  18. W

    Oulu

    Olisi ihan kiva järkätä joku tapaaminen jossain! Nyt kaikki oulunseutulaiset tähän pinoon ja ruvetaan suunnittelemaan! B)
  19. W

    Synnytys on ylimainostettua

    Mä olen kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla. Tietenkin, jos on perusteltu sektio (esim. vauvan/äidin terveys) niin ok. Mut omassa ajatusmaailmassani sektio on se viimeinen vaihtoehto, jonka haluan itselleni/vauvalleni. :)
  20. W

    Jos mies ei halua synnytykseen?

    \ Ihana lukea tuollainenkin kokemus. Kun tuntuu että kaikki vaan rupeaa syyttelemään miestä jos ei mukana... :hug:

Yhteistyössä